Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3570 Dátum: 2010. december 07. 19:50:17 pm » |
|
A MacPherson futóműveknél egyiknél sem lehet gyárilag, de egy állítható toronycsapággyal megoldható. A dupla lengőkarosoknál lehet általában gyárilag állítani (Lada, nagypók, stb...).
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #3571 Dátum: 2010. december 07. 19:56:40 pm » |
|
Állítható toronycsapágy =reszelő! (Lada nagypolski=80-as évek)
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3572 Dátum: 2010. december 07. 20:00:50 pm » |
|
nehogy már a fosadék trabanttal jöjjön itt valaki (Trabence, Lütyő nyugi! )
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3573 Dátum: 2010. december 07. 20:13:21 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3574 Dátum: 2010. december 07. 20:50:03 pm » |
|
A MacPherson futóműveknél egyiknél sem lehet gyárilag...
Erre ne tedd le a nagyesküt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3575 Dátum: 2010. december 07. 20:56:11 pm » |
|
Trabant 1.1 MacPherson.... állítható elég sok minden
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3576 Dátum: 2010. december 07. 20:58:04 pm » |
|
nehogy már a fosadék trabanttal jöjjön itt valaki (Trabence, Lütyő nyugi! ) Még mindig nem moderáltad ki magad?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3577 Dátum: 2010. december 07. 20:59:44 pm » |
|
ha... ha... elég szomoró hogy pont egy modi f@sozik ...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #3578 Dátum: 2010. december 07. 21:12:07 pm » |
|
Sziasztok! Tud valaki segíteni E23 fűtésszabályozó vákuumdobok javításával kapcsolatban? Sajnos a membránok már elöregedtek, kilukadtak.Nem szívesen raknék be bontottat ( azok is ilyen idősek) az új pedig nem olcsó. Lehet valahogy javítani?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3579 Dátum: 2010. december 07. 21:23:22 pm » |
|
Sziasztok
Segitséget kérnék................
Az szerintetek mi lehet,ha egyenletes temponal(automata 2.sebessegfokozat) Lelepek a gazrol es valami ut hatul alig hallhatoan.inkabb hallom mint erzem.leginkabb 2.sebessegfokozatban.Remelem nem a valto.Difi lehet?vagy kardan? Automata valtonal hogyan zajlik egy rendes olajszint ellenorzes,es mi utalhat egy esetleges olajcsere szuksegessegere. 2 eve megvan az auto,en nem csereltem meg benne,de mentem vele kb.38000km.-t Koszonom
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3580 Dátum: 2010. december 07. 23:02:42 pm » |
|
Bee
Azt a halk "ütést" hallani kéne. Lehet lógó difi, kardánkereszt, kardánfüggesztő, illetve megfáradt hídházszilent, illetve difi függesztő, sőt még toronyszilent is.
Ezek mind mind okozhatnak "terhelésváltáskor" koppanó hangot.
Automata szintellenőrzése.
- motor legyen üzemmeleg, legyen próbaút
- ezután járó motor mellett legyen P-ben
- majd járó motornál húzd ki a váltó nívóját és ellenőrizd a szintet.
Adott esetben tölts utána, de mivel kitudja mikor volt benne utoljára olajcsere, ajánlott legalább egy frissítő csere.
Azért mondom frissítőnek, mert a helyén nem tudod a teljes, mind a 9 litert kiengedni, ahhoz le kell szedni a váltót,wandlert.
Tehát kell egy olajszűrő a váltóba, a karterjéhez tömítés és kb. 4-5 liter ATF II-es olaj. Én mobil ATF 220-at használok évek óta. Dexron III és egyéb hájtek cuccok csak pénzkidobás ezekbe a váltókba, ugyanis a Dexron II-re lettek tervezve.
Mielőtt még kapnám újra a savat, ez olyan, mintha az M10, vagy M30 motorba full szinti 0W-s longlife olajat tennénk,amit 35ezr km múlva engedünk le.Megköszönné nyilván.Természetesen az itthoni éghajlathoz viszonyítva.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3581 Dátum: 2010. december 07. 23:07:46 pm » |
|
ha... ha... elég szomoró hogy pont egy modi f@sozik ... Bence. Engedj meg egy röpke észrevételt. 1. Collins előre szólt, hogy nyugi. 2. akárhogyan is nézem a fejlécet, nem látom,hogy ez egy trabi fórum lenne, tehát miért moderálná magát, ha lefosadékozza? Ez olyan, mintha az E21 fanok moderálva lennének, mikor betonozni akarják az E28-at
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3582 Dátum: 2010. december 07. 23:23:43 pm » |
|
ha a betonozós rész eltűnne, úgy járnánk, mint az internetről eltünedező pornóoldalakkal
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3583 Dátum: 2010. december 07. 23:26:43 pm » |
|
...Ez olyan, mintha az E21 fanok moderálva lennének, mikor betonozni akarják az E28-at Mennyire igaz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3584 Dátum: 2010. december 07. 23:35:36 pm » |
|
ha a betonozós rész eltűnne, úgy járnánk, mint az internetről eltünedező pornóoldalakkal Miért,azokkal,hogy jár(t)unk?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3585 Dátum: 2010. december 07. 23:39:31 pm » |
|
Miki! Megnyugodtál?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3586 Dátum: 2010. december 07. 23:43:19 pm » |
|
Aha!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3587 Dátum: 2010. december 07. 23:44:59 pm » |
|
Szuper.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3588 Dátum: 2010. december 07. 23:47:43 pm » |
|
Miért,azokkal,hogy jár(t)unk? ha letörölnék őket, az interneten lévő állomány (ha nevezhetjük így) mérete egy cseppet lecsökkenne
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3589 Dátum: 2010. december 08. 00:07:07 am » |
|
Egyebkent: kedvenc tema ugye a bontott hengerfejcsavarok alkalmazasa. Ma "megtanitottak", hogy lenyegeben barhanyszor siman ujrahasznalhato egy hengerfejcsavar. Igazibol ugy erdemes, hogy van ket garnituraja az embernek, egyik a motorban, masik a garazsban, es amikor a felfamentesrajzlapbol kivagott tomites ateg, akkor a bontott csavarral kell osszerakni, majd a kivetteket elrakni, hiszen par het es ujabb csere, mehetnek is vissza a helyukre. Ja, egyebkent nyomatekkulcsot nem hasznalunk, mert erzesre kell csavart huzni. Ki nem talalod miert tilos nyomatekkulcsot hasznalni... Hat mert "eltorik" Feluleti erdesseget pedig ujjbeggyel merunk egyszeruen OMG!!!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3590 Dátum: 2010. december 08. 05:57:31 am » |
|
Sam! Pl. a Volvo-n gyárilag lehet a dőlést állítani tehát az állításod téves.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3591 Dátum: 2010. december 08. 07:53:45 am » |
|
Bence. Engedj meg egy röpke észrevételt. 1. Collins előre szólt, hogy nyugi. 2. akárhogyan is nézem a fejlécet, nem látom,hogy ez egy trabi fórum lenne, tehát miért moderálná magát, ha lefosadékozza? Ez olyan, mintha az E21 fanok moderálva lennének, mikor betonozni akarják az E28-at Akkor nem érted a lényeget... Nem azzal van a bajom hogy a Trabi lett f@sozva, hanem hogy általában f@osozás van és hogy pont egy modi/admin teszi! De mindegy l@szarom... vagy inkább lef@som
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3592 Dátum: 2010. december 08. 08:40:07 am » |
|
Bence. Ne haragudj, de nem értetted a viccet. Van f@szozás, lesz is. Egyáltalában véve a vicc az, hogy a szarról egyesek bizonygatják, hogy rózsaillatú. Miközben érezzük a szarszagot. Nem azt írtam tehát, hogy szar a trabi (pedig az ), hanem hogy nehogy azzal példálózzunk most, mikor Miki levezette pár mondattal azelőtt, hogy valami miért nem megfelelő (megindokolva).
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3593 Dátum: 2010. december 08. 08:48:33 am » |
|
nekem akkor is illatos sőt még a merci is... a suzuki ami nekem szarszagú de mégsem minden második hozzászólásomban fosozom
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #3594 Dátum: 2010. december 08. 09:11:22 am » |
|
Na ilyen az amikor a két merci buzi összeveszik azon, hogy jó a trabant, vagy sz@r. Ráadásul ezt egy BMW fórumon.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3595 Dátum: 2010. december 08. 09:16:18 am » |
|
Jogos Akkor egy kérdés... mivel nem volt időm még megnézni. Létezik e28hoz olyan mint régen Trabihoz ladához ami a doblemezeket védi belülről... werling-nek hivták asszem...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3596 Dátum: 2010. december 08. 09:24:38 am » |
|
Na ilyen az amikor a két merci buzi összeveszik azon, hogy jó a trabant, vagy sz@r. Ráadásul ezt egy BMW fórumon. Na ez övön aluli!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3597 Dátum: 2010. december 08. 09:25:59 am » |
|
Pedig k@va jó kis gép a trabi! (nem autó ne keverjétek össze)
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Bee
Nem elérhető
Hozzászólások: 226
|
|
« Válasz #3598 Dátum: 2010. december 08. 10:17:18 am » |
|
Bee
Azt a halk "ütést" hallani kéne. Lehet lógó difi, kardánkereszt, kardánfüggesztő, illetve megfáradt hídházszilent, illetve difi függesztő, sőt még toronyszilent is.
Ezek mind mind okozhatnak "terhelésváltáskor" koppanó hangot.
Automata szintellenőrzése.
- motor legyen üzemmeleg, legyen próbaút
- ezután járó motor mellett legyen P-ben
- majd járó motornál húzd ki a váltó nívóját és ellenőrizd a szintet.
Adott esetben tölts utána, de mivel kitudja mikor volt benne utoljára olajcsere, ajánlott legalább egy frissítő csere.
Azért mondom frissítőnek, mert a helyén nem tudod a teljes, mind a 9 litert kiengedni, ahhoz le kell szedni a váltót,wandlert.
Tehát kell egy olajszűrő a váltóba, a karterjéhez tömítés és kb. 4-5 liter ATF II-es olaj. Én mobil ATF 220-at használok évek óta. Dexron III és egyéb hájtek cuccok csak pénzkidobás ezekbe a váltókba, ugyanis a Dexron II-re lettek tervezve.
Mielőtt még kapnám újra a savat, ez olyan, mintha az M10, vagy M30 motorba full szinti 0W-s longlife olajat tennénk,amit 35ezr km múlva engedünk le.Megköszönné nyilván.Természetesen az itthoni éghajlathoz viszonyítva.
Koszi Miki! Nos ezeket elolvasni sem volt konnyu,hatmeg lecsekkolni mojd mindet,raadasul 2 het mulva indulnek haza,remelem nem kell kicserelni az egesz eroatvitelt.Basszus:-) Csak kibir meg par ezrest............,:-) Persze nemhagyom mert megerdemli a torodest.............
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #3599 Dátum: 2010. december 08. 10:32:29 am » |
|
Nyugi. Ez cápa. mindenhonnan hazahoz (kivéve a td, mikor összeszakad autópályán a motorja )
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|