TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #540 Dátum: 2008. január 09. 07:51:12 am » |
|
Szóval újabb fejezet.... Tuti valami kontakhibám van. Tegnap hazafelé menet felnyomom refi hoppá... csak jobboldali megy. Ma reggelre úgy változott a helyzet hogy csak a helyzetjelző van meg mindkettő de ha felnyomom a refi akkor ott is csak bal Na és ma észrevettem még valamit... féklámpám nem mindig villan fel!!!! ez mi lehet??
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #541 Dátum: 2008. január 09. 07:53:34 am » |
|
Szóval újabb fejezet.... Tuti valami kontakhibám van. Tegnap hazafelé menet felnyomom refi hoppá... csak jobboldali megy. Ma reggelre úgy változott a helyzet hogy csak a helyzetjelző van meg mindkettő de ha felnyomom a refi akkor ott is csak bal Na és ma észrevettem még valamit... féklámpám nem mindig villan fel!!!! ez mi lehet?? Féklámpa kapcsolója vagy laza,vagy haldoklik.Kormány alatti burkolat le és már látod is,hogy mi az ábra. Azért próbáld ki,hogy a kapcsolóról lehúzod a kábeleket és rövidrezárod őket egy kábellel. Ha akkor világít rendesen,akkor a kapcsoló a ludas.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #542 Dátum: 2008. január 09. 08:15:21 am » |
|
Szóval újabb fejezet.... Tuti valami kontakhibám van. Tegnap hazafelé menet felnyomom refi hoppá... csak jobboldali megy. Ma reggelre úgy változott a helyzet hogy csak a helyzetjelző van meg mindkettő de ha felnyomom a refi akkor ott is csak bal Na és ma észrevettem még valamit... féklámpám nem mindig villan fel!!!! ez mi lehet?? Féklámpa kapcsolója vagy laza,vagy haldoklik.Kormány alatti burkolat le és már látod is,hogy mi az ábra. Azért próbáld ki,hogy a kapcsolóról lehúzod a kábeleket és rövidrezárod őket egy kábellel. Ha akkor világít rendesen,akkor a kapcsoló a ludas. Köci
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
mifu
Vendég
|
|
« Válasz #543 Dátum: 2008. január 09. 19:40:44 pm » |
|
Tisztelt villanyászok!
M10B18 gyújtáshoz előtétellenállás kell? hány omega?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #544 Dátum: 2008. január 09. 21:50:45 pm » |
|
Tisztelt villanyászok!
M10B18 gyújtáshoz előtétellenállás kell? hány omega?
szerintem az M10-re nem kell!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #545 Dátum: 2008. január 10. 09:37:42 am » |
|
Helyzetjelentés... Világítás: Kocsi mint a karácsonyfa Féklámpa: 10ből 9szer felvillan a lámpa így fékezéskor finoman pumpálom este újabb kör, közben meg megkérdeztem 1800Ft az új féklámpakapcsoló ha az a bibi...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #546 Dátum: 2008. január 10. 10:17:04 am » |
|
Tisztelt villanyászok!
M10B18 gyújtáshoz előtétellenállás kell? hány omega?
szerintem az M10-re nem kell! Szerintem sem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #547 Dátum: 2008. január 10. 13:28:00 pm » |
|
Helyzetjelentés... Világítás: Kocsi mint a karácsonyfa Féklámpa: 10ből 9szer felvillan a lámpa így fékezéskor finoman pumpálom este újabb kör, közben meg megkérdeztem 1800Ft az új féklámpakapcsoló ha az a bibi... Én még mindíg azt mondoom, hogy valahol a főkábelen , és/vagy a biztosítéktáblában van valami mókás dolog... Javaslat: felrobbantani a biztosítéktáblát, és az összes oldható kötést kipucolni, kicserélni. Promega
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #548 Dátum: 2008. január 10. 14:28:54 pm » |
|
Helyzetjelentés... Világítás: Kocsi mint a karácsonyfa Féklámpa: 10ből 9szer felvillan a lámpa így fékezéskor finoman pumpálom este újabb kör, közben meg megkérdeztem 1800Ft az új féklámpakapcsoló ha az a bibi... Én még mindíg azt mondoom, hogy valahol a főkábelen , és/vagy a biztosítéktáblában van valami mókás dolog... Javaslat: felrobbantani a biztosítéktáblát, és az összes oldható kötést kipucolni, kicserélni. Promega Mikor jössz megcsinálni... Elintézem hogy elszámlják a cégnél
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #549 Dátum: 2008. január 10. 19:46:35 pm » |
|
Akkó~ megyek én is innen csak a számlámat fizessék...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #550 Dátum: 2008. január 10. 21:06:27 pm » |
|
Helyzetjelentés... Világítás: Kocsi mint a karácsonyfa Féklámpa: 10ből 9szer felvillan a lámpa így fékezéskor finoman pumpálom este újabb kör, közben meg megkérdeztem 1800Ft az új féklámpakapcsoló ha az a bibi... Én még mindíg azt mondoom, hogy valahol a főkábelen , és/vagy a biztosítéktáblában van valami mókás dolog... Javaslat: felrobbantani a biztosítéktáblát, és az összes oldható kötést kipucolni, kicserélni. Promega Mikor jössz megcsinálni... Elintézem hogy elszámlják a cégnél Kezdődik a korrupció: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #551 Dátum: 2008. január 11. 09:51:11 am » |
|
Az mi a csoda?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #552 Dátum: 2008. január 11. 10:05:54 am » |
|
A röpsúlyos előgyújtást szabábályzó rugó rendelhető magában? Az ETK-ban nem találtam, esetleg a BOSCH-tól? Az a gyanúm hogy elgyengült a rúgója mivel nagyon könnyen el lehet forgatni a fejet, ezért le fogom méretni az előgyújtásom. Alapjáratnál és 1000-es fordulatnál 12 foknak kell lenni, 1500-nál 22-nek, 2000-nél 25-nek, 2500-nál 27-nek, 3000-nél 30-nak, 3500-nál 34 foknak és ettől felfele végig 34 foknak lehúzott vákumcsöveknél. Milyen műszerrel és hogyan lehet ezt korrektül kimérni? A holtpontot a computercsati melyik pólusánál lehet mérni? Vagy csak a fordulatszámot tudja? Az egyik BOSCH szervíz bezárt itt, a másikba meg nem értenek az régi autókhoz, de az ujakhoz se nagyon. A márkaszervízbe nincs átalakítójuk ehhez a régi fajta computercsatlakozáshoz, és ott se nagyon értenek hozzá. Bár mostmár járnak fejtágításra, láttam a Klubélet legújabb számába az egyik szerelőt, de azért még van mit tanulniuk.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #553 Dátum: 2008. január 12. 21:47:07 pm » |
|
A röpsúlyos előgyújtást szabábályzó rugó rendelhető magában? Az ETK-ban nem találtam, esetleg a BOSCH-tól? Az a gyanúm hogy elgyengült a rúgója mivel nagyon könnyen el lehet forgatni a fejet, ezért le fogom méretni az előgyújtásom. Alapjáratnál és 1000-es fordulatnál 12 foknak kell lenni, 1500-nál 22-nek, 2000-nél 25-nek, 2500-nál 27-nek, 3000-nél 30-nak, 3500-nál 34 foknak és ettől felfele végig 34 foknak lehúzott vákumcsöveknél. Milyen műszerrel és hogyan lehet ezt korrektül kimérni? A holtpontot a computercsati melyik pólusánál lehet mérni? Vagy csak a fordulatszámot tudja? Az egyik BOSCH szervíz bezárt itt, a másikba meg nem értenek az régi autókhoz, de az ujakhoz se nagyon. A márkaszervízbe nincs átalakítójuk ehhez a régi fajta computercsatlakozáshoz, és ott se nagyon értenek hozzá. Bár mostmár járnak fejtágításra, láttam a Klubélet legújabb számába az egyik szerelőt, de azért még van mit tanulniuk.
Egészen pontosan milyen holtjátékot szeretnél mérni a csatlakozón?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #554 Dátum: 2008. január 12. 22:41:49 pm » |
|
A röpsúlyos előgyújtást szabábályzó rugó rendelhető magában? Az ETK-ban nem találtam, esetleg a BOSCH-tól? Az a gyanúm hogy elgyengült a rúgója mivel nagyon könnyen el lehet forgatni a fejet, ezért le fogom méretni az előgyújtásom. Alapjáratnál és 1000-es fordulatnál 12 foknak kell lenni, 1500-nál 22-nek, 2000-nél 25-nek, 2500-nál 27-nek, 3000-nél 30-nak, 3500-nál 34 foknak és ettől felfele végig 34 foknak lehúzott vákumcsöveknél. Milyen műszerrel és hogyan lehet ezt korrektül kimérni? A holtpontot a computercsati melyik pólusánál lehet mérni? Vagy csak a fordulatszámot tudja? Az egyik BOSCH szervíz bezárt itt, a másikba meg nem értenek az régi autókhoz, de az ujakhoz se nagyon. A márkaszervízbe nincs átalakítójuk ehhez a régi fajta computercsatlakozáshoz, és ott se nagyon értenek hozzá. Bár mostmár járnak fejtágításra, láttam a Klubélet legújabb számába az egyik szerelőt, de azért még van mit tanulniuk.
Egészen pontosan milyen holtjátékot szeretnél mérni a csatlakozón? holtPONT úgy látom..
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #555 Dátum: 2008. január 12. 22:55:21 pm » |
|
holtPONT úgy látom..
Jól látod: ) Nade holtpontot is milyet vajon?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #556 Dátum: 2008. január 12. 23:05:24 pm » |
|
holtPONT úgy látom..
Jól látod: ) Nade holtpontot is milyet vajon? aztat nem tudhatom..
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #557 Dátum: 2008. január 12. 23:08:17 pm » |
|
holtPONT úgy látom..
Jól látod: ) Nade holtpontot is milyet vajon? aztat nem tudhatom.. Akkor már ketten nem tudjuk: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #558 Dátum: 2008. január 13. 18:30:04 pm » |
|
holtPONT úgy látom..
Jól látod: ) Nade holtpontot is milyet vajon? aztat nem tudhatom.. Akkor már ketten nem tudjuk: ) Én úgy gondoltam hogy a felső holtpont, és a gyújtás jele kell az előgyújtásméréshez, de lehet hogy rosszul tudom...
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #559 Dátum: 2008. január 13. 18:31:59 pm » |
|
holtPONT úgy látom..
Jól látod: ) Nade holtpontot is milyet vajon? aztat nem tudhatom.. Akkor már ketten nem tudjuk: ) Én úgy gondoltam hogy a felső holtpont, és a gyújtás jele kell az előgyújtásméréshez, de lehet hogy rosszul tudom... Szerintem ezt nem tudja az a csati..Hacsak nem computer vezérli a motorod, ami E21-ben asszem elég ritka.Mármint gyárilag..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #560 Dátum: 2008. január 13. 19:02:41 pm » |
|
holtPONT úgy látom..
Jól látod: ) Nade holtpontot is milyet vajon? aztat nem tudhatom.. Akkor már ketten nem tudjuk: ) Én úgy gondoltam hogy a felső holtpont, és a gyújtás jele kell az előgyújtásméréshez, de lehet hogy rosszul tudom... Szerintem ezt nem tudja az a csati..Hacsak nem computer vezérli a motorod, ami E21-ben asszem elég ritka.Mármint gyárilag.. Hát ez az, szerintem is csak valószínüleg a fordulatszámot tudja, de sose lehet tudni én még nem csináltam ilyet. Volt leírásom alahol a csati polusairól hogy melyik mi de nem találom. Tudom hogy ennek a komputercsatija elég primitív mivel nincs benne computer sem, de a gyújtást olajnyomást, vízhőfokot, meg egy pár dolgot tud. Ettől függetlenül valahogy csak lelehet ezt a előgyűjtást mérni szerintem. Valaki azt mondta már nem tudom ki hogy Elcon, vagy ELKON műszer kell hozzá
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #561 Dátum: 2008. január 13. 19:34:04 pm » |
|
szeretnék kérdezni.ha elinditom a kocsit nem alszik el a töltésjelzö lámpa.ha felpörgetem a motort akkor elalszik.aztán utána ahogy emelkedik a fordulatszám kezd egyre erösebben világitani.pl:50-el megyek 3-ikban világit.ha átrakom 4-ikbe halványodik.ha átrakom ötödikbe akkor elalszik.de amikor visszaváltok 4-be megint világit.tehát 2000-fordulat felett nem tölt
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #562 Dátum: 2008. január 13. 20:00:45 pm » |
|
holtPONT úgy látom..
Jól látod: ) Nade holtpontot is milyet vajon? aztat nem tudhatom.. Akkor már ketten nem tudjuk: ) Én úgy gondoltam hogy a felső holtpont, és a gyújtás jele kell az előgyújtásméréshez, de lehet hogy rosszul tudom... Szerintem ezt nem tudja az a csati..Hacsak nem computer vezérli a motorod, ami E21-ben asszem elég ritka.Mármint gyárilag.. Hát ez az, szerintem is csak valószínüleg a fordulatszámot tudja, de sose lehet tudni én még nem csináltam ilyet. Volt leírásom alahol a csati polusairól hogy melyik mi de nem találom. Tudom hogy ennek a komputercsatija elég primitív mivel nincs benne computer sem, de a gyújtást olajnyomást, vízhőfokot, meg egy pár dolgot tud. Ettől függetlenül valahogy csak lelehet ezt a előgyűjtást mérni szerintem. Valaki azt mondta már nem tudom ki hogy Elcon, vagy ELKON műszer kell hozzá Ha jól tudom egy stroboszkóppal be lehet lőni.Illetve avval a legjobban.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #563 Dátum: 2008. január 13. 20:01:24 pm » |
|
szeretnék kérdezni.ha elinditom a kocsit nem alszik el a töltésjelzö lámpa.ha felpörgetem a motort akkor elalszik.aztán utána ahogy emelkedik a fordulatszám kezd egyre erösebben világitani.pl:50-el megyek 3-ikban világit.ha átrakom 4-ikbe halványodik.ha átrakom ötödikbe akkor elalszik.de amikor visszaváltok 4-be megint világit.tehát 2000-fordulat felett nem tölt
Off kocsimon ez a jelenség diódasor cserét jelentett a generátorban..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #564 Dátum: 2008. január 13. 20:37:55 pm » |
|
Sziasztok!
Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...
Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
nekem is most igy müködik mert lámpákat cseréltem de csak h1-es találtam.és a kábelezésem h4 -hez van kialakitva mivel h4 es volt és akkor mind a 4 világitott.de nekem a jelen állapotába jobban tetszik mert a tompinál csak a helyzetjelzö megy refi mellett
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #565 Dátum: 2008. január 13. 20:39:23 pm » |
|
szeretnék kérdezni.ha elinditom a kocsit nem alszik el a töltésjelzö lámpa.ha felpörgetem a motort akkor elalszik.aztán utána ahogy emelkedik a fordulatszám kezd egyre erösebben világitani.pl:50-el megyek 3-ikban világit.ha átrakom 4-ikbe halványodik.ha átrakom ötödikbe akkor elalszik.de amikor visszaváltok 4-be megint világit.tehát 2000-fordulat felett nem tölt
Off kocsimon ez a jelenség diódasor cserét jelentett a generátorban.. szupi nyáron lett ujra tekercselve a generátorom...
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #566 Dátum: 2008. január 13. 20:49:02 pm » |
|
Sziasztok!
Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...
Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
nekem is most igy müködik mert lámpákat cseréltem de csak h1-es találtam.és a kábelezésem h4 -hez van kialakitva mivel h4 es volt és akkor mind a 4 világitott.de nekem a jelen állapotába jobban tetszik mert a tompinál csak a helyzetjelzö megy refi mellett Időközben megoldottuk haverral egy dióda került be a kocsiba és mellesleg ha felnyomom a refit akkor a kodlámpát is felteszi... Tudom hogy szabálytalan de csak akkor refizek ha nem zavar senkit vagy ha a szembejövő nem veszi le... ilyenkor meg élmény milyen gyorsan rájönnek hogy csak le kéne venni
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #567 Dátum: 2008. január 13. 20:52:45 pm » |
|
Mellesleg megoldódott a féklámpa probémám... Igaz már ide volt kéretve Promega által egy bontott féklámpakapcsoló de a kedvenc WD40em megoldotta a problémát... kapcsolóról mikor lehúztam a csatikat szép korrodáltak voltak.. kis kapargatás és WD40 csodákat művelt
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #568 Dátum: 2008. január 13. 20:57:03 pm » |
|
Mellesleg megoldódott a féklámpa probémám... Igaz már ide volt kéretve Promega által egy bontott féklámpakapcsoló de a kedvenc WD40em megoldotta a problémát... kapcsolóról mikor lehúztam a csatikat szép korrodáltak voltak.. kis kapargatás és WD40 csodákat művelt lehet, hogy ennyivel megoldódott, én azonban hasonlóképpen jártam, és nem ez volt a megoldás! wd40 a csatikra, kis beállítás fasza. két nap múlva viszont már nem volt jó. a kapcsoló is tönkrement időközben. és annak a cseréjével viszont megoldódott a probléma.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #569 Dátum: 2008. január 13. 21:04:38 pm » |
|
szeretnék kérdezni.ha elinditom a kocsit nem alszik el a töltésjelzö lámpa.ha felpörgetem a motort akkor elalszik.aztán utána ahogy emelkedik a fordulatszám kezd egyre erösebben világitani.pl:50-el megyek 3-ikban világit.ha átrakom 4-ikbe halványodik.ha átrakom ötödikbe akkor elalszik.de amikor visszaváltok 4-be megint világit.tehát 2000-fordulat felett nem tölt
Off kocsimon ez a jelenség diódasor cserét jelentett a generátorban.. szupi nyáron lett ujra tekercselve a generátorom... Próbálj rá egy tutira jó fesszabályzót..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|