CápaBMW fórum
2024. november 23. 20:09:46 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1512376 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1200 Dátum: 2009. június 24. 07:31:54 am »

Vettem ilyen sípoló bizbaszt a világításhoz. A kérdésem az lenne, hogy azt hova kössem be? Mert a hátuljára az van írva, hogy kössem az ablaktörlő biztosítékára az egyik, a világításéra pedig a másik vezetéket.  Shocked huh De szerintem így 2 +t kap, tehát nem vágom...

Attól függ mikor szeretnéd ha sikítana..Ebben a formátumban a két plusszal kussol, viszont ha rajta a lámpa, és leveszed a gyújtást,akkor sípol.Kötheted a másik szálat(lámpakapcsolón marad az egyik mindenképpen) az ajtókapcsolóra, így akkor sipol, ha rajta a villany, és kinyitod az ajtót...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1201 Dátum: 2009. június 24. 10:08:00 am »

Vettem ilyen sípoló bizbaszt a világításhoz. A kérdésem az lenne, hogy azt hova kössem be? Mert a hátuljára az van írva, hogy kössem az ablaktörlő biztosítékára az egyik, a világításéra pedig a másik vezetéket.  Shocked huh De szerintem így 2 +t kap, tehát nem vágom...

Attól függ mikor szeretnéd ha sikítana..Ebben a formátumban a két plusszal kussol, viszont ha rajta a lámpa, és leveszed a gyújtást,akkor sípol.Kötheted a másik szálat(lámpakapcsolón marad az egyik mindenképpen) az ajtókapcsolóra, így akkor sipol, ha rajta a villany, és kinyitod az ajtót...

Aham, én is az ajtókapcsolós dologra gondoltam inkább, csak azt kicsit macerásabb bekötni.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1202 Dátum: 2009. július 03. 17:53:37 pm »

Az elektromos AC-t hogy kell bekötni? Milyen relé kell hozzá? Van valakinek kapcsolási rajza?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1203 Dátum: 2009. július 03. 19:13:05 pm »

Az elektromos AC-t hogy kell bekötni? Milyen relé kell hozzá? Van valakinek kapcsolási rajza?
Ajánlom hozzá a K, vagy L-jet eredeti reléjét, ami motorleállás esetén leállítja a benzinpumpát is...
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1204 Dátum: 2009. július 03. 23:04:56 pm »

Az elektromos AC-t hogy kell bekötni? Milyen relé kell hozzá? Van valakinek kapcsolási rajza?

Itt is elmondom/leírom. Nehogy feltegyél injektoroshoz való AC-t, mert az 2,5-3Baron műxik (K-jeté még erősebb) a karbid meg 0,22 Bar-ra van tervezve. Szép kis szökőkút és futótűz lenne Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1205 Dátum: 2009. július 04. 08:14:52 am »

Az elektromos AC-t hogy kell bekötni? Milyen relé kell hozzá? Van valakinek kapcsolási rajza?

Itt is elmondom/leírom. Nehogy feltegyél injektoroshoz való AC-t, mert az 2,5-3Baron műxik (K-jeté még erősebb) a karbid meg 0,22 Bar-ra van tervezve. Szép kis szökőkút és futótűz lenne Cheesy
L-jethez akarom, nem a karbihoz Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1206 Dátum: 2009. július 04. 10:50:39 am »

Az elektromos AC-t hogy kell bekötni? Milyen relé kell hozzá? Van valakinek kapcsolási rajza?

Itt is elmondom/leírom. Nehogy feltegyél injektoroshoz való AC-t, mert az 2,5-3Baron műxik (K-jeté még erősebb) a karbid meg 0,22 Bar-ra van tervezve. Szép kis szökőkút és futótűz lenne Cheesy
L-jethez akarom, nem a karbihoz Wink

Huhú, megnyugodtam Cheesy Volt már példa sajnos arra,hogy a K-jet pumpát nekieresztették a 4A1-nek  undecided

L-jethez pedig megvan a reléláb Smiley

Van egy korrekt kapcsolási rajz az "Így csináld" című E12/E28 könyvben. Valaki bemásolja ide? Én kölcsön adtam a könyvem egy féregnek,aki nem képes 3 éve visszahozni  angry angry
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1207 Dátum: 2009. július 04. 12:38:48 pm »

Huhú, megnyugodtam Cheesy Volt már példa sajnos arra,hogy a K-jet pumpát nekieresztették a 4A1-nek  undecided

L-jethez pedig megvan a reléláb Smiley

Van egy korrekt kapcsolási rajz az "Így csináld" című E12/E28 könyvben. Valaki bemásolja ide? Én kölcsön adtam a könyvem egy féregnek,aki nem képes 3 éve visszahozni  angry angry

Amint hazaérek, be-"szkennelem" azt a rajzot.  smiley  Wink
Naplózva

70/627-5355
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1208 Dátum: 2009. július 09. 11:48:23 am »

Sziasztok!
Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?

Előre is köfi  Ádám
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #1209 Dátum: 2009. július 09. 13:21:01 pm »

Sziasztok!
Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?

Előre is köfi  Ádám

A képen bal oldalon látható szervízcsatid van valszeg, kivéve, ha egészen utolsó szériás az autód. A piros színnel jelzett lábakat összezárod dróttal, majd gyújtást adsz, vársz, és tádámm.


* Computer reset.jpg (22.41 KB, 529x199 - megtekintve 1618 alkalommal.)
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1210 Dátum: 2009. július 09. 13:29:16 pm »

Sziasztok!
Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?

Előre is köfi  Ádám

A képen bal oldalon látható szervízcsatid van valszeg, kivéve, ha egészen utolsó szériás az autód. A piros színnel jelzett lábakat összezárod dróttal, majd gyújtást adsz, vársz, és tádámm.

Esetleg előfordulhat, hogy egy 5 ohmos ellenállás kell a drótra, de volt hogy működött anélkül is.
Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1211 Dátum: 2009. július 09. 17:26:48 pm »

Sziasztok!
Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?

Előre is köfi  Ádám

A képen bal oldalon látható szervízcsatid van valszeg, kivéve, ha egészen utolsó szériás az autód. A piros színnel jelzett lábakat összezárod dróttal, majd gyújtást adsz, vársz, és tádámm.

Esetleg előfordulhat, hogy egy 5 ohmos ellenállás kell a drótra, de volt hogy működött anélkül is.

Valamint előfordulhat az is(mint nálam), hogy két hét mulva ismét világít..Na, erre megoldottam, kivettem a panelt a francba,így nem idegesít.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1212 Dátum: 2009. július 09. 17:28:23 pm »

Sziasztok!
Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?

Előre is köfi  Ádám

Egyébként vagy a kérdés volt rossz, vagy a válaszok: a narancssárgán villogó lámpát nem oldja fel a csatiösszezárogatás...Az a checkkontrollal van összefüggésben...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1213 Dátum: 2009. július 09. 17:31:11 pm »

Valaki plíz help!
Motorteremben van 1 csatlakozó, ami csak úgy tengődik. Annak kéne valahova mennie, vagy ez így jó? (egyenlőre műkszik minden   confused )
Másik dolog, ez a csokiszerű bizbasz jön ki a biztosíték dobozból, ez is csak úgy lóg, valami normális helye van ennek vagy ez ilyen? Az is nagy segítség lenne, ha valaki beszúrna ide egy képet egy rendezett motortérről.   Smiley
Előre is köszi!


* csati1.jpg (38.18 KB, 640x480 - megtekintve 1663 alkalommal.)

* csati2.jpg (39.61 KB, 640x480 - megtekintve 1648 alkalommal.)
Naplózva

Thommy
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1214 Dátum: 2009. július 09. 17:35:27 pm »

Valaki plíz help!
Motorteremben van 1 csatlakozó, ami csak úgy tengődik. Annak kéne valahova mennie, vagy ez így jó? (egyenlőre műkszik minden   confused )
Másik dolog, ez a csokiszerű bizbasz jön ki a biztosíték dobozból, ez is csak úgy lóg, valami normális helye van ennek vagy ez ilyen? Az is nagy segítség lenne, ha valaki beszúrna ide egy képet egy rendezett motortérről.   Smiley
Előre is köszi!
Az első képen kévő csati,egy szervizcatlakozó....jelentősége nem sok van...Viszont lehet rá kapni gyáriban egy szép fedelet,párszáz forintért
A másik képen lévő csoki,meg elvileg egy motorstekker,csak gondolom,itt már volt egy kis átalakitás és igy lett megoldva,ha kell van itt nálam bontott kábelköteg,azt levágom neked róla a két stekkert azt szépen meglehet vele csinálni... smiley
Naplózva

steffe
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1215 Dátum: 2009. július 09. 17:35:47 pm »

Valaki plíz help!
Motorteremben van 1 csatlakozó, ami csak úgy tengődik. Annak kéne valahova mennie, vagy ez így jó? (egyenlőre műkszik minden   confused )
Másik dolog, ez a csokiszerű bizbasz jön ki a biztosíték dobozból, ez is csak úgy lóg, valami normális helye van ennek vagy ez ilyen? Az is nagy segítség lenne, ha valaki beszúrna ide egy képet egy rendezett motortérről.   Smiley
Előre is köszi!

A felső képen a csati az viszonylag jó úgy, bár a helye nem ott van, az a szervízcsati.
Az alsó egy kendács, valójában született Trabant alkatrész.Remélem több toldozott kókányolást nem találsz...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1216 Dátum: 2009. július 09. 17:37:37 pm »

Valaki plíz help!
Motorteremben van 1 csatlakozó, ami csak úgy tengődik. Annak kéne valahova mennie, vagy ez így jó? (egyenlőre műkszik minden   confused )
Másik dolog, ez a csokiszerű bizbasz jön ki a biztosíték dobozból, ez is csak úgy lóg, valami normális helye van ennek vagy ez ilyen? Az is nagy segítség lenne, ha valaki beszúrna ide egy képet egy rendezett motortérről.   Smiley
Előre is köszi!

A felső képen a csati az viszonylag jó úgy, bár a helye nem ott van, az a szervízcsati.
Az alsó egy kendács, valójában született Trabant alkatrész.Remélem több toldozott kókányolást nem találsz...
20 másodpercel gyorsabb voltam...  Tongue
Naplózva

steffe
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1217 Dátum: 2009. július 09. 17:46:46 pm »

 Grin Grin köszi szépen mind2töknek  Kiss

ui: Sajnos találtam még, műszerfal alatt is van egy összesodort kábelkőteg ami úgy ahogy van el van vágva  undecided
Naplózva

Thommy
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1218 Dátum: 2009. július 09. 18:04:52 pm »

Valaki plíz help!
Motorteremben van 1 csatlakozó, ami csak úgy tengődik. Annak kéne valahova mennie, vagy ez így jó? (egyenlőre műkszik minden   confused )
Másik dolog, ez a csokiszerű bizbasz jön ki a biztosíték dobozból, ez is csak úgy lóg, valami normális helye van ennek vagy ez ilyen? Az is nagy segítség lenne, ha valaki beszúrna ide egy képet egy rendezett motortérről.   Smiley
Előre is köszi!

A felső képen a csati az viszonylag jó úgy, bár a helye nem ott van, az a szervízcsati.
Az alsó egy kendács, valójában született Trabant alkatrész.Remélem több toldozott kókányolást nem találsz...
20 másodpercel gyorsabb voltam...  Tongue

Épp írni akartam...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #1219 Dátum: 2009. július 10. 14:31:45 pm »

Sziasztok!
Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?

Előre is köfi  Ádám

A képen bal oldalon látható szervízcsatid van valszeg, kivéve, ha egészen utolsó szériás az autód. A piros színnel jelzett lábakat összezárod dróttal, majd gyújtást adsz, vársz, és tádámm.

Sajnos nem reagált. A villogást úgy értettem, hogy az inspekció jelző "vibrál". Gondolom számít az is, hogy a műszerfalakksi szerintem soha nem volt cserélve. Szerintem megint "elzarándokolok" Imikéhez. Köszi
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1220 Dátum: 2009. július 10. 15:35:54 pm »

Sziasztok!
Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?

Előre is köfi  Ádám

A képen bal oldalon látható szervízcsatid van valszeg, kivéve, ha egészen utolsó szériás az autód. A piros színnel jelzett lábakat összezárod dróttal, majd gyújtást adsz, vársz, és tádámm.

Sajnos nem reagált. A villogást úgy értettem, hogy az inspekció jelző "vibrál". Gondolom számít az is, hogy a műszerfalakksi szerintem soha nem volt cserélve. Szerintem megint "elzarándokolok" Imikéhez. Köszi

elképzelhető az elem is..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1221 Dátum: 2009. július 11. 15:02:03 pm »

Ez minek a csatija? Rádóé lehet vajon? Mert ha ráadom a gyuszit, akkor van rajta ménkü, ha meg nincs rajta, akkor semmi.

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #1222 Dátum: 2009. július 11. 15:07:55 pm »

igen.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 11. 16:30:58 pm írta Dénes » Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1223 Dátum: 2009. július 13. 17:30:14 pm »

Kérdés a következő...

E28 Gyári KPzár időnként menetközben olyan hangot ad mintha zárni/nyitni akarna, de nem nyit csak finoman hangot ad ki...ötletek?
Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1224 Dátum: 2009. július 13. 17:36:48 pm »

zárd magadra a kocsit elinduláskor, ekkor láthatod, ha nyitni akar...(ezt megnézhettük volna akkor is, de csak azóta jutott eszembe...)
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1225 Dátum: 2009. július 13. 17:39:21 pm »

Hol tudok utánanézni, az m10-ben található vízhőfok-jeladó bemérési értékeinek? milyen hőmérsékleten hány Ohm-os?
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1226 Dátum: 2009. július 13. 18:14:25 pm »

zárd magadra a kocsit elinduláskor, ekkor láthatod, ha nyitni akar...(ezt megnézhettük volna akkor is, de csak azóta jutott eszembe...)

Kösz... ezen már túlvagyok, de úgyanúgy kerreg kicsit
Naplózva

Bence
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1227 Dátum: 2009. július 13. 18:15:19 pm »

Hol tudok utánanézni, az m10-ben található vízhőfok-jeladó bemérési értékeinek? milyen hőmérsékleten hány Ohm-os?

Hogy is mondod mindíg... Smiley Gugli a barátod  Evil afro
Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1228 Dátum: 2009. július 13. 18:20:37 pm »

hogyis mondtad?

"Kösz... ezen már túlvagyok,"   Sad
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1229 Dátum: 2009. július 13. 18:23:09 pm »

hogyis mondtad?

"Kösz... ezen már túlvagyok,"   Sad

OKOK Smiley

Jut eszembe holnap megyek BMWWW Viktorhoz. Ha valakinek kell a nagy faluból valami szóljon elhozom....
Naplózva

Bence
Oldalak: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 [41] 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 ... 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!