| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1200 Dátum: 2009. június 24. 07:31:54 am » |  | 
 
 Vettem ilyen sípoló bizbaszt a világításhoz. A kérdésem az lenne, hogy azt hova kössem be? Mert a hátuljára az van írva, hogy kössem az ablaktörlő biztosítékára az egyik, a világításéra pedig a másik vezetéket.       De szerintem így 2 +t kap, tehát nem vágom...Attól függ mikor szeretnéd ha sikítana..Ebben a formátumban a két plusszal kussol, viszont ha rajta a lámpa, és leveszed a gyújtást,akkor sípol.Kötheted a másik szálat(lámpakapcsolón marad az egyik mindenképpen) az ajtókapcsolóra, így akkor sipol, ha rajta a villany, és kinyitod az ajtót... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #1201 Dátum: 2009. június 24. 10:08:00 am » |  | 
 
 Vettem ilyen sípoló bizbaszt a világításhoz. A kérdésem az lenne, hogy azt hova kössem be? Mert a hátuljára az van írva, hogy kössem az ablaktörlő biztosítékára az egyik, a világításéra pedig a másik vezetéket.       De szerintem így 2 +t kap, tehát nem vágom...Attól függ mikor szeretnéd ha sikítana..Ebben a formátumban a két plusszal kussol, viszont ha rajta a lámpa, és leveszed a gyújtást,akkor sípol.Kötheted a másik szálat(lámpakapcsolón marad az egyik mindenképpen) az ajtókapcsolóra, így akkor sipol, ha rajta a villany, és kinyitod az ajtót...Aham, én is az ajtókapcsolós dologra gondoltam inkább, csak azt kicsit macerásabb bekötni.    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #1202 Dátum: 2009. július 03. 17:53:37 pm » |  | 
 
 Az elektromos AC-t hogy kell bekötni? Milyen relé kell hozzá? Van valakinek kapcsolási rajza? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #1203 Dátum: 2009. július 03. 19:13:05 pm » |  | 
 
 Az elektromos AC-t hogy kell bekötni? Milyen relé kell hozzá? Van valakinek kapcsolási rajza?
 Ajánlom hozzá a K, vagy L-jet eredeti reléjét, ami motorleállás esetén leállítja a benzinpumpát is... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1204 Dátum: 2009. július 03. 23:04:56 pm » |  | 
 
 Az elektromos AC-t hogy kell bekötni? Milyen relé kell hozzá? Van valakinek kapcsolási rajza?
 Itt is elmondom/leírom. Nehogy feltegyél injektoroshoz való AC-t, mert az 2,5-3Baron műxik (K-jeté még erősebb) a karbid meg 0,22 Bar-ra van tervezve. Szép kis szökőkút és futótűz lenne    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #1205 Dátum: 2009. július 04. 08:14:52 am » |  | 
 
 Az elektromos AC-t hogy kell bekötni? Milyen relé kell hozzá? Van valakinek kapcsolási rajza?
 Itt is elmondom/leírom. Nehogy feltegyél injektoroshoz való AC-t, mert az 2,5-3Baron műxik (K-jeté még erősebb) a karbid meg 0,22 Bar-ra van tervezve. Szép kis szökőkút és futótűz lenne    L-jethez akarom, nem a karbihoz   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1206 Dátum: 2009. július 04. 10:50:39 am » |  | 
 
 Az elektromos AC-t hogy kell bekötni? Milyen relé kell hozzá? Van valakinek kapcsolási rajza?
 Itt is elmondom/leírom. Nehogy feltegyél injektoroshoz való AC-t, mert az 2,5-3Baron műxik (K-jeté még erősebb) a karbid meg 0,22 Bar-ra van tervezve. Szép kis szökőkút és futótűz lenne    L-jethez akarom, nem a karbihoz  Huhú, megnyugodtam    Volt már példa sajnos arra,hogy a K-jet pumpát nekieresztették a 4A1-nek     L-jethez pedig megvan a reléláb    Van egy korrekt kapcsolási rajz az "Így csináld" című E12/E28 könyvben. Valaki bemásolja ide? Én kölcsön adtam a könyvem egy féregnek,aki nem képes 3 éve visszahozni      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Dénes 
								--Óvóbácsi-- 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6812
								
								 
								"BMWéhes"
								
								
								
								
								
								   | 
								|  | « Válasz #1207 Dátum: 2009. július 04. 12:38:48 pm » |  | 
 
 Huhú, megnyugodtam    Volt már példa sajnos arra,hogy a K-jet pumpát nekieresztették a 4A1-nek     L-jethez pedig megvan a reléláb    Van egy korrekt kapcsolási rajz az "Így csináld" című E12/E28 könyvben. Valaki bemásolja ide? Én kölcsön adtam a könyvem egy féregnek,aki nem képes 3 éve visszahozni     Amint hazaérek, be-"szkennelem" azt a rajzot.       |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| adam 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 457
								
								 | 
								|  | « Válasz #1208 Dátum: 2009. július 09. 11:48:23 am » |  | 
 
 Sziasztok! Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?
 
 Előre is köfi  Ádám
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 3x M30 b28          70 4169829 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Höggenbukken 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1209 Dátum: 2009. július 09. 13:21:01 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?
 
 Előre is köfi  Ádám
 
 A képen bal oldalon látható szervízcsatid van valszeg, kivéve, ha egészen utolsó szériás az autód. A piros színnel jelzett lábakat összezárod dróttal, majd gyújtást adsz, vársz, és tádámm. |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Mike 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4841
								
								 
								Csokihabanero :D
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1210 Dátum: 2009. július 09. 13:29:16 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?
 
 Előre is köfi  Ádám
 
 A képen bal oldalon látható szervízcsatid van valszeg, kivéve, ha egészen utolsó szériás az autód. A piros színnel jelzett lábakat összezárod dróttal, majd gyújtást adsz, vársz, és tádámm.Esetleg előfordulhat, hogy egy 5 ohmos ellenállás kell a drótra, de volt hogy működött anélkül is. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Főmordor. |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1211 Dátum: 2009. július 09. 17:26:48 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?
 
 Előre is köfi  Ádám
 
 A képen bal oldalon látható szervízcsatid van valszeg, kivéve, ha egészen utolsó szériás az autód. A piros színnel jelzett lábakat összezárod dróttal, majd gyújtást adsz, vársz, és tádámm.Esetleg előfordulhat, hogy egy 5 ohmos ellenállás kell a drótra, de volt hogy működött anélkül is.Valamint előfordulhat az is(mint nálam), hogy két hét mulva ismét világít..Na, erre megoldottam, kivettem a panelt a francba,így nem idegesít. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1212 Dátum: 2009. július 09. 17:28:23 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?
 
 Előre is köfi  Ádám
 
 Egyébként vagy a kérdés volt rossz, vagy a válaszok: a narancssárgán villogó lámpát nem oldja fel a csatiösszezárogatás...Az a checkkontrollal van összefüggésben... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Thommy 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 737
								
								 | 
								|  | « Válasz #1213 Dátum: 2009. július 09. 17:31:11 pm » |  | 
 
 Valaki plíz help! Motorteremben van 1 csatlakozó, ami csak úgy tengődik. Annak kéne valahova mennie, vagy ez így jó? (egyenlőre műkszik minden      ) Másik dolog, ez a csokiszerű bizbasz jön ki a biztosíték dobozból, ez is csak úgy lóg, valami normális helye van ennek vagy ez ilyen? Az is nagy segítség lenne, ha valaki beszúrna ide egy képet egy rendezett motortérről.     Előre is köszi!  |  
						| 
								| 
 |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Thommy |  |  | 
	| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #1214 Dátum: 2009. július 09. 17:35:27 pm » |  | 
 
 Valaki plíz help! Motorteremben van 1 csatlakozó, ami csak úgy tengődik. Annak kéne valahova mennie, vagy ez így jó? (egyenlőre műkszik minden      ) Másik dolog, ez a csokiszerű bizbasz jön ki a biztosíték dobozból, ez is csak úgy lóg, valami normális helye van ennek vagy ez ilyen? Az is nagy segítség lenne, ha valaki beszúrna ide egy képet egy rendezett motortérről.     Előre is köszi! Az első képen kévő csati,egy szervizcatlakozó....jelentősége nem sok van...Viszont lehet rá kapni gyáriban egy szép fedelet,párszáz forintért A másik képen lévő csoki,meg elvileg egy motorstekker,csak gondolom,itt már volt egy kis átalakitás és igy lett megoldva,ha kell van itt nálam bontott kábelköteg,azt levágom neked róla a két stekkert azt szépen meglehet vele csinálni...   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1215 Dátum: 2009. július 09. 17:35:47 pm » |  | 
 
 Valaki plíz help! Motorteremben van 1 csatlakozó, ami csak úgy tengődik. Annak kéne valahova mennie, vagy ez így jó? (egyenlőre műkszik minden      ) Másik dolog, ez a csokiszerű bizbasz jön ki a biztosíték dobozból, ez is csak úgy lóg, valami normális helye van ennek vagy ez ilyen? Az is nagy segítség lenne, ha valaki beszúrna ide egy képet egy rendezett motortérről.     Előre is köszi! A felső képen a csati az viszonylag jó úgy, bár a helye nem ott van, az a szervízcsati. Az alsó egy kendács, valójában született Trabant alkatrész.Remélem több toldozott kókányolást nem találsz... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| steffe 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2566
								
								 | 
								|  | « Válasz #1216 Dátum: 2009. július 09. 17:37:37 pm » |  | 
 
 Valaki plíz help! Motorteremben van 1 csatlakozó, ami csak úgy tengődik. Annak kéne valahova mennie, vagy ez így jó? (egyenlőre műkszik minden      ) Másik dolog, ez a csokiszerű bizbasz jön ki a biztosíték dobozból, ez is csak úgy lóg, valami normális helye van ennek vagy ez ilyen? Az is nagy segítség lenne, ha valaki beszúrna ide egy képet egy rendezett motortérről.     Előre is köszi! A felső képen a csati az viszonylag jó úgy, bár a helye nem ott van, az a szervízcsati. Az alsó egy kendács, valójában született Trabant alkatrész.Remélem több toldozott kókányolást nem találsz...20 másodpercel gyorsabb voltam...    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 steffe |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Thommy 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 737
								
								 | 
								|  | « Válasz #1217 Dátum: 2009. július 09. 17:46:46 pm » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Thommy |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1218 Dátum: 2009. július 09. 18:04:52 pm » |  | 
 
 Valaki plíz help! Motorteremben van 1 csatlakozó, ami csak úgy tengődik. Annak kéne valahova mennie, vagy ez így jó? (egyenlőre műkszik minden      ) Másik dolog, ez a csokiszerű bizbasz jön ki a biztosíték dobozból, ez is csak úgy lóg, valami normális helye van ennek vagy ez ilyen? Az is nagy segítség lenne, ha valaki beszúrna ide egy képet egy rendezett motortérről.     Előre is köszi! A felső képen a csati az viszonylag jó úgy, bár a helye nem ott van, az a szervízcsati. Az alsó egy kendács, valójában született Trabant alkatrész.Remélem több toldozott kókányolást nem találsz...20 másodpercel gyorsabb voltam...   Épp írni akartam... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| adam 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 457
								
								 | 
								|  | « Válasz #1219 Dátum: 2009. július 10. 14:31:45 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?
 
 Előre is köfi  Ádám
 
 A képen bal oldalon látható szervízcsatid van valszeg, kivéve, ha egészen utolsó szériás az autód. A piros színnel jelzett lábakat összezárod dróttal, majd gyújtást adsz, vársz, és tádámm.Sajnos nem reagált. A villogást úgy értettem, hogy az inspekció jelző "vibrál". Gondolom számít az is, hogy a műszerfalakksi szerintem soha nem volt cserélve. Szerintem megint "elzarándokolok" Imikéhez. Köszi  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 3x M30 b28          70 4169829 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Lázadó  Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5712
								
								 | 
								|  | « Válasz #1220 Dátum: 2009. július 10. 15:35:54 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Leírná egy hozzáértő, hogyan kell az inspekciós bisz-baszt nullázni, hogy ne villogjon narancssárgán?
 
 Előre is köfi  Ádám
 
 A képen bal oldalon látható szervízcsatid van valszeg, kivéve, ha egészen utolsó szériás az autód. A piros színnel jelzett lábakat összezárod dróttal, majd gyújtást adsz, vársz, és tádámm.Sajnos nem reagált. A villogást úgy értettem, hogy az inspekció jelző "vibrál". Gondolom számít az is, hogy a műszerfalakksi szerintem soha nem volt cserélve. Szerintem megint "elzarándokolok" Imikéhez. Köszi elképzelhető az elem is.. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12-518;E23-728i;Trafi 601S |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sam8888 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5133
								
								 | 
								|  | « Válasz #1221 Dátum: 2009. július 11. 15:02:03 pm » |  | 
 
 Ez minek a csatija? Rádóé lehet vajon? Mert ha ráadom a gyuszit, akkor van rajta ménkü, ha meg nincs rajta, akkor semmi.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 2 ajtó 4 kerék 6 henger |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Höggenbukken 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1222 Dátum: 2009. július 11. 15:07:55 pm » |  | 
 
 igen. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2009. július 11. 16:30:58 pm írta Dénes » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1223 Dátum: 2009. július 13. 17:30:14 pm » |  | 
 
 Kérdés a következő...
 E28 Gyári KPzár időnként menetközben olyan hangot ad mintha zárni/nyitni akarna, de nem nyit csak finoman hangot ad ki...ötletek?
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #1224 Dátum: 2009. július 13. 17:36:48 pm » |  | 
 
 zárd magadra a kocsit elinduláskor, ekkor láthatod, ha nyitni akar...(ezt megnézhettük volna akkor is, de csak azóta jutott eszembe...) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #1225 Dátum: 2009. július 13. 17:39:21 pm » |  | 
 
 Hol tudok utánanézni, az m10-ben található vízhőfok-jeladó bemérési értékeinek? milyen hőmérsékleten hány Ohm-os? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1226 Dátum: 2009. július 13. 18:14:25 pm » |  | 
 
 zárd magadra a kocsit elinduláskor, ekkor láthatod, ha nyitni akar...(ezt megnézhettük volna akkor is, de csak azóta jutott eszembe...)
 Kösz... ezen már túlvagyok, de úgyanúgy kerreg kicsit |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1227 Dátum: 2009. július 13. 18:15:19 pm » |  | 
 
 Hol tudok utánanézni, az m10-ben található vízhőfok-jeladó bemérési értékeinek? milyen hőmérsékleten hány Ohm-os?
 Hogy is mondod mindíg...    Gugli a barátod      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #1228 Dátum: 2009. július 13. 18:20:37 pm » |  | 
 
 hogyis mondtad?  "Kösz... ezen már túlvagyok,"      |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #1229 Dátum: 2009. július 13. 18:23:09 pm » |  | 
 
 hogyis mondtad?  "Kösz... ezen már túlvagyok,"     OKOK   Jut eszembe holnap megyek BMWWW Viktorhoz. Ha valakinek kell a nagy faluból valami szóljon elhozom.... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	|  |