Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #630 Dátum: 2007. január 07. 22:02:09 pm » |
|
Majd odafele elmondom, hogy miért mondtam, hogy rá lehet tenni, de nem egyszerű, mert furkálni kell. Mondjuk akivel én beszéltem az csak 20is-t tett fel M10-re.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:57:25 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #631 Dátum: 2007. január 07. 22:14:05 pm » |
|
Boge!
Lenne képed csak a leömlődről? Ha van, légyszi' tegyél fel.
Köszi.
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #632 Dátum: 2007. január 11. 23:03:59 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #633 Dátum: 2007. január 11. 23:17:52 pm » |
|
DonDrift Jaja!
Ayt Itt a kért kép. Azóta kicsit meggyötört lett szegény:(
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #634 Dátum: 2007. január 11. 23:32:19 pm » |
|
Egyik haveromnak nemrég készítettek csövet e30-ba, nagyon szép, igényes munkát végeztek! Ahogy elnézem, a tiéd sem sikerült rosszul
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #635 Dátum: 2007. január 12. 12:46:54 pm » |
|
DonDrift Jaja!
Ayt Itt a kért kép. Azóta kicsit meggyötört lett szegény:(
Köszi Boge. Csak azért kértem a képet, mert ötleteket gyűjtök arra az esetre, ha véletlenül lesz időm csinálni az autómat.
|
|
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #636 Dátum: 2007. január 13. 21:22:56 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #637 Dátum: 2007. január 16. 10:20:41 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kopter
Nem elérhető
Hozzászólások: 72
|
|
« Válasz #638 Dátum: 2007. január 16. 11:12:19 am » |
|
Hát úgy tűnik... Ez most engem is meglepett egy kicsit. Na megyek beszélek Zsoltival.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:58:08 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #639 Dátum: 2007. január 16. 17:58:54 pm » |
|
Szia Kopter! Az alkatrészek között nincsen véletlenül új homlokfal?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:58:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #640 Dátum: 2007. január 16. 19:44:42 pm » |
|
Idézet AYT-tól Sziasztok!
Én abszolut nem vagyok szakember, azért teszem fel a következő kérdést: Miért van az, hogy a köszörült/verseny vez.tengely beszerelése után át kell hangolni az egész L-jetet? (a motorsport topicban is jöhet a válasz)
A választ Te Magad is tudod, csak gondolj bele.
Adott egy gyári tengely, egységes nyitási idővel és emelési magassággal. A gyáriból köszörült tengely módosított nyitási időt és emelési magasságot eredményez. Ha a Te gyári befecsk. fejeid egységnyi időben befecskendezik a benyát, akkor a tovább nyitott szelep miatt több levegő jut be, de ugyanannyi benzin, tehát elszegényedik a benzin-levegő keverék, ami ügye nem jó. Megoldás: nagyobb fejek, de inkább módosítható vezérlés. Csak hogy tudd, a köszörült tengelyek módosított excentereket igényelnek, másképp nem megy!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AYT E21
cápi
Nem elérhető
Hozzászólások: 614
|
|
« Válasz #641 Dátum: 2007. január 16. 21:51:13 pm » |
|
Igen, ez utóbbiról (excenterek) tudok, de a módosítható vezérlésről semmit nem tudok. Az mi fán terem?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:58:59 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
m10b20 L-jet
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #642 Dátum: 2007. január 16. 22:22:11 pm » |
|
Íme a mai szerzemény!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #643 Dátum: 2007. január 16. 23:13:29 pm » |
|
... Csak hogy tudd, a köszörült tengelyek módosított excentereket igényelnek, másképp nem megy!!!
Én csak annyit füznék hozzá, hogy a gyújtási szöget is módosítani kell, hogy normális legyen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:59:22 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
papilio
Vendég
|
|
« Válasz #644 Dátum: 2007. január 17. 07:49:04 am » |
|
Íme a mai szerzemény! ÓÓÓÓÓÓ, de szép BMW-s nadrágtartó !!!!!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #645 Dátum: 2007. január 17. 11:13:20 am » |
|
Igen!! Remélem elég biztosan fogja tartani a nacit
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:59:34 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #646 Dátum: 2007. január 17. 22:39:43 pm » |
|
Érdeklődnék,hogy az m10-es váltót szétlehet-e szedni annyira,hogy lelehessen festeni rendesen!!! Bonyolult dolog? Vagy arra gondoltam,hogy fogom leeresztem belőle az olajat és fejreállitom!! Kiszedem a csavarokat és lefestem,majd a csavarokat sargahorganyoztatnám és összrak!!! Vélemény?
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #647 Dátum: 2007. január 18. 00:28:56 am » |
|
Sztem ne szedd szét. Elég,ha csak az olajat lecsapolod belőle,ahogyan írtad. Mondjuk,ha meg szétszeded,akkor legalább meglehet csapágyazni,meg a szimmeringeket kicserélni,ha egyáltalán szükséges.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 15:59:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #648 Dátum: 2007. január 18. 07:53:00 am » |
|
A szimmeringeket ki kellene cserélni, mert csöpögni fog, Ha kell tutok neked segíteni
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:00:07 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Begi
Vendég
|
|
« Válasz #649 Dátum: 2007. január 18. 09:06:03 am » |
|
Versenyző Urak, ismeri valaki őket? http://timeslip.huÁllítólag ingyen mérik a teljesítményt, ha felrakhatják az adatokat a honlapra. Mérnek féktávot is meg minden mást is. Nem rossz! ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #650 Dátum: 2007. január 18. 09:54:28 am » |
|
Urak!
Tudja valaki, hogy az M20-as motor dugói különböznek-e valamiben az M30-as moci dugóitól? Főleg a hajtókarhoz való csatlakozás érdekelne.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #651 Dátum: 2007. január 18. 11:08:34 am » |
|
Versenyző Urak, ismeri valaki őket? http://timeslip.huÁllítólag ingyen mérik a teljesítményt, ha felrakhatják az adatokat a honlapra. Mérnek féktávot is meg minden mást is. Nem rossz! ? Szia! Én csak közvetve ismerem őket, több ismerősöm méretett már ott! Úgy tudom fizettek valamit, de ahogy rémlik nem volt valami vészes összeg. Azt még tudni kell, hogy a teljesítményt azt a gyorsulási adatokból számolják //ugyanis gyorsulás érzékelő van a műszerben// Ahhoz hogy pontos telj. adatot kapj kell pontos tömeg adat az autódról, tehát érdemes egyet mérlegelni a mérés előtt Amit kapsz adat az ugye keréken mért LE abból lehet vissza számolni esetleg főtengelyre... Kézdéssel bátran fordulhatsz Ave-hoz //timeslip.hu // biztosan segít
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #652 Dátum: 2007. január 18. 18:17:31 pm » |
|
A szimmeringeket ki kellene cserélni, mert csöpögni fog, Ha kell tutok neked segíteni Majd szépen beállsz a sorba!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:00:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #653 Dátum: 2007. január 18. 18:47:11 pm » |
|
Én vagy Zolka??
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:01:05 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #654 Dátum: 2007. január 18. 18:48:36 pm » |
|
A szimmeringeket ki kellene cserélni, mert csöpögni fog, Ha kell tutok neked segíteni Igen ez szimeringcserés lesz az biztos,mert amiatt volt ilyen genyós!!!!!! Majd esztmecserélünk!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:01:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #655 Dátum: 2007. január 18. 19:57:12 pm » |
|
Te! ( Az én váltóm is Nála van ezügyből kifolyólag)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:03:48 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #656 Dátum: 2007. január 18. 19:59:37 pm » |
|
Éste hogy akarod lepucolni,lefesteni?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:04:02 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #657 Dátum: 2007. január 18. 20:11:33 pm » |
|
Én szépen lepucoltam brigéciollal. ( A harang belső oldalát nem. Bocs Zoli!) Gondolkodtam, hogy lefessem-e(elég jó alu hatású spray-ket lehet kapni). Aztán rájöttem, ha a festék megkopik tök csúnya lesz és soha többé nem lehet letakarítani rendesen a sok borda miatt. Legfeljebb homokfújással. Az meg tönkreteszi a felületet és csak festve lesz szép újra. Úgyhogy vettem puhaszőrű(fém), apró, fúróba fogható keféket és amennyire tudom avval kisuvickolom. Ez a helyzet állt fenn a diffi deklijével is. Azt is csak kisuvickoltam.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:04:21 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #658 Dátum: 2007. január 18. 20:14:19 pm » |
|
Én megprobálkozok a festéssel,csak ahoz kikéne venni a csavarokat csak akkor attól félek szétesik az egész!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 16:04:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #659 Dátum: 2007. január 18. 20:19:35 pm » |
|
Ne szedd ki a csavarokat, hanem vegyél szépen Tesa maszkolószalagot és takard ki, a festeni nem kívánt részeket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|