CápaBMW fórum
2024. november 27. 22:49:38 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2597680 alkalommal)
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #840 Dátum: 2007. február 06. 22:38:31 pm »

Csak az autózás öröméért, meg legyen at E12-mnek konkurenciája Smiley
Roppan kíváncsi vagyok már rá!! Smiley Smiley Ha tali lesz akkor melyik paripát ülöd meg?? Az E12est se láttam még, csak a hírét hallottam Tongue Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:07:30 pm írta Promega » Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #841 Dátum: 2007. február 06. 22:58:22 pm »

Zolka!!!

Milyen tartályod lesz a szervóolajnak?Huh
Esetleg érdekel egy e28 olajtartály,műanyag,kocsiban még nem volt soha!!!!!Egy kis nézelődésért a tied!! grin

És esetleg a barnába sportkormány aggyal?Huh
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #842 Dátum: 2007. február 06. 23:05:07 pm »

Zolka!!

Ez kellett volna neked?

http://cgi.ebay.de/Alpina-Differntialdeckel-B6-2-8-BMW-3er-E21_W0QQitemZ150087884449QQihZ005QQcategoryZ96367QQrdZ1QQcmdZViewItem
Naplózva

steffe
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #843 Dátum: 2007. február 07. 07:14:01 am »

Ótóépítés helyett fényképezd az autófordítót! Smiley
Igenis Főnök !!! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:07:49 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #844 Dátum: 2007. február 07. 07:15:34 am »

Zolka!!!

Milyen tartályod lesz a szervóolajnak?Huh
Esetleg érdekel egy e28 olajtartály,műanyag,kocsiban még nem volt soha!!!!!Egy kis nézelődésért a tied!! grin

És esetleg a barnába sportkormány aggyal?Huh

Most kezdtem hozzá a szervónak. Ha át tudod hozni valamikor azt megköszönöm. Smiley
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #845 Dátum: 2007. február 07. 07:22:29 am »


Ebből jött az ötlet, amikor Bogéval kitaláltuk Smiley
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #846 Dátum: 2007. február 07. 19:10:01 pm »

Ilyen műanyag levegő csővet keresek. 50-60mm átmérőjűt. Tudna valaki segíteni merre próbáljam. Klimaboltban nincsen Sad


* DSCF2861_z.jpg (20.01 KB, 211x226 - megtekintve 1289 alkalommal.)
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #847 Dátum: 2007. február 07. 20:10:23 pm »

Ilyen műanyag levegő csővet keresek. 50-60mm átmérőjűt. Tudna valaki segíteni merre próbáljam. Klimaboltban nincsen Sad

Milyen hosszú kellene???
Naplózva

steffe
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #848 Dátum: 2007. február 07. 20:25:28 pm »

Milyen hosszú kellene???
kb 2x1méter. tudsz valami forrást?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:08:11 pm írta Promega » Naplózva
FullGAS335i
Vendég
« Válasz #849 Dátum: 2007. február 08. 15:58:00 pm »

üdv az uraknak!

szükségem lenne némi ötletre a fék ügyben jártasaktól.
e21-re szeretnék gyártani valami féket, mert még a 23i féknek is nehéz ez az M30B35 motor Sad

tehát kérdésem az, milyen féket lehetne felműteni a kiscápára?
hallottam olyat hogy e12 kerékagy és fék... ez nem tudom mennyire egyszerű.
gondolom kéne cserélnem szervódobot és főfékhengert is a maximális fékhatás elérésének érdekében Smiley
meg ugye az e12 az 5 csavaros, akkor olyan felni is kéne... tehát  akkor hátul is mahinálni kell vmit..
segítsetek plíz Smiley nem gáz, ha bonyolult, csak megoldható legyen... kitartó vagyok... a 3.5 is bent figyel a kocsiban vhogy Cheesy

köszönöm
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #850 Dátum: 2007. február 08. 17:02:15 pm »

Van eladó 1 pár első 4 dugattyús féknyergem, kell mellé venni 2 db picivel nagyobb tárcsát. Sajna csak 1 hét múlva tudom megmondani, hogy milyet, mert szabin leszek és a cégnél van az adatbázisom. Esetleg kicserélheted a főfékhengert e-12-re vagy másegyébre, a hatás növelése érdekében, de szerintem ez is elegendő kell hogy legyen. Ami még fontos, az a minőségi betétek: Jurid, textar
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:08:44 pm írta Promega » Naplózva
FullGAS335i
Vendég
« Válasz #851 Dátum: 2007. február 08. 18:29:32 pm »

köszi főnök Smiley
az ötlet jónak tünik, várok akkor türelmesen. akkor majd mond meg légyszi, hogy minek a féktárcsáját kéne hozzá venni, meg hogy mekkorát (ja meg, elfér rajta a 14es e30kerék? meg 4 csavaros system ez?).
ez nem fog elmelegedni 1 pillanat alatt?Smiley
ja, meg legyen kedves mondjon vmi baráti árat is, meg hogy hova kéne érte menni Smiley
köszönöm Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:09:03 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #852 Dátum: 2007. február 08. 19:59:09 pm »

Salgótarjánban székelek (néha máshol is kábelezek:)))))) Fel is rakhatom, bekötéssel együtt.
A nyergek rendbehozva, lefestve, a tárcsát sztem vedd meg az Unix-Bárdi-bárhol, legyen új, az a tuti. Tudok segíteni benne egy kis diszkonttal, fékbetét, tartórudak úgy szintén. Kelleni fog még pár fékcső is.
Elmelegedni??? Felecsd el.
Szumma nem olcsó mulatság. min 50-re tippelek. Viszont így minden gyári, új pöpec lesz, nem valami rozsdacsomó, berágot fos, meg marketingduma, hogy ez egy nagy BMW féke....hát persze 1 dugattyús, úszónyerges:((( Van ilyen jópár az 5-ös, 7-es palettán.
Elvileg jövő hét pénteken már itthon leszek, keress akkor. Hétvégén is még vagyok, de akkor nem tudok rendelni vay ilyesmi.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:09:18 pm írta Promega » Naplózva
FullGAS335i
Vendég
« Válasz #853 Dátum: 2007. február 09. 10:12:45 am »

köszönöm, visszatérünk rá
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:09:55 pm írta Promega » Naplózva
sixpack525i
Vendég
« Válasz #854 Dátum: 2007. február 09. 18:15:17 pm »

És az miért gond, ha 1 dugattyús? smiley Az e34ben 1 dugattyús fék van és állítom, hogy tudok vele akkorát fékezni, mint bármelyik más 4dugós fékkel smiley Ha meg tudták oldani a 4dugósnak  fékhatását egy 1dugósban akkor teljesen felesleges a 4.......Az újakban az M-esek kivételével is csak egydugós fék van.........
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:10:11 pm írta Promega » Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #855 Dátum: 2007. február 09. 18:18:06 pm »

Bocs hogy belevau, annyira nem vagyok otthon fékekekkel, de szvsz nem mindegy, hogy a féknyeregben a hőterhelés 1 vagy 4 dugó között oszlik el. Természetesen széria autónál lehet, hogy ez nem szempont, de ez most itt Motorsport Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:10:28 pm írta Promega » Naplózva
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 259


« Válasz #856 Dátum: 2007. február 09. 18:19:55 pm »

Miért nem jársz kispolszkival? 4 kereke van, tökéletesen alkalmas a helyváltoztatásra....
Amíg nem tudsz különbséget tenni az úszónyerges és a fix dugattyús féknyereg között, addig ne nyilatkozz így. Utcára teljesen jó az úszónyerges fék, de versenykörülmények között nem. Most nem arról van szó, hogy melyikkel tudod könnyebben állóra fékezni a kereket. Valamelyik neves versenyfékeket gyártó cég mérnöke nyilatkozta, hogy az úszónyerges fék az emberiség elleni bűntett.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:10:39 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #857 Dátum: 2007. február 09. 21:15:09 pm »

Még annyit hozzá, hogy van 1 és 4 hengeres versenymotor is. Mindkettővel lehet nyerni vb-t csak nem egy kategóriában...és mindkettőnek megvan a maga előnye.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:10:58 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #858 Dátum: 2007. február 09. 21:22:08 pm »

Bocs hogy belevau, annyira nem vagyok otthon fékekekkel, de szvsz nem mindegy, hogy a féknyeregben a hőterhelés 1 vagy 4 dugó között oszlik el. Természetesen széria autónál lehet, hogy ez nem szempont, de ez most itt Motorsport


Semmi köze a hőelvezetéshez. A hőt a tárcsának kell elvezetnie, ezért van a belső hűtésű. Nem jobb csak nem melegszik el, ami nem egy hátrány. Egyébként a működési előnye tiszta fizika. Gondolj a dugattyúk térfogatára és a felfekvő felületek arányára. A 6 dugattyús még jobb, nem is ritka a versenysportban.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #859 Dátum: 2007. február 09. 23:26:00 pm »

Szerintem meg az olaj is el tud melegedni, nem? Annál is jobb a sokdugattyú.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:11:26 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #860 Dátum: 2007. február 09. 23:43:41 pm »

Hát persze hogy el tud melegedni.
Én azt mondtam, hogy elmelegedés ellen ott a belső hűtésű tárcsa, mivel csak ez tud hűlni, ennek kell elvinnie a hőt. Az olaj nem tud hűlni, sem a nyereg. Kell mellé egy jó betét is és persze DOT 5-ös fékolaj. Ezek hiányában tök mindegy hány dugattyús, úgy is elmelegszik.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:11:39 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #861 Dátum: 2007. február 11. 09:35:08 am »

Szerintem a féknél legtöbbet a méret számít Smiley


* DSC03392_resize.JPG (173.64 KB, 800x600 - megtekintve 1364 alkalommal.)

* DSC03394_resize.JPG (93.9 KB, 450x600 - megtekintve 1372 alkalommal.)
Naplózva
realdrifte21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



« Válasz #862 Dátum: 2007. február 11. 09:40:44 am »

Kicsit megpörgeted,utána nem tudsz kanyarodni a tehetetlensége miatt....
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #863 Dátum: 2007. február 11. 19:23:27 pm »

Szerintem a féknél legtöbbet a méret számít Smiley


ŐŐŐŐ egy hülyeségnek tűnő észrevétel. Grin
Az a tárcsa mintha nem lenne kihasználva. Nem sokat fed a nyereg (betét) a tárcsából. Jó lesz az? Ez így nem szarpofozás? Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #864 Dátum: 2007. február 11. 21:39:38 pm »

Az az igazság, hogy a fékerő (ha csak a méreteket nézzük) csak az erőkartól (sugár) és az út hosszától (kerület) függ. A betét felfekvő felületét felesleges növelni a dugattyú átmérőjén túl, mert deformálódhat és az inkább ront, mint használ. Ebben az esetben a dugattyú átmérő (és a fékbetét) abszolút nem kicsi, csak szokatlan a szemüknek ez az átmérő. Hogy a tárcsából mi használatos és mi nem, az ebben az esetben teljesen mindegy.
Ha belegondolsz, a gyorsasági mototokon és egyes versenyautókon van egy agy, csillaggal kiegészítve és azon fityeg egy tárcsa, szó szerint csak egy tárcsa, egy gyűrű. Nem ritka, hogy a csillag 8-10cm hosszú, azaz 8-10 cm üres féktárcsafelületet képzelj el. A csillag néha tömör:)
Néhány kép szemléltetés gyanánt:


* DuEn_Monte2005_065.jpg (35.71 KB, 640x480 - megtekintve 1272 alkalommal.)

* DuEn_RTE_Ozd_543.jpg (43.73 KB, 640x480 - megtekintve 1310 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:12:24 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #865 Dátum: 2007. február 11. 21:42:34 pm »

Jók ezek a futóművek!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:13:12 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #866 Dátum: 2007. február 11. 21:44:49 pm »

Ha odaverik, ez is kiszakad:(
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:13:23 pm írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #867 Dátum: 2007. február 11. 21:47:36 pm »

Milyen autók ezek?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:13:33 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #868 Dátum: 2007. február 11. 21:47:49 pm »

Az az igazság, hogy a fékerő (ha csak a méreteket nézzük) ...
Ahh haaaaaaa ,értem már! Köszi! Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 17:13:55 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3300


Ne vedd el!


« Válasz #869 Dátum: 2007. február 11. 21:53:15 pm »

Milyen autók ezek?

Egy Citroen és egy Mitshu.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!