Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2550 Dátum: 2009. január 16. 10:02:48 am » |
|
Szerintem ezzel a félreértéssel, komoly ellentétekbe fogsz ütközni nemsokára.
Nincsen itt semmi félreértés. Ha egy pályára épített autó vagy motor szénné van tuningolva, az rendben van. Ott mindenki vállalja a veszélyt amikor begurul a versenypályára. DE EGY KÖZÚTI FORGALOMRA KÉSZÍTETT JÁRMŰNÉL ELSŐ A BIZTONSÁG ÉS PONT ! ! ! Attól "közút", hogy közösen használjuk, egyforma jogokkal, egyforma kötelezettségekkel. Rengeteg vétlen áldozat volt már az önjelölt közúti versenyzők miatt. Szép dolog az önbizalom, ha az nem csak elbizakodottság ! ! ! Egy komoly teljesítményű autót kevesen tudnak uralni azok közül, akik azt hiszik,(azt terjesztik) magukról. Senkitől sem tűröm el, hogy veszélyeztese a szeretteim testi épségét, életét ! Ennyi. Hidegen hagy, hogy hányan nem értenek velem egyet, akkor is fenntartom a véleményemet. www.demagógvagy.hu Gyenge autóval is ki lehet irtani családokat, és erőssel is lehet normálisan közlekedni. Az meg gondolom fel se merül benned, hogy van, aki nem csak belebaszkodja a grószerízige motort az E21-be úgy parasztba, hanem az egész autót átépíti a teljesítménynek megfelelően. Nem vagyok demagóg. Csak őszinte. Voltam már barátom temetésen, akit "utcai versenyző" ütött el a járdán. Motoros haver is került kórházba más hülyesége miatt. Pont lesz@rom, hogy ki mit gondol erről a témáról. Nekem az a véleményem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 23:12:38 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #2551 Dátum: 2009. január 16. 10:03:21 am » |
|
Cápa, ezért vagy papatopicos! Neked az jön be, nekünk ez! Egyet értek veled a biztonság terén, de lásd be azt is, hogy a minél kisebb súly/lóerő arányhoz, ez a legjobb választás Ezért nem építettek a hetesből Gr.5-öt! Pedig ,h. nézett volna ki! Mivel átélted, tudod is milyen jó Indy ! Részben egyetértek veled, de csak részben. A súly/lóerő arányában. Hiszen az egyértelmű, ez csak matematika. Azonban az egész autót minden porcikájában egy max 143 Le-s motorra tervezték !!! Persze ezt egy kissé túl lehet spirázni, mert akkoriban még jócskán hagytak benne biztonsági tartalékot. Nem volt minden a végsőkig "kihegyezve", mint a "modern" autóknál. Azt azért finoman fogalmazva is meggondolatlanságnak érzem, hogy egy 286 Le-s, dupla olyan erős, (sokkal nehezebb) blokkot beletesznek abba kis kaszniba. Hidd el, ültem nem gyenge, (amerikai autókban is) eddig is, de már annyira nem vonz. Ha néha-néha kedvem támad, "iszkolni", arra elég az a 218 LE ami az E23-ban van(volt), még ha "sokkal" nehezebb is mint az E21-es. Ha néha-néha kedvem támad, "iszkolni", arra elég az a 218 LE ami az E23-ban vanAz, hogy neked elég, az nem azt jelenti, hogy másnak is az. Nekem pl. 286 ló van a vényolcban. És kevés. Többet akarok. Hogy miért? Mert. Kell.Bele.Erős!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #2552 Dátum: 2009. január 16. 10:03:23 am » |
|
Kérnék egy kis segítséget! ezt az e21 projectet keresem, csak ez a 2 kép maradt meg a winyómon, de sehol nem találom a forrását... Előre is köszi!
Remek. Még egy szervdonor. Ha az a cél, hogy meghaljunk az autóban jó a fejlesztés iránya. Akármit csinálnak a futóművel, fékekkel, ez a kaszni akkor sem alkalmas egy 280 LE-s motorhoz. Ez persze csak az én egyéni véleményem. Ültem Viktor mellett a "Dedeo"-ban. Nem tudom mekkora annak az épített motornak a teljesítménye, de egy kövér gázra úgy keresztbefordultunk az úton, mint ha direkt csináltuk volna. Pedig abban sok "okosság" van beépítve, nem utcai futómű, egyebek. Hát azért ebben sem szar a futómű!!! PROMEGA!!!!! Itt a link: www.superbmw.comAz egyik kendvenc oldalam!! Innen ,másoltam le a kocsiforditómat!!! Steffe: Köszi! Cápa730: a szervdonorságot megpróbálta, az utolsó képsoron látszik, hogyan talált meg egyenesen egy oszlopot... Promega
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2553 Dátum: 2009. január 16. 10:03:51 am » |
|
Szerintem ezzel a félreértéssel, komoly ellentétekbe fogsz ütközni nemsokára.
Nincsen itt semmi félreértés. Ha egy pályára épített autó vagy motor szénné van tuningolva, az rendben van. Ott mindenki vállalja a veszélyt amikor begurul a versenypályára. DE EGY KÖZÚTI FORGALOMRA KÉSZÍTETT JÁRMŰNÉL ELSŐ A BIZTONSÁG ÉS PONT ! ! ! Attól "közút", hogy közösen használjuk, egyforma jogokkal, egyforma kötelezettségekkel. Rengeteg vétlen áldozat volt már az önjelölt közúti versenyzők miatt. Szép dolog az önbizalom, ha az nem csak elbizakodottság ! ! ! Egy komoly teljesítményű autót kevesen tudnak uralni azok közül, akik azt hiszik,(azt terjesztik) magukról. Senkitől sem tűröm el, hogy veszélyeztese a szeretteim testi épségét, életét ! Ennyi. Hidegen hagy, hogy hányan nem értenek velem egyet, akkor is fenntartom a véleményemet. www.demagógvagy.hu Gyenge autóval is ki lehet irtani családokat, és erőssel is lehet normálisan közlekedni. Az meg gondolom fel se merül benned, hogy van, aki nem csak belebaszkodja a grószerízige motort az E21-be úgy parasztba, hanem az egész autót átépíti a teljesítménynek megfelelően. Azért ha belegondolsz, hány olyan e21-est tudsz felsorolni, amelyik fel is van készítve a 2-300 lovakra úgy igazából?? Most nem többről volt szó, hanem arról az egyről... és az ahogy így elnézem nem szar na
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 14:01:52 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2554 Dátum: 2009. január 16. 10:04:45 am » |
|
Gyenge autóval is ki lehet irtani családokat, és erőssel is lehet normálisan közlekedni. Az meg gondolom fel se merül benned, hogy van, aki nem csak belebaszkodja a grószerízige motort az E21-be úgy parasztba, hanem az egész autót átépíti a teljesítménynek megfelelően.
Teljesen egyetértek. Tegnap az ónosesőt felváltotta a havazás tirpákföldön. (elnézést az érintettektől, de valahogy engem ott mindig össze akarnak törni, ezért akaratlanul is előítéleteim vannak az ottani sofőrökről) Rendesen kerülgetni kellett a kisautókat, nehogy bajuk legyen. Hozzáteszem, hogy én is visszafogtam magam, az A-s Mercivel, de én tudtam 70-80-nal menni, de a kis lófaszok meg 30-40-nel csúszkáltak jobbról balra. Szóval nem biztos, hogy az erős autó fog balesetet okozni.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2555 Dátum: 2009. január 16. 10:05:34 am » |
|
Szerintem ezzel a félreértéssel, komoly ellentétekbe fogsz ütközni nemsokára.
Nincsen itt semmi félreértés. Ha egy pályára épített autó vagy motor szénné van tuningolva, az rendben van. Ott mindenki vállalja a veszélyt amikor begurul a versenypályára. DE EGY KÖZÚTI FORGALOMRA KÉSZÍTETT JÁRMŰNÉL ELSŐ A BIZTONSÁG ÉS PONT ! ! ! Attól "közút", hogy közösen használjuk, egyforma jogokkal, egyforma kötelezettségekkel. Rengeteg vétlen áldozat volt már az önjelölt közúti versenyzők miatt. Szép dolog az önbizalom, ha az nem csak elbizakodottság ! ! ! Egy komoly teljesítményű autót kevesen tudnak uralni azok közül, akik azt hiszik,(azt terjesztik) magukról. Senkitől sem tűröm el, hogy veszélyeztese a szeretteim testi épségét, életét ! Ennyi. Hidegen hagy, hogy hányan nem értenek velem egyet, akkor is fenntartom a véleményemet. www.demagógvagy.hu Gyenge autóval is ki lehet irtani családokat, és erőssel is lehet normálisan közlekedni. Az meg gondolom fel se merül benned, hogy van, aki nem csak belebaszkodja a grószerízige motort az E21-be úgy parasztba, hanem az egész autót átépíti a teljesítménynek megfelelően. Azért ha belegondolsz, hány olyan e21-est tudsz felsorolni, amelyik fel is van készítve a 2-300 lovakra úgy igazából?? Most nem többről volt szó, hanem arról az egyről... és az ahogy így elnézem nem szar na Valamiért csak lesmárolta az oszlopot...Ja, biztosan eléugrott...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 14:02:38 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #2556 Dátum: 2009. január 16. 10:05:46 am » |
|
Szerintem ezzel a félreértéssel, komoly ellentétekbe fogsz ütközni nemsokára.
Nincsen itt semmi félreértés. Ha egy pályára épített autó vagy motor szénné van tuningolva, az rendben van. Ott mindenki vállalja a veszélyt amikor begurul a versenypályára. DE EGY KÖZÚTI FORGALOMRA KÉSZÍTETT JÁRMŰNÉL ELSŐ A BIZTONSÁG ÉS PONT ! ! ! Attól "közút", hogy közösen használjuk, egyforma jogokkal, egyforma kötelezettségekkel. Rengeteg vétlen áldozat volt már az önjelölt közúti versenyzők miatt. Szép dolog az önbizalom, ha az nem csak elbizakodottság ! ! ! Egy komoly teljesítményű autót kevesen tudnak uralni azok közül, akik azt hiszik,(azt terjesztik) magukról. Senkitől sem tűröm el, hogy veszélyeztese a szeretteim testi épségét, életét ! Ennyi. Hidegen hagy, hogy hányan nem értenek velem egyet, akkor is fenntartom a véleményemet. www.demagógvagy.hu Gyenge autóval is ki lehet irtani családokat, és erőssel is lehet normálisan közlekedni. Az meg gondolom fel se merül benned, hogy van, aki nem csak belebaszkodja a grószerízige motort az E21-be úgy parasztba, hanem az egész autót átépíti a teljesítménynek megfelelően. Nem vagyok demagóg. Csak őszinte. Voltam már barátom temetésen, akit "utcai versenyző" ütött el a járdán. Motoros haver is került kórházba más hülyesége miatt. Pont lesz@rom, hogy ki mit gondol erről a témáról. Nekem az a véleményem. Nekem meg van olyan ismerősöm, akit 65 éves bácsika ütött el a 105-ös Skodájával. Akkor most mivan? Tiltsuk be a 65 éves bácsikat a túlmotorizált 45 lóerős Skodákkal? Ennyi erővel mondhatjuk, hogy 60 lóerő is elég bármire, minek neked 218? Monnyále! Aszfaltbetyár! Az autózás/motorozás veszélyes üzem. Ha úgy tetszik gépet kezelsz. Nem alkalmas rá mindenki, és a baleset lehetősége is benne van.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 14:03:39 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2557 Dátum: 2009. január 16. 10:07:24 am » |
|
Kérnék egy kis segítséget! ezt az e21 projectet keresem, csak ez a 2 kép maradt meg a winyómon, de sehol nem találom a forrását... Előre is köszi!
Remek. Még egy szervdonor. Ha az a cél, hogy meghaljunk az autóban jó a fejlesztés iránya. Akármit csinálnak a futóművel, fékekkel, ez a kaszni akkor sem alkalmas egy 280 LE-s motorhoz. Ez persze csak az én egyéni véleményem. Ültem Viktor mellett a "Dedeo"-ban. Nem tudom mekkora annak az épített motornak a teljesítménye, de egy kövér gázra úgy keresztbefordultunk az úton, mint ha direkt csináltuk volna. Pedig abban sok "okosság" van beépítve, nem utcai futómű, egyebek. Hát azért ebben sem szar a futómű!!! PROMEGA!!!!! Itt a link: www.superbmw.comAz egyik kendvenc oldalam!! Innen ,másoltam le a kocsiforditómat!!! Steffe: Köszi! Cápa730: a szervdonorságot megpróbálta, az utolsó képsoron látszik, hogyan talált meg egyenesen egy oszlopot... Promega Megesik... ahhoz képest nincs is nagy megtörve, nem 250 el met neki... én pl, tegnap láttam egy ford focust ugyan így összetörve, a múlt háten pedig egy ignist... azok pedig nincsenek túlmotorizálva...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 14:05:15 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2558 Dátum: 2009. január 16. 10:10:34 am » |
|
Szerintem ezzel a félreértéssel, komoly ellentétekbe fogsz ütközni nemsokára.
Nincsen itt semmi félreértés. Ha egy pályára épített autó vagy motor szénné van tuningolva, az rendben van. Ott mindenki vállalja a veszélyt amikor begurul a versenypályára. DE EGY KÖZÚTI FORGALOMRA KÉSZÍTETT JÁRMŰNÉL ELSŐ A BIZTONSÁG ÉS PONT ! ! ! Attól "közút", hogy közösen használjuk, egyforma jogokkal, egyforma kötelezettségekkel. Rengeteg vétlen áldozat volt már az önjelölt közúti versenyzők miatt. Szép dolog az önbizalom, ha az nem csak elbizakodottság ! ! ! Egy komoly teljesítményű autót kevesen tudnak uralni azok közül, akik azt hiszik,(azt terjesztik) magukról. Senkitől sem tűröm el, hogy veszélyeztese a szeretteim testi épségét, életét ! Ennyi. Hidegen hagy, hogy hányan nem értenek velem egyet, akkor is fenntartom a véleményemet. www.demagógvagy.hu Gyenge autóval is ki lehet irtani családokat, és erőssel is lehet normálisan közlekedni. Az meg gondolom fel se merül benned, hogy van, aki nem csak belebaszkodja a grószerízige motort az E21-be úgy parasztba, hanem az egész autót átépíti a teljesítménynek megfelelően. Azért ha belegondolsz, hány olyan e21-est tudsz felsorolni, amelyik fel is van készítve a 2-300 lovakra úgy igazából?? Most nem többről volt szó, hanem arról az egyről... és az ahogy így elnézem nem szar na Valamiért csak lesmárolta az oszlopot...Ja, biztosan eléugrott... Ugyan már Lütyi... ez szerinted azért törte így össze, mert 286 ló volt benne? Remélem nem gondolod komolyan... Kb az elmúlt hónapban 3 ilyen oszlopos balhét láttam, kompaktokkal....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 14:05:46 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2559 Dátum: 2009. január 16. 10:14:06 am » |
|
Szerintetek mennyivel mehetett a becsapódáskor? Szerintem nem több mint 50...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #2560 Dátum: 2009. január 16. 10:16:54 am » |
|
Szerintetek mennyivel mehetett a becsapódáskor? Szerintem nem több mint 50...
Akörül. Az utascella sértetlen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2561 Dátum: 2009. január 16. 10:23:21 am » |
|
Kérnék egy kis segítséget! ezt az e21 projectet keresem, csak ez a 2 kép maradt meg a winyómon, de sehol nem találom a forrását... Előre is köszi!
Remek. Még egy szervdonor. Ha az a cél, hogy meghaljunk az autóban jó a fejlesztés iránya. Akármit csinálnak a futóművel, fékekkel, ez a kaszni akkor sem alkalmas egy 280 LE-s motorhoz. Ez persze csak az én egyéni véleményem. Ültem Viktor mellett a "Dedeo"-ban. Nem tudom mekkora annak az épített motornak a teljesítménye, de egy kövér gázra úgy keresztbefordultunk az úton, mint ha direkt csináltuk volna. Pedig abban sok "okosság" van beépítve, nem utcai futómű, egyebek. Hát azért ebben sem szar a futómű!!! PROMEGA!!!!! Itt a link: www.superbmw.comAz egyik kendvenc oldalam!! Innen ,másoltam le a kocsiforditómat!!! Steffe: Köszi! Cápa730: a szervdonorságot megpróbálta, az utolsó képsoron látszik, hogyan talált meg egyenesen egy oszlopot... Promega Megesik... ahhoz képest nincs is nagy megtörve, nem 250 el met neki... én pl, tegnap láttam egy ford focust ugyan így összetörve, a múlt háten pedig egy ignist... azok pedig nincsenek túlmotorizálva... Tibi! Ugye te se hiszed el, hogy 250-el ment neki???Valszeg a csávót a hátsó lökös vágta volna ketté...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2562 Dátum: 2009. január 16. 10:27:19 am » |
|
Kérnék egy kis segítséget! ezt az e21 projectet keresem, csak ez a 2 kép maradt meg a winyómon, de sehol nem találom a forrását... Előre is köszi!
Remek. Még egy szervdonor. Ha az a cél, hogy meghaljunk az autóban jó a fejlesztés iránya. Akármit csinálnak a futóművel, fékekkel, ez a kaszni akkor sem alkalmas egy 280 LE-s motorhoz. Ez persze csak az én egyéni véleményem. Ültem Viktor mellett a "Dedeo"-ban. Nem tudom mekkora annak az épített motornak a teljesítménye, de egy kövér gázra úgy keresztbefordultunk az úton, mint ha direkt csináltuk volna. Pedig abban sok "okosság" van beépítve, nem utcai futómű, egyebek. Hát azért ebben sem szar a futómű!!! PROMEGA!!!!! Itt a link: www.superbmw.comAz egyik kendvenc oldalam!! Innen ,másoltam le a kocsiforditómat!!! Steffe: Köszi! Cápa730: a szervdonorságot megpróbálta, az utolsó képsoron látszik, hogyan talált meg egyenesen egy oszlopot... Promega Megesik... ahhoz képest nincs is nagy megtörve, nem 250 el met neki... én pl, tegnap láttam egy ford focust ugyan így összetörve, a múlt háten pedig egy ignist... azok pedig nincsenek túlmotorizálva... Tibi! Ugye te se hiszed el, hogy 250-el ment neki???Valszeg a csávót a hátsó lökös vágta volna ketté... Hol írtam ilyet? Azt mondtam hogy megesik, és hogy nem 250 el ment neki... arra próbáltam következtetni, hogy így egy sima 316 ost is meglehet törni... Később írtam, hogy szerintem kb 50-el mehetett neki...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2563 Dátum: 2009. január 16. 10:28:14 am » |
|
Nem azért, az biztos. De tedd a szivedre a kezed: ha van a kocsidban kraft, azért sürübben odalépsz neki, mint ha 50 ló lenne, nem? Én is szeretek menni, de próbálom ésszel...Teherrel is szivesen hasítok, de ha egyszer egy kisköcsögöt oldalba b*sznék vele, biztos nem kellene szoliba járnia többet.. 286 ló már valszeg nem azért került bele, hogy a kapu előtt túráztassa a motort.Ha pályán(verseny) nyomja neki, tegye, de Peti(cápa730) arra célzott vele, hogy az izomagyúak inkább az utakon szeretik mutogatni, mennyire megy a vasuk,nem olyan helyen, ahol mást nem veszélyeztetnek vele.Ha ott megmurdel, hát na bumm, nem csinál vele nagy kárt...Érted??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 14:06:59 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2564 Dátum: 2009. január 16. 10:29:16 am » |
|
Kérnék egy kis segítséget! ezt az e21 projectet keresem, csak ez a 2 kép maradt meg a winyómon, de sehol nem találom a forrását... Előre is köszi!
Remek. Még egy szervdonor. Ha az a cél, hogy meghaljunk az autóban jó a fejlesztés iránya. Akármit csinálnak a futóművel, fékekkel, ez a kaszni akkor sem alkalmas egy 280 LE-s motorhoz. Ez persze csak az én egyéni véleményem. Ültem Viktor mellett a "Dedeo"-ban. Nem tudom mekkora annak az épített motornak a teljesítménye, de egy kövér gázra úgy keresztbefordultunk az úton, mint ha direkt csináltuk volna. Pedig abban sok "okosság" van beépítve, nem utcai futómű, egyebek. Hát azért ebben sem szar a futómű!!! PROMEGA!!!!! Itt a link: www.superbmw.comAz egyik kendvenc oldalam!! Innen ,másoltam le a kocsiforditómat!!! Steffe: Köszi! Cápa730: a szervdonorságot megpróbálta, az utolsó képsoron látszik, hogyan talált meg egyenesen egy oszlopot... Promega Megesik... ahhoz képest nincs is nagy megtörve, nem 250 el met neki... én pl, tegnap láttam egy ford focust ugyan így összetörve, a múlt háten pedig egy ignist... azok pedig nincsenek túlmotorizálva... Tibi! Ugye te se hiszed el, hogy 250-el ment neki???Valszeg a csávót a hátsó lökös vágta volna ketté... Hol írtam ilyet? Azt mondtam hogy megesik, és hogy nem 250 el ment neki... arra próbáltam következtetni, hogy így egy sima 316 ost is meglehet törni... Később írtam, hogy szerintem kb 50-el mehetett neki... Jóvanna..Átugrottam a nemedet..Szoktam, tudod..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2565 Dátum: 2009. január 16. 10:33:44 am » |
|
Cápa, ezért vagy papatopicos! Neked az jön be, nekünk ez! Egyet értek veled a biztonság terén, de lásd be azt is, hogy a minél kisebb súly/lóerő arányhoz, ez a legjobb választás Ezért nem építettek a hetesből Gr.5-öt! Pedig ,h. nézett volna ki! Mivel átélted, tudod is milyen jó Indy ! Részben egyetértek veled, de csak részben. A súly/lóerő arányában. Hiszen az egyértelmű, ez csak matematika. Azonban az egész autót minden porcikájában egy max 143 Le-s motorra tervezték !!! Persze ezt egy kissé túl lehet spirázni, mert akkoriban még jócskán hagytak benne biztonsági tartalékot. Nem volt minden a végsőkig "kihegyezve", mint a "modern" autóknál. Azt azért finoman fogalmazva is meggondolatlanságnak érzem, hogy egy 286 Le-s, dupla olyan erős, (sokkal nehezebb) blokkot beletesznek abba kis kaszniba. Hidd el, ültem nem gyenge, (amerikai autókban is) eddig is, de már annyira nem vonz. Ha néha-néha kedvem támad, "iszkolni", arra elég az a 218 LE ami az E23-ban van(volt), még ha "sokkal" nehezebb is mint az E21-es. Ha néha-néha kedvem támad, "iszkolni", arra elég az a 218 LE ami az E23-ban vanAz, hogy neked elég, az nem azt jelenti, hogy másnak is az. Nekem pl. 286 ló van a vényolcban. És kevés. Többet akarok. Hogy miért? Mert. Kell.Bele.Erős! De Pala. Most itt sztem nem az E34 286 lováról van szó,mert tudjuk,hogy volt abban még erősebb utcai (Alpina biturbo). Nyilván az E21-ről van szó,ami alá tehetsz akármilyen futóművet,akkor is kis könnyű autóCSKA lesz. Oké,hogy élmény autó,meg minden,de azért icicpici és gyenguszka kaszni. (emlékezz,mikor 5-öst, vagy hetest csináltunk és utána E21 építés.Szinte pelenka. Atinak is merevíteni kell a kasznit itt-ott.) E21-be lehet bivaly mocit tenni utcára,jól hangzik,hogy így űber erős, úgy űber erős.DE kezelhető egy UTCAI 300 lovas 1100 kilós autó MINDEN helyzetben? NEM. Anno,amik versenyeztek (JPS, stb stb,) azok sem utcaiak voltak. Vagy pl. nem kell messzire menni, Boge autója. Csövezve, komoly futómű,fék....ő sem utcán megy vele. Visszanézve, nem igazán volt 200 lovat meghaladó, vagy elérő UTCAI E21 soha. (gyári, vagy tuningcég által épített)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2566 Dátum: 2009. január 16. 10:39:02 am » |
|
Nem azért, az biztos. De tedd a szivedre a kezed: ha van a kocsidban kraft, azért sürübben odalépsz neki, mint ha 50 ló lenne, nem? Én is szeretek menni, de próbálom ésszel...Teherrel is szivesen hasítok, de ha egyszer egy kisköcsögöt oldalba b*sznék vele, biztos nem kellene szoliba járnia többet.. 286 ló már valszeg nem azért került bele, hogy a kapu előtt túráztassa a motort.Ha pályán(verseny) nyomja neki, tegye, de Peti(cápa730) arra célzott vele, hogy az izomagyúak inkább az utakon szeretik mutogatni, mennyire megy a vasuk,nem olyan helyen, ahol mást nem veszélyeztetnek vele.Ha ott megmurdel, hát na bumm, nem csinál vele nagy kárt...Érted??
Persze ez így van. Értem hogy mire gondoltok, csak én magamból indulok ki, hogy nekem nyugodtan jöhetne ilyen kocsi a garázsomba, mert 40 éves koromra már elértem oda, hogy jobban félek, és nem kell már az az adneralin, mint 20 éves koromban, amikor nem egyszer veszélyeztettem másokat is, és saját magamat is, azért mert hülye voltam... beleremegek ha rágondolok, hogy milyen baromságokat csináltam autóval... és hogy mi lehetett volna belőle...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 14:08:27 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #2567 Dátum: 2009. január 16. 10:41:28 am » |
|
Szerintetek mennyivel mehetett a becsapódáskor? Szerintem nem több mint 50...
Akörül. Az utascella sértetlen. Sértetlen, de nézz rá a linkre, ott a "memoriam" részt. Teljesen szét van csavarodva, a tansapka ajtó is elment, de még a hátsólámpa búrája is eltört belülről.... erről van itt szó. Nem ment gyorsan,de mégis TK,mert gyengécske. Emlékezz az 35i-re. Sokkal nagyobbat estél vele és és és és és ...annak sem maradt ép része. Na jó, nem szóltam...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2568 Dátum: 2009. január 16. 10:46:06 am » |
|
Igen, bevallom ezt akartam hallani.Nekem is benőtt már a fejem lágya, de akinek még nem, az nem hiszi el..Régebben nem egyszer borultam(saját hibából sose), de nem a 4.iksz miatt komolyodik az ember, nekem a gyerek hozta ezt meg..Az off is azért épült viszonylag erősre, mert akkor még élveztem,hogy lehet vele büntetni..Mostanra inkább hagyom, hagy menjen a barom, 3 lámpaváltás után általában előtte vagyok...Summa summárum, fel kell nőni a mai autókhoz, de sokan hülyék ehez.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 14:09:21 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2569 Dátum: 2009. január 16. 13:16:25 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #2570 Dátum: 2009. január 16. 18:06:28 pm » |
|
Szerintem ezzel a félreértéssel, komoly ellentétekbe fogsz ütközni nemsokára.
Nincsen itt semmi félreértés. Ha egy pályára épített autó vagy motor szénné van tuningolva, az rendben van. Ott mindenki vállalja a veszélyt amikor begurul a versenypályára. DE EGY KÖZÚTI FORGALOMRA KÉSZÍTETT JÁRMŰNÉL ELSŐ A BIZTONSÁG ÉS PONT ! ! ! Attól "közút", hogy közösen használjuk, egyforma jogokkal, egyforma kötelezettségekkel. Rengeteg vétlen áldozat volt már az önjelölt közúti versenyzők miatt. Szép dolog az önbizalom, ha az nem csak elbizakodottság ! ! ! Egy komoly teljesítményű autót kevesen tudnak uralni azok közül, akik azt hiszik,(azt terjesztik) magukról. Senkitől sem tűröm el, hogy veszélyeztese a szeretteim testi épségét, életét ! Ennyi. Hidegen hagy, hogy hányan nem értenek velem egyet, akkor is fenntartom a véleményemet. www.demagógvagy.hu Gyenge autóval is ki lehet irtani családokat, és erőssel is lehet normálisan közlekedni. Az meg gondolom fel se merül benned, hogy van, aki nem csak belebaszkodja a grószerízige motort az E21-be úgy parasztba, hanem az egész autót átépíti a teljesítménynek megfelelően. Ott a pont!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #2571 Dátum: 2009. január 16. 23:01:02 pm » |
|
Ez mi a szösz? Házi kreálmány vagy fotosopp?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2572 Dátum: 2009. január 16. 23:11:05 pm » |
|
Nem azért, az biztos. De tedd a szivedre a kezed: ha van a kocsidban kraft, azért sürübben odalépsz neki, mint ha 50 ló lenne, nem? Én is szeretek menni, de próbálom ésszel...Teherrel is szivesen hasítok, de ha egyszer egy kisköcsögöt oldalba b*sznék vele, biztos nem kellene szoliba járnia többet.. 286 ló már valszeg nem azért került bele, hogy a kapu előtt túráztassa a motort.Ha pályán(verseny) nyomja neki, tegye, de Peti(cápa730) arra célzott vele, hogy az izomagyúak inkább az utakon szeretik mutogatni, mennyire megy a vasuk,nem olyan helyen, ahol mást nem veszélyeztetnek vele.Ha ott megmurdel, hát na bumm, nem csinál vele nagy kárt...Érted??
Ezt fogalmaztam meg két mondatban is, de ezt úgy látszik csak te olvastad el. A többiek meg csak írni tudnak, olvasni meg csak azt, amibe bele tudnak kötni. "Szép dolog az önbizalom, ha az nem csak elbizakodottság ! ! ! Egy komoly teljesítményű autót kevesen tudnak uralni azok közül, akik azt hiszik,(azt terjesztik) magukról."
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 16. 23:15:21 pm írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #2573 Dátum: 2009. január 16. 23:12:33 pm » |
|
leírta asszem a topikjában,h a jelentkező csak ígérgetett... Ha a vevő elolvasta a topicjában az adásvételt véleményezőket, nem csoda, hogy visszalépett. Ez hülyeség.Ha valaki az itteni cseszegetés miatt visszalép, akkor az nem nevezhető komoly vevőnek..Pláne,hogy fórumos....Ez sztem köcsögség, ráadásul másfél hónapig hitegetni,,,Szóval....Ha nem kell, akkor nem kell, nem omlik össze a világ,megveszi más.De ezt illik közölni általában. Mindazonáltal Grafi, ha olvasod ezt, sztem a használtautós hirdetésből vedd ki, hogy kb mennyi lesz a javítása..... "Ha" Csak tippeltem. Az alkatrészárakat írtam. Sárvédő köténylemez.... és odaírtam plussz a kasznis díja. Ha jól emléxem. Amúgy a vevő egy fórumos lett volna. Sztem egyértelmű, hogy így nagyon nem volt korrekt... Kíváncsi lennék ki volt az... A topicomba leírtam ki volt az. Itt inkább nem tenném közzé...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #2574 Dátum: 2009. január 17. 00:09:16 am » |
|
Már lehet,hogy tök más a téma,én még a felnitémánál tartok.Egy pár kép.Nem e-12 de Bmw Randa oda nem illő változat és a fekete e-21 mindent visz,gyönyörű.Az izléses felni öltözteti az autót Pedig az első képen szereplő felni, gyári BMW. Az USA/kanadai piacra gyártottak ilyet. Kösz a tippet, ilyen van az enyémen is, csak az 15-ös
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #2575 Dátum: 2009. január 17. 08:36:02 am » |
|
Ez mi a szösz? Házi kreálmány vagy fotosopp?
Erősen photoshopnak néz ki, de nem rossz. Nekem tetszik Promega
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #2576 Dátum: 2009. január 17. 10:10:29 am » |
|
Ez mi a szösz? Házi kreálmány vagy fotosopp?
photoshop, marharonda
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2577 Dátum: 2009. január 17. 12:55:06 pm » |
|
Mi a faszom ez?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #2578 Dátum: 2009. január 17. 13:15:22 pm » |
|
Mi a faszom ez? Mi??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2579 Dátum: 2009. január 17. 13:30:10 pm » |
|
Mi a faszom ez? Mi?? nem tudom, mintha egy új topic let volna... ugyan ezzel a címmel... és nem voltak előzmények... csak azt láttam ami írtál hogy teszt...erre kérdeztem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|