TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1350 Dátum: 2007. április 18. 16:11:25 pm » |
|
Remélem az enyém nem az? ? HM??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:10:17 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1351 Dátum: 2007. április 18. 16:11:56 pm » |
|
A tdsA-val 110-ről 2 kilóra megvolt egy Impreza GT. Te, ezt te se gondolod komolyan. Tudta, hogy verseny van? Csak mert egy jó barátomnak pont Impreza GT-je van, namost az ellen minden honnan versenyeztek, esélyed sincs. De nekem se.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:10:27 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1352 Dátum: 2007. április 18. 16:15:53 pm » |
|
A tdsA-val 110-ről 2 kilóra megvolt egy Impreza GT. Vagy egy 1.6-os GT-spoilerekkel.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:10:41 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1353 Dátum: 2007. április 18. 16:18:27 pm » |
|
Hát kb. azt tudja megfogni. A GT nagyon megy, szériaállapotában is, és abból nem sok van, ami széria, előszeretettel húzzák, turbós lévén elég jól lehet. Haverétól a gyári állapotában is letettem a hajam, hát még most, hogy kb. 280 lovas. Hozzátenném, Viktor versenyautójától kapna egy kúpot.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:10:50 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1354 Dátum: 2007. április 18. 16:20:20 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:11:06 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1355 Dátum: 2007. április 18. 16:23:39 pm » |
|
Már volt rá példa. Mennyit mondtál 2 kúpot?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:11:22 am írta Promega »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1356 Dátum: 2007. április 18. 16:29:46 pm » |
|
Ismertem a srácot, együtt jártunk évekig rallyversenyekre. Az Impreza egy 96-os GT volt gyári sportkipuffal és valami utcai csippel.Amit nem mondtam el és nagyon hozzátartozik a storyhoz, hogy Ők 4-en ültek benne mi 2-en. Autópályára kb 100-zal értünk rá én elöl ő mögöttem 110-nél lemaradt. A tdsA megállt 2 kilónál, akkor elhagyott. Utána bevallotta, hogy tövig nyomta. Aki nem hiszi, annak a kedvéért meghívom őket 4-en meg a sógoromat, mert Ő ült mellettem és meséljék el személyesen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:11:52 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1357 Dátum: 2007. április 18. 16:31:56 pm » |
|
na ebből az imprezából hiányzott vagy 100 lóerő
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:12:14 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1358 Dátum: 2007. április 18. 16:35:06 pm » |
|
Már volt rá példa. Mennyit mondtál 2 kúpot?
Csak egyet, az övé rohadtul nem széria, és tényleg jól megy.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:12:28 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1359 Dátum: 2007. április 18. 16:36:04 pm » |
|
Egyébként lassan nyitok egy dízel motorsport rovatot a kétkedőknek, mert igen sok nagytudású van itt, aki véleményt alkot a dízelekről, mert látott már 24td-t vagy Golf 1,6 GTD-t. Ha tetszik ha nem az új dízelek földbe döngölik a legtöbb benzinest, lendülteben. 0-100-ra szarok, de 80-120-ra pl ugyanaz a kasztnis 525vagy 530d lenyomja a 540 V8-at. Speciel az 530d 0,1 másodperccel jobb, mint az 550i 80-120-ra gyorsulva. Lehet csemegézni: http://www.bmw.hu/index.php?/Magyar/www/Termekek/Szemelygepkocsik/BMW_5/tartalom&katid=12&itemid=121&showtyp=5
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1360 Dátum: 2007. április 18. 16:37:11 pm » |
|
na ebből az imprezából hiányzott vagy 100 lóerő Azzal az autóval Radó féle szlalompartikon indult akkor a haverom nem kevés sikerrel.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1361 Dátum: 2007. április 18. 16:40:45 pm » |
|
Én meg haza felé indultam az enyémmel,és ott is maradt. A 24Td-k miért ilyen pocsékok?Vagy csak én vagyok az állat és kicsit vissza kéne venni,esetleg átnyergelni egy 528i-re?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1362 Dátum: 2007. április 18. 16:41:25 pm » |
|
Eszed tokját döngölik, meghülyültél a sok koromtól, úgylátom. Én elhiszem, hogy szereted a dízeledet, de azért a földön kéne maradni. Nameg a másik, hogy ott bukik az egész, hogy feltöltött motort hasonlítunk szívó motorhoz. Lekapjuk a turbót az összes mai csúcsdízelről, és máris ugyanolyan szánalmas fos lesz mindegyik, mint a 76-os 200D Mercedes.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1363 Dátum: 2007. április 18. 16:42:37 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #1364 Dátum: 2007. április 18. 16:42:52 pm » |
|
Azzal az autóval Radó féle szlalompartikon indult akkor a haverom nem kevés sikerrel.
nekem ez az imprezaturbó-verő tds így elsőre sok
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:13:18 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1365 Dátum: 2007. április 18. 16:43:09 pm » |
|
Én meg haza felé indultam az enyémmel,és ott is maradt. A 24Td-k miért ilyen pocsékok?Vagy csak én vagyok az állat és kicsit vissza kéne venni,esetleg átnyergelni egy 528i-re? Mert a BMW első dízelmotorja, és nem igazán sikerült hozzá tartós hengerfejet gyártani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1366 Dátum: 2007. április 18. 16:43:55 pm » |
|
nekem ez az imprezaturbó-verő tds így elsőre sok Nekem másodikra is.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:13:46 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1367 Dátum: 2007. április 18. 16:48:00 pm » |
|
Ja-ja, én is így látom, cuppantsuk csak le a turbót a kályháról, rögtön változik a kép.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1368 Dátum: 2007. április 18. 16:48:11 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:13:56 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1369 Dátum: 2007. április 18. 16:48:48 pm » |
|
Ja-ja, én is így látom, cuppantsuk csak le a turbót a kályháról, rögtön változik a kép. Úgy van esélye Sabcnak.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1370 Dátum: 2007. április 18. 16:49:17 pm » |
|
Sírok gyerekek, sírok!! A röhögéstől!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:14:09 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1371 Dátum: 2007. április 18. 16:52:12 pm » |
|
Mert a BMW első dízelmotorja, és nem igazán sikerült hozzá tartós hengerfejet gyártani. Szóval vége a játéknak. VAGY! Tessék beszereznem egy benzineseseset,és avval gyiha. Szeretem ezt a Td-t,csak valamit ki kellene találni a HF-re,hogy tartósabb legyen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:14:22 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1372 Dátum: 2007. április 18. 16:54:08 pm » |
|
De hogy mindenkinek igaza legyen, a VW fejlesztőmérnökei nyilatkozták, hogy öngyulladásos benzinüzemű motor fejlesztésén dolgoznak, mivel úgy látják, hogy a dízel motorok elérték saját korlátaikat, nincs tovább fejlesztési lehetőség, ellenben a benzinmotor még igen fejletlen stádiumban van a dízelhez képest.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #1373 Dátum: 2007. április 18. 16:56:00 pm » |
|
És még így is jobb. ) Különben is, gázolajjal fűteni szokás, gázzal hegeszteni, az autók meg benzinnel mennek. Na minnyá jön Viktor meg Zimpet, és kapok a pofámra.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:14:44 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #1374 Dátum: 2007. április 18. 17:11:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1375 Dátum: 2007. április 18. 17:14:03 pm » |
|
De hogy mindenkinek igaza legyen, a VW fejlesztőmérnökei nyilatkozták, hogy öngyulladásos benzinüzemű motor fejlesztésén dolgoznak, mivel úgy látják, hogy a dízel motorok elérték saját korlátaikat, nincs tovább fejlesztési lehetőség, ellenben a benzinmotor még igen fejletlen stádiumban van a dízelhez képest.
Ez így van. Az utóbbi 10 évben a dízelek ccm/teljesítmény aránya többszörösére nőtt, míg a benzineseket, néhány cégtől eltekintve semmit sem változott. Most a benzinesek jönnek hasonló technológiával, mint a dízelek.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1376 Dátum: 2007. április 18. 17:15:10 pm » |
|
Sírok gyerekek, sírok!! A röhögéstől! Már? Sejtesz valamit.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1377 Dátum: 2007. április 18. 17:22:06 pm » |
|
Mindjárt jön Boge meg Himizoli és elhajt minket az erőtlen vasunkkal a picsába, hogy ne foglaljuk már itt a drága tárhelyet.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1378 Dátum: 2007. április 18. 18:18:00 pm » |
|
Úgy látom ma itt kökemény mindenki:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1379 Dátum: 2007. április 18. 18:20:37 pm » |
|
Ja. Betont reggeliztem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 10. 10:15:11 am írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|