Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #180 Dátum: 2007. június 07. 18:39:46 pm » |
|
No,srákok. ![cool](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cool.gif) A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. ![Angry](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/angry.gif) Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) Kicsit nem vágom a villamosságot. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Jól tévedsz!! ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #181 Dátum: 2007. június 07. 18:47:01 pm » |
|
No,srákok. ![cool](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cool.gif) A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. ![Angry](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/angry.gif) Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) Kicsit nem vágom a villamosságot. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Jól tévedsz!! ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Hálás köszönet. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Akkor a 7VG-n szétbomba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #182 Dátum: 2007. június 07. 19:05:45 pm » |
|
No,srákok. ![cool](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cool.gif) A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. ![Angry](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/angry.gif) Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) Kicsit nem vágom a villamosságot. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Jól tévedsz!! ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Miért is ne? ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #183 Dátum: 2007. június 07. 19:10:07 pm » |
|
No,srákok. ![cool](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cool.gif) A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. ![Angry](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/angry.gif) Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) Kicsit nem vágom a villamosságot. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Jól tévedsz!! ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Miért is ne? ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Mert nem leszek itthon... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #184 Dátum: 2007. június 07. 19:35:06 pm » |
|
No,srákok. ![cool](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cool.gif) A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. ![Angry](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/angry.gif) Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) Kicsit nem vágom a villamosságot. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Jól tévedsz!! ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Miért is ne? ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Mert nem leszek itthon... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Jah, hát momentán nem is nagyon lenne mivel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #185 Dátum: 2007. június 07. 20:21:26 pm » |
|
No,srákok. ![cool](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cool.gif) A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. ![Angry](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/angry.gif) Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) Kicsit nem vágom a villamosságot. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Le hozzalak? Jól tévedsz!! ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Miért is ne? ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Mert nem leszek itthon... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Jah, hát momentán nem is nagyon lenne mivel.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Sabc
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #186 Dátum: 2007. június 07. 21:34:35 pm » |
|
No,srákok. ![cool](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cool.gif) A problémám sz hogy most az előbb gondolt egy merészet a műszerfelem,és a vízhőm.jelző szépen elfeküdt mint a rohadt nád. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) Le állítottam,aztán begyújtottam és megint ment. Aztán godolt megint egyet,és megint elfeküdt. ![Angry](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/angry.gif) Haza értem,leállítottam,majd vissza gyujtásra és megint yó. Akkor most hogy van ez? Mi lehet a gond? Sajnos nincs több órám,ezért meg kellene gyógyítanom. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Minden építőjellegű hozzászólásnak örülök,kivéve hogy : Kőmíves. ![Cheesy](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/cheesy.gif) Hali! A műszeregységben belül át kell forrasztani a panelt, attól valszinüleg jó lesz. Egy másik panelt kell át forrasztani ennek a helyére? ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) Kicsit nem vágom a villamosságot. ![Sad](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/sad.gif) A gyári forrasztásokat kell újra forrasztani, ha jó tévedek. Le hozzalak? Jól tévedsz!! ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) De azért ma ne gyere le sűrün a hegyröl... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Miért is ne? ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Mert nem leszek itthon... ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Jah, hát momentán nem is nagyon lenne mivel. Áhh nem kell, nem terveztem lejönni. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #187 Dátum: 2007. június 08. 13:11:55 pm » |
|
Sziasztok!
Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...
Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #188 Dátum: 2007. június 08. 15:49:09 pm » |
|
Sziasztok!
Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...
Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
a refi relejenek a kijovo oldalarol kell egy jelet vinni a tompi relejenek a vezerlo labahoz... szerintem
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4240
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #189 Dátum: 2007. június 08. 21:51:27 pm » |
|
Sziasztok!
Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...
Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
a refi relejenek a kijovo oldalarol kell egy jelet vinni a tompi relejenek a vezerlo labahoz... szerintem Tulképpen ja.. és akkor minden oksi lesz.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Imik-e-28
Nem elérhető
Hozzászólások: 166
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #190 Dátum: 2007. június 09. 09:33:30 am » |
|
Sziasztok!
Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...
Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
a refi relejenek a kijovo oldalarol kell egy jelet vinni a tompi relejenek a vezerlo labahoz... szerintem Tulképpen ja.. és akkor minden oksi lesz. Szerintem közvetlenül a világítás kapcsoló tompított száljáról húzz egy szálat a tompított lámpa reléjére(vezérlő száljára), igy nem fogja befolyásolni a fényváltó kapcs. a tompítottadat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #191 Dátum: 2007. június 09. 16:04:28 pm » |
|
Sziasztok!
Kérdés... Jelenleg ha felkapcsolom a refit akkor lekapcsolja a verda (E21 318i) a tompikát...
Mit tegyek hogy refi mellett is világíjjon a tompika... ?
Engedd el a bajuszkapcsolót.. ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #192 Dátum: 2007. június 27. 16:44:35 pm » |
|
Srácok! Help! E28-ban a benzinmérő 10-20 litereket ugrál fel-le kedve szerint. Ha jól tudom, a jeladója a tankba van besüllyesztve, gondolom a csomagtér felől hozzáférhető a felső lemez levételével. OEM partsban seholsem látom, nincs részletezve. Tulajdonképpen szeretném megjavítani a jeladót. Vajon ugyanolyan ellenállásos rendszerü mint a légmennyiségmérő? Mert akkor nyilván csak kopott a potméter rész és ha az érintkezőt új pályára állítanám, a kopott ívtől fél milliméterre, akkor elméletileg olyan lenne mint egy uj. Valaki kiszedte, megjavította már?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #193 Dátum: 2007. június 27. 17:42:02 pm » |
|
Srácok! Help! E28-ban a benzinmérő 10-20 litereket ugrál fel-le kedve szerint. Ha jól tudom, a jeladója a tankba van besüllyesztve, gondolom a csomagtér felől hozzáférhető a felső lemez levételével. OEM partsban seholsem látom, nincs részletezve. Tulajdonképpen szeretném megjavítani a jeladót. Vajon ugyanolyan ellenállásos rendszerü mint a légmennyiségmérő? Mert akkor nyilván csak kopott a potméter rész és ha az érintkezőt új pályára állítanám, a kopott ívtől fél milliméterre, akkor elméletileg olyan lenne mint egy uj. Valaki kiszedte, megjavította már?
Testhibás a műszeregység. A szintjelzőben van 3 vékony huzal. Egy réz,meg egy ezüstös valami. A réz,ha elszakad,akkor szokott mindig,vagy néha,vagy összevissza világítani a tartalékjelző lámpa. Az ezüst szálak nem szoktak elszakadni,azok között fut az úszó bla bla, az nem tud kikopni. Kontaktos lehet,mert E28 Ha ki akarod venni a szintjelzőt,akkor ugye a csomagtartóban a fedelet le a 3 csavrral, alatta értelem szerűen le a csatikat,csöveket, majd a bevágásokba,ami a szintjelző peremén van, teszel egy csavarhúzót és kikopogtatod. Amire figyelj,hogy ne mindig egy bevágásnál üsd,mert akkor képes eltörni,szakadni,stb. mert rozsdás. Ezek után kiemeled,DE mielőtt kiszednéd,az uccsó mm-eken el kell fordítanod oldalra a szintjelzőt,mert csak úgy fog kijönni az oldalra elnyúló szűrő miatt. Ha kintvan,akkor érdemes a külső elektromos csatlakozásokat megreszelgetni,befújni kontaktsprével. Szintjelző szétszedése: Az előbb említett oldalra nyúló szűrő alján van egy kis csavaranya,ami asszem 5,5-es,vagy 5-ös ,azt kiteker ,leszeded a szűrőt,majd a hengert.Mikor lent a henger,akkor fogod látni,hogy minden oké, de a bajt is meglátod,ha van. Összerakásnál ügyelj arra,hogy a megfelelő nútba essen minden pozicionáló a hengren,nameg van egy bevágás is a henger alján,ami a szűrő domborulatára fekszik fel. A fent leírtak érvényesek a '85-ig gyártott modellekre, td-kre 87-ig. Van egy másik féle szintjelző,ami 85-től minden benzinesen van, a régebbieken csak a 28i-ken ,katalizátorosokon. Erre a másikfélére 2 csati megy,egy 3 lábú lapos,meg egy 2 lábú lapos,ami a beépített előszállító szivattyúnak ad tápot. Erre is ugyez a módszer érvényes kiszedésnél,de előtte az szintjelzőt ki kell húzni belőle,amit akkor tudsz,ha 4 anyát letekersz.Ezután tudod csak kibújtatni. DE Ezt a szintjelzőt nem tudod szétszedni,igaz,ezekkel nem is szokott baj lenni. Mindig,ha kiszeded a szintjelzőt,akkor érdemes új bilincseket rakni, meg a gumigyűrűket is cserélni.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #194 Dátum: 2007. június 27. 18:16:56 pm » |
|
Köszönöm szépen! Az autó 85-ös, de ezek szerint csak szétszedés után derül ki hány csatlakozós a jeladó. A měszerfalban nem érdemes ellenôrizni valamit? Nem szokott ott hülyülni valami?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #195 Dátum: 2007. június 27. 18:29:20 pm » |
|
Köszönöm szépen! Az autó 85-ös, de ezek szerint csak szétszedés után derül ki hány csatlakozós a jeladó. A měszerfalban nem érdemes ellenôrizni valamit? Nem szokott ott hülyülni valami?
Nem kell hozzá szétszedni nagyon. A csomagtérszőnyeg, és a lemez takaró után látni fogod..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #196 Dátum: 2007. július 06. 15:04:31 pm » |
|
Megnéztem, köszi és nem volt rossz a jeladó, csak a csatlakozó egyik lába szarrá oxidálódott. Levakartam, azóta elég nyugodtan mutat a műszer, max 1-2 liter eltérések mutatkoznak, de gyakorta kell ferde terepen megállnom, olyankor ez természetes.
ELLENBEN! Lemerült az akksim, és az a gyanum hogy nemigen van töltésem: Digitám multiméterrel mérve 12,6 v +-0.5v ha jár a motor és kicsit túráztatom. Én úgy vélenm, hogy biz 14 voltig fel kéne mennie ha megy a motor, nemigaz? Kábelek látszólag vannak, generátor látszólag forog, müszerfalon semmiféle piros töltésgond lámpa nem ég. Szerintetek?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #197 Dátum: 2007. július 06. 15:10:35 pm » |
|
Megnéztem, köszi és nem volt rossz a jeladó, csak a csatlakozó egyik lába szarrá oxidálódott. Levakartam, azóta elég nyugodtan mutat a műszer, max 1-2 liter eltérések mutatkoznak, de gyakorta kell ferde terepen megállnom, olyankor ez természetes.
ELLENBEN! Lemerült az akksim, és az a gyanum hogy nemigen van töltésem: Digitám multiméterrel mérve 12,6 v +-0.5v ha jár a motor és kicsit túráztatom. Én úgy vélenm, hogy biz 14 voltig fel kéne mennie ha megy a motor, nemigaz? Kábelek látszólag vannak, generátor látszólag forog, müszerfalon semmiféle piros töltésgond lámpa nem ég. Szerintetek?
Örülök ha sikerült. ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif) A tőttésnek meg biza kellene 14 felé kúszni. pluszmínusztapottatkettő. ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) Nekem meg parázslott,aszittem lehet rárakni a gyújtsóst,mire kiderült hogy az egyik dióda testel. ![Angry](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/angry.gif) Töltés volt rendesen,csak az a kis basz nem műxött. ![Roll Eyes](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/rolleyes.gif) De megoldódott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #198 Dátum: 2007. július 06. 16:47:43 pm » |
|
Megnéztem, köszi és nem volt rossz a jeladó, csak a csatlakozó egyik lába szarrá oxidálódott. Levakartam, azóta elég nyugodtan mutat a műszer, max 1-2 liter eltérések mutatkoznak, de gyakorta kell ferde terepen megállnom, olyankor ez természetes.
ELLENBEN! Lemerült az akksim, és az a gyanum hogy nemigen van töltésem: Digitám multiméterrel mérve 12,6 v +-0.5v ha jár a motor és kicsit túráztatom. Én úgy vélenm, hogy biz 14 voltig fel kéne mennie ha megy a motor, nemigaz? Kábelek látszólag vannak, generátor látszólag forog, müszerfalon semmiféle piros töltésgond lámpa nem ég. Szerintetek?
Széénkefeee.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #199 Dátum: 2007. július 06. 20:27:46 pm » |
|
Na persze én is erre gyanakodtam egybôl! Hazajöttem és kicsit szétkaptam a kocsit. Hát elôször azt találtam, hogy az amugy príma uj müszerfalamban mégse vettem észre hogy kiégett a töltésvsszajelzô lámpa. Kicseréltem hát. Aztán levettem a levegöboxot és megnéztem a generátor kábeleket. Minden OK volt, bár barmolt, szakadt gumisapkák stb vigyorogtak rám. Szigszalag, drótkefe, mindent megpucoltam. Kivettem a szénkefe részt, még vagy 2 centit kophatnak mire elfogynak. Megnéztem a kommutátort (ugye így hivják?) semmi extra, kb 0,7 mm mély árkok a keféknél. Azt is kicsit megcsiszolgattam, érintkezôket is, oszt összeraktam. Beindítottam, a müszerfalon azonnal kialudt a töltéslámpa, és továbbra is 12,6 V mérhetô, ami pár tizedet változik gázadásra. Há mos micsinájjak?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Sabc
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #200 Dátum: 2007. július 06. 20:33:52 pm » |
|
Na persze én is erre gyanakodtam egybôl! Hazajöttem és kicsit szétkaptam a kocsit. Hát elôször azt találtam, hogy az amugy príma uj müszerfalamban mégse vettem észre hogy kiégett a töltésvsszajelzô lámpa. Kicseréltem hát. Aztán levettem a levegöboxot és megnéztem a generátor kábeleket. Minden OK volt, bár barmolt, szakadt gumisapkák stb vigyorogtak rám. Szigszalag, drótkefe, mindent megpucoltam. Kivettem a szénkefe részt, még vagy 2 centit kophatnak mire elfogynak. Megnéztem a kommutátort (ugye így hivják?) semmi extra, kb 0,7 mm mély árkok a keféknél. Azt is kicsit megcsiszolgattam, érintkezôket is, oszt összeraktam. Beindítottam, a müszerfalon azonnal kialudt a töltéslámpa, és továbbra is 12,6 V mérhetô, ami pár tizedet változik gázadásra. Há mos micsinájjak?
a motor és a generátor között a testkábel nincs szakadva, megtörve? ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #201 Dátum: 2007. július 07. 07:20:54 am » |
|
Van benne, a fene egye meg, ugyanolyan vastag mint az akku testkábelje. minden kábel megvan. Amúgy a szénkefék házán érdekes dolgot láttam! Nem értettem semmit de volt olyan szó hogy DIESEL... Lehet, hogy vagy a generátor, vagy a kefék nem belevalók? Egyébként gyanúsan tiszta a generátor! Mondhatni drótkoronggal nemrégiben felfényezett az alu része! Hm... Valaki alkotott... DE MIT? ![Huh](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/huh.gif) Tudod, mit találtam ki generátorszilentre? Kiszedem (félô, hogy nem csak emiatt) és kicsit utánajárok, netán pl Simson, Jawa, vagy MZ hátsó teleszkóp vagy blokktartó szilent nem helyettesítheti-e? Akkor mégiscsak kijönne 250 forintból 4 darab, és örökké kapható lesz. Egy próbát igencsak megér! Azt nem értem, miért alszik ki a töltéslámpa ha beindítom? E21en néha ha felfröccsent egy nagyobb pocsolya a generátorszíjra, egybôl elkezdett parázslani a visszajelzö vagy világítani, konkrétan lehetett látni ahogy a generátor lassanként ujra felveszi a fordulatot. Ez meg szép puhán rögtön kialszik, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Van ebben fesszabályzó mint valami Skodában? Na mindegy, most elmegyünk motorral a Mátrába, majd kedden folytatom a sztorit. Adios!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4240
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #202 Dátum: 2007. július 07. 08:13:22 am » |
|
Van benne, a fene egye meg, ugyanolyan vastag mint az akku testkábelje. minden kábel megvan. Amúgy a szénkefék házán érdekes dolgot láttam! Nem értettem semmit de volt olyan szó hogy DIESEL... Lehet, hogy vagy a generátor, vagy a kefék nem belevalók? Egyébként gyanúsan tiszta a generátor! Mondhatni drótkoronggal nemrégiben felfényezett az alu része! Hm... Valaki alkotott... DE MIT? ![Huh](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/huh.gif) Tudod, mit találtam ki generátorszilentre? Kiszedem (félô, hogy nem csak emiatt) és kicsit utánajárok, netán pl Simson, Jawa, vagy MZ hátsó teleszkóp vagy blokktartó szilent nem helyettesítheti-e? Akkor mégiscsak kijönne 250 forintból 4 darab, és örökké kapható lesz. Egy próbát igencsak megér! Azt nem értem, miért alszik ki a töltéslámpa ha beindítom? E21en néha ha felfröccsent egy nagyobb pocsolya a generátorszíjra, egybôl elkezdett parázslani a visszajelzö vagy világítani, konkrétan lehetett látni ahogy a generátor lassanként ujra felveszi a fordulatot. Ez meg szép puhán rögtön kialszik, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Van ebben fesszabályzó mint valami Skodában? Na mindegy, most elmegyünk motorral a Mátrába, majd kedden folytatom a sztorit. Adios! lehet rossz a feszabályzó, a generátor állórész csillagpontja is fellazulhatott (forrasztás) elsetleg szarakodik egy dióda
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #203 Dátum: 2007. július 07. 10:19:24 am » |
|
Pont ettöl tartok én is, ugyanis reggel mentem egy kört, és utána kiváncsiságbol megmértem. Eleve 12,9 Volt az akksiban, ezen már nagyon meglepôdtem, beindítottam, és 14,5-6ot mutatott a müszer. Erre varrjatok gombot. Sajnos a csodákban én nem hiszek, úgyhogy marad a gyanakvás... Mindenesetre jelen pillanatban öjömés bódottá... Na de megyek a Mátrába! Szasztok!
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #204 Dátum: 2007. július 07. 10:21:30 am » |
|
Pont ettöl tartok én is, ugyanis reggel mentem egy kört, és utána kiváncsiságbol megmértem. Eleve 12,9 Volt az akksiban, ezen már nagyon meglepôdtem, beindítottam, és 14,5-6ot mutatott a müszer. Erre varrjatok gombot. Sajnos a csodákban én nem hiszek, úgyhogy marad a gyanakvás... Mindenesetre jelen pillanatban öjömés bódottá... Na de megyek a Mátrába! Szasztok!
Szifon váltáska. ![Wink](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/wink.gif)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #205 Dátum: 2007. július 07. 10:54:09 am » |
|
Van benne, a fene egye meg, ugyanolyan vastag mint az akku testkábelje. minden kábel megvan. Amúgy a szénkefék házán érdekes dolgot láttam! Nem értettem semmit de volt olyan szó hogy DIESEL... Lehet, hogy vagy a generátor, vagy a kefék nem belevalók? Egyébként gyanúsan tiszta a generátor! Mondhatni drótkoronggal nemrégiben felfényezett az alu része! Hm... Valaki alkotott... DE MIT? ![Huh](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/huh.gif) Tudod, mit találtam ki generátorszilentre? Kiszedem (félô, hogy nem csak emiatt) és kicsit utánajárok, netán pl Simson, Jawa, vagy MZ hátsó teleszkóp vagy blokktartó szilent nem helyettesítheti-e? Akkor mégiscsak kijönne 250 forintból 4 darab, és örökké kapható lesz. Egy próbát igencsak megér! Azt nem értem, miért alszik ki a töltéslámpa ha beindítom? E21en néha ha felfröccsent egy nagyobb pocsolya a generátorszíjra, egybôl elkezdett parázslani a visszajelzö vagy világítani, konkrétan lehetett látni ahogy a generátor lassanként ujra felveszi a fordulatot. Ez meg szép puhán rögtön kialszik, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Van ebben fesszabályzó mint valami Skodában? Na mindegy, most elmegyünk motorral a Mátrába, majd kedden folytatom a sztorit. Adios! Minden autóban van fesszabályzó. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Ebben a szénkefék felett van, amit kiveszel 2 csavarral, abba van beépítve. generátorszilent a 35i-n úgy volt megoldva, mikor vettem, hogy a gumik helyett egy vashenger volt oda esztergálva, és kifúrva. Stabilnak stabil volt, de biztos nem véletlenül tették oda a gumit, szóval énis tettem bele.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #206 Dátum: 2007. július 07. 13:11:12 pm » |
|
Van benne, a fene egye meg, ugyanolyan vastag mint az akku testkábelje. minden kábel megvan. Amúgy a szénkefék házán érdekes dolgot láttam! Nem értettem semmit de volt olyan szó hogy DIESEL... Lehet, hogy vagy a generátor, vagy a kefék nem belevalók? Egyébként gyanúsan tiszta a generátor! Mondhatni drótkoronggal nemrégiben felfényezett az alu része! Hm... Valaki alkotott... DE MIT? ![Huh](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/huh.gif) Tudod, mit találtam ki generátorszilentre? Kiszedem (félô, hogy nem csak emiatt) és kicsit utánajárok, netán pl Simson, Jawa, vagy MZ hátsó teleszkóp vagy blokktartó szilent nem helyettesítheti-e? Akkor mégiscsak kijönne 250 forintból 4 darab, és örökké kapható lesz. Egy próbát igencsak megér! Azt nem értem, miért alszik ki a töltéslámpa ha beindítom? E21en néha ha felfröccsent egy nagyobb pocsolya a generátorszíjra, egybôl elkezdett parázslani a visszajelzö vagy világítani, konkrétan lehetett látni ahogy a generátor lassanként ujra felveszi a fordulatot. Ez meg szép puhán rögtön kialszik, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Van ebben fesszabályzó mint valami Skodában? Na mindegy, most elmegyünk motorral a Mátrába, majd kedden folytatom a sztorit. Adios! Minden autóban van fesszabályzó. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Ebben a szénkefék felett van, amit kiveszel 2 csavarral, abba van beépítve. generátorszilent a 35i-n úgy volt megoldva, mikor vettem, hogy a gumik helyett egy vashenger volt oda esztergálva, és kifúrva. Stabilnak stabil volt, de biztos nem véletlenül tették oda a gumit, szóval énis tettem bele. Az unixnál 1800ft a 4darab szilent a generátorhoz!! Én biztos nem kisérletezgetnék!! ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Amugy van különbség a dizel és a benzines generátor között??
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Lütyő1
Vendég
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #207 Dátum: 2007. július 07. 13:22:06 pm » |
|
Van benne, a fene egye meg, ugyanolyan vastag mint az akku testkábelje. minden kábel megvan. Amúgy a szénkefék házán érdekes dolgot láttam! Nem értettem semmit de volt olyan szó hogy DIESEL... Lehet, hogy vagy a generátor, vagy a kefék nem belevalók? Egyébként gyanúsan tiszta a generátor! Mondhatni drótkoronggal nemrégiben felfényezett az alu része! Hm... Valaki alkotott... DE MIT? ![Huh](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/huh.gif) Tudod, mit találtam ki generátorszilentre? Kiszedem (félô, hogy nem csak emiatt) és kicsit utánajárok, netán pl Simson, Jawa, vagy MZ hátsó teleszkóp vagy blokktartó szilent nem helyettesítheti-e? Akkor mégiscsak kijönne 250 forintból 4 darab, és örökké kapható lesz. Egy próbát igencsak megér! Azt nem értem, miért alszik ki a töltéslámpa ha beindítom? E21en néha ha felfröccsent egy nagyobb pocsolya a generátorszíjra, egybôl elkezdett parázslani a visszajelzö vagy világítani, konkrétan lehetett látni ahogy a generátor lassanként ujra felveszi a fordulatot. Ez meg szép puhán rögtön kialszik, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Van ebben fesszabályzó mint valami Skodában? Na mindegy, most elmegyünk motorral a Mátrába, majd kedden folytatom a sztorit. Adios! Minden autóban van fesszabályzó. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Ebben a szénkefék felett van, amit kiveszel 2 csavarral, abba van beépítve. generátorszilent a 35i-n úgy volt megoldva, mikor vettem, hogy a gumik helyett egy vashenger volt oda esztergálva, és kifúrva. Stabilnak stabil volt, de biztos nem véletlenül tették oda a gumit, szóval énis tettem bele. Az unixnál 1800ft a 4darab szilent a generátorhoz!! Én biztos nem kisérletezgetnék!! ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Amugy van különbség a dizel és a benzines generátor között?? Belsőleg biztosan, kicsivel többet nyom a dieselé...Felfogatásilag meg nemtom..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #208 Dátum: 2007. július 07. 13:29:09 pm » |
|
Van benne, a fene egye meg, ugyanolyan vastag mint az akku testkábelje. minden kábel megvan. Amúgy a szénkefék házán érdekes dolgot láttam! Nem értettem semmit de volt olyan szó hogy DIESEL... Lehet, hogy vagy a generátor, vagy a kefék nem belevalók? Egyébként gyanúsan tiszta a generátor! Mondhatni drótkoronggal nemrégiben felfényezett az alu része! Hm... Valaki alkotott... DE MIT? ![Huh](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/huh.gif) Tudod, mit találtam ki generátorszilentre? Kiszedem (félô, hogy nem csak emiatt) és kicsit utánajárok, netán pl Simson, Jawa, vagy MZ hátsó teleszkóp vagy blokktartó szilent nem helyettesítheti-e? Akkor mégiscsak kijönne 250 forintból 4 darab, és örökké kapható lesz. Egy próbát igencsak megér! Azt nem értem, miért alszik ki a töltéslámpa ha beindítom? E21en néha ha felfröccsent egy nagyobb pocsolya a generátorszíjra, egybôl elkezdett parázslani a visszajelzö vagy világítani, konkrétan lehetett látni ahogy a generátor lassanként ujra felveszi a fordulatot. Ez meg szép puhán rögtön kialszik, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Van ebben fesszabályzó mint valami Skodában? Na mindegy, most elmegyünk motorral a Mátrába, majd kedden folytatom a sztorit. Adios! Minden autóban van fesszabályzó. ![Smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Ebben a szénkefék felett van, amit kiveszel 2 csavarral, abba van beépítve. generátorszilent a 35i-n úgy volt megoldva, mikor vettem, hogy a gumik helyett egy vashenger volt oda esztergálva, és kifúrva. Stabilnak stabil volt, de biztos nem véletlenül tették oda a gumit, szóval énis tettem bele. Az unixnál 1800ft a 4darab szilent a generátorhoz!! Én biztos nem kisérletezgetnék!! ![smiley](http://www.capabmwforum.hu/Smileys/default/smiley.gif) Amugy van különbség a dizel és a benzines generátor között?? Belsőleg biztosan, kicsivel többet nyom a dieselé...Felfogatásilag meg nemtom.. Monnyuk dieselben is van 65 amperes meg 80 amperes is!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
![](http://www.capabmwforum.hu/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Válasz #209 Dátum: 2007. július 09. 16:41:07 pm » |
|
Ebben a szénkefék felett van, amit kiveszel 2 csavarral, abba van beépítve.
Na ezért aggaszt az a bizonyos DIESEL felirat a szénkefe házon...
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
|