CápaBMW fórum
2024. november 23. 20:21:08 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3032509 alkalommal)
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #2070 Dátum: 2010. március 17. 18:28:12 pm »

bazzzzzzzz Shocked Shocked ki az a nemnormális aki,10 es re 175-ös gumit rátesz?értelme semmi Shocked hogy néz má ki

valamenyire kell egy kicsit,de nem ennyire Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2071 Dátum: 2010. március 17. 18:32:49 pm »

bazzzzzzzz Shocked Shocked ki az a nemnormális aki,10 es re 175-ös gumit rátesz?értelme semmi Shocked hogy néz má ki

valamenyire kell egy kicsit,de nem ennyire Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Ezt még fölrakni lehet izgalmas, meg közlekedni, és járdaszegély mellé beállni vele...
Naplózva

Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2072 Dátum: 2010. március 17. 20:08:23 pm »

de ezeket rá kő nyújtani valamennyire, nem?
Hát ha a 11 collosra föltették így a 205-öst, akkor simán Smiley
Vagy  10 collra 175...
Ezek annyira szépek! Mekkora a legkeskenyebb gumi 15 collban? olyat kell ráfeszegetnem a 7"ra, hogy én legyek a király!


* 2dcfrkn.jpg (41.03 KB, 640x480 - megtekintve 879 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 17. 20:17:28 pm írta Dávid » Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2073 Dátum: 2010. március 17. 20:27:01 pm »

Pfff, az emberi hülyeség határtalan!  20 idiot2
Naplózva

Thommy
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2074 Dátum: 2010. március 18. 15:09:17 pm »

Egy gyors kérdés mennék szilentet venni a kardántengely milyen forgásirányú?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2075 Dátum: 2010. március 18. 19:03:35 pm »

Áholy
Kérdés:
M10nél a főtengelyen levő ékszíjtárcsát csak csapágylehúzóval lehet leoperálni, vagy a lefeszegetés is működhet?
Köszi, T!
Naplózva

Thommy
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2076 Dátum: 2010. március 19. 11:27:13 am »

Sziasztok !

Ázik a kocsim, a vezető ülés mögötti taposó leghátsó részén a torbedólemez mellett jön fel a talajvíz!
Cillagszemű márkatársam felhívta a figyelmemet, hogy ő is megnézte ezt a kocsit még énelőttem, és már akkor is !!! ázott!

Tehát nem újkeletű a dolog!

az volna a kérdésem, hogy hol keressem a kocsiban az esőcsatornákat, amik ha netán el vannak dugulva , akkor oda folyik be a víz, illetve hogy ezeknek hol van a kifolyónyílásuk, amiket valahogy újra áteresztővé tudok tenni.

A második kérdésem, hogy hogyan tudom felszedni a padlószőnyeget legalább az említett helyen, illetve , hogy milyen kábelek futnak arrafelé, amiket előnthet a víz?

Van a taposón ilyen sárgás színű szigetelés a padlószőnyeg alatt, ami most olyan mint a szivacs? Vagy ott  már csak a fenéklemez van?

Ha vannak konkrét pontok ahol rögzítve van a padlószőnyeg, írjátok meg hogy hol vannak azok, illetve hogyan férek hozzájuk, hogy a szónyeget fölhajthassam, hogy az ázást lássam!

Előre is köszönöm, sziasztok!
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Buszos69
Vendég
« Válasz #2077 Dátum: 2010. március 19. 17:57:42 pm »

Fehércápa!A kardántengely előremenetben mindig arra forog amerre a motor főtengelye!

Én azt szeretném tudni,hogy E21 tolótetőről a kárpitot hogyan lehet leszedni?
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2078 Dátum: 2010. március 19. 19:23:13 pm »

Üdv!
Lánccserénél a láncot mindegy hogy rakom föl? Csak a főtengelyen és a vezérműtengelyen levő 2 tárcsa állása számít?
Másik kérdés (még nem tartok itt), hogy a főtengelyen levő fogaskereket hogy lehet leszedni? Az is annyira szoros illesztésű mint az ékszíjtárcsa?

 Köszi, T!
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 19. 19:38:31 pm írta Thommy » Naplózva

Thommy
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2079 Dátum: 2010. március 19. 19:31:12 pm »

Fehércápa!A kardántengely előremenetben mindig arra forog amerre a motor főtengelye!

Én azt szeretném tudni,hogy E21 tolótetőről a kárpitot hogyan lehet leszedni?
Ki kell venni a napfénytetőt először. Utána magától értetődik.
A kiszerelt napfénytetőhöz 6 darab kis pecek fogja, egyszerűen óvatosan le kell feszíteni róla.


* P1130691_átméretezve.JPG (158.05 KB, 845x634 - megtekintve 775 alkalommal.)

* P1130692_átméretezve.JPG (198.83 KB, 845x634 - megtekintve 792 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 19. 19:36:13 pm írta Dávid » Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2080 Dátum: 2010. március 20. 16:38:51 pm »

Üdv!
Lánccserénél a láncot mindegy hogy rakom föl? Csak a főtengelyen és a vezérműtengelyen levő 2 tárcsa állása számít?
Másik kérdés (még nem tartok itt), hogy a főtengelyen levő fogaskereket hogy lehet leszedni? Az is annyira szoros illesztésű mint az ékszíjtárcsa?

 Köszi, T!

Új láncnak mind1 hogy teszed föl, M10nél semmi specifikáció nincs erre.

A fogaskeréknek kézi erővel, de erősen, ha nem akkor lehúzóval könnyedén kell lejönnie. A szíjtárcsának ugyanígy.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2081 Dátum: 2010. március 20. 19:48:19 pm »

Új láncnak mind1 hogy teszed föl, M10nél semmi specifikáció nincs erre.

A fogaskeréknek kézi erővel, de erősen, ha nem akkor lehúzóval könnyedén kell lejönnie. A szíjtárcsának ugyanígy.
Az frankó, akkor valami gebasz van, mert lehúzóval sem jött le, már feszültem a kulcson mint állat és meg sem moccant.  angry A tárcsa szépen leugrott. Úgyhogy hagytam így, fölraktam az új vezérműtengely fogaskerkeket, az olajpumpa fogaskerekét, a terelőt, feszítőt és a láncokat. Főtengelyen nem tudtam kicserélni a kereket, majd talán legközelebb. Most már így marad, már a fedél is rajta, holnap még olajteknő van hátra, azt k..ára utálom.
Naplózva

Thommy
Buszos69
Vendég
« Válasz #2082 Dátum: 2010. március 20. 19:57:28 pm »

Köszi!Akkor a következő kérdésem pedig az,mielőtt valamit tönkretennék,magát a tetőablakot hogy tudom kivenni?
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2083 Dátum: 2010. március 20. 22:12:48 pm »

Annyira nincs előttem már, mert idestova két éve szedtem szét. De vannak fekete színű, acéllemezből hajtott alkatrészek, amiket egy rakás csavar tart a helyén, azokat le kell szedni, azok tartják a bowdeneket a helyükön. Meg az utastérben le kell szerelni a tekerőt, így a bowdeneket szabadon tudod mozgatni. Ezután asszem elölrefelé kell kihúzni persze párhuzamosan, de ebben nem vagyok biztos... undecided Igazából nem nagyon lehet tönkretenni, csak a festéket megkarcolni, ha nem vagy óvatos. Viszont nem árt a segítségm főleg összerakásnál.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2084 Dátum: 2010. március 20. 22:18:47 pm »

Az frankó, akkor valami gebasz van, mert lehúzóval sem jött le, már feszültem a kulcson mint állat és meg sem moccant.  angry A tárcsa szépen leugrott. Úgyhogy hagytam így, fölraktam az új vezérműtengely fogaskerkeket, az olajpumpa fogaskerekét, a terelőt, feszítőt és a láncokat. Főtengelyen nem tudtam kicserélni a kereket, majd talán legközelebb. Most már így marad, már a fedél is rajta, holnap még olajteknő van hátra, azt k..ára utálom.

Nem balmenetes az a csavar?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2085 Dátum: 2010. március 20. 22:49:20 pm »

Nem balmenetes az a csavar?
a főtengelyen a fogaskereket,még a gyárba préselték rá..élvezet lecserélni...ne akard....ahhoz ipari cucc kell...de majd jön Miki és megmondja a frankót...
Amug yén egy kuka tengelyen megpróbáltam levenni....mindennel...a végén a flex hozta le,pedig ott voltak ipari dolgok is...
Naplózva

steffe
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2086 Dátum: 2010. március 21. 09:44:07 am »

Hali!
A családi gépnek hidegen nagyon lassan jön meg az olajnyomás, melegen meg alapjáraton kigyullad az olajnyomáslámpa (mindig)...
Mi lehet a gond? M10B18...
Előre is köszönöm!
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2087 Dátum: 2010. március 21. 10:40:54 am »

Nem balmenetes az a csavar?
Milyen csavar?  huh A csavart már lekaptam, ékszíjtárcsa is lejött, csak a fogaskerékkel nem bírtam. Ezek szerint nem is fogok, de már mind1, fönt vannak az új cuccok, kivétel a fogaskerék. Már így is bőven jó lesz. Amúgy nem balmenetes.  smiley
Naplózva

Thommy
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2088 Dátum: 2010. március 21. 11:07:50 am »

Hali!
A családi gépnek hidegen nagyon lassan jön meg az olajnyomás, melegen meg alapjáraton kigyullad az olajnyomáslámpa (mindig)...
Mi lehet a gond? M10B18...
Előre is köszönöm!
lehet kéne egy olajszűrőt cserélni,mert abban van egy szelep,ami lehet kezdi megadni magát.......UGYE BUBÓ???
ha az sem segit,akkor olajpumpaszétszedés,és valszeg csere...,ha az sem segit akkor generál...
Naplózva

steffe
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #2089 Dátum: 2010. március 21. 11:31:53 am »

Nincs valakinek egy robbantott képe arrol a részről ahol csatlakozik a gyujt.elosztót meghajtó fogaskerék a vezérmütengelyhez. Van ott egy olyan 5 cm kb. kis tengely ami szerintem most lötyög és onan jön az a ketyegő hang.Nem kénne ott lennie egy kis rugónak ami megszüntetné ezt a hoszirányú játékot.
Ja M30B28i-ről van szó
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2090 Dátum: 2010. március 21. 12:02:07 pm »

lehet kéne egy olajszűrőt cserélni,mert abban van egy szelep,ami lehet kezdi megadni magát.......UGYE BUBÓ???
ha az sem segit,akkor olajpumpaszétszedés,és valszeg csere...,ha az sem segit akkor generál...
Nemrég volt olajcsere, akkor lett cserélve szűrő is. Korábban is csinálta. Igazából ez az autó nagyrészt 60km/h alatt megy, legutóbb salgótaliról hazafelé jövet jött elő a probléma, amikor 90-110 körül ment folyamatosan, és az első megállásnál ki is gyulladt az olajnyomás lámpa. Mostanában sokat megy országúton, úgyhogy megint forgatva van kicsit, és ilyenkor újra és újra előjön a probléma. Szerintem egyszerűen szét van kopva a motor, és tán ilyenkor elhígul az olaj kicsit, vagy kiég a trutyi, ami a tötymörgő tempónál jól tömít...  undecided
De laikus vagyok ilyen téren, csak találgatni tudok. Remélem nem kell megbontani... ha üresben forgatom olyan 1000es fordulaton, akkor már nem világít a lámpa...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2091 Dátum: 2010. március 21. 12:04:23 pm »

Nemrég volt olajcsere, akkor lett cserélve szűrő is. Korábban is csinálta. Igazából ez az autó nagyrészt 60km/h alatt megy, legutóbb salgótaliról hazafelé jövet jött elő a probléma, amikor 90-110 körül ment folyamatosan, és az első megállásnál ki is gyulladt az olajnyomás lámpa. Mostanában sokat megy országúton, úgyhogy megint forgatva van kicsit, és ilyenkor újra és újra előjön a probléma. Szerintem egyszerűen szét van kopva a motor, és tán ilyenkor elhígul az olaj kicsit, vagy kiég a trutyi, ami a tötymörgő tempónál jól tömít...  undecided
De laikus vagyok ilyen téren, csak találgatni tudok. Remélem nem kell megbontani... ha üresben forgatom olyan 1000es fordulaton, akkor már nem világít a lámpa...
olajpumpacsere....elsőre..nem vész,csak szopos meló...
Naplózva

steffe
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2092 Dátum: 2010. március 21. 12:15:39 pm »

Ha nem akarsz nagyon foglalkozni az autóval, akkor első körben vegyél ilyen "motorfelújító csodafolyadékot". 1-2 ezer Ft-ért már lehet kapni, ilyen méz állagú a cucc, az a lényege, hogy az olaj egy kicsit sűrűbb lesz tőle, hátha megjavul a sűrűbb olajtól az olajnyomás is. Esetleg próbálj ki egy sűrűbb olajat, de az drágább...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2093 Dátum: 2010. március 21. 12:18:16 pm »

Ha nem akarsz nagyon foglalkozni az autóval, akkor első körben vegyél ilyen "motorfelújító csodafolyadékot". 1-2 ezer Ft-ért már lehet kapni, ilyen méz állagú a cucc, az a lényege, hogy az olaj egy kicsit sűrűbb lesz tőle, hátha megjavul a sűrűbb olajtól az olajnyomás is. Esetleg próbálj ki egy sűrűbb olajat, de az drágább...
Ígyis már 15W40 megy bele Cheesy
Igazából én részemről nem foglalkozom vele, mert abból eddig sosem volt köszönet, ha valamit jobbá akartam tenni az autón... Csak jobb, ha tudom, hogy szabad-e vele járni, vagy egyszer megáll alattam.
Én biztos nem fogom szétszedni.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2094 Dátum: 2010. március 21. 12:30:47 pm »

Akkor vegyél bele olyan trutyit...  Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2095 Dátum: 2010. március 21. 12:47:42 pm »

Nem veszek Evil
Amúgy azt hozzá kell tenni, hogy volt egy karbi probléma, amivel sokáig senki nem tudott mit kezdeni. Történetesen hidegen gázadásra lefulladt a motor. Üresben is. Így nem volt egyszerű elindulni sem. Kellett tartani egy fix 1500as alapjáratot, hogy ne fulladjon le elindulásnál, de ígyi játszani kellett a gázzal. Főleg fateromnak nem volt egyszerű, aki nem fiatal már, nem tud megszokni semmi újat, és sokszor eldurran az agya, és olyankor sűrűn lehetett hallani a jéghidegen üvegelést. Nyilván jót tett a motornak...
Ajándékoztam neki 5 sebességes váltót, beépítettem, de nem tudta használni, ezért visszacseréltem a 4est. Így 2 literrel eszik többet az autó 100on, de nem számít.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2096 Dátum: 2010. március 21. 18:56:52 pm »

Nincs valakinek egy robbantott képe arrol a részről ahol csatlakozik a gyujt.elosztót meghajtó fogaskerék a vezérmütengelyhez. Van ott egy olyan 5 cm kb. kis tengely ami szerintem most lötyög és onan jön az a ketyegő hang.Nem kénne ott lennie egy kis rugónak ami megszüntetné ezt a hoszirányú játékot.
Ja M30B28i-ről van szó

Annál a tengelynél semmi rugó nincs, az fixen belepattan a veztengely végébe és kész, játékának nem szabad lenni. Viszont. Eme tengely veztengely felőli végén a nútban kell lennie egy gumigyűrűnek és ezáltal "cuppan" fixre a helyére ez a kis alkatrész.
Egy kulcs segítségével tekerd körbe párszor a motort, majd fogd meg a láncot a vezérmű keréken és próbáld emelni/mozgatni.
Le van légtelenítve a feszítőd? A kis patronocskában az "szelep" rész szabad? Mi lett a szelepeddel, ami szorult? Kérdezzek még? Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #2097 Dátum: 2010. március 21. 19:54:55 pm »

Mit kell légteleniteni? Nekem a láncfeszitő abból áll hogy van egy csuszka ami aláncon csuszik aztán jön egy hosszabb rugó és a végén meg le van dugózva egy menetes dugóval.
Azt a gumigyürüt meg fogom nézni de szerintem már nincs benne.Ha elkezdem mozgatni a gyujtás elosztóba jobbra -balra a pipát akkor ott a csatlakozásnál az a kis tengely ki-be jár és add egy olyan éles kattogó hangot.

Ja még valami amikor mozgatom a  gyujt.elosztó tengelyét jobbra meg balra,mindkét irányból vissza kell rugódjon középre?
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2098 Dátum: 2010. március 21. 20:24:25 pm »

Nah megnéztem az olajszintet, amit a nívón a felső vonalig töltöttem nemrég... Hát az alsó vonalat felülről karcolta. Benéztem alulról, főtengely szimmering lesz undecided


* P1130702_átméretezve.JPG (285.73 KB, 845x634 - megtekintve 729 alkalommal.)
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2099 Dátum: 2010. március 21. 20:45:26 pm »

Mit kell légteleniteni? Nekem a láncfeszitő abból áll hogy van egy csuszka ami aláncon csuszik aztán jön egy hosszabb rugó és a végén meg le van dugózva egy menetes dugóval.
Azt a gumigyürüt meg fogom nézni de szerintem már nincs benne.Ha elkezdem mozgatni a gyujtás elosztóba jobbra -balra a pipát akkor ott a csatlakozásnál az a kis tengely ki-be jár és add egy olyan éles kattogó hangot.

Ja még valami amikor mozgatom a  gyujt.elosztó tengelyét jobbra meg balra,mindkét irányból vissza kell rugódjon középre?

Kell, mert olajos a feszítőpatron, de majd jól beteszek ide egy könyvrészletet, ahol le van írva mit és hogyan Wink

Az éles kattogó hang az elosztó ide oda mozgatásával az a motor járása közben csendben van ugyanis ahogyan megmozdul, befeszül és az úgy is marad.

Valamin igen, vissza kell rugódnia középre Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 [70] 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!