Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #270 Dátum: 2007. szeptember 01. 17:09:32 pm » |
|
Szevasztok. Segítsetek nekem pls. Az 524 td cápámon ma vmiért az elektromos ablakok megadták magukat. Gondoltam hogy a motorháztető alatti biztosítékok közül ment ki valamelyik de a kisbiztosítékok kivétel nélkül jók voltak. Akkor viszont nem tudom mi a baj pontosan és gyanítom hogy egyszerre a két elektromotor nem mondhatott csődöt. Azért gyanakszom biztosítékra, mert mikor beszereltem az új rádiót, akkor egy rövid pillanatra véletlenül összeért a rádió táp és a testvezetéke. Bár mondjuk a rádió érdekes módon működik. Szóval nem tudom mi lehet a hiba oka.
Szia! Az ablak biztosítéka külön helyen van a többitől, ne kérdezd miért! Ha a müszerfal alján lévő burkolatot leszeded, akkor bal oldalon benézel és veled szemben lesz egy fehér sok pólusú csatlakozó sor. Ebből jön ki egy kábel, ami ha jól emlékszem fehér-zöld színű és ezen a kábelen lesz egy fekete henger alakú biztosíték ház. Na ezt nyisd ki és nézz bele, hogy jó e a bizti. Mármint a kormány alatti műanyag lapot kell levenni ugye? Ööö nem. Azt ami azt is körbeveszi. Ami a világítás kapcsoló alatt kezdődik és a pedáloknál ér véget.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #271 Dátum: 2007. szeptember 01. 17:45:00 pm » |
|
Szevasztok. Segítsetek nekem pls. Az 524 td cápámon ma vmiért az elektromos ablakok megadták magukat. Gondoltam hogy a motorháztető alatti biztosítékok közül ment ki valamelyik de a kisbiztosítékok kivétel nélkül jók voltak. Akkor viszont nem tudom mi a baj pontosan és gyanítom hogy egyszerre a két elektromotor nem mondhatott csődöt. Azért gyanakszom biztosítékra, mert mikor beszereltem az új rádiót, akkor egy rövid pillanatra véletlenül összeért a rádió táp és a testvezetéke. Bár mondjuk a rádió érdekes módon működik. Szóval nem tudom mi lehet a hiba oka.
Szia! Az ablak biztosítéka külön helyen van a többitől, ne kérdezd miért! Ha a müszerfal alján lévő burkolatot leszeded, akkor bal oldalon benézel és veled szemben lesz egy fehér sok pólusú csatlakozó sor. Ebből jön ki egy kábel, ami ha jól emlékszem fehér-zöld színű és ezen a kábelen lesz egy fekete henger alakú biztosíték ház. Na ezt nyisd ki és nézz bele, hogy jó e a bizti. Mármint a kormány alatti műanyag lapot kell levenni ugye? Ööö nem. Azt ami azt is körbeveszi. Ami a világítás kapcsoló alatt kezdődik és a pedáloknál ér véget. Jaja arra gondoltam énis. Köszi. Szólok ha az volt a gond csak most az akkut kell feltölteni mert lemerítette apám...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #272 Dátum: 2007. szeptember 01. 20:38:00 pm » |
|
végül nem az volt a gond. Van a műszerfal alatt egy kapcsoló, melyet elég könnyen és észrevétlenül be lehetett nyomni térddel. Szerencsére előbb észrevettem a hibámat, mint ahogy elkezdtem volna levenni a burkolatot. Mostmár nincs semmi gond .Ez nevetséges tudom nevetek énis magamon
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
insomniac
Vendég
|
|
« Válasz #273 Dátum: 2007. szeptember 01. 21:55:32 pm » |
|
a villamosság soha nem volt az erősségem, bár már tanultam egy keveset meg is találtam a választ a kérdésemre a 2-3. oldal körül, de nem teljesen világos. szóval le tudná írni valaki szájbarágósan, hogy mit hova kössek, hogy menjen a fordszámmérő? (e21 23 l-jet) köszi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #274 Dátum: 2007. szeptember 02. 21:56:39 pm » |
|
a villamosság soha nem volt az erősségem, bár már tanultam egy keveset meg is találtam a választ a kérdésemre a 2-3. oldal körül, de nem teljesen világos. szóval le tudná írni valaki szájbarágósan, hogy mit hova kössek, hogy menjen a fordszámmérő? (e21 23 l-jet) köszi Helló Hivj fel és megoldjuk a problémát 30-3301493 feribmw
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #275 Dátum: 2007. szeptember 03. 20:08:27 pm » |
|
sziasztok! a 728i-en behalt a rövid fény de csak a vezető oldalán: távolsági jó, kimértük és a rövid fénynél csak 10v volt és nemtudjuk mi lehet a gond....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #276 Dátum: 2007. szeptember 03. 20:19:55 pm » |
|
sziasztok! a 728i-en behalt a rövid fény de csak a vezető oldalán: távolsági jó, kimértük és a rövid fénynél csak 10v volt és nemtudjuk mi lehet a gond.... Hol mérted? Lehet egy oxidált csati, vagy a biztinél..Mikori az E23? A facelift jót tett a biztitáblának, végre nem a régi szar maradt, hanem a sokkal tartósabb késes biztik..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
|
« Válasz #277 Dátum: 2007. szeptember 04. 08:11:18 am » |
|
sziasztok! a 728i-en behalt a rövid fény de csak a vezető oldalán: távolsági jó, kimértük és a rövid fénynél csak 10v volt és nemtudjuk mi lehet a gond.... Testhez képest mérted vagy az izzó csatlakozójánál?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #278 Dátum: 2007. szeptember 04. 14:37:38 pm » |
|
lámpára ami rámegy azt mértük.... +a bizti jó a test jó ... 1szerűen nem értem ( megpróbálom a bizti házból kivezetni újból a kábelt... )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
feribmw
Nem elérhető
Hozzászólások: 217
csak BMW és Bmw.
|
|
« Válasz #279 Dátum: 2007. szeptember 04. 19:23:57 pm » |
|
lámpára ami rámegy azt mértük.... +a bizti jó a test jó ... 1szerűen nem értem ( megpróbálom a bizti házból kivezetni újból a kábelt... ) Nos bizti jó, a test szint jó, tehát magához a lámpafoglalatához mindenki megérkezik. Nézd meg magát a lámpa foglalatát amivel csatlakozol az izzóhoz, és az izzót is, lehet, hogy meglepetés ér mert a foglalatrésze van megzakkanva. Volt rá példa már.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
|
« Válasz #280 Dátum: 2007. szeptember 04. 20:04:37 pm » |
|
lámpára ami rámegy azt mértük.... +a bizti jó a test jó ... 1szerűen nem értem ( megpróbálom a bizti házból kivezetni újból a kábelt... ) Nos bizti jó, a test szint jó, tehát magához a lámpafoglalatához mindenki megérkezik. Nézd meg magát a lámpa foglalatát amivel csatlakozol az izzóhoz, és az izzót is, lehet, hogy meglepetés ér mert a foglalatrésze van megzakkanva. Volt rá példa már. Gyorsabb voltál de jó a válasz. majd ha ezen is túl vagy és mégsem világít rendesen akkor folytatjuk...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #281 Dátum: 2007. szeptember 05. 20:36:09 pm » |
|
sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! kicseréltem és megy!! köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #282 Dátum: 2007. szeptember 05. 21:28:07 pm » |
|
sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! kicseréltem és megy!! köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy.... A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #283 Dátum: 2007. szeptember 06. 08:38:15 am » |
|
sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! kicseréltem és megy!! köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy.... A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni. Én úgy tudom, hogy valami vákumos szabályozó szokott behalni és az nemterelgeti a levegőt. Nem szokták szeretni javítani mert fél műszerfalat le kell bontani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #284 Dátum: 2007. szeptember 06. 12:18:56 pm » |
|
sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! kicseréltem és megy!! köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy.... A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni. Én úgy tudom, hogy valami vákumos szabályozó szokott behalni és az nemterelgeti a levegőt. Nem szokták szeretni javítani mert fél műszerfalat le kell bontani. Igen, az a durvább hibalehetőség. Ahhoz az egész műszerfalat kell ízekre szedni, emlékeim szerint a fűtésházzal egyetemben. Lütyő is kóstolgatta már ezt a részt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
|
« Válasz #285 Dátum: 2007. szeptember 06. 12:59:46 pm » |
|
sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! kicseréltem és megy!! köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy.... A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni. Én úgy tudom, hogy valami vákumos szabályozó szokott behalni és az nemterelgeti a levegőt. Nem szokták szeretni javítani mert fél műszerfalat le kell bontani. Igen, az a durvább hibalehetőség. Ahhoz az egész műszerfalat kell ízekre szedni, emlékeim szerint a fűtésházzal egyetemben. Lütyő is kóstolgatta már ezt a részt Hát ez pontosan így van én már ezen túl vagyok...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #286 Dátum: 2007. szeptember 06. 13:03:08 pm » |
|
sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! kicseréltem és megy!! köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy.... A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni. Én úgy tudom, hogy valami vákumos szabályozó szokott behalni és az nemterelgeti a levegőt. Nem szokták szeretni javítani mert fél műszerfalat le kell bontani. Igen, az a durvább hibalehetőség. Ahhoz az egész műszerfalat kell ízekre szedni, emlékeim szerint a fűtésházzal egyetemben. Lütyő is kóstolgatta már ezt a részt Ezt úgy tudod megnézni, hogy a jobboldali lábtérnél kell benyúlni ahol jön ki a levegő és ha ott könyen megy a terelőlemez akkor valószínűleg ez a gondja. Szétszedni még nem szedtem szét én sem, de a múltkor vetettem rá egy-két pillantást amikor lebontottam a műszerfal alját. Nem semmi ami ott van alatta. Javaslatom először fotózd le, hogy mi-hová megy, mire van kötve, merre van elvezetve, mert eléggé zsufi van ott "bent".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #287 Dátum: 2007. szeptember 06. 16:32:11 pm » |
|
ok! de akkor most mi legyen mert lassan itt a tél
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #288 Dátum: 2007. szeptember 06. 16:35:48 pm » |
|
sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! kicseréltem és megy!! köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy.... Az enyémben(ami volt, 83-as) pneumatikus-vákumos (pszihoszomatikus) mozgatóelemek voltak..Nem egyszerű játék szétszedni, de azokat kellene kipróbálnod szívással, hogy működnek-e... Egyébként a régebbi hetesekhez van egy bontott fűtéskonzolom, ha valakit érdekel a fűtőradiátorral együtt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #289 Dátum: 2007. szeptember 06. 16:37:24 pm » |
|
sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! kicseréltem és megy!! köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy.... A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni. Én úgy tudom, hogy valami vákumos szabályozó szokott behalni és az nemterelgeti a levegőt. Nem szokták szeretni javítani mert fél műszerfalat le kell bontani. Igen, az a durvább hibalehetőség. Ahhoz az egész műszerfalat kell ízekre szedni, emlékeim szerint a fűtésházzal egyetemben. Lütyő is kóstolgatta már ezt a részt Kóstolgatta bizony!: )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #290 Dátum: 2007. szeptember 06. 16:39:12 pm » |
|
sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! kicseréltem és megy!! köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy.... A fűtéskapcsolók között nekem is van rossz. Én bontott középkonzolokat tanulmányoztam, úgy tűnt, hogy szétkopik a kapcsoló. Szétbontani nem mertem, mert nekem csak a hátsó lábtér fűtése nem akar menni. Én úgy tudom, hogy valami vákumos szabályozó szokott behalni és az nemterelgeti a levegőt. Nem szokták szeretni javítani mert fél műszerfalat le kell bontani. Igen, az a durvább hibalehetőség. Ahhoz az egész műszerfalat kell ízekre szedni, emlékeim szerint a fűtésházzal egyetemben. Lütyő is kóstolgatta már ezt a részt Ezt úgy tudod megnézni, hogy a jobboldali lábtérnél kell benyúlni ahol jön ki a levegő és ha ott könyen megy a terelőlemez akkor valószínűleg ez a gondja. Szétszedni még nem szedtem szét én sem, de a múltkor vetettem rá egy-két pillantást amikor lebontottam a műszerfal alját. Nem semmi ami ott van alatta. Javaslatom először fotózd le, hogy mi-hová megy, mire van kötve, merre van elvezetve, mert eléggé zsufi van ott "bent". Viszont a vákumos résznél szzinekkel vannak jelölve a szelepek is, és a csövek is(persze, ha Béla bácsi tuningolta, akkor valószinüleg mindegyik cső vagy szilikon, vagy fehér)...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #291 Dátum: 2007. szeptember 06. 16:56:12 pm » |
|
sikerült! tesóm mért mindent de nem hitte el hogy a kábel xar.... hát az volt a gond! kicseréltem és megy!! köszi a segítségeteket! viszont lenne 1 másik problémám: a fűtésnél vannak a kapcsolók hogy merre terelje a levegőt de sajna csak ritkán működik:( sajna mindig a szélvédőre megy.... Az enyémben(ami volt, 83-as) pneumatikus-vákumos (pszihoszomatikus) mozgatóelemek voltak..Nem egyszerű játék szétszedni, de azokat kellene kipróbálnod szívással, hogy működnek-e... Egyébként a régebbi hetesekhez van egy bontott fűtéskonzolom, ha valakit érdekel a fűtőradiátorral együtt... Az már magában szívás mit kell azon próbálgatni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #292 Dátum: 2007. szeptember 06. 17:01:59 pm » |
|
ok! de akkor most mi legyen mert lassan itt a tél Mivel én nem csináltam még ilyet (csak láttam, hogy ott kell majd valamit csinálni) két dolgot javaslok: 1.) Végig fűtöd a telet a szélvédővel (gondolom a defros kapcsoló az megy), mint ahogy én is tettem tavaj előtt. 2.) Ami jobb megoldásnak tűnik, megvárod Gistit (mint írta Ő már megbütykölte) és felveszed Vele a kapcsolatot. Szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #293 Dátum: 2007. szeptember 06. 18:25:37 pm » |
|
ok! de akkor most mi legyen mert lassan itt a tél Mivel én nem csináltam még ilyet (csak láttam, hogy ott kell majd valamit csinálni) két dolgot javaslok: 1.) Végig fűtöd a telet a szélvédővel (gondolom a defros kapcsoló az megy), mint ahogy én is tettem tavaj előtt. 2.) Ami jobb megoldásnak tűnik, megvárod Gistit (mint írta Ő már megbütykölte) és felveszed Vele a kapcsolatot. Szerintem. Ok! Ha Gisti segít benne akkor megbütykölöm. ( remélhetőleg lesz még jó idő ) Még van 1-2 problémám : a jobb fűthető tükröm nem fűt+ a hátsó ablakomban csak 2 fűtőszál megy rendesen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
|
« Válasz #294 Dátum: 2007. szeptember 07. 09:32:45 am » |
|
Hát az rendes meló lesz. Én úgy kezdtem, hogy csak a műszerfal alját kell kibontani aztán jött a középkonzol, kormányoszlop, műszerfal kompletten. Aki akkor betért a garázsba egy kicsit furán nézett, hogy miért csinálok az öreglányból belezett csirkét. Szal rendesen szét kell kapni ha normálisan akarod megjavítani. Ha csak a "vákummotor+-kal van gondod az a nagyobb szerencse mert (igaz nem mindegyiket) alulról ki lehet cserélni őket. Ezek a kis szemetek egyébként semmi másból nem állnak mint egy műanyag ház és egy gumimembrán (ezt szívod és ezzel mozgatod a terelő lapátokat) ha ez lyukas akkor szokott ilyen gond lenni. De én először a szívótorok alján nézném meg a helyedben a gumicsöveket nem szakadtak e ill. nincs lecsúszva mert akkor már nem is működik.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #295 Dátum: 2007. szeptember 08. 21:50:46 pm » |
|
Hát az rendes meló lesz. Én úgy kezdtem, hogy csak a műszerfal alját kell kibontani aztán jött a középkonzol, kormányoszlop, műszerfal kompletten. Aki akkor betért a garázsba egy kicsit furán nézett, hogy miért csinálok az öreglányból belezett csirkét. Szal rendesen szét kell kapni ha normálisan akarod megjavítani. Ha csak a "vákummotor+-kal van gondod az a nagyobb szerencse mert (igaz nem mindegyiket) alulról ki lehet cserélni őket. Ezek a kis szemetek egyébként semmi másból nem állnak mint egy műanyag ház és egy gumimembrán (ezt szívod és ezzel mozgatod a terelő lapátokat) ha ez lyukas akkor szokott ilyen gond lenni. De én először a szívótorok alján nézném meg a helyedben a gumicsöveket nem szakadtak e ill. nincs lecsúszva mert akkor már nem is működik.
megnézem de sztem nem szedem szét teljesen mert nincs még alkatrészem és nem is tom mi kéne majd hozzá +benzinpumpát hol és mennyiért lehet újat venni mert most bontott van benne és már 1 meghalt megint másik van benne
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #296 Dátum: 2007. szeptember 09. 14:48:11 pm » |
|
Na emberek, egy elektrokérdés! Unalmamban kicseréltem az indexlámpákban az izzót sárgára. (Ehhez ha valaki nem ismerné a módot - lereszelem az egyik pöcköt az izzóról, és utána simán beteszem a normál foglalatba.) Minden ment is frankón, de azt vettem észre, hogy a jobb hátsó lámpa jó 25%-kal halványabban világít mint a bal. Kompletten, minden fényére kiterjedôen. Arra gyanakszom, talán a testelése korrodálódott. Kérdés: van neki a 6-os csatiján test, vagy a kasztniról kapja? Az izzók közül az alsó sor foglalatai szintén kicsit oxidosak voltak, de azt is megtakarítottam. Mindent lehúztam, befújtam, mozgattam, de semmi javulás. Mitôl lehet?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #297 Dátum: 2007. szeptember 12. 09:52:35 am » |
|
nekem meg megint lenne egy kérdésem szal nemtom eldönteni hogy az abs működik vagy nem... hogyan tudom ezt kipróbálni? (az abs lámpa nem gyullad ki amikor gyujtásra rakom)....bocs nem értek hozzá!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #298 Dátum: 2007. szeptember 12. 10:14:13 am » |
|
nekem meg megint lenne egy kérdésem szal nemtom eldönteni hogy az abs működik vagy nem... hogyan tudom ezt kipróbálni? (az abs lámpa nem gyullad ki amikor gyujtásra rakom)....bocs nem értek hozzá! Elméletileg a lámpának akkor kellene világítani ha valami nem passzol..... Bár nekem sosem volt és nem is kellett ABS. Egy féle képpen tudsz rájönni hogy műxik-e. Felgyorsulsz úgy 50-60-ig,és utánna nyomsz egy satu féket. Persze körültekintően,nehogy jöjjenek mögötted. Ha működik az ABS,akkor egy tompa dobolást fogsz érezni a talpadon a fékpedáltól. És természetesen elmarad a blokkoló kerekek keltette csikorgás,és ezzel együtt a féknyom. Ha nem működik,akkor ezek a jelenségek elmaradnak,és csikorgó kerékkel fogsz meg állni,doboló fékpedál nélkül. A tempo meg elég is,mert ha esetleg nem működik a blokkolásgátló,akkor ennél a sebességnél nem fogod kockásra fékezni még gumikat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
soma
Vendég
|
|
« Válasz #299 Dátum: 2007. szeptember 12. 14:27:05 pm » |
|
Üdv Ealaki tudna segiteni 535-höz kapcsolási rajzot szeretnék Elöre is köszi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|