CápaBMW fórum
2024. november 27. 12:32:46 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autovillamosság  (Megtekintve 1513999 alkalommal)
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2010 Dátum: 2012. március 30. 19:47:46 pm »

Mi az a "kapcsolóáram kábel"?
A gyújtás+ (ha jól értettem a dolgot) és az akku+  bekapcsolt gyújtás esetén azonos potenciálon van, így semmi nem történik, ha összeérnek...
Valami más vezeték is van ott a buliban...

 hengeres, vagy csúszósarus a biztosítéktáblád? Biztos, hogy rendben vannak a biztosítékok? csak ránéztél, vagy meg is mozgattad őket?

bármi egyéb szokatlan elektromos jelenség?
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2011 Dátum: 2012. március 30. 20:27:30 pm »

Rendben, mit csináltál az AC-vel a leállás előtt?
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2012 Dátum: 2012. március 30. 20:40:11 pm »

Azthiszem az én tudományom itt ért véget a távgyógyítás témakörében...
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #2013 Dátum: 2012. április 05. 07:24:50 am »

A nejlonhoz kéne segítség,infó kellene valami hiba kiolvasó kézi készülékhez,amit rádugok az e39-re,és jól kiírja,hogy mi a gáz.Nem lenne baj ha tudná az e38-at is,illetve a régebbieket,ezektől újabbat nem kell tudjon,mert ami utána van az számomra érdektelen.Jó lenne ha tudna Magyarul,de legalább angolul,legyen saját kijelzője,hogy ne kellje hozzá laptopot venni,kábel,dugasz mittomén.
Lehetőleg gyártó,tipus,ha szükséges softver megnevezést kérnék,mert felhívtam a márkaszervízt és olyan árat mondtak,egy hiba kiolvasásra,hogy be kellett vennem egy fél üveg aszut.... 1615 139 icon_swoon
Szerintem lesz itt is,de az angliai ebayon,egyéb apróhirdetésben tuti van,de nem tudom mit keressek,mielőtt megvezetnének valami tuti dévu kiolvasó masinával. 904 Smileszerel
Köszi. angel
 5
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2014 Dátum: 2012. április 05. 07:53:14 am »

Nem lehet valahogy a műszerfalon kiíratni a hibakódot?

Találtam egy ilyet, egy próbát megér:  Smiley

http://www.e38.org/e32/bmw%20code%20defaut.pdf
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2015 Dátum: 2012. április 05. 12:13:02 pm »

Mr. Szerintem hiba kiolvasásra ne vállalkozz, kizárt, hogy beszerzed a szükséges dolgokat, egyebeket és olcsóbbra gyere ki. Felétek van pár BMW szakszerviz, amik nem hivatalos BMW szervizként működnek, viszont van infrastruktúrájuk és hozzáértésük.
Pont az E38, E39, E46 és társaik típusokra tudnak jó árat mondani, amit már nem szabadna sokallanod Wink.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2016 Dátum: 2012. április 06. 17:59:17 pm »

sziasztok,
nincsen szikrám :/ trafóig megy áram de mihelyst gyújtást adok elmegy :O ilyen hogyan lehet?
tarfóra megy + ; - ezek honnan mennek rá?
- nem közvetlenül test
+ meg valami relére csatlakozik ....
lekövettem a + és relébe meg biztosítékba ütköztem... lehetséges?
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2017 Dátum: 2012. április 06. 18:03:11 pm »

A + kapcsolt +, a "-"  a gyújtásvégfoktól jön, és azt szaggatja az gyújtásidőzítésnek megfelelően.
Ha kikapcsolt gyújtásnál van 12V, bekapcsoltnál pedig nincs, akkor az gubanc... a gyújtáskapcsolód elektromos és mechanikus része jó?
Az indítómotor működik? Ha direktbe kötöd a gyújtótrafót az akksira, akkor jár a motor?

Csak akkor próbálkozz a kötözgetéssel, ha teljesen biztos vagy a dolgodban, kár lenne felgyújtani az autót egy elektromos zárlattal...
Naplózva
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2018 Dátum: 2012. április 07. 10:58:26 am »

A + kapcsolt +, a "-"  a gyújtásvégfoktól jön, és azt szaggatja az gyújtásidőzítésnek megfelelően.
Ha kikapcsolt gyújtásnál van 12V, bekapcsoltnál pedig nincs, akkor az gubanc... a gyújtáskapcsolód elektromos és mechanikus része jó?
Az indítómotor működik? Ha direktbe kötöd a gyújtótrafót az akksira, akkor jár a motor?

Csak akkor próbálkozz a kötözgetéssel, ha teljesen biztos vagy a dolgodban, kár lenne felgyújtani az autót egy elektromos zárlattal...

a gyújtás kapcsolom elvileg jó!
az a baj h ezek a tünetek már régen is megvoltak csak most elhagyta egy jó ideje trafó cserével...
ezt a trafót direktbe kötöm dolgot úgy képzelem el hogy direktbe kötöm és úgy indítok rá?
én mindig hangsulyozom hogy nem értek és nem is nagyon csipem az elektronika részét az autónak Sad apum valamelyest vágja a dolgokat de ha nincsen semmi haladás akkor megint autó villamos lesz az ünnepek után...
köszönöm a segítséget majd úgyis megírom a történéseket és lesz még segély kiáltás Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2019 Dátum: 2012. április 09. 17:03:10 pm »

Akksitöltőn lévő akksinak teljesen feltöltve (ha jó állapotú!) hány V-ot kellene mutatnia?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #2020 Dátum: 2012. április 09. 17:20:31 pm »

Akksitöltőn lévő akksinak teljesen feltöltve (ha jó állapotú!) hány V-ot kellene mutatnia?
12,75 de a töltött és kisütött állapot kapocsfeszültsége között nincs 1V feszültség, ezért terhelve érdemes vizsgálni
Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2021 Dátum: 2012. április 09. 17:46:29 pm »

Jelenség: felrakom töltőre, hipphopp felszalad 14,4-re, majd vissza kb 12,6-7-re, és szép lassan (eddigra kapcsolook át autós töltésre) felkúszik 13,0-ra. Az a max.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #2022 Dátum: 2012. április 09. 21:20:26 pm »

Jelenség: felrakom töltőre, hipphopp felszalad 14,4-re, majd vissza kb 12,6-7-re, és szép lassan (eddigra kapcsolook át autós töltésre) felkúszik 13,0-ra. Az a max.

Így feszültég alapján nem sok mindent tudsz megállapítani, indítózás közben kellene rámérned, nem csökkenhet 10,5V alá a kapocsfeszültség.
Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2023 Dátum: 2012. április 09. 21:23:06 pm »

Remélem valamikor a közeljövőben indítózhatok vele...

Mielőtt kiszedtem a kocsiból teljesen jó volt, tehát remélem az állás közben sem lett baja (1-2-3 hetente töltögettem rendesen).
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #2024 Dátum: 2012. április 10. 23:37:15 pm »

Remélem valamikor a közeljövőben indítózhatok vele...

Mielőtt kiszedtem a kocsiból teljesen jó volt, tehát remélem az állás közben sem lett baja (1-2-3 hetente töltögettem rendesen).
Akkor nem lehet sok probléma vele, a "nemhasználat" közbeni töltés jót tesz neki, mivel saját belső ellenállásán keresztül lemerül (minél öregebb annál nagyobb) nem szabad hagyni hogy mélykisülésbe essen afro_
Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #2025 Dátum: 2012. május 13. 19:08:37 pm »

Keresem az alábbi képen látható kis fehér műanyag izé (amelyikbe a menetes gömbvan) cikkszámát. S a kb árát, ha vki rendelt az utóbbi időben. Köszi


* CIMG0103.JPG (119.75 KB, 640x480 - megtekintve 1350 alkalommal.)
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
zgyury

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


WWW
« Válasz #2026 Dátum: 2012. június 01. 12:47:55 pm »

Sziasztok!

Centrálzár modult hol találom (E28 520i) Eleinte csak abiztosítékot lőte ki, legutobb már egyáltalán nem működött a zár, a biztosítékot sem verte ki. Modulbal lehet a hiba, vagy valamelyik zár inkább?

köszönöm
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2027 Dátum: 2012. június 01. 17:20:10 pm »

jobb elöl szedd ki a hangszórót a lábtérben és ott benyúlva találod. Ha tényleg az a ludas mielőtt másikat szerzel nézd meg hány lábas mert 2féle van.
Naplózva

Bence
zgyury

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


WWW
« Válasz #2028 Dátum: 2012. június 02. 08:19:22 am »

Köszi, ki is szedtem. De annélkül is azonnal levágja abiztosítékot. Ha jól gondolom akkor nem amodul és nem a zárakat mozgató motorokban és az oda futó kábelezésben kell keresni a hibát!? Ami fura, hogy volt hogy a zár nem működött de abiztosítékot nem verte le. Most éppen megint leveri, modul nélkül is, ahogy belerakom abiztosítékot.... Akkor valahol a modulba futó állandó áram kábel lehet zárlatos, jól sejtem? Vagy van egyéb ötlet/eshetőség még mi okozhatja hibát? Bízzam inkább szakemberre? Köszönöm
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2029 Dátum: 2012. június 02. 16:04:13 pm »

Ezekszerint zárlatod van valahol. Bízd szakemberre.
Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2030 Dátum: 2012. június 02. 18:19:10 pm »

Akkor valahol a modulba futó állandó áram kábel lehet zárlatos, jól sejtem?
Próbáld meg kihúzni a vezetékét az extracsatiból. Ha ettől elmúlik, akkor az extracsati utáni rész a hunyó, ha marad a jelenség, akkor a bitztosítéktáblától az extracsatiig van a gubanc.
Végig kell bogarászni a kábelköteget bármilyen kidörzsölődést vagy szigeteléshiányt keresve. Jellemzően a lemezeken való átvezetések vagy a piszkált részek lehetnek a hunyók.
A szakemberre bízást neked kell tudnod... jellemzően pepecs, szivatós meló, amihez a műszerfal burkolatait meg kell bontani...



Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2031 Dátum: 2012. június 02. 22:52:43 pm »

Én mindenekelőtt a legegyszerűbbel kezdeném... Az ajtóknál a kábel átvezetéseket a legegyszerűbb ellenőrizni.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2032 Dátum: 2012. június 03. 07:32:36 am »

Azt írta, hogy kivett modullal is lecsapja a biztosítékot, a kapcsolási rajz szerint viszont az ajtókba menő kábelköteg minden szála a modulból indul. Tehát szerintem nem megy direktben áram az ajtókba.
Naplózva
zgyury

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


WWW
« Válasz #2033 Dátum: 2012. június 03. 12:31:14 pm »

Az extracsatit lehuztam, biztosíték be és nem vágta le, akkor a bizt tábla és az extracsati közötti részt kizárhatjuk. Visszadugtam a csatit és ekkor már nem vágta le. A magnóval egy körön van, az működik is most. Viszont fázisceruzával megnéztem és amodulhoz már nem megy állandó áram. Akkor csak az extracsati és a modul közti kábelezésben lehet a hiba? Nem lehet még, hogy a bal első mehanika lett zárlatos, mintha onnan jött volna valami kattanás amikor tönkrement és ugye abból 4 kábel indul ellentétben a többivel. Esetleg azon átfutna a direkt áram Vagy azt is kizárhatjuk? A kábelezés nem tudom mitől sérülhetett volna meg. Próbáljam áthidalni és külön bekötni az állandó áramot, hogy úgy működik e? Promega át tudnád küldeni a kapcsolási rajzot ide zikvagyorgy@invitel.hu? Köszönöm
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2034 Dátum: 2012. június 03. 17:54:39 pm »

Innen tudsz letölteni kapcsolási rajzokat:
http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm


Ebből néztem ki a dolgokat:
http://wedophones.com/Manuals/BMW/1984%20BMW%20528e%20-%20533i%20Electrical%20Troubleshooting%20Manual.pdf
52-es oldal (a pdf olvasó által kijelzett oldalszám, nem a dokumentumban lévő)

18-as oldalon  az 5-ös biztosítékra (8A)  még elég sok minden kapcsolódik azok is lehetnek bibisek...
többek között a kesztyűtartó-világítás, a zseblámpatöltő aljzat, vészvillogó, obc

nagyjából ennyit tudtam távsegítségként tenni az ügyben...
Naplózva
zgyury

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


WWW
« Válasz #2035 Dátum: 2012. június 03. 21:05:47 pm »

Köszönöm szépen, próbálkozom..
Naplózva
zgyury

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 36


WWW
« Válasz #2036 Dátum: 2012. június 08. 16:44:18 pm »

Megoldódott, 2 vezeték volt szétolvadva, a központi zár modulhoz futó állandó áram és még valami.... A lakatos lehetett, hónapokkal ezelött javították a padlólemezt, csak érdekes, hogy ilyen soká jelentkezett a probléma.
Szerelés közben lekerült az ajtókárpit és találtam egy gazdátlan csatlakozót (a képen látható). Az erektlomos ablakemelőjé lenne? Csak a kapcsolókat kell bekötni és az elektromos emelő mehanikát beszerelni? Az ajtóig a kábelezés benne lenne gyárilag? Vagy valami más lesz az?


* csati.jpg (114.74 KB, 1584x1288 - megtekintve 1290 alkalommal.)
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #2037 Dátum: 2012. június 08. 18:10:45 pm »

Ez nagyon úgy néz ki. Az összes villanyablakosnál ki van kábelezve a kasztni köteg a hátsóhoz is, ha kiveszed a középboxot, láthatod alatta a hátsó ablakok kábeleit.

Kellenek kapcsolók meg hátsó ablakemelő motorok, és már jó is  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
RaddiR

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 666



« Válasz #2038 Dátum: 2012. június 10. 19:44:52 pm »

e21 m20 olajgombájára nekem nem megy semmiféle madzag.
A műszerfalamon valószínűleg ezért nem villan ki soha sem.
Kérdésem gomba hova van bekötve?egyből a műszerfalba?
A műszerfalban milyen számú csatit kéne keresni?
Minden nemű segítséget köszönök Smiley
Naplózva

az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ... Smiley
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2039 Dátum: 2012. június 10. 20:54:03 pm »

A motorkábelköteg csatlakozó 1-es pozíciójába csatlakozik, barna-zöld színű vezeték. ( m20 hiányában a motorkábelkötegen belüli pontos nyomvonalát nem tudom, de valahol a hőgomba körül léphet ki a kötegből, és ott indul el keresztben, megkerülve a motort)

http://forums.bimmerforums.com/forum/attachment.php?attachmentid=372382&d=1299823284
Naplózva
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!