Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #180 Dátum: 2009. július 13. 22:40:09 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #181 Dátum: 2009. július 13. 22:52:03 pm » |
|
hehe...paranormális az ügy rendesen... Amugy ha visszamehetnék az időben,elmennék a bmw gyárba azt ugy tartón basznám a Jürgent,mint Matula bácsi a tükörpontyot( a sok változtatásért,meg ebbe nem azt rakjuk,jó a dobfék,ilyenek...),azt mondanám neki,bazmeg az összes kocsiba rakjá fulleksztrát,meeg kurva nagy motort, duju ándersztend??? Mondjuk ha azt mondod, hogy Verstehst du?!, akkor azt valószínűleg jobban megértik.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 17. 00:06:27 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #182 Dátum: 2009. július 14. 00:06:28 am » |
|
A nem ABS-es dízel kapott 86 áprilisig dobféket.Utána mind tárcsás volt.
Sőt, volt nem hűtött első tárcsa is.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #183 Dátum: 2009. július 14. 17:35:10 pm » |
|
Sziasztok! Ma csináltam egy próbakört a cápával.Eleinte nagyon jól viselkedett de hazafelé elkezdett rángatni olyan 2000 ford.körül , ha húzatom nincs semmi gond de ha tartom egyenletesen 2000-ren ,el kezd rángatni és ugyanezt csinálja motorfékkel is.Valahol olvastam,hogy volt már ilyen probléma de már nem emlékszem,hogy oldották meg. Üdv. Sanyi Külömben nagy élmény volt az uszkálás több évnyi állás után. Ja , E-12-röl van szó 528 i M-30-as motor.
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #184 Dátum: 2009. július 14. 17:50:10 pm » |
|
Nem bántam volna egy "nem kellenek a dugók, bazmeg" szövegű üzenetet, ha már félretetettem neked... (Mindenesetre köszi!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 17. 00:06:54 am írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #185 Dátum: 2009. július 14. 17:56:05 pm » |
|
Feszültséget érzékelek a levegőben.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 17. 00:07:13 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #186 Dátum: 2009. július 14. 18:00:33 pm » |
|
Nincs már..Két hónap után gondoltam, hogy nem kell neki, de reméltem lesz annyi vér a pucájában, hogy szóljon..Na mindegy,szólok a haveromnak, hogy eladhatja a 28-as dugóit főtengellyel együtt, illetve asszem blokkal együtt is..Esetleg ha kell valakinek...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 17. 00:07:31 am írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #187 Dátum: 2009. július 14. 18:08:09 pm » |
|
Bocs , igazad van.De külömben azt irtad utoljára " 13000 az ára de nem tudom,hogy a postaköltséggel együtt vagy nélkül,de ha szól majd megirom" azóta csend. Na de most már mindegy, igazad van szólhattam volna,hogy találtam dugósort.(1000 ft/db) Mégegyszer , elnézést!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 17. 00:07:49 am írta collins »
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #188 Dátum: 2009. július 14. 18:59:26 pm » |
|
mostmár mindegy,fátyolot rájaneki.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #189 Dátum: 2009. július 14. 19:03:24 pm » |
|
mostmár mindegy,fátyolot rájaneki.
Ámen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #190 Dátum: 2009. július 14. 20:12:07 pm » |
|
Sziasztok! Ma csináltam egy próbakört a cápával.Eleinte nagyon jól viselkedett de hazafelé elkezdett rángatni olyan 2000 ford.körül , ha húzatom nincs semmi gond de ha tartom egyenletesen 2000-ren ,el kezd rángatni és ugyanezt csinálja motorfékkel is.Valahol olvastam,hogy volt már ilyen probléma de már nem emlékszem,hogy oldották meg. Üdv. Sanyi Külömben nagy élmény volt az uszkálás több évnyi állás után. Ja , E-12-röl van szó 528 i M-30-as motor. Ez a téma engem is érdekelne, nekem is ezt csinálja, ha gyorsítok semmi, ha meg egyenletesen megyek akkor meg rángat. Lehet nem ártana neki egy karbi pucolás, valamint még olyan dolog, hogy tegnap hazaérve állítottam ezen a vákuumos gombán ami a karbin van, húztam vissza belőle, mert nagy volt az alapjárat és későn esett vissza a fordulat ha kuplungoltam. Aztán ma mentem vele, minden fasza volt, hazafelé meg csak visszaállt az 1000s alapjáratom és az 1500on forgatjuk a motort kb 10 mp-ig kuplungolásnál. Mi a francér áll az vissza?
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #191 Dátum: 2009. július 14. 20:14:28 pm » |
|
De az enyém injektoros!!
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #192 Dátum: 2009. július 14. 21:01:38 pm » |
|
Nimroadnak:
Túl nagy az előgyújtásod sztem.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #193 Dátum: 2009. július 14. 21:20:50 pm » |
|
Sziasztok! Ma csináltam egy próbakört a cápával.Eleinte nagyon jól viselkedett de hazafelé elkezdett rángatni olyan 2000 ford.körül , ha húzatom nincs semmi gond de ha tartom egyenletesen 2000-ren ,el kezd rángatni és ugyanezt csinálja motorfékkel is.Valahol olvastam,hogy volt már ilyen probléma de már nem emlékszem,hogy oldották meg. Üdv. Sanyi Külömben nagy élmény volt az uszkálás több évnyi állás után. Ja , E-12-röl van szó 528 i M-30-as motor. Akkor ez egy L-jet? Ha alacsony fordulaton, kicsi terhelésnél rángat csak, akkor előfordulhat egy bizonyos pont, ahol beleng a légtömegmérő torlólapja, ami hirtelen gázadásra azonnal megszűnik! Ez okozhat ilyen, kimondottan finom poroszkálás közbeni rángatást. Igazam van, Miki? Ja, és mégegy! Miki! Ma konzultáltam egy autódiagnosztikai szakival egy Bosch szervizben. Azt mondja, valami WC jelű trafó (heheh) kell az L-jethez ami baromi energiájú szikrát ad. Megnézem majd nekem olyan van-e. Másrészt azt mondja próbaképp kössem le a trafóról a fordulatszámmérő kábelét, hátha az bezavar. Így hogy mondta, esküszöm, a rángatós szakaszban, 1500-1700 között a mutató bizonytalankodik, gyorsításkor kicsit megtörik a lendülete! El tudod képzelni hogy visszahat, vagy hogy valamit ez jelenthet a rángatás szempontjából?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 14. 21:25:06 pm írta csabE28 »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #194 Dátum: 2009. július 14. 21:59:35 pm » |
|
Tényleg! A légtömegmérő is tud viccelni... Csab, jó kérdés a szikra dolog. Akkor okoz gondot, ha egy megszakítós gyújtáshoz passzoló trafó van fenn, de az M20, M30-ak már 78 óta elektronikus gyújtással rendelkeznek, mint az L-jet Neked az E28-ban. A megszakítós gyújtáshoz tartozó trafót tudod illeszteni az L-jethez, de már a kábelek felfogatása is más. Az elektronikus (TSZ) gyújtáshoz tartozó trafón a tőcsavarok különböző méretűek, a megszakítósnak egyformák. Fordulatszám jel. Nem tudod lekötni, mert akkor nem kap jelet a trafó, ugyanis a kötegben vannak összefűzve a ford.sz mérőhöz vezető szállal. Max. kiszeded az órát. Jaa és be sem indulna, mert az L-jet vezérlő is rajta van azon a szálon. Beugrott valami régről, mikor ifjú titán ként az elosztókat berheltem. Ugye azt tudjuk,hogy legalább 30 féle elosztóval adták ki az M20B20-at a karbistól a motronic bevezetéséig. A karbisról tudjuk,hogy 1500-on kell tudnia 22 fok előgyuszit, injektorosnak 2000-2300 között, némelyik 3000-en ,valamint 3400-on. Ezt az elosztó számának utolsó 3 számjegyéből tudjuk meg. Valamint némely elosztón a vákuumdoboz fordított...na ez tud igen kellemes élményeket okozni Ezért ajánlott mindig ellenőrizni levett fedéllel a vákuum irányát Tehát. A röpsúly teszi a dolgát, de mire lépne a vákuumos gyusziszab.addigra pont visszarántja a felcserélt vákuum és már rángat is...de legalább is hülyén megy Másik ok. A vákuumdoboz lyukas. Na ez is tud szép kalamajkát okozni,de leginkább "nem megy" problémát. Harmadik. Az elosztó tengelyén a fogaskerék lóg. Tipikus hiba. Stiftet kell bele csináltatni (kb 500Ft) és a gyújtás megjavul (persze a vákuumcsövek a helyükön, és a vákuumdoboz is ép, jól műxik). Nekem egy időben mindig vándorolt a gyújtásom, nem tudtam strobival ellenőrizni egyszerűen. Ekkor gondolkodás, osztó ki, tengelyen a fogaskerék megvizsgál, lóg! Nem is kicsit, legalább 5-10 foknyit,ami rengeteg... stiftet ki, esztergályossal dörzsár, passzos, új stift és tökéletes lett Szóval sok összetevője van ennek és a soknál is több munkaórát el lehet vele pöcsölni. Rengeteg helyről ezért hajtják el az autót, mert nem kérheted el a tényleges munkadíjat...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #195 Dátum: 2009. július 15. 06:44:32 am » |
|
Igen, asszimetrikus a trafóm, az egyik csavar nagyobb. Jó, amit írsz, ezrt mondta ez a szaki a kérdésemre, hogy "És értenek az L-jethez?" hogy "Hát, elméletben igen, de...."
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #196 Dátum: 2009. július 15. 08:00:41 am » |
|
Tényleg! A légtömegmérő is tud viccelni... Csab, jó kérdés a szikra dolog. Akkor okoz gondot, ha egy megszakítós gyújtáshoz passzoló trafó van fenn, de az M20, M30-ak már 78 óta elektronikus gyújtással rendelkeznek, mint az L-jet Neked az E28-ban. A megszakítós gyújtáshoz tartozó trafót tudod illeszteni az L-jethez, de már a kábelek felfogatása is más. Az elektronikus (TSZ) gyújtáshoz tartozó trafón a tőcsavarok különböző méretűek, a megszakítósnak egyformák. Fordulatszám jel. Nem tudod lekötni, mert akkor nem kap jelet a trafó, ugyanis a kötegben vannak összefűzve a ford.sz mérőhöz vezető szállal. Max. kiszeded az órát. Jaa és be sem indulna, mert az L-jet vezérlő is rajta van azon a szálon. Beugrott valami régről, mikor ifjú titán ként az elosztókat berheltem. Ugye azt tudjuk,hogy legalább 30 féle elosztóval adták ki az M20B20-at a karbistól a motronic bevezetéséig. A karbisról tudjuk,hogy 1500-on kell tudnia 22 fok előgyuszit, injektorosnak 2000-2300 között, némelyik 3000-en ,valamint 3400-on. Ezt az elosztó számának utolsó 3 számjegyéből tudjuk meg. Valamint némely elosztón a vákuumdoboz fordított...na ez tud igen kellemes élményeket okozni Ezért ajánlott mindig ellenőrizni levett fedéllel a vákuum irányát Tehát. A röpsúly teszi a dolgát, de mire lépne a vákuumos gyusziszab.addigra pont visszarántja a felcserélt vákuum és már rángat is...de legalább is hülyén megy Másik ok. A vákuumdoboz lyukas. Na ez is tud szép kalamajkát okozni,de leginkább "nem megy" problémát. Harmadik. Az elosztó tengelyén a fogaskerék lóg. Tipikus hiba. Stiftet kell bele csináltatni (kb 500Ft) és a gyújtás megjavul (persze a vákuumcsövek a helyükön, és a vákuumdoboz is ép, jól műxik). Nekem egy időben mindig vándorolt a gyújtásom, nem tudtam strobival ellenőrizni egyszerűen. Ekkor gondolkodás, osztó ki, tengelyen a fogaskerék megvizsgál, lóg! Nem is kicsit, legalább 5-10 foknyit,ami rengeteg... stiftet ki, esztergályossal dörzsár, passzos, új stift és tökéletes lett Szóval sok összetevője van ennek és a soknál is több munkaórát el lehet vele pöcsölni. Rengeteg helyről ezért hajtják el az autót, mert nem kérheted el a tényleges munkadíjat... max respect, ez tudás!
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #197 Dátum: 2009. július 15. 08:22:05 am » |
|
max respect, ez tudás!
Tud a manus, ez tény..Csak ne lakna olyan messze..: (
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #198 Dátum: 2009. július 15. 10:56:21 am » |
|
Nimroadnak:
Túl nagy az előgyújtásod sztem.
Megpróbáltam sztrobival beállitani a gyujtást.Mennyivel kell az OT előtt pislogjon a lámpa.Nem találok semmi jelet csak az OT-t. Lehuztam a két vákum csövet és az OT előtt vagy 5 cm-re állitottam nem tudom,hogy jó lesz e?Igy az alapjárat elég jó 900 ford.Most megyek kipróbálni,hogy rángat e még.
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #199 Dátum: 2009. július 15. 16:36:20 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #200 Dátum: 2009. július 15. 16:48:04 pm » |
|
Csaba kissé átfogalmazta a Toyota reklámot: "Olyan nincs, hogy egy BMW nem rángat!"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #201 Dátum: 2009. július 15. 20:29:16 pm » |
|
Peti, nem akarod megcsinálni a kocsimat Motronicosra? Mit szólsz? Átmennék, ott hagynám a beállón, aztán apránként megcsinálnánk.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #202 Dátum: 2009. július 15. 20:56:54 pm » |
|
Te Csaba. Most nemisaz, hogy nem, mert segítek szívesen, de mondjuk a beállón hagyás nem a legjobb ötlet. Meruge Rendelkezem énis x mennyiségű géperejű járóművel, anyám meg mégeggyel, tehát x+1 járműnek azért kell hely. De térjünk erre vissza 3-4 hét múlva, mert most épp műhelyalakításban vagyok.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 16. 07:48:29 am írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #203 Dátum: 2009. július 15. 21:04:41 pm » |
|
No ez igaz erröl megfeledkeztem! Namaj visszatérünk!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 16. 07:48:45 am írta collins »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #204 Dátum: 2009. július 16. 00:17:56 am » |
|
Esetleg valaki leirná nekem,hogyan lehet öszehozni a E30 1.8 lejetes motorköteget egy e21 kaszniköteggel:arra értem,hogy hogy csatlakozik rá a nbiztitábla oldalán lévő csatira az ljetes köteg... Meg mit kell áttrakni az ljetről,hogy jó is legyen...szivósor nem kell,mert nem az lesz rajta......
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #205 Dátum: 2009. július 16. 00:19:21 am » |
|
Ja és érdekelne,hogy e28 elektromostükörnek a kábelkötege megvan végig...a végén van egy széles csati és abból 3 vezeték jön ki..na azokat hová kell kötni??
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #206 Dátum: 2009. július 16. 00:31:42 am » |
|
Nimroadnak:
Túl nagy az előgyújtásod sztem.
Megpróbáltam sztrobival beállitani a gyujtást.Mennyivel kell az OT előtt pislogjon a lámpa.Nem találok semmi jelet csak az OT-t. Lehuztam a két vákum csövet és az OT előtt vagy 5 cm-re állitottam nem tudom,hogy jó lesz e?Igy az alapjárat elég jó 900 ford.Most megyek kipróbálni,hogy rángat e még. M30-nak a lendkeréken van a Z- jel, egy fém golyócska van belepréselve. Ezt akkor látod, mikor a váltóharangnál az önindító és a HF közötti lyukon bevillantasz. De végül is elöl a szíjtárcsa OT pontjától az 5cm sacc jó is. Rángat még?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #207 Dátum: 2009. július 16. 05:32:41 am » |
|
Kösz a segitséget! Most már nem rángat.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 16. 07:49:27 am írta collins »
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #208 Dátum: 2009. július 16. 11:13:12 am » |
|
Nem rángat?
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #209 Dátum: 2009. július 16. 12:07:58 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 16. 21:23:05 pm írta collins »
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
|