VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1650 Dátum: 2009. december 22. 18:58:59 pm » |
|
Ki a szart érdekel a tulaj??? Megint ,csak a pasikat nézitek! Amúgy olyan, mint 02
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1651 Dátum: 2009. december 22. 20:16:01 pm » |
|
Pont rá gondoltam,de nem akartam perpatvart,ezért nem írtam amit te.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 22. 21:58:16 pm írta collins »
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1652 Dátum: 2009. december 22. 20:29:15 pm » |
|
Nyugodtan! Ugyan olyan nagyképű, önelégült!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 22. 21:58:28 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1653 Dátum: 2009. december 22. 22:03:30 pm » |
|
Nos,most találtam a hírt,lesz az új hetesben is V12,van rá vásárlói igény,persze a mai elvárásoknak megfelelő teljesítményszinttel,két pici csiga segít a plussz karaj előcsalogatásában,ami 544le 5000 rpm-nél,és ami a lényeg 750nm áll rendelkezésre az idegtépő 1500 rpm-től,ez arra elég,hogy az apró,légies,alulméretezett 760LI-t 4.6 másodperc alatt tolja 100km/h-ig. Gomdolom,most stuttgartban,ingolstadtban erős önkritikát gyakorolnak a fiúk . MR! Kéretik checkolni az MB W221 tech specs lapokat... Mert hogy ez éppenséggel nem kiemelkedő, a 600-as elvileg elveri. A 63 AMG, 65 AMG-t említhetném, de ugye nincs M7. Ez viszont hadd ne legyen a merci baja .
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1654 Dátum: 2009. december 22. 22:14:34 pm » |
|
MR! Kéretik checkolni az MB W221 tech specs lapokat... Mert hogy ez éppenséggel nem kiemelkedő, a 600-as elvileg elveri. A 63 AMG, 65 AMG-t említhetném, de ugye nincs M7. Ez viszont hadd ne legyen a merci baja . A merci??? Már autót is gyárt?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1655 Dátum: 2009. december 22. 22:17:01 pm » |
|
Egyébként pont most beszéltem 8 körül egy ürgével, aki a honi BMW-nél dolgozik. Két hete volt oktatáson N74-ről, és azt mondta, hogy ilyen silány műanyagokat még életében nem látott. Állítása szerint iszonyatosan szar minőségről van szó. Mondtam neki, hogy F10 így, F10 úgy, sajnos nem sok jóval bíztatott .
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1656 Dátum: 2009. december 22. 22:20:59 pm » |
|
Nyugi collins! Az A osztálynál gagyibbat úgysem tudnak alkotni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 22. 22:50:30 pm írta collins »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1657 Dátum: 2009. december 22. 22:51:24 pm » |
|
én teljesen nyugodt vagyok . van olyan nejlon, amivel elégedett vagyok...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1658 Dátum: 2009. december 22. 23:52:45 pm » |
|
MR! Kéretik checkolni az MB W221 tech specs lapokat... Mert hogy ez éppenséggel nem kiemelkedő, a 600-as elvileg elveri. A 63 AMG, 65 AMG-t említhetném, de ugye nincs M7. Ez viszont hadd ne legyen a merci baja . Nyugi,Collins,olyan benz nincs ami ezt elveri(még nálam sem),az amg változatok pedig már nem ide tartroznak,hanem PL. ennek a Hamann,Hartge,Racing Dinamics,AC Scnicher,esetleg az Alpina 760LI,válzozataihoz,azokat meg nem kell félteni .Megjegyzem,ezt,mint limót szerintem baromság tovább húzni,akinek 4.6sec 0-100-ra nem elég,gondolom kidugaszolva simán köhhenti a 320km/h-t,szóval akinek ez nem elég,annak ideje kicsit betérdelni a sarokba,és önkritikát gyakorolni! Csak remélni merem,hogy a cég végre pótólja sok évtizedes mulasztását,és csinál végre NAGYkupét,igen zibener alvázon,igen 6.0l-vagy afeletti lökettérfogattal-,V12-vel,szereznek egy k@rva 2000€-s benz w140 kupét,meg egy mérőszalagot,és kiadják a jelszót:csináljunk NAGY kupét!!! Ezt megtehetnék a benz Eosztályos kombinénijével is,és csinálhatnának NAGY kombit.Is.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1659 Dátum: 2009. december 22. 23:54:34 pm » |
|
Egyébként pont most beszéltem 8 körül egy ürgével, aki a honi BMW-nél dolgozik. Két hete volt oktatáson N74-ről, és azt mondta, hogy ilyen silány műanyagokat még életében nem látott. Állítása szerint iszonyatosan szar minőségről van szó. Mondtam neki, hogy F10 így, F10 úgy, sajnos nem sok jóval bíztatott . Mi a kaki az az N74,meg F10? Rosszat sejtek......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1660 Dátum: 2009. december 22. 23:56:10 pm » |
|
A merci?Inkább már nem gyárt ..........
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1661 Dátum: 2009. december 22. 23:57:59 pm » |
|
N74B60 ennek a V12-nek a kódja. F10 az új ötös széria. Azért írtam, hogy az AMG-t nem teljesen fair dolog összehasonlítani a 760-nal. De ott van a 600. Papíron megeszi... . Egyébként ennyi idősen a 7-est választanám, de 50 éves koromban már gondolkodás nélkül az S kéne.. A maga nemében baszott jó autó mindkettő.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1662 Dátum: 2009. december 23. 00:33:28 am » |
|
N74B60 ennek a V12-nek a kódja. F10 az új ötös széria. Azért írtam, hogy az AMG-t nem teljesen fair dolog összehasonlítani a 760-nal. De ott van a 600. Papíron megeszi... . Egyébként ennyi idősen a 7-est választanám, de 50 éves koromban már gondolkodás nélkül az S kéne.. A maga nemében baszott jó autó mindkettő. Nekem a huszas éveim elején voltak az S modellek,W126,meg a közepes modellek,W123,W124,mind lenyűgöző darab,akkoriban még alig volt W140,megbámulták a nagy vasat,bármerre mentem vele.Nem tudok rosszat mondani róluk,más világ,de jó,az S modell minden hetest überel helykínálatban,az 500-as már megeszi a 745i-t,is,menetteljesítményre,az E32-be ezért is kellett az M70 szerintem,az már pariban volt/van az 560-nal is,annak van a kupéban 299le-s változata,szerintem ugyan azt tudják.A benz V8-ak a mai napig utolérhetetlenek a BMW-nek,a 30éves Kjetes 500-as eképesztő módon jár,veszi a gázparancsokat,fele annyi alkatrészből,elektronika nélkül.Persze nekik nincs M30B35-jük,meg E32-höz fogható formájú,limó,amin ha végignézek,libabőrös leszek,nincs ráforduló műszerfaluk,vörös műszerfal világításuk,és nincs a BMW sorhat/elsősorban a big six/ hangjához fogható motorhang,amit a világon minden férfi ismer,amit kihúzatva,a járókelők megállnak hallgatózni:BMW!!! A közepes modellek,elsősorben a méretük miatt,nálam a benz felé dőlnek,W123-E28,W124-E34,és a benz kínált a modeljeihez értékelhető dízel motort( a 200-250 közötti modelleket én sem tartom értékelhetőnek),és családi kombit,a benz benzinesek ebben a kategóriában semmi kiemelkedőt nem tudtak/nak szerintem,talán az E500 érdemel egy mondatot,de itt is inkább a motor mérete ami kilóg,a technika maga nem tartalmaz semmi különöset,nem úgy az E34 300le feletti motorja ,M5,ill. az M5 megvolt az E28-ban is,amire nem volt válasz stuttgartból. Nincs racionális érv,aki azt mondja,hogy a benz szar,annak sincs teljesen igaza,aki a BMW-t fikázza annak sincs teljesen igaza,mindkét gyártónak voltak jobb-rosszabb megoldásai. Én személy szerint a limóban az E32-t,esetleg valami pipec E23-at választanék,a kissebből ha kombi,ha kabrió,akkor benz,hobbiautónak meg cápát,E21/E24 .
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 23. 00:44:59 am írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1663 Dátum: 2009. december 23. 01:15:11 am » |
|
N74B60 ennek a V12-nek a kódja. F10 az új ötös széria. Azért írtam, hogy az AMG-t nem teljesen fair dolog összehasonlítani a 760-nal. De ott van a 600. Papíron megeszi... . Egyébként ennyi idősen a 7-est választanám, de 50 éves koromban már gondolkodás nélkül az S kéne.. A maga nemében baszott jó autó mindkettő. Miben eszi meg papíron? Megnéztem, gyorsulás ua. nyomaték több, lóerő kevesebb a benzben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #1664 Dátum: 2009. december 23. 07:41:32 am » |
|
megadtad a megoldást.. a nyomaték a lényeg... bár a másik, hogy tudni kellene a hozzátartozó súlyt is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1665 Dátum: 2009. december 23. 08:28:14 am » |
|
Nincs racionális érv,aki azt mondja,hogy a benz szar,annak sincs teljesen igaza,aki a BMW-t fikázza annak sincs teljesen igaza,mindkét gyártónak voltak jobb-rosszabb megoldásai.
Teljesen jogos. Azért azt halkan megjegyzem, hogy az utóbbi időkben a Merci hibát hibára halmozott a nagy géposztályban. A bálnával kezdődött rengeteg, már a tervezőasztalon elrontott dolog az autók 5-8 éves korában derültek és folytatódik a sor a sorozatosan kontakthibás 400cdi-kel vagy az e 300cdi-kel, hogy ne említsem a nagy kedvencemet az trágyadomb A classét. Ha jól tudom vagy 3 évvel ezelőtt a Merci iszonyat pénzeket fektetett a minőség javításába, meg is látszik a statisztikákon. A BMW-nél is vannak hibák, de nem ilyen mértékűek.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #1666 Dátum: 2009. december 23. 08:36:59 am » |
|
A w140-et azért nemszerették igazán az ukránok mert rendszeresen elfolyt belőle az olaj Az meg gáz ha kergetnek és kigyullad a lámpa....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1667 Dátum: 2009. december 23. 12:39:56 pm » |
|
Azért az autónepper az németben is autónepper. 56ezr km mi? ha ha ha... origi belső... na ja. Csak kár,hogy a szőnyeg, hangszóróburkolat, küszöbdíszléc nem a belsőhöz való. A vezetőülésen lévő repedésekről ne is beszéljünk. Én a barna belsőmet egy 88-as 750-ből szedtem ki,aminek az órája 299 946-nál állt és mindenki tanúsíthatja,hogy újszerűek... http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b14xmrymkybcEnnyi erővel akkor ez enyém még el sem hagyta a gyárudvart
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1668 Dátum: 2009. december 23. 12:54:11 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1669 Dátum: 2009. december 23. 12:59:50 pm » |
|
Kiváncsi volnék a mellette álló Mercire mit ír mert a szövegrészben ilyesmi van: A münchenieknek 87ben ugrott be hogy alternatívát kellene nyújtani a Merci hasonló modelleihez.
No meg azt is írja hogy Derrick is ilyennel nyomult.... Nem 5össel? E28al tuti de utána 7esre váltott az öreg ?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1670 Dátum: 2009. december 23. 13:00:25 pm » |
|
HA be lehet faragni a 28ba is akkor nekem jöhet
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1671 Dátum: 2009. december 23. 13:11:20 pm » |
|
Kiváncsi volnék a mellette álló Mercire mit ír mert a szövegrészben ilyesmi van: A münchenieknek 87ben ugrott be hogy alternatívát kellene nyújtani a Merci hasonló modelleihez.
No meg azt is írja hogy Derrick is ilyennel nyomult.... Nem 5össel? E28al tuti de utána 7esre váltott az öreg ?
Derrick E28-al sosem járt, 1 részben volt csak,amikor mentek egy mélygarázsos jelenetben E28-al,akkor is összetörték. Derrick E12-vel ment 81 közepéig, utána E23-al, majd E32-vel,végül E38-al.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1672 Dátum: 2009. december 23. 13:17:54 pm » |
|
Azért az autónepper az németben is autónepper.
Vagy 6 évvel ezelőtt a német autópiac jelentős részét átvették a törökök. Na akkor szűnt meg a korrekt autókereskedelem Németországban.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #1673 Dátum: 2009. december 23. 14:53:41 pm » |
|
Tuti hogy E32-vel is járt Derrick én magam láttam egy részt 88 körül amibe az volt a kocsija, de nekem 750i rémlik, de lehet persze csak azért mert akkoriba az volt a nagy szám a csapból is az folyt, és eléggé full extrás volt gyári telefon pl. tuti volt benne.
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1674 Dátum: 2009. december 23. 16:48:23 pm » |
|
megadtad a megoldást.. a nyomaték a lényeg... bár a másik, hogy tudni kellene a hozzátartozó súlyt is
papíron ugyanaz a gyorsulás. Kevesebb a nyomaték, de több a lóerő. Az hogy nagyobb a nyomaték, az nem jelenti azt, hogy jobban gyorsul. Ezt számos tdi tulaj tanúsíthatja neked.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1675 Dátum: 2009. december 23. 16:56:32 pm » |
|
Nekem a huszas éveim elején voltak az S modellek,W126,meg a közepes modellek,W123,W124,mind lenyűgöző darab,akkoriban még alig volt W140,megbámulták a nagy vasat,bármerre mentem vele.Nem tudok rosszat mondani róluk,más világ,de jó,az S modell minden hetest überel helykínálatban,az 500-as már megeszi a 745i-t,is,menetteljesítményre,az E32-be ezért is kellett az M70 szerintem,az már pariban volt/van az 560-nal is,annak van a kupéban 299le-s változata,szerintem ugyan azt tudják.A benz V8-ak a mai napig utolérhetetlenek a BMW-nek,a 30éves Kjetes 500-as eképesztő módon jár,veszi a gázparancsokat,fele annyi alkatrészből,elektronika nélkül.Persze nekik nincs M30B35-jük,meg E32-höz fogható formájú,limó,amin ha végignézek,libabőrös leszek,nincs ráforduló műszerfaluk,vörös műszerfal világításuk,és nincs a BMW sorhat/elsősorban a big six/ hangjához fogható motorhang,amit a világon minden férfi ismer,amit kihúzatva,a járókelők megállnak hallgatózni:BMW!!! A közepes modellek,elsősorben a méretük miatt,nálam a benz felé dőlnek,W123-E28,W124-E34,és a benz kínált a modeljeihez értékelhető dízel motort( a 200-250 közötti modelleket én sem tartom értékelhetőnek),és családi kombit,a benz benzinesek ebben a kategóriában semmi kiemelkedőt nem tudtak/nak szerintem,talán az E500 érdemel egy mondatot,de itt is inkább a motor mérete ami kilóg,a technika maga nem tartalmaz semmi különöset,nem úgy az E34 300le feletti motorja ,M5,ill. az M5 megvolt az E28-ban is,amire nem volt válasz stuttgartból. Nincs racionális érv,aki azt mondja,hogy a benz szar,annak sincs teljesen igaza,aki a BMW-t fikázza annak sincs teljesen igaza,mindkét gyártónak voltak jobb-rosszabb megoldásai. Én személy szerint a limóban az E32-t,esetleg valami pipec E23-at választanék,a kissebből ha kombi,ha kabrió,akkor benz,hobbiautónak meg cápát,E21/E24 . Nesze!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
ekin su ocha
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
hámhusz...
|
|
« Válasz #1676 Dátum: 2009. december 23. 17:32:41 pm » |
|
Nesze! ehh, a tanksapka helyén meg ott figyel egy ajtókilincs trükkös megoldás a bajoroktól
|
|
|
Naplózva
|
szobahőmérsékleten gonosz...
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1677 Dátum: 2009. december 23. 19:17:44 pm » |
|
Teljesen jogos. Azért azt halkan megjegyzem, hogy az utóbbi időkben a Merci hibát hibára halmozott a nagy géposztályban. A bálnával kezdődött rengeteg, már a tervezőasztalon elrontott dolog az autók 5-8 éves korában derültek és folytatódik a sor a sorozatosan kontakthibás 400cdi-kel vagy az e 300cdi-kel, hogy ne említsem a nagy kedvencemet az trágyadomb A classét. Ha jól tudom vagy 3 évvel ezelőtt a Merci iszonyat pénzeket fektetett a minőség javításába, meg is látszik a statisztikákon.
A BMW-nél is vannak hibák, de nem ilyen mértékűek.
A bálnáról nem tudok,hogy bármi baja lenne,alapvetően a nagy súly a baja,órmótlan,tohonya az egész,az első kereklápás E-vel-meg a vito-val történtek megbocsájthatatlan hibák,tudtommal.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1678 Dátum: 2009. december 24. 13:28:35 pm » |
|
Volt egy részletes teszt a totalcaron vagy 2 éve. Kb 10 olyan hibát soroltak fel, aminek a javítása 100ezreket kér. Azt hiszem a legdurvább, hogy a fűtés valamelyik műanyag alkatrészének a cseréjéhez ki kell venni a motort. Sajnos nem találom.
Én meg a kereklámpás E-ről nem tudok, kivéve az első CDI-k gyerekbetegségei.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 24. 14:01:20 pm írta collins »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1679 Dátum: 2009. december 24. 14:03:36 pm » |
|
érdemes utánolvasni, hogy a W221-el, W204, W212-es típusokkal hány millió teszt kilométert tettek meg, valamint hogy a korábbi -valóban gyenge minőségű- típusokkal.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|