CápaBMW fórum
2024. november 23. 23:05:53 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3032949 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3570 Dátum: 2010. december 07. 19:50:17 pm »

A MacPherson futóműveknél egyiknél sem lehet gyárilag, de egy állítható toronycsapággyal megoldható. A dupla lengőkarosoknál lehet általában gyárilag állítani (Lada, nagypók, stb...).
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #3571 Dátum: 2010. december 07. 19:56:40 pm »

Állítható toronycsapágy Grin=reszelő! Evil (Lada nagypolski=80-as évek)
Naplózva

e28
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3572 Dátum: 2010. december 07. 20:00:50 pm »

nehogy már a fosadék trabanttal jöjjön itt valaki (Trabence, Lütyő nyugi! Smiley)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3573 Dátum: 2010. december 07. 20:13:21 pm »

Moderálást kérek...   1335 1220  1561
Naplózva

Bence
pic
Vendég
« Válasz #3574 Dátum: 2010. december 07. 20:50:03 pm »

A MacPherson futóműveknél egyiknél sem lehet gyárilag...
Erre ne tedd le a nagyesküt. Azn
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3575 Dátum: 2010. december 07. 20:56:11 pm »

Trabant 1.1 MacPherson.... állítható elég sok minden  Evil
Naplózva

Bence
pic
Vendég
« Válasz #3576 Dátum: 2010. december 07. 20:58:04 pm »

nehogy már a fosadék trabanttal jöjjön itt valaki (Trabence, Lütyő nyugi! Smiley)
Még mindig nem moderáltad ki magad? Evil
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3577 Dátum: 2010. december 07. 20:59:44 pm »

ha... ha...  angry elég szomoró hogy pont egy modi f@sozik ...  Embarrassed
Naplózva

Bence
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3578 Dátum: 2010. december 07. 21:12:07 pm »

Sziasztok!
Tud valaki segíteni E23 fűtésszabályozó vákuumdobok javításával kapcsolatban?
Sajnos a membránok már elöregedtek, kilukadtak.Nem szívesen raknék be bontottat ( azok is ilyen idősek) az új pedig nem olcsó.Sad
Lehet valahogy javítani?
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3579 Dátum: 2010. december 07. 21:23:22 pm »

Sziasztok

Segitséget kérnék................


Az szerintetek mi lehet,ha egyenletes temponal(automata 2.sebessegfokozat)
Lelepek a gazrol es valami ut hatul alig hallhatoan.inkabb hallom mint erzem.leginkabb 2.sebessegfokozatban.Remelem nem a valto.Difi lehet?vagy kardan?
Automata valtonal hogyan zajlik egy rendes olajszint ellenorzes,es mi utalhat egy esetleges olajcsere szuksegessegere.
2 eve megvan az auto,en nem csereltem meg benne,de mentem vele kb.38000km.-t
Koszonom



Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3580 Dátum: 2010. december 07. 23:02:42 pm »

Bee

Azt a halk "ütést" hallani kéne. Lehet lógó difi, kardánkereszt, kardánfüggesztő, illetve megfáradt hídházszilent, illetve difi függesztő, sőt még toronyszilent is.

Ezek mind mind okozhatnak "terhelésváltáskor" koppanó hangot.

Automata szintellenőrzése.

- motor legyen üzemmeleg, legyen próbaút

- ezután járó motor mellett legyen P-ben

- majd járó motornál húzd ki a váltó nívóját és ellenőrizd a szintet.

Adott esetben tölts utána, de mivel kitudja mikor volt benne utoljára olajcsere, ajánlott legalább egy frissítő csere.

Azért mondom frissítőnek, mert a helyén nem tudod a teljes, mind a 9 litert kiengedni, ahhoz le kell szedni a váltót,wandlert.

Tehát kell egy olajszűrő a váltóba, a karterjéhez tömítés és kb. 4-5 liter ATF II-es olaj. Én mobil ATF 220-at használok évek óta.
Dexron III és egyéb hájtek cuccok csak pénzkidobás ezekbe a váltókba, ugyanis a Dexron II-re lettek tervezve.

Mielőtt még kapnám újra a savat, ez olyan, mintha az M10, vagy M30 motorba full szinti 0W-s longlife olajat tennénk,amit 35ezr km múlva engedünk le.Megköszönné nyilván.Természetesen az itthoni éghajlathoz viszonyítva.


Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3581 Dátum: 2010. december 07. 23:07:46 pm »

ha... ha...  angry elég szomoró hogy pont egy modi f@sozik ...  Embarrassed

Bence. Engedj meg egy röpke észrevételt.

1. Collins előre szólt, hogy nyugi.

2. akárhogyan is nézem a fejlécet, nem látom,hogy ez egy trabi fórum lenne, tehát miért moderálná magát, ha lefosadékozza?

Ez olyan, mintha az E21 fanok moderálva lennének, mikor betonozni akarják az E28-at  Evil
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3582 Dátum: 2010. december 07. 23:23:43 pm »

ha a betonozós rész eltűnne, úgy járnánk, mint az internetről eltünedező pornóoldalakkal Cheesy
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3583 Dátum: 2010. december 07. 23:26:43 pm »

...Ez olyan, mintha az E21 fanok moderálva lennének, mikor betonozni akarják az E28-at  Evil

Mennyire igaz  knuppel2  Cheesy
Naplózva

70/627-5355
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #3584 Dátum: 2010. december 07. 23:35:36 pm »

ha a betonozós rész eltűnne, úgy járnánk, mint az internetről eltünedező pornóoldalakkal Cheesy

Miért,azokkal,hogy jár(t)unk? huh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3585 Dátum: 2010. december 07. 23:39:31 pm »

Miki!

Megnyugodtál? Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3586 Dátum: 2010. december 07. 23:43:19 pm »

Aha!

 angel
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3587 Dátum: 2010. december 07. 23:44:59 pm »

Szuper. Grin
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3588 Dátum: 2010. december 07. 23:47:43 pm »

Miért,azokkal,hogy jár(t)unk? huh

ha letörölnék őket, az interneten lévő állomány (ha nevezhetjük így) mérete egy cseppet lecsökkenne Cheesy
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3589 Dátum: 2010. december 08. 00:07:07 am »

Egyebkent: kedvenc tema ugye a bontott hengerfejcsavarok alkalmazasa.
Ma "megtanitottak", hogy lenyegeben barhanyszor siman ujrahasznalhato egy hengerfejcsavar.
Igazibol ugy erdemes, hogy van ket garnituraja az embernek, egyik a motorban, masik a garazsban, es amikor a felfamentesrajzlapbol kivagott tomites ateg, akkor a bontott csavarral kell osszerakni, majd a kivetteket elrakni, hiszen par het es ujabb csere, mehetnek is vissza a helyukre.
Ja, egyebkent nyomatekkulcsot nem hasznalunk, mert erzesre kell csavart huzni. Ki nem talalod miert tilos nyomatekkulcsot hasznalni... Hat mert "eltorik" Cheesy
Feluleti erdesseget pedig ujjbeggyel merunk Cheesy

egyszeruen OMG!!! Cheesy
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #3590 Dátum: 2010. december 08. 05:57:31 am »

Sam!
Pl. a Volvo-n gyárilag lehet a dőlést állítani tehát az állításod téves. crazy2
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3591 Dátum: 2010. december 08. 07:53:45 am »

Bence. Engedj meg egy röpke észrevételt.

1. Collins előre szólt, hogy nyugi.

2. akárhogyan is nézem a fejlécet, nem látom,hogy ez egy trabi fórum lenne, tehát miért moderálná magát, ha lefosadékozza?

Ez olyan, mintha az E21 fanok moderálva lennének, mikor betonozni akarják az E28-at  Evil
Akkor nem érted a lényeget...
Nem azzal van a bajom hogy a Trabi lett f@sozva, hanem hogy általában f@osozás van és hogy pont egy modi/admin teszi!  De mindegy l@szarom... vagy inkább lef@som  Tongue
Naplózva

Bence
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3592 Dátum: 2010. december 08. 08:40:07 am »

Bence. Ne haragudj, de nem értetted a viccet. Van f@szozás, lesz is. Egyáltalában véve a vicc az, hogy a szarról egyesek bizonygatják, hogy rózsaillatú. Miközben érezzük a szarszagot. Nem azt írtam tehát, hogy szar a trabi (pedig az Tongue), hanem hogy nehogy azzal példálózzunk most, mikor Miki levezette pár mondattal azelőtt, hogy valami miért nem megfelelő (megindokolva).
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3593 Dátum: 2010. december 08. 08:48:33 am »

nekem akkor is illatos sőt még a merci is... a suzuki ami nekem szarszagú de mégsem minden második hozzászólásomban fosozom  Tongue  Evil
Naplózva

Bence
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3594 Dátum: 2010. december 08. 09:11:22 am »

Na ilyen az amikor a két merci buzi összeveszik azon, hogy jó a trabant, vagy sz@r.
Ráadásul ezt egy BMW fórumon. Azn
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3595 Dátum: 2010. december 08. 09:16:18 am »

Jogos Smiley  Lips Sealed

Akkor egy kérdés... mivel nem volt időm még megnézni. Létezik e28hoz olyan mint régen Trabihoz ladához ami a doblemezeket védi belülről... werling-nek hivták asszem...
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3596 Dátum: 2010. december 08. 09:24:38 am »

Na ilyen az amikor a két merci buzi összeveszik azon, hogy jó a trabant, vagy sz@r.
Ráadásul ezt egy BMW fórumon. Azn

Na ez övön aluli!  Grin Grin Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #3597 Dátum: 2010. december 08. 09:25:59 am »

Pedig k@va jó kis gép a trabi! (nem autó ne keverjétek össze) Cool
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3598 Dátum: 2010. december 08. 10:17:18 am »

Bee

Azt a halk "ütést" hallani kéne. Lehet lógó difi, kardánkereszt, kardánfüggesztő, illetve megfáradt hídházszilent, illetve difi függesztő, sőt még toronyszilent is.

Ezek mind mind okozhatnak "terhelésváltáskor" koppanó hangot.

Automata szintellenőrzése.

- motor legyen üzemmeleg, legyen próbaút

- ezután járó motor mellett legyen P-ben

- majd járó motornál húzd ki a váltó nívóját és ellenőrizd a szintet.

Adott esetben tölts utána, de mivel kitudja mikor volt benne utoljára olajcsere, ajánlott legalább egy frissítő csere.

Azért mondom frissítőnek, mert a helyén nem tudod a teljes, mind a 9 litert kiengedni, ahhoz le kell szedni a váltót,wandlert.

Tehát kell egy olajszűrő a váltóba, a karterjéhez tömítés és kb. 4-5 liter ATF II-es olaj. Én mobil ATF 220-at használok évek óta.
Dexron III és egyéb hájtek cuccok csak pénzkidobás ezekbe a váltókba, ugyanis a Dexron II-re lettek tervezve.

Mielőtt még kapnám újra a savat, ez olyan, mintha az M10, vagy M30 motorba full szinti 0W-s longlife olajat tennénk,amit 35ezr km múlva engedünk le.Megköszönné nyilván.Természetesen az itthoni éghajlathoz viszonyítva.



Koszi Miki!
Nos ezeket elolvasni sem volt konnyu,hatmeg lecsekkolni mojd mindet,raadasul 2 het mulva indulnek haza,remelem nem kell kicserelni az egesz eroatvitelt.Basszus:-)
Csak kibir meg par ezrest............,:-)
Persze nemhagyom mert megerdemli a torodest.............

Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3599 Dátum: 2010. december 08. 10:32:29 am »

Nyugi. Ez cápa. mindenhonnan hazahoz Wink (kivéve a td, mikor összeszakad autópályán a motorja  Evil )
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 ... 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!