ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #870 Dátum: 2008. július 23. 11:29:29 am » |
|
Elôször jussak el addig hogy legalább egy másik LT mérôt rátegyek. Aztán majd meglátjuk mi lesz.
Én átnézném a gyújtókábeleket is, hogy nincs-e valahol áthúzásra utaló jel. Repedezett, vagy megtört gy.kábel. Ez is megtréfálhatja az embert.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #871 Dátum: 2008. július 23. 12:01:06 pm » |
|
Igen, ez abszolut így van, de a legkönnyebb a Lt-mérô próba. Azzal kezdek, aztán ha mégse az, akkor atomjaira kell szedni az egész kocsit amig ki nem derül, de ezt próbálom minél tovább elkerülni.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #872 Dátum: 2008. július 28. 09:19:38 am » |
|
Skacok! Szeretnék egy kis infot, pontosan mit, mikor, és miért csinál a pillangószelep-állás érzékelő az a kis doboz ott alul a szívócsonkon. 3 drótocska megy bele. Akkor csak 0 és 1-es állása van? Mikor jelez? Ja és jelent az gondot hogy mondjuk orrán-száján tocsog a mocskos fekete olajtól?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 28. 09:22:17 am írta csabE28 »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #873 Dátum: 2008. augusztus 01. 21:18:00 pm » |
|
Kedves hozzáértők! Az van, hogy tenném vissza az autóba a rádiót, szól mint az állat. Ám küzdöm vissza a helyére és egyszercsak letestelt, elment minden villanyosság a vezetékből. Biztosítéktábla meglel, kiokosodás a könyvből, hogy a 12-est kell vizsgálni mert az a rádióé. Nézem, jó. Na ilyenkor mi is van? A kérdésem az, hogy van-e valami más biztosíték is közbeiktatva gyárilag, vagy hol keresendő még a hiba forrása?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #874 Dátum: 2008. augusztus 02. 08:08:26 am » |
|
Kedves hozzáértők! Az van, hogy tenném vissza az autóba a rádiót, szól mint az állat. Ám küzdöm vissza a helyére és egyszercsak letestelt, elment minden villanyosság a vezetékből. Biztosítéktábla meglel, kiokosodás a könyvből, hogy a 12-est kell vizsgálni mert az a rádióé. Nézem, jó. Na ilyenkor mi is van? A kérdésem az, hogy van-e valami más biztosíték is közbeiktatva gyárilag, vagy hol keresendő még a hiba forrása? Mivel a tied hengeres biztivel szerelt, próbáld meg a bizti elforgatását, nekem szokott arrébbmozogni..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #875 Dátum: 2008. augusztus 02. 08:25:22 am » |
|
Kedves hozzáértők! Az van, hogy tenném vissza az autóba a rádiót, szól mint az állat. Ám küzdöm vissza a helyére és egyszercsak letestelt, elment minden villanyosság a vezetékből. Biztosítéktábla meglel, kiokosodás a könyvből, hogy a 12-est kell vizsgálni mert az a rádióé. Nézem, jó. Na ilyenkor mi is van? A kérdésem az, hogy van-e valami más biztosíték is közbeiktatva gyárilag, vagy hol keresendő még a hiba forrása? Ne csak a rádió biztijét nézd meg, hanem az állandóan áram alatt lévő dolgokét is ,mint pl. kesztyűtartó világítás, elakadásjelző, stb. Merugye a rádió, ha gyári bekötést használunk,akkor kap: - memória pozitívat egy piros/fehér vezetéken -üzemi pozitívot gyújtáskulcs rádió állásánál lila/szürke (régebbieknél csak lila) vezetéken -világítást szürke/piroson (régieknél szürke/kék, nagyon újaknál szürke/fekete) -és ugye barnán negatívot jó bogarászást
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #876 Dátum: 2008. augusztus 02. 08:27:42 am » |
|
Kedves hozzáértők! Az van, hogy tenném vissza az autóba a rádiót, szól mint az állat. Ám küzdöm vissza a helyére és egyszercsak letestelt, elment minden villanyosság a vezetékből. Biztosítéktábla meglel, kiokosodás a könyvből, hogy a 12-est kell vizsgálni mert az a rádióé. Nézem, jó. Na ilyenkor mi is van? A kérdésem az, hogy van-e valami más biztosíték is közbeiktatva gyárilag, vagy hol keresendő még a hiba forrása? Ne csak a rádió biztijét nézd meg, hanem az állandóan áram alatt lévő dolgokét is ,mint pl. kesztyűtartó világítás, elakadásjelző, stb. Merugye a rádió, ha gyári bekötést használunk,akkor kap: - memória pozitívat egy piros/fehér vezetéken -üzemi pozitívot gyújtáskulcs rádió állásánál lila/szürke (régebbieknél csak lila) vezetéken -világítást szürke/piroson (régieknél szürke/kék, nagyon újaknál szürke/fekete) -és ugye barnán negatívot jó bogarászást Télleg! Ha a memória nem kap cuccot, akkor meg se mukkan...Persze tudni kéne, milyen rádió..Retro, tekerős tesla, vagy valami használható cucc..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #877 Dátum: 2008. augusztus 02. 08:30:35 am » |
|
Skacok! Szeretnék egy kis infot, pontosan mit, mikor, és miért csinál a pillangószelep-állás érzékelő az a kis doboz ott alul a szívócsonkon. 3 drótocska megy bele. Akkor csak 0 és 1-es állása van? Mikor jelez? Ja és jelent az gondot hogy mondjuk orrán-száján tocsog a mocskos fekete olajtól?
Az az érzékelő lényegében 3 dologra képes. Alapjárati üzem, terhelés üzem, valamint teljes terhelés üzem. Tehát ha kapcsol,akkor alapjárat, vagy padlógáz. Az,hogy olajos,igazából nem okoz gondot,de én meg szoktam takarítani, ártani nem árthatok vele. Amennyiben leveszed a helyéről, visszaszerelésnél oda kell figyelned a beállítására. Úgy kell lennie,hogy amint a pillangót megmozdítod,egyből egy halk kattanást kell hallanod (ki is mérheted műszerrel a kapcsolás idejét) , ugyanilyen halk kattanást padlógázon is,de csak a pillangó útjának végállás előtti szakaszában.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #878 Dátum: 2008. augusztus 02. 08:32:57 am » |
|
Kedves hozzáértők! Az van, hogy tenném vissza az autóba a rádiót, szól mint az állat. Ám küzdöm vissza a helyére és egyszercsak letestelt, elment minden villanyosság a vezetékből. Biztosítéktábla meglel, kiokosodás a könyvből, hogy a 12-est kell vizsgálni mert az a rádióé. Nézem, jó. Na ilyenkor mi is van? A kérdésem az, hogy van-e valami más biztosíték is közbeiktatva gyárilag, vagy hol keresendő még a hiba forrása? Ne csak a rádió biztijét nézd meg, hanem az állandóan áram alatt lévő dolgokét is ,mint pl. kesztyűtartó világítás, elakadásjelző, stb. Merugye a rádió, ha gyári bekötést használunk,akkor kap: - memória pozitívat egy piros/fehér vezetéken -üzemi pozitívot gyújtáskulcs rádió állásánál lila/szürke (régebbieknél csak lila) vezetéken -világítást szürke/piroson (régieknél szürke/kék, nagyon újaknál szürke/fekete) -és ugye barnán negatívot jó bogarászást Télleg! Ha a memória nem kap cuccot, akkor meg se mukkan...Persze tudni kéne, milyen rádió..Retro, tekerős tesla, vagy valami használható cucc.. Lényegében majdnem az összes rádió ilyen bekötésű. Ha komolyabb egy picit ,meg a hangszórók is nagyok,akkor én relézni szoktam ,így megmarad a gyári funkció,hogy csak gyújtás 1.-es állásán műxik,de mégsem azon a vékony szálon kap pówert
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
attaq
Vendég
|
|
« Válasz #879 Dátum: 2008. augusztus 05. 15:34:47 pm » |
|
Egyszer én is jártam hasonló cipőben,hekkeltem be a fejegységet,s testet kapott.A biztik rendben voltak,s a pioneer szervízben mivel sk tettem be a cuccot,no garancia,s egy horror összeget mondtak.Volt egy kollégám aki annak idején műszaki suliba járt,bevitte az ex tanműhelyébe a gépet,s a tanulók!! 2000 ft-os anyagköltséggel megoldották a problémát.Nemes egyszerüséggel felrobbant egy kondenzátor benne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #880 Dátum: 2008. augusztus 07. 12:08:34 pm » |
|
[/quote]
Az az érzékelő lényegében 3 dologra képes. Alapjárati üzem, terhelés üzem, valamint teljes terhelés üzem. Tehát ha kapcsol,akkor alapjárat, vagy padlógáz.
Az,hogy olajos,igazából nem okoz gondot,de én meg szoktam takarítani, ártani nem árthatok vele.
Amennyiben leveszed a helyéről, visszaszerelésnél oda kell figyelned a beállítására. Úgy kell lennie,hogy amint a pillangót megmozdítod,egyből egy halk kattanást kell hallanod (ki is mérheted műszerrel a kapcsolás idejét) , ugyanilyen halk kattanást padlógázon is,de csak a pillangó útjának végállás előtti szakaszában.
[/quote] Köszönöm, Miki! Próbálgattam a multkorjában nézni mit csinál, pont ilyen kattanásokat nem hallottam belőle, ezért is kérdeztem mit csinál ez vajon? Ki fogom mérni, mit müvel a nyavalyás.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #881 Dátum: 2008. augusztus 09. 15:31:29 pm » |
|
Az az érzékelő lényegében 3 dologra képes. Alapjárati üzem, terhelés üzem, valamint teljes terhelés üzem. Tehát ha kapcsol,akkor alapjárat, vagy padlógáz. Az,hogy olajos,igazából nem okoz gondot,de én meg szoktam takarítani, ártani nem árthatok vele. Amennyiben leveszed a helyéről, visszaszerelésnél oda kell figyelned a beállítására. Úgy kell lennie,hogy amint a pillangót megmozdítod,egyből egy halk kattanást kell hallanod (ki is mérheted műszerrel a kapcsolás idejét) , ugyanilyen halk kattanást padlógázon is,de csak a pillangó útjának végállás előtti szakaszában. [/quote] Köszönöm, Miki! Próbálgattam a multkorjában nézni mit csinál, pont ilyen kattanásokat nem hallottam belőle, ezért is kérdeztem mit csinál ez vajon? Ki fogom mérni, mit müvel a nyavalyás. [/quote] Amikor nem működik,akkor alapjáraton nagyon ,idegesítően egyenetlenül jár. Rántva gyorsul alapjáratró,stb. Ha ezeka tüneteid nincsenek, elég, ha csak kiméred megnyugtatás képp
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #882 Dátum: 2008. augusztus 09. 23:25:13 pm » |
|
Kedves hozzáértők! Az van, hogy tenném vissza az autóba a rádiót, szól mint az állat. Ám küzdöm vissza a helyére és egyszercsak letestelt, elment minden villanyosság a vezetékből. Biztosítéktábla meglel, kiokosodás a könyvből, hogy a 12-est kell vizsgálni mert az a rádióé. Nézem, jó. Na ilyenkor mi is van? A kérdésem az, hogy van-e valami más biztosíték is közbeiktatva gyárilag, vagy hol keresendő még a hiba forrása? Ne csak a rádió biztijét nézd meg, hanem az állandóan áram alatt lévő dolgokét is ,mint pl. kesztyűtartó világítás, elakadásjelző, stb. Merugye a rádió, ha gyári bekötést használunk,akkor kap: - memória pozitívat egy piros/fehér vezetéken -üzemi pozitívot gyújtáskulcs rádió állásánál lila/szürke (régebbieknél csak lila) vezetéken -világítást szürke/piroson (régieknél szürke/kék, nagyon újaknál szürke/fekete) -és ugye barnán negatívot jó bogarászást Köszi az eligazítást. Még nem sasoltam meg, de legalább közeledek a problémamegoldás felé. Örülök, hogy nem kell lebontani a műszerfalat. Közben Salgótalin Imikét is leinformáltam. Köszi neki is és persze Lütyőnek is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #883 Dátum: 2008. augusztus 12. 18:50:41 pm » |
|
Sziasztok! Lenne egy olyan problémám hogy az ablaktörlőm csak megmozdul ha bekapcsolom,viszont ha magamfele húzm mintha mosatni akarnék akkor a hármat törli,de középállásba áll meg! Mi lehet a probléma? Ja és a fűtőmotor sem indul el,pedig az előző tulaj állítja hogy nála még ment! Válaszokat előre is köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #884 Dátum: 2008. augusztus 13. 22:43:50 pm » |
|
Sziasztok! Lenne egy olyan problémám hogy az ablaktörlőm csak megmozdul ha bekapcsolom,viszont ha magamfele húzm mintha mosatni akarnék akkor a hármat törli,de középállásba áll meg! Mi lehet a probléma? Ja és a fűtőmotor sem indul el,pedig az előző tulaj állítja hogy nála még ment! Válaszokat előre is köszönöm!
Intervallum kapcsoló, úgy is jössz, majd akkor orvosoljuk!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #885 Dátum: 2008. augusztus 14. 09:32:19 am » |
|
Sziasztok! Lenne egy olyan problémám hogy az ablaktörlőm csak megmozdul ha bekapcsolom,viszont ha magamfele húzm mintha mosatni akarnék akkor a hármat törli,de középállásba áll meg! Mi lehet a probléma? Ja és a fűtőmotor sem indul el,pedig az előző tulaj állítja hogy nála még ment! Válaszokat előre is köszönöm!
Intervallum kapcsoló, úgy is jössz, majd akkor orvosoljuk! Köszi!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #886 Dátum: 2008. szeptember 09. 20:36:31 pm » |
|
hello! a 728i-be bele lehet tenni vagy 1talán van értelme a computer-nek?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #887 Dátum: 2008. szeptember 10. 05:25:02 am » |
|
hello! a 728i-be bele lehet tenni vagy 1talán van értelme a computer-nek?
Vegyél egy laptopot és mindíg tartsd a kocsiba!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #888 Dátum: 2008. szeptember 10. 07:15:48 am » |
|
hello! a 728i-be bele lehet tenni vagy 1talán van értelme a computer-nek?
Vegyél egy laptopot és mindíg tartsd a kocsiba! Autós töltővel meg mobilinternettel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #889 Dátum: 2008. szeptember 10. 12:30:40 pm » |
|
hello! a 728i-be bele lehet tenni vagy 1talán van értelme a computer-nek?
Vegyél egy laptopot és mindíg tartsd a kocsiba! Autós töltővel meg mobilinternettel? tök vicces de nem szaros laptopra gondoltam....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #890 Dátum: 2008. szeptember 10. 14:17:08 pm » |
|
hello! a 728i-be bele lehet tenni vagy 1talán van értelme a computer-nek?
Vegyél egy laptopot és mindíg tartsd a kocsiba! Akkor ezexerint nekem az E21ben van fedélzeti computer
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #891 Dátum: 2008. szeptember 11. 19:55:40 pm » |
|
hello!!!! szerintetek miért kussol el a fejegység úgy hogy csak 1 ki-be kapcsolás segít rajta??? minden fejegységnél ezt csinálja de legfőbbképpen akkor amikor a fűtés/hűtés be van kapcsolva ....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #892 Dátum: 2008. szeptember 12. 12:34:00 pm » |
|
hello! a 728i-be bele lehet tenni vagy 1talán van értelme a computer-nek?
Vegyél egy laptopot és mindíg tartsd a kocsiba! Akkor ezexerint nekem az E21ben van fedélzeti computer Jóvammá..Nekem klíma is volt benne...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #893 Dátum: 2008. szeptember 12. 16:19:03 pm » |
|
hello! a 728i-be bele lehet tenni vagy 1talán van értelme a computer-nek?
Vegyél egy laptopot és mindíg tartsd a kocsiba! Akkor ezexerint nekem az E21ben van fedélzeti computer Jóvammá..Nekem klíma is volt benne... Akkor ezexerint nálad mindig van hűtőtáska
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #894 Dátum: 2008. október 11. 20:52:21 pm » |
|
Kérdés: szervízintervallumot hogyan lehet nullázni E28-on?
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
tasi.misi
Nem elérhető
Hozzászólások: 255
Ezüstnyíl!
|
|
« Válasz #895 Dátum: 2008. október 11. 21:48:30 pm » |
|
Kérdés: szervízintervallumot hogyan lehet nullázni E28-on?
hali! A szervízcsatiban az első képen látható 1-7-est rövidrezárod kb7 másodpercig és már kész is!
|
|
|
Naplózva
|
Tasi 20-492-0318
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #896 Dátum: 2008. október 11. 22:46:11 pm » |
|
Kérdés: szervízintervallumot hogyan lehet nullázni E28-on?
hali! A szervízcsatiban az első képen látható 1-7-est rövidrezárod kb7 másodpercig és már kész is! ez a e24en is így van?
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #897 Dátum: 2008. október 12. 10:53:27 am » |
|
Kérdés: szervízintervallumot hogyan lehet nullázni E28-on?
hali! A szervízcsatiban az első képen látható 1-7-est rövidrezárod kb7 másodpercig és már kész is! Köszönöm az infót.
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #898 Dátum: 2008. október 12. 13:53:01 pm » |
|
Kérdés: szervízintervallumot hogyan lehet nullázni E28-on?
hali! A szervízcsatiban az első képen látható 1-7-est rövidrezárod kb7 másodpercig és már kész is! ez a e24en is így van? Így. De a 7 s csak az oilservice kiütésre értendő,ha az inspection is ilágít,akkor az 15 s.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #899 Dátum: 2008. október 12. 21:01:45 pm » |
|
Azért nem árt ha gyújtást is adsz rá közben...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
|