CápaBMW fórum
2024. november 30. 16:15:10 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3040739 alkalommal)
botsinkai

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 40


« Válasz #4410 Dátum: 2011. június 22. 17:42:57 pm »

És pont 162 lesz a végsebessége. 3,91 való hozzá.

100-nál többel sose megy. smiley
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #4411 Dátum: 2011. július 02. 16:54:11 pm »

Amatőr kérdés, nem röhögni, én nyomdász vagyok, nem autószerelő...  Cheesy

Kibeleztem az autót, kivettem a fűtésboxot is. A vizet kiengedtem belőle. Beindíthatom így az autót, vagy ömleni fog a hűtővíz? Mielőtt szétszedtem, a fűtés le volt véve, mert nem éreztem szükségét így nyáron  Cheesy
Naplózva

1985 E28 530i
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4412 Dátum: 2011. július 02. 21:09:59 pm »

kösd össze/dugózd le a fűtésre menő csonkokat a motoron, így már fel tudod tölteni a hűtőkört, ellenkező esetben gyorsan megfőzöd a motort, ha hűtővíz nélkül járatod.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4413 Dátum: 2011. július 02. 22:11:55 pm »

Ömleni fog a víz, ha beindítod. A blokk menetirány szerinti jobb oldalán a kipuffcsonk alatt van egy leeresztő csavar, azt kell kitekerni, az leengedi a blokkból is a vizet.  Wink (Víz nélkül inkább ne indítsd be.)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #4414 Dátum: 2011. július 02. 22:24:09 pm »

Ahh, nem fogalmaztam pontosan...   Lips Sealed

A fűtőradiátorból engedtem le a vizet, és arra lennék kíváncsi, hogy elvileg zárt fűtéscsap mellett is fog e vizet nyomni abba a körbe.
Naplózva

1985 E28 530i
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4415 Dátum: 2011. július 03. 05:15:30 am »

A nyomóágon elvileg nem, de  a "visszafolyó" ág így is nyitva marad, így ott ömleni fog a víz a nyomás miatt
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #4416 Dátum: 2011. július 03. 06:57:01 am »

Köszi, akkor dugózok!
Naplózva

1985 E28 530i
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #4417 Dátum: 2011. július 03. 09:00:22 am »

Köszi, akkor dugózok!
Nem tudom e28-on hogy van megoldva, de e21-en kiszeded az Y elágazást és a megfelelő 2 csövet kell csak összekötnöd.
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #4418 Dátum: 2011. július 14. 18:59:25 pm »

Sziasztok!
Egy kicsit furcsa problemem van.
Automata valto 2.fokozatban kis gazadas utan,vagy gazelvetelkor vagyis utana kicsit felporog a motor.Nagyon zavaro jelenseg.
Nem hiszem,hogy normalis de fogalmam sincs mi okozhatja.Van valakinek otlete?Huh??
Azt,hogy tudom ellenorizni,hogy leallitas utan van-e valami ami esetleg kajalja az akksit?Mert 3 nap alatt megdoglik az akksi.....
Koszonom!
Naplózva
pajti0912
Vendég
« Válasz #4419 Dátum: 2011. július 15. 08:49:49 am »

Sziasztok!

-Egy olyan kérdésem lenne hogy az e21 m10-es motornál a szívósorról kijövő vákuumcső az simán minden további nélkül bele megy a fékrásegítőbe? Nem megy onnan sehova tovább? nincs valami még a csőben (cső között)?

- Illetve megtaláltam a probléma forrását hogy miért nem megy az ac pumpa! Rossz a relé! Bevittem az autósboltba, és azt mondták hogy nincs ilyen! mivel tudm pótolni? hol lehet beszerezni? Cikkszám: SK 6460 (4 lába van abból egy picike)

köszi a válaszokat!
Pajti
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 15. 09:47:10 am írta pajti0912 » Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4420 Dátum: 2011. július 15. 11:36:00 am »

Relé problémához: Első körben egy darab dróttal megoldható  a kocsi eleje felöli és a bal oldali láb rövidrezárásával....  afro

Ez azt eredményezi hogy gyujtás melett fixen megy az ACd de amig lesz másik relé addig megoldás...
Naplózva

Bence
pajti0912
Vendég
« Válasz #4421 Dátum: 2011. július 15. 12:03:07 pm »

Nagyon szépen köszönöm TraBence!
Igen hasonló lesz a megoldás, mert a bárdi autónál van ilyesmi relé röpke 14ezer ért! shocked Nekem meg már napig hétig kell ameddig el megy vizsgázni a gép...!  Evil
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4422 Dátum: 2011. július 15. 14:07:32 pm »

Sziasztok!

-Egy olyan kérdésem lenne hogy az e21 m10-es motornál a szívósorról kijövő vákuumcső az simán minden további nélkül bele megy a fékrásegítőbe? Nem megy onnan sehova tovább? nincs valami még a csőben (cső között)?

- Illetve megtaláltam a probléma forrását hogy miért nem megy az ac pumpa! Rossz a relé! Bevittem az autósboltba, és azt mondták hogy nincs ilyen! mivel tudm pótolni? hol lehet beszerezni? Cikkszám: SK 6460 (4 lába van abból egy picike)

köszi a válaszokat!
Pajti
Egy visszacsapó szelepnek kell lennie valahol a rásegítőig...
A relé akár javítható is, minimális elektronika van benne... általában elenged egy forrasztás, azonkívül örök élet...
Naplózva
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #4423 Dátum: 2011. július 15. 16:10:49 pm »

Tisztelt urak!

A problémám a következő:

Több boltból próbáltam fékjavító készletet rendelni, de állandóan nagyobbat/rosszat küldenek, elvileg ez van a rendszerben! ( fékcsövekkel is ugyanez volt a gond, de az megoldódott )
Tud valaki egy értelmes helyet, ahol megfelelő fékjavító készletet kapok előre-hátra!
( e23,728i,84 )

Köszönöm!
Naplózva
szabi84

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 67


« Válasz #4424 Dátum: 2011. július 15. 21:55:49 pm »

         Jo estet mindenkinek!

   E36 318is-em megadta magat,azaz hengerfejes! Sad Sad Sad Tudja e valaki,hogy az M42-es motor kabelezessel beindul-e az M44-es vagy az M44 hengerfej
 talal az M42-es blokkal?Huh
Naplózva
pajti0912
Vendég
« Válasz #4425 Dátum: 2011. július 15. 22:46:59 pm »

Köszönnöm a válaszokat! Hogyan nézz ki a visszacsapó szelep?? van róla kép vagy cikk szám??? Előre is köszi a segítséget!

Pajti
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4426 Dátum: 2011. július 16. 06:53:19 am »

Valami hasonlót kell keresned:

Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #4427 Dátum: 2011. július 16. 09:35:29 am »

Ezt a villanymotort nem gyártja Magyarországon véletlenül a Bosch?


* ablaktörlő.jpg (39.41 KB, 640x512 - megtekintve 855 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
pajti0912
Vendég
« Válasz #4428 Dátum: 2011. július 16. 10:09:56 am »

Hello!

Újabb probléma...!  Embarrassed Remélem tudtok benne segíteni mi lehet...! Sikerült beindítani a vasat, több éves állás után (köhög prüszköl, és utána kicsit kisimul a járása...) Felpörgettem egy kis járás után, és leállt! és hallom hogy nyöszörög az AC, de próbálok egyet indítani, és nem megy (nem bírta megforgatni az önindító...) és hallom hogy a négy kis csövecskén, a beömlőnél ami a hengerfejbe megy, az zúg mint a rohadt élet, kiszedtem a gyertyákat és egy liter benzint köpött ki majdnem! Miért nyomja tele benzinnel a hengereket???

Pajti
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4429 Dátum: 2011. július 16. 10:21:59 am »

Ha K-Jetről van szó, akkor első sorban a mennyiségelosztó dugattyújára gyanakodnék, az ragadhat be a sok állástól. Nézd meg, hogy szabadon mozog-e a torlótárcsa. Ha nem mozog könnyedén, akkor csere, nem javítható...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
pajti0912
Vendég
« Válasz #4430 Dátum: 2011. július 17. 20:55:23 pm »

Sziasztok! A relét sikerült megoldani, de még lenne egy-két problémám! Sorba jönnek ahogyan az autót csinálgatom!

-Hogy kell leszedni az m10-esről a ventilátor lapátot?
-Visszapillantóban hogyan kell kicserélni a tükörlapot?
-Hol lehet állítani a k jet m10-en az alapjáratot?

Illetve a nagy kérdés, hogy erre tud e valaki valamit mondani? ---> http://capabmwforum.hu/index.php?topic=1398.60
utolsó sorok, a kuplung probléma...!

Még biztosan lesz néhány ilyen hülye kérdésem!  crazy2  Cheesy

Köszönöm előre is a válaszokat!
Üdv
Pajti



Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #4431 Dátum: 2011. július 17. 21:25:25 pm »

Szia!
-Az eredeti piros 5 ágú ventillátor lapátopt 4 10es csavar rögzíti elölről.
-A visszapillantó alján van egy kis lyuk, oda kell benyúlni egy lapos végű eszközzel, pl egy csavarhúzóval. Ott elkezdesz kotorászni, és kitapogatsz a szerszám végével egy durván barázdált alkatrészt, amit a megfelelő irányba való mozdítással eltekersz. azt hiszem, talán óramutató járásával megegyezően kell tekerni, de ebben nem vagyok biztos. Ha érezted, hogy elfordult olyan 1 centit, akkor a tükörlapot ki lehet szedni a helyéről.
-Alapjárat állításról nem akarok hülyeséget írni, de tudtommal a szívósort ha menetirány szerinti jobb oldalról közelíted meg egy nagy hosszú lapos csavarhúzóval, akkor a felső, szögletes rész -amin a BMW logó van- alatt van egy CO csavar, amit ha eltekersz, akkor változik az alapjárat. De a problémád biztosan összetettebb, úgfyhogy majd a hozzáértők kisegítenek.
Kuplungnál gondolom arról megbizonyosodtál, hogy a fékfolyadék tartályban van megfelelő mennyiségű folyadék.
Egyébként talán nem írok újdonságot, de a legegyszerűbben úgy lehet lelégteleníteni a kuplungot, ha egy fecskendőbe felszívsz fékfolyadékot, ráhúzod az alsó légtelenítőcsavarra, megnyitod a csavart, aztán felnyomod a dózist a rendszerbe. Legalábbis én így csináltam, amikor hasonló gondom adódott...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Bublas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 284



« Válasz #4432 Dátum: 2011. július 18. 14:53:32 pm »

Hello!

Első szériás ajtón, a króm tukör furatok elhelyezkedése érdekelne, ha meg tudnátok írni, vagy egy ábrán, képen..
A felső törésvonaltól hány cm-re, illetve a bal széltől hány cm-re van az első csavar furat!
Köszi előreis, ha valaki leméri!
Szép napot!
Naplózva

E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4433 Dátum: 2011. július 18. 17:54:44 pm »

Ha valakinek van kéznél e21 323 hátsó lengőkar, akkor nagyon hálás lennék, ha le tudná mérni a rajzon bejelölt távolságot.  408 Ha esetleg nem látszana jól, a csapagyház belső síkja és a féknyereg tartólapjának belső síkja közötti távolság lenne az érdekes.

Illetve ha valaki tudja, hogy mely alkatrészek cseréjével idézték elő a gyáriak a 323i-k 24mm-rel nagyobb hátsó nyomtávját, az ne kíméljen, ossza meg velem...
Csak a hátsó menesztő felfekvő felületét "vitték" kijjebb 12mm-rel vagy az egész csapágyház hosszabb 12mm-rel a tengellyel együtt? confused
(jelenleg nincs módomban a  tárcsás és dobos hátsó lengőkart összehasonlítani, amíg volt itthon, azidőalatt persze nem jutott eszembe megmérni  crazy2 )
Előre is köszönöm a segítséget!


* kerdes.jpg (52.79 KB, 423x337 - megtekintve 835 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 19. 04:45:36 am írta Promega » Naplózva
pajti0912
Vendég
« Válasz #4434 Dátum: 2011. július 18. 19:35:14 pm »

Szia Promega!
Eső ellenére most mentem ki és mértem le...! Wink

135-140mm attól függően hogy az ív szélét vagy a végét nézem!
Ami fontos hogy nem a lemeztől hanem a lemez tartótól néztem!

üdv
pajti
Naplózva
pajti0912
Vendég
« Válasz #4435 Dátum: 2011. július 18. 19:40:29 pm »

Sziasztok, lenne egy kérdésem, kérésem!  Cheesy

-ma neki álltam szétszedni a fékeimet, de a hátsó dobhoz kellene egy lehúzó, amivel a dobot le tudnám rántani... Nincs valakinek véletlenül egy ilyenje kölcsönbe???  Embarrassed

-Meg egy másik kérdés, hogy nincs valakinek kölcsönbe 4 darab felni gumival amit vizsgára fel tudnék rakni?? sajátom nagyon szar és nagyon eltérő méretű, de még nem találtam rá gumit, illetve még a felniket meg kell csinálnom, ami nem kis idő! (4X100)  Cry

pajti0912@freemail.hu

üdv
Pajti
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4436 Dátum: 2011. július 18. 19:55:02 pm »

Nem lehúzó kell oda, hanem visszább kell állítani a fékpofákat. Lehet, hogy a dobnak már nagy válla van és azért nem jön le. Hívj inkább segítséget, valaki aki csinált már ilyet biztosan segít neked, pár mozdulat az egész.  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #4437 Dátum: 2011. július 18. 21:51:09 pm »

Hívd samut ő segít!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4438 Dátum: 2011. július 19. 05:34:31 am »

Vagy Viktort.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #4439 Dátum: 2011. július 19. 18:23:45 pm »

Üdvözlet!

Hátsó fix oldalablakok kivételében kérnék segítséget.
Mi a menete, hogy kell kivenni a helyéről őket úgy, hogy, hogy a gumit se vagdaljam szarrá és az ablak is ép maradjon?

Köszi előre is, Tomi!
Naplózva

Thommy
Oldalak: 1 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 [148] 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!