MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5190 Dátum: 2012. március 17. 11:08:27 am » |
|
Akkor még egy példa,az S62-nek 4mm a gyári hengertávolsága,és azt is felhüvelyezik .A biztonságos hengerfalat szerintem mi nem tudjuk megállapítani,az vas öntvény hengerfal messze nem olyan pontos,kívülről,hogy csak úgy megmérhetnők,aki látott már blokk öntvényt,pl vízteret,tudja mit szpíkelek.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5191 Dátum: 2012. március 17. 15:38:30 pm » |
|
Hengerfal téma: Az alapkérdésre mondjuk idáig nem válaszolt senki...
Zsigulinál 1mm alatt még biztonságos.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5192 Dátum: 2012. március 17. 22:58:39 pm » |
|
3.0l M20: http://www.davelength.net/car/engine.htmlItt is van pár infó,mit mivel lehet kombinálni,M20 ügyben,2.8,2.9,3.0,3.15: http://www.enotes.com/topic/BMW_M20Itt meg kész kittek vannak,szerintem nem drágán: http://www.iemotorsport.com/bmw/E30-engine.html
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. március 17. 23:10:15 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #5193 Dátum: 2012. március 18. 10:35:46 am » |
|
Hallottam már róluk Szóval, amikor szóba kerül az M20, akkor nem egy kibukott karbis 20-as lebeg a szemeim előtt. A legizgalmasabb pontja a motornak, hogy a túlméretes szeleptányérokból ki kéne marni pár grammot úgy, hogy közben ne melegedjen túl. Úgyhogy az írható előgyújtás szerintem erősen ajánlott.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #5194 Dátum: 2012. március 18. 10:38:54 am » |
|
Zsigulinál 1mm alatt még biztonságos. Tényleg, ptróbáltátok is? Menyit ment?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5195 Dátum: 2012. március 18. 11:17:09 am » |
|
M20B28-at viszonylag olcsón össze lehet lapátolni. Lehet használni a 25i dugattyúkat is, csak a szoknyából kell levágni, mert beleütközik a ft sonkáiba.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5196 Dátum: 2012. március 25. 12:20:53 pm » |
|
Van rá igény
:
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5197 Dátum: 2012. március 25. 12:28:54 pm » |
|
Én a kétezer dollárt szinte még keveslem is egy ilyen szettért..
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5198 Dátum: 2012. március 25. 12:40:05 pm » |
|
Odaát minden dodó két dodót ér,ideáthoz képest
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5199 Dátum: 2012. március 25. 14:41:26 pm » |
|
Hát pont úgy mondom, hogy kinti viszonylatban ez azért játszós pénz! Itthoni "nagy" M20 építéseknél repkednek ennél jóval nagyobb pénzek is. Persze ez csak pár alkatrész, kell oda még anyag rendesen
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5200 Dátum: 2012. március 25. 16:30:12 pm » |
|
A 2.8 azért a feléből megvan itthon is. Nemrég hirdettek B28 ft-t 15-ért, kovidugók ~200 körül mozognak, de ez nem létszükséglet, csapágyak 40 körül KS. Ha nem kell a kovácsold dugattyú, akkor sokkal olcsóbban kijön.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5201 Dátum: 2012. március 25. 17:19:38 pm » |
|
:
A fostalicska EVO-kban keresztben van a motor? Meg az akksi is elöl? Na már rögtön nem is kellene.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #5202 Dátum: 2012. március 29. 19:35:28 pm » |
|
Tényleg, ptróbáltátok is? Menyit ment? A pontatlan öntés miatt előfordult már olyan, hogy az egyik hengernél 2-2.5, míg a másiknál 1mm volt. Pár versenyt azért elment, szóval utcán sem borulna azonnal szét. Szerencsére a bmw öntés sokkal pontosabb, de én sem mennék le 2-3mm alá, semmilyen szinten. Ilyen vékony falnál már a tűzkarika sem fér el, az meg turbósoknál szinte alap. Szívó, nem túl húzva, szépen elketyeghet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #5203 Dátum: 2012. március 29. 19:40:41 pm » |
|
Köszönöm, biztatóan hangzik!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
I-scream
Nem elérhető
Hozzászólások: 934
|
|
« Válasz #5204 Dátum: 2012. április 01. 19:02:19 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5205 Dátum: 2012. április 01. 19:04:28 pm » |
|
A pontatlan öntés miatt előfordult már olyan, hogy az egyik hengernél 2-2.5, míg a másiknál 1mm volt. Pár versenyt azért elment, szóval utcán sem borulna azonnal szét. Szerencsére a bmw öntés sokkal pontosabb, de én sem mennék le 2-3mm alá, semmilyen szinten. Ilyen vékony falnál már a tűzkarika sem fér el, az meg turbósoknál szinte alap. Szívó, nem túl húzva, szépen elketyeghet.
Akkor ha jól értem, utólagos acélperselynél a 2 mm már biztonsággal használható.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #5206 Dátum: 2012. április 02. 17:00:41 pm » |
|
Hát én ilyet nem írtam. Mivel ezzel nincs konkrét tapasztalatom, ezért nem merek állást foglalni ellentétben a fórumon uralkodó ötletbörzésekkel, akik aztán marhára okosak minden témában, amit már láttak-hallottak "valahol". Azért ha nem muszáj, ne perselyeztesd.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 02. 17:38:28 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5207 Dátum: 2012. április 03. 20:41:29 pm » |
|
Minap nagymamám szomszédjával beszélgettem és kérdezgetett a cápáról,meséltem neki nagy vonalakban mire Ő van egy haverja akinek van egy eladó hasonló cápája 2000-es M-es motorral 4dikben is elrúg... Kérdés m10b20 lehetséges? mármint hogy elképzelhető? Ha tegyük fel m10b20 azt honnan tudom? valahova valami ráírva? most már azért megnézem az autót veszteni valóm nincsen
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5208 Dátum: 2012. április 03. 21:00:03 pm » |
|
A hengerfej szívó oldalán E21 2.0 vagy E12 2.0 esetleg 121 felirat a 3. - 4. henger között, képen látszik: http://img253.imageshack.us/i/dvci0001.jpg (valamiért nem engedi direktlink-elni) Lehet S14 motor is... De nézd meg, fotózd le, utána megszakértjük.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 03. 21:03:12 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5209 Dátum: 2012. április 03. 21:05:28 pm » |
|
A hengerfej szívó oldalán E21 2.0 vagy E12 2.0 esetleg 121 felirat a 3. - 4. henger között, képen látszik: http://img253.imageshack.us/i/dvci0001.jpg (valamiért nem engedi direktlink-elni) Lehet S14 motor is... De nézd meg, fotózd le, utána megszakértjük. köszönöm! Ha odajutok akkor képet mindenképpen nyomok és majd ide is
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
jlaci74
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
|
|
« Válasz #5210 Dátum: 2012. április 04. 21:02:03 pm » |
|
köszönöm! Ha odajutok akkor képet mindenképpen nyomok és majd ide is Ha mégis S14 ( 0,0001 % esély ) , akkor vevő vagyok rá....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #5211 Dátum: 2012. április 04. 21:06:37 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 05. 05:53:58 am írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5212 Dátum: 2012. április 06. 15:26:50 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. április 06. 15:30:27 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #5213 Dátum: 2012. április 06. 16:21:01 pm » |
|
Ha orosz akkor szerintem lada lesz..arra hajaz kicsit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
jlaci74
Nem elérhető
Hozzászólások: 34
|
|
« Válasz #5214 Dátum: 2012. április 06. 20:51:31 pm » |
|
Ha orosz akkor szerintem lada lesz..arra hajaz kicsit.
Annyira hajaz, hogy az . Zsiguli első gátló. Képen a jobb oldali 4 db.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5215 Dátum: 2012. április 06. 21:11:32 pm » |
|
hát ezt kicsinálta? és aki csinálta miért csinálta? elég homemade
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #5216 Dátum: 2012. április 09. 18:52:53 pm » |
|
Egyszerűbbnek és problémamentesebbnek tartanám, ha normális gátlót tenne bele, vagy felkeményítené, ha már motorsport.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5217 Dátum: 2012. április 09. 20:16:22 pm » |
|
Nem követendő példaként tettem fel, csak mint technikai érdekességet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
thepunisher
Nem elérhető
Hozzászólások: 224
'87 e28 520i
|
|
« Válasz #5218 Dátum: 2012. április 09. 21:36:53 pm » |
|
Márkatársak! Olyan infó érdekelne, hogy a Getrag M60 nevű váltó, mit tud? Van 240, 260, ez merrefelé sorolható? Valami spéci cucc?
|
|
|
Naplózva
|
OO==[][]==OO
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5219 Dátum: 2012. április 10. 07:11:18 am » |
|
"Getrag M60" Ez így elég halovány információ... Kellene róla kép... A korai Getrag 242, 245 harangján volt M60-nak jelölve a későbbiekben M20-két ismert 6 hengeres motor.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|