Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #180 Dátum: 2007. június 07. 18:39:46 pm » |
|
No,srákok. A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? Kicsit nem vágom a villamosságot. A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Jól tévedsz!! De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #181 Dátum: 2007. június 07. 18:47:01 pm » |
|
No,srákok. A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? Kicsit nem vágom a villamosságot. A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Jól tévedsz!! De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... Hálás köszönet. Akkor a 7VG-n szétbomba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #182 Dátum: 2007. június 07. 19:05:45 pm » |
|
No,srákok. A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? Kicsit nem vágom a villamosságot. A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Jól tévedsz!! De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... Miért is ne?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #183 Dátum: 2007. június 07. 19:10:07 pm » |
|
No,srákok. A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? Kicsit nem vágom a villamosságot. A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Jól tévedsz!! De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... Miért is ne? Mert nem leszek itthon...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #184 Dátum: 2007. június 07. 19:35:06 pm » |
|
No,srákok. A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? Kicsit nem vágom a villamosságot. A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Jól tévedsz!! De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... Miért is ne? Mert nem leszek itthon... Jah, hát momentán nem is nagyon lenne mivel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #185 Dátum: 2007. június 07. 20:21:26 pm » |
|
No,srákok. A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? Kicsit nem vágom a villamosságot. A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Le hozzalak? Jól tévedsz!! De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... Miért is ne? Mert nem leszek itthon... Jah, hát momentán nem is nagyon lenne mivel.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #186 Dátum: 2007. június 07. 21:34:35 pm » |
|
No,srákok. A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? Kicsit nem vágom a villamosságot. A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Le hozzalak? Jól tévedsz!! De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... Miért is ne? Mert nem leszek itthon... Jah, hát momentán nem is nagyon lenne mivel. Áhh nem kell, nem terveztem lejönni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #187 Dátum: 2007. június 08. 13:11:55 pm » |
|
Sziasztok!
Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...
Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #188 Dátum: 2007. június 08. 15:49:09 pm » |
|
Sziasztok!
Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...
Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
a refi relejenek a kijovo oldalarol kell egy jelet vinni a tompi relejenek a vezerlo labahoz... szerintem
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #189 Dátum: 2007. június 08. 21:51:27 pm » |
|
Sziasztok!
Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...
Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
a refi relejenek a kijovo oldalarol kell egy jelet vinni a tompi relejenek a vezerlo labahoz... szerintem Tulképpen ja.. és akkor minden oksi lesz.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
|
« Válasz #190 Dátum: 2007. június 09. 09:33:30 am » |
|
Sziasztok!
Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...
Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
a refi relejenek a kijovo oldalarol kell egy jelet vinni a tompi relejenek a vezerlo labahoz... szerintem Tulképpen ja.. és akkor minden oksi lesz. Szerintem közvetlenül a világítás kapcsoló tompított száljáról húzz egy szálat a tompított lámpa reléjére(vezérlő száljára), igy nem fogja befolyásolni a fényváltó kapcs. a tompítottadat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #191 Dátum: 2007. június 09. 16:04:28 pm » |
|
Sziasztok!
Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...
Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
Engedd el a bajuszkapcsolót.. )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #192 Dátum: 2007. június 27. 16:44:35 pm » |
|
Srácok! Help! E28-ban a benzinmérő 10-20 litereket ugrál fel-le kedve szerint. Ha jól tudom, a jeladója a tankba van besüllyesztve, gondolom a csomagtér felől hozzáférhető a felső lemez levételével. OEM partsban seholsem látom, nincs részletezve. Tulajdonképpen szeretném megjavítani a jeladót. Vajon ugyanolyan ellenállásos rendszerü mint a légmennyiségmérő? Mert akkor nyilván csak kopott a potméter rész és ha az érintkezőt új pályára állítanám, a kopott ívtől fél milliméterre, akkor elméletileg olyan lenne mint egy uj. Valaki kiszedte, megjavította már?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #193 Dátum: 2007. június 27. 17:42:02 pm » |
|
Srácok! Help! E28-ban a benzinmérő 10-20 litereket ugrál fel-le kedve szerint. Ha jól tudom, a jeladója a tankba van besüllyesztve, gondolom a csomagtér felől hozzáférhető a felső lemez levételével. OEM partsban seholsem látom, nincs részletezve. Tulajdonképpen szeretném megjavítani a jeladót. Vajon ugyanolyan ellenállásos rendszerü mint a légmennyiségmérő? Mert akkor nyilván csak kopott a potméter rész és ha az érintkezőt új pályára állítanám, a kopott ívtől fél milliméterre, akkor elméletileg olyan lenne mint egy uj. Valaki kiszedte, megjavította már?
Testhibás a műszeregység. A szintjelzőben van 3 vékony huzal. Egy réz,meg egy ezüstös valami. A réz,ha elszakad,akkor szokott mindig,vagy néha,vagy összevissza világítani a tartalékjelző lámpa. Az ezüst szálak nem szoktak elszakadni,azok között fut az úszó bla bla, az nem tud kikopni. Kontaktos lehet,mert E28 Ha ki akarod venni a szintjelzőt,akkor ugye a csomagtartóban a fedelet le a 3 csavrral, alatta értelem szerűen le a csatikat,csöveket, majd a bevágásokba,ami a szintjelző peremén van, teszel egy csavarhúzót és kikopogtatod. Amire figyelj,hogy ne mindig egy bevágásnál üsd,mert akkor képes eltörni,szakadni,stb. mert rozsdás. Ezek után kiemeled,DE mielőtt kiszednéd,az uccsó mm-eken el kell fordítanod oldalra a szintjelzőt,mert csak úgy fog kijönni az oldalra elnyúló szűrő miatt. Ha kintvan,akkor érdemes a külső elektromos csatlakozásokat megreszelgetni,befújni kontaktsprével. Szintjelző szétszedése: Az előbb említett oldalra nyúló szűrő alján van egy kis csavaranya,ami asszem 5,5-es,vagy 5-ös ,azt kiteker ,leszeded a szűrőt,majd a hengert.Mikor lent a henger,akkor fogod látni,hogy minden oké, de a bajt is meglátod,ha van. Összerakásnál ügyelj arra,hogy a megfelelő nútba essen minden pozicionáló a hengren,nameg van egy bevágás is a henger alján,ami a szűrő domborulatára fekszik fel. A fent leírtak érvényesek a '85-ig gyártott modellekre, td-kre 87-ig. Van egy másik féle szintjelző,ami 85-től minden benzinesen van, a régebbieken csak a 28i-ken ,katalizátorosokon. Erre a másikfélére 2 csati megy,egy 3 lábú lapos,meg egy 2 lábú lapos,ami a beépített előszállító szivattyúnak ad tápot. Erre is ugyez a módszer érvényes kiszedésnél,de előtte az szintjelzőt ki kell húzni belőle,amit akkor tudsz,ha 4 anyát letekersz.Ezután tudod csak kibújtatni. DE Ezt a szintjelzőt nem tudod szétszedni,igaz,ezekkel nem is szokott baj lenni. Mindig,ha kiszeded a szintjelzőt,akkor érdemes új bilincseket rakni, meg a gumigyűrűket is cserélni.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #194 Dátum: 2007. június 27. 18:16:56 pm » |
|
Köszönöm szépen! Az autó 85-ös, de ezek szerint csak szétszedés után derül ki hány csatlakozós a jeladó. A měszerfalban nem érdemes ellenôrizni valamit? Nem szokott ott hülyülni valami?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #195 Dátum: 2007. június 27. 18:29:20 pm » |
|
Köszönöm szépen! Az autó 85-ös, de ezek szerint csak szétszedés után derül ki hány csatlakozós a jeladó. A měszerfalban nem érdemes ellenôrizni valamit? Nem szokott ott hülyülni valami?
Nem kell hozzá szétszedni nagyon. A csomagtérszőnyeg, és a lemez takaró után látni fogod..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #196 Dátum: 2007. július 06. 15:04:31 pm » |
|
Megnéztem, köszi és nem volt rossz a jeladó, csak a csatlakozó egyik lába szarrá oxidálódott. Levakartam, azóta elég nyugodtan mutat a műszer, max 1-2 liter eltérések mutatkoznak, de gyakorta kell ferde terepen megállnom, olyankor ez természetes.
ELLENBEN! Lemerült az akksim, és az a gyanum hogy nemigen van töltésem: Digitám multiméterrel mérve 12,6 v +-0.5v ha jár a motor és kicsit túráztatom. Én úgy vélenm, hogy biz 14 voltig fel kéne mennie ha megy a motor, nemigaz? Kábelek látszólag vannak, generátor látszólag forog, müszerfalon semmiféle piros töltésgond lámpa nem ég. Szerintetek?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #197 Dátum: 2007. július 06. 15:10:35 pm » |
|
Megnéztem, köszi és nem volt rossz a jeladó, csak a csatlakozó egyik lába szarrá oxidálódott. Levakartam, azóta elég nyugodtan mutat a műszer, max 1-2 liter eltérések mutatkoznak, de gyakorta kell ferde terepen megállnom, olyankor ez természetes.
ELLENBEN! Lemerült az akksim, és az a gyanum hogy nemigen van töltésem: Digitám multiméterrel mérve 12,6 v +-0.5v ha jár a motor és kicsit túráztatom. Én úgy vélenm, hogy biz 14 voltig fel kéne mennie ha megy a motor, nemigaz? Kábelek látszólag vannak, generátor látszólag forog, müszerfalon semmiféle piros töltésgond lámpa nem ég. Szerintetek?
Örülök ha sikerült. A tőttésnek meg biza kellene 14 felé kúszni. pluszmínusztapottatkettő. Nekem meg parázslott,aszittem lehet rárakni a gyújtsóst,mire kiderült hogy az egyik dióda testel. Töltés volt rendesen,csak az a kis basz nem műxött. De megoldódott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #198 Dátum: 2007. július 06. 16:47:43 pm » |
|
Megnéztem, köszi és nem volt rossz a jeladó, csak a csatlakozó egyik lába szarrá oxidálódott. Levakartam, azóta elég nyugodtan mutat a műszer, max 1-2 liter eltérések mutatkoznak, de gyakorta kell ferde terepen megállnom, olyankor ez természetes.
ELLENBEN! Lemerült az akksim, és az a gyanum hogy nemigen van töltésem: Digitám multiméterrel mérve 12,6 v +-0.5v ha jár a motor és kicsit túráztatom. Én úgy vélenm, hogy biz 14 voltig fel kéne mennie ha megy a motor, nemigaz? Kábelek látszólag vannak, generátor látszólag forog, müszerfalon semmiféle piros töltésgond lámpa nem ég. Szerintetek?
Széénkefeee.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #199 Dátum: 2007. július 06. 20:27:46 pm » |
|
Na persze én is erre gyanakodtam egybôl! Hazajöttem és kicsit szétkaptam a kocsit. Hát elôször azt találtam, hogy az amugy príma uj müszerfalamban mégse vettem észre hogy kiégett a töltésvsszajelzô lámpa. Kicseréltem hát. Aztán levettem a levegöboxot és megnéztem a generátor kábeleket. Minden OK volt, bár barmolt, szakadt gumisapkák stb vigyorogtak rám. Szigszalag, drótkefe, mindent megpucoltam. Kivettem a szénkefe részt, még vagy 2 centit kophatnak mire elfogynak. Megnéztem a kommutátort (ugye így hivják?) semmi extra, kb 0,7 mm mély árkok a keféknél. Azt is kicsit megcsiszolgattam, érintkezôket is, oszt összeraktam. Beindítottam, a müszerfalon azonnal kialudt a töltéslámpa, és továbbra is 12,6 V mérhetô, ami pár tizedet változik gázadásra. Há mos micsinájjak?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #200 Dátum: 2007. július 06. 20:33:52 pm » |
|
Na persze én is erre gyanakodtam egybôl! Hazajöttem és kicsit szétkaptam a kocsit. Hát elôször azt találtam, hogy az amugy príma uj müszerfalamban mégse vettem észre hogy kiégett a töltésvsszajelzô lámpa. Kicseréltem hát. Aztán levettem a levegöboxot és megnéztem a generátor kábeleket. Minden OK volt, bár barmolt, szakadt gumisapkák stb vigyorogtak rám. Szigszalag, drótkefe, mindent megpucoltam. Kivettem a szénkefe részt, még vagy 2 centit kophatnak mire elfogynak. Megnéztem a kommutátort (ugye így hivják?) semmi extra, kb 0,7 mm mély árkok a keféknél. Azt is kicsit megcsiszolgattam, érintkezôket is, oszt összeraktam. Beindítottam, a müszerfalon azonnal kialudt a töltéslámpa, és továbbra is 12,6 V mérhetô, ami pár tizedet változik gázadásra. Há mos micsinájjak?
a motor és a generátor között a testkábel nincs szakadva, megtörve?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #201 Dátum: 2007. július 07. 07:20:54 am » |
|
Van benne, a fene egye meg, ugyanolyan vastag mint az akku testkábelje. minden kábel megvan. Amúgy a szénkefék házán érdekes dolgot láttam! Nem értettem semmit de volt olyan szó hogy DIESEL... Lehet, hogy vagy a generátor, vagy a kefék nem belevalók? Egyébként gyanúsan tiszta a generátor! Mondhatni drótkoronggal nemrégiben felfényezett az alu része! Hm... Valaki alkotott... DE MIT? Tudod, mit találtam ki generátorszilentre? Kiszedem (félô, hogy nem csak emiatt) és kicsit utánajárok, netán pl Simson, Jawa, vagy MZ hátsó teleszkóp vagy blokktartó szilent nem helyettesítheti-e? Akkor mégiscsak kijönne 250 forintból 4 darab, és örökké kapható lesz. Egy próbát igencsak megér! Azt nem értem, miért alszik ki a töltéslámpa ha beindítom? E21en néha ha felfröccsent egy nagyobb pocsolya a generátorszíjra, egybôl elkezdett parázslani a visszajelzö vagy világítani, konkrétan lehetett látni ahogy a generátor lassanként ujra felveszi a fordulatot. Ez meg szép puhán rögtön kialszik, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Van ebben fesszabályzó mint valami Skodában? Na mindegy, most elmegyünk motorral a Mátrába, majd kedden folytatom a sztorit. Adios!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #202 Dátum: 2007. július 07. 08:13:22 am » |
|
Van benne, a fene egye meg, ugyanolyan vastag mint az akku testkábelje. minden kábel megvan. Amúgy a szénkefék házán érdekes dolgot láttam! Nem értettem semmit de volt olyan szó hogy DIESEL... Lehet, hogy vagy a generátor, vagy a kefék nem belevalók? Egyébként gyanúsan tiszta a generátor! Mondhatni drótkoronggal nemrégiben felfényezett az alu része! Hm... Valaki alkotott... DE MIT? Tudod, mit találtam ki generátorszilentre? Kiszedem (félô, hogy nem csak emiatt) és kicsit utánajárok, netán pl Simson, Jawa, vagy MZ hátsó teleszkóp vagy blokktartó szilent nem helyettesítheti-e? Akkor mégiscsak kijönne 250 forintból 4 darab, és örökké kapható lesz. Egy próbát igencsak megér! Azt nem értem, miért alszik ki a töltéslámpa ha beindítom? E21en néha ha felfröccsent egy nagyobb pocsolya a generátorszíjra, egybôl elkezdett parázslani a visszajelzö vagy világítani, konkrétan lehetett látni ahogy a generátor lassanként ujra felveszi a fordulatot. Ez meg szép puhán rögtön kialszik, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Van ebben fesszabályzó mint valami Skodában? Na mindegy, most elmegyünk motorral a Mátrába, majd kedden folytatom a sztorit. Adios! lehet rossz a feszabályzó, a generátor állórész csillagpontja is fellazulhatott (forrasztás) elsetleg szarakodik egy dióda
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #203 Dátum: 2007. július 07. 10:19:24 am » |
|
Pont ettöl tartok én is, ugyanis reggel mentem egy kört, és utána kiváncsiságbol megmértem. Eleve 12,9 Volt az akksiban, ezen már nagyon meglepôdtem, beindítottam, és 14,5-6ot mutatott a müszer. Erre varrjatok gombot. Sajnos a csodákban én nem hiszek, úgyhogy marad a gyanakvás... Mindenesetre jelen pillanatban öjömés bódottá... Na de megyek a Mátrába! Szasztok!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #204 Dátum: 2007. július 07. 10:21:30 am » |
|
Pont ettöl tartok én is, ugyanis reggel mentem egy kört, és utána kiváncsiságbol megmértem. Eleve 12,9 Volt az akksiban, ezen már nagyon meglepôdtem, beindítottam, és 14,5-6ot mutatott a müszer. Erre varrjatok gombot. Sajnos a csodákban én nem hiszek, úgyhogy marad a gyanakvás... Mindenesetre jelen pillanatban öjömés bódottá... Na de megyek a Mátrába! Szasztok!
Szifon váltáska.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #205 Dátum: 2007. július 07. 10:54:09 am » |
|
Van benne, a fene egye meg, ugyanolyan vastag mint az akku testkábelje. minden kábel megvan. Amúgy a szénkefék házán érdekes dolgot láttam! Nem értettem semmit de volt olyan szó hogy DIESEL... Lehet, hogy vagy a generátor, vagy a kefék nem belevalók? Egyébként gyanúsan tiszta a generátor! Mondhatni drótkoronggal nemrégiben felfényezett az alu része! Hm... Valaki alkotott... DE MIT? Tudod, mit találtam ki generátorszilentre? Kiszedem (félô, hogy nem csak emiatt) és kicsit utánajárok, netán pl Simson, Jawa, vagy MZ hátsó teleszkóp vagy blokktartó szilent nem helyettesítheti-e? Akkor mégiscsak kijönne 250 forintból 4 darab, és örökké kapható lesz. Egy próbát igencsak megér! Azt nem értem, miért alszik ki a töltéslámpa ha beindítom? E21en néha ha felfröccsent egy nagyobb pocsolya a generátorszíjra, egybôl elkezdett parázslani a visszajelzö vagy világítani, konkrétan lehetett látni ahogy a generátor lassanként ujra felveszi a fordulatot. Ez meg szép puhán rögtön kialszik, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Van ebben fesszabályzó mint valami Skodában? Na mindegy, most elmegyünk motorral a Mátrába, majd kedden folytatom a sztorit. Adios! Minden autóban van fesszabályzó. Ebben a szénkefék felett van, amit kiveszel 2 csavarral, abba van beépítve. generátorszilent a 35i-n úgy volt megoldva, mikor vettem, hogy a gumik helyett egy vashenger volt oda esztergálva, és kifúrva. Stabilnak stabil volt, de biztos nem véletlenül tették oda a gumit, szóval énis tettem bele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #206 Dátum: 2007. július 07. 13:11:12 pm » |
|
Van benne, a fene egye meg, ugyanolyan vastag mint az akku testkábelje. minden kábel megvan. Amúgy a szénkefék házán érdekes dolgot láttam! Nem értettem semmit de volt olyan szó hogy DIESEL... Lehet, hogy vagy a generátor, vagy a kefék nem belevalók? Egyébként gyanúsan tiszta a generátor! Mondhatni drótkoronggal nemrégiben felfényezett az alu része! Hm... Valaki alkotott... DE MIT? Tudod, mit találtam ki generátorszilentre? Kiszedem (félô, hogy nem csak emiatt) és kicsit utánajárok, netán pl Simson, Jawa, vagy MZ hátsó teleszkóp vagy blokktartó szilent nem helyettesítheti-e? Akkor mégiscsak kijönne 250 forintból 4 darab, és örökké kapható lesz. Egy próbát igencsak megér! Azt nem értem, miért alszik ki a töltéslámpa ha beindítom? E21en néha ha felfröccsent egy nagyobb pocsolya a generátorszíjra, egybôl elkezdett parázslani a visszajelzö vagy világítani, konkrétan lehetett látni ahogy a generátor lassanként ujra felveszi a fordulatot. Ez meg szép puhán rögtön kialszik, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Van ebben fesszabályzó mint valami Skodában? Na mindegy, most elmegyünk motorral a Mátrába, majd kedden folytatom a sztorit. Adios! Minden autóban van fesszabályzó. Ebben a szénkefék felett van, amit kiveszel 2 csavarral, abba van beépítve. generátorszilent a 35i-n úgy volt megoldva, mikor vettem, hogy a gumik helyett egy vashenger volt oda esztergálva, és kifúrva. Stabilnak stabil volt, de biztos nem véletlenül tették oda a gumit, szóval énis tettem bele. Az unixnál 1800ft a 4darab szilent a generátorhoz!! Én biztos nem kisérletezgetnék!! Amugy van különbség a dizel és a benzines generátor között??
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
|
« Válasz #207 Dátum: 2007. július 07. 13:22:06 pm » |
|
Van benne, a fene egye meg, ugyanolyan vastag mint az akku testkábelje. minden kábel megvan. Amúgy a szénkefék házán érdekes dolgot láttam! Nem értettem semmit de volt olyan szó hogy DIESEL... Lehet, hogy vagy a generátor, vagy a kefék nem belevalók? Egyébként gyanúsan tiszta a generátor! Mondhatni drótkoronggal nemrégiben felfényezett az alu része! Hm... Valaki alkotott... DE MIT? Tudod, mit találtam ki generátorszilentre? Kiszedem (félô, hogy nem csak emiatt) és kicsit utánajárok, netán pl Simson, Jawa, vagy MZ hátsó teleszkóp vagy blokktartó szilent nem helyettesítheti-e? Akkor mégiscsak kijönne 250 forintból 4 darab, és örökké kapható lesz. Egy próbát igencsak megér! Azt nem értem, miért alszik ki a töltéslámpa ha beindítom? E21en néha ha felfröccsent egy nagyobb pocsolya a generátorszíjra, egybôl elkezdett parázslani a visszajelzö vagy világítani, konkrétan lehetett látni ahogy a generátor lassanként ujra felveszi a fordulatot. Ez meg szép puhán rögtön kialszik, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Van ebben fesszabályzó mint valami Skodában? Na mindegy, most elmegyünk motorral a Mátrába, majd kedden folytatom a sztorit. Adios! Minden autóban van fesszabályzó. Ebben a szénkefék felett van, amit kiveszel 2 csavarral, abba van beépítve. generátorszilent a 35i-n úgy volt megoldva, mikor vettem, hogy a gumik helyett egy vashenger volt oda esztergálva, és kifúrva. Stabilnak stabil volt, de biztos nem véletlenül tették oda a gumit, szóval énis tettem bele. Az unixnál 1800ft a 4darab szilent a generátorhoz!! Én biztos nem kisérletezgetnék!! Amugy van különbség a dizel és a benzines generátor között?? Belsőleg biztosan, kicsivel többet nyom a dieselé...Felfogatásilag meg nemtom..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #208 Dátum: 2007. július 07. 13:29:09 pm » |
|
Van benne, a fene egye meg, ugyanolyan vastag mint az akku testkábelje. minden kábel megvan. Amúgy a szénkefék házán érdekes dolgot láttam! Nem értettem semmit de volt olyan szó hogy DIESEL... Lehet, hogy vagy a generátor, vagy a kefék nem belevalók? Egyébként gyanúsan tiszta a generátor! Mondhatni drótkoronggal nemrégiben felfényezett az alu része! Hm... Valaki alkotott... DE MIT? Tudod, mit találtam ki generátorszilentre? Kiszedem (félô, hogy nem csak emiatt) és kicsit utánajárok, netán pl Simson, Jawa, vagy MZ hátsó teleszkóp vagy blokktartó szilent nem helyettesítheti-e? Akkor mégiscsak kijönne 250 forintból 4 darab, és örökké kapható lesz. Egy próbát igencsak megér! Azt nem értem, miért alszik ki a töltéslámpa ha beindítom? E21en néha ha felfröccsent egy nagyobb pocsolya a generátorszíjra, egybôl elkezdett parázslani a visszajelzö vagy világítani, konkrétan lehetett látni ahogy a generátor lassanként ujra felveszi a fordulatot. Ez meg szép puhán rögtön kialszik, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Van ebben fesszabályzó mint valami Skodában? Na mindegy, most elmegyünk motorral a Mátrába, majd kedden folytatom a sztorit. Adios! Minden autóban van fesszabályzó. Ebben a szénkefék felett van, amit kiveszel 2 csavarral, abba van beépítve. generátorszilent a 35i-n úgy volt megoldva, mikor vettem, hogy a gumik helyett egy vashenger volt oda esztergálva, és kifúrva. Stabilnak stabil volt, de biztos nem véletlenül tették oda a gumit, szóval énis tettem bele. Az unixnál 1800ft a 4darab szilent a generátorhoz!! Én biztos nem kisérletezgetnék!! Amugy van különbség a dizel és a benzines generátor között?? Belsőleg biztosan, kicsivel többet nyom a dieselé...Felfogatásilag meg nemtom.. Monnyuk dieselben is van 65 amperes meg 80 amperes is!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #209 Dátum: 2007. július 09. 16:41:07 pm » |
|
Ebben a szénkefék felett van, amit kiveszel 2 csavarral, abba van beépítve.
Na ezért aggaszt az a bizonyos DIESEL felirat a szénkefe házon...
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
|