kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4830 Dátum: 2012. január 25. 18:43:20 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #4831 Dátum: 2012. január 29. 13:17:56 pm » |
|
Sziasztok!
Valaki tudna mondani egy m20 hengerfej csavar nyomatékot? Köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4832 Dátum: 2012. január 29. 13:48:42 pm » |
|
A nagy könyv ezt írja:
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4833 Dátum: 2012. január 29. 21:12:12 pm » |
|
M20B23 motroniccal motorfékezésnél hallani, hogy visszapuffog a kipuffogóba. Ez normális, vagy valami nem kerek? (Becsöpögnek az injektorok?)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Sixpack
Nem elérhető
Hozzászólások: 1821
|
|
« Válasz #4834 Dátum: 2012. január 29. 21:55:02 pm » |
|
Nem túl nyitott a kipuffrendszered?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. január 29. 22:05:20 pm írta collins »
|
Naplózva
|
e34 525iA, e28 V8, e32 750i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4835 Dátum: 2012. január 29. 22:50:00 pm » |
|
Full gyári. Vagyis utángyártott. Amit elfelejtettem leírni, hogy a lambdaszonda csatija le van dugózva. Amúgy nem vészes, néhanéha beleböffent egyet motorfékezésnél. Bár mentem eddig vele vagy 20km-t össz...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #4836 Dátum: 2012. január 30. 15:08:07 pm » |
|
Valaki nem tudna mérni nekem egy E28 féltengely hosszt, és a nagymenesztős átmérőjét, vagy a lyukkört?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bmw-e30-325i
Nem elérhető
Hozzászólások: 106
|
|
« Válasz #4837 Dátum: 2012. január 31. 16:59:20 pm » |
|
na itt a probléma helyzetképe... E28 87/5 havi E30 87 sportkormány agy... de valamiért nem akar passzolni olyan mintha rövid lenne a menetes kormány rúdja..ja és a burkolat jobban kiáll mint az e30-ba.. megfejtéseket várok...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #4838 Dátum: 2012. január 31. 21:09:51 pm » |
|
Megszűnt létezni a fordulatszám mutatóm , a váltómon van két mágneses valami amiből 1-1 optikai kábel fut ki, csatival a végén. (Nem szeretnék hülyeséget mondani de azt hiszem a váltón B és D betűjelek vannak a mágnesek mellé ütve)A váltóm 260-as nem spirálos. Gondolom ezeknek lehet köze az órához. Viszont ha az egyiket széthúzom a csatinál leáll a motor Ha megmozgatom sem mutogat a mutató. Ja és az km óra ugye spirálos így az sem mutogat és a km számlálót sem tekeri
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4839 Dátum: 2012. február 01. 05:45:27 am » |
|
A km óra spirálos lenne, de mivel a váltó nem az , így kapufa... van rá megoldás, be kell tenni egy elektromos kmórát és egy jeladót a difire... 2 db működő darab már biztosan van a fórumon... A gárázsomban volt leírás, de áldozatul esett a takarításnak, majd valamilyen formában visszateszem.
A mágneses jeladóknak nem optikai kábelei vannak, és azok a gyújtásjeladók, így azok kiiktatásával a teljes gyújtásrendszer lehal...
Csak a fordulatszámmérő hasalt le, vagy van olyan másik műszer, ami nem működik? a fordulatszámjelet egy fekete szál viszi fel a műszerfalhoz, vagy ez szakadt valahol, vagy tápot(talán zöld)/földet(barna) nem kap, de magában a műszerben is lehet hiba. ki kell próbálni másik műszerrel, vagy direktbe kötni fekete szálat a gyújtótrafóról.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4840 Dátum: 2012. február 01. 07:15:42 am » |
|
M20B23 motroniccal motorfékezésnél hallani, hogy visszapuffog a kipuffogóba. Ez normális, vagy valami nem kerek? (Becsöpögnek az injektorok?)
100%-os sosem lesz. Ugyanis a B23, vagyis L-jet/K-jet/karbis veztengely sosem fog tökéletesen passzolni a motrinc-hoz.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4841 Dátum: 2012. február 01. 07:35:25 am » |
|
Áhhá! Na ez lett volna a következő tippem. Amúgy van motronic vezérműtengelyem is, de nem fogom kicserélni. Úgy tudom, hogy az l-jet tengely tovább tart nyitva., bár ebben nem vagyok biztos.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #4842 Dátum: 2012. február 01. 08:06:51 am » |
|
Raddirnak: e21 difin elektromos jeladó Igen igen ilyet már láttam de csak szintén képről Vissza térve az én órámhoz, mikor hozzám került a kocsi a km óra és a km számláló nem ment ...szétszedés és össze rakás után a fordulat is meghalt Így kizárnám hogy az óra lenne rossz...
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #4843 Dátum: 2012. február 01. 08:14:37 am » |
|
Akkor a kábelezésben kell keresgélni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #4844 Dátum: 2012. február 01. 08:26:03 am » |
|
E28 87/5 havi E30 87 sportkormány agy... de valamiért nem akar passzolni olyan mintha rövid lenne a menetes kormány rúdja..ja és a burkolat jobban kiáll mint az e30-ba.. megfejtéseket várok... [/quote] szerintem sokkal biztosabb es kevesebb szopas ha keresel egy pontosan tipusazonos kormanyt...hidd el jobb lessz es meg is fogod szokni,amugy sen azt kell nezni hanem az utat...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 01. 08:54:33 am írta V8 Szisandor »
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
bmw-e30-325i
Nem elérhető
Hozzászólások: 106
|
|
« Válasz #4845 Dátum: 2012. február 01. 12:08:11 pm » |
|
E28 87/5 havi E30 87 sportkormány agy... de valamiért nem akar passzolni olyan mintha rövid lenne a menetes kormány rúdja..ja és a burkolat jobban kiáll mint az e30-ba.. megfejtéseket várok... szerintem sokkal biztosabb es kevesebb szopas ha keresel egy pontosan tipusazonos kormanyt...hidd el jobb lessz es meg is fogod szokni,amugy sen azt kell nezni hanem az utat... kösz....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #4846 Dátum: 2012. február 01. 14:45:55 pm » |
|
kösz.... Elméletileg a kislámpás e30 az ami passzol e28 -ra, szal a 87 -es már nem biztos hogy jó.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #4847 Dátum: 2012. február 02. 16:24:31 pm » |
|
Sziasztok! Azt hiszem beszoptam, a hűtővizem -44-ig, az ablakmosó folyadék -35-ig volt jó, elvileg, be lett mérve! A vízpumpánál,hűtőnél szivárog a víz, a bal lámpamosónál mintha állandóan nyomás alatt lenne, mert folyik! Reggelre az egész kocsi eleje,alja kék hűtőfolyadékos volt, a szélvédőmosó kis tartályában meg volt fagyva kásásra a folyadék, itt-ott szivárgott! Miért folyik állandóan a lámpamosónál Sajnos csak ma tudtam garázsba tenni Tud valaki bevált téli szélvédőmosó folyadékot ajánlani?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 02. 16:30:52 pm írta Lóránd »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4848 Dátum: 2012. február 02. 18:27:45 pm » |
|
Most le fognak majd ugatni, de ha tudsz szerezni valahonnan olcsóbban gyárit, az pl. tényleg tudja azt az értéket. Vagy Würth. Amit felejts el, azok a mindenféle szupermarketes 1000 ft / 5 literes ablakmosó löttyök. Télen fagy -5 körül, akkor is, ha -25 van ráírva. Hitvány, fos. Ami árban is magasabb, ott tudsz már minőséget is elvárni és tapasztalni.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4849 Dátum: 2012. február 02. 18:33:50 pm » |
|
BASF Glysantin G48. Ezt kapod gyáriként
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #4850 Dátum: 2012. február 02. 18:34:38 pm » |
|
A TESCO-ban vettem, de nem teszkósat, hanem 3szor drágábbat! Elvileg valami márkás, de egy szar!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2012. február 02. 18:37:26 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4851 Dátum: 2012. február 02. 18:38:18 pm » |
|
Sajnálom! Egyszer én is rákeféltem, aztán szereztem Würth helikopterbe valót. -110 fokig jó, és elhiszem, hogy addig.. Még van belőle, azt higítottam a gyárival, az asszem -35-ös. Nem bízom a véletlenre a dolgokat
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #4852 Dátum: 2012. február 02. 18:41:38 pm » |
|
Sajnálom! Egyszer én is rákeféltem, aztán szereztem Würth helikopterbe valót. -110 fokig jó, és elhiszem, hogy addig.. Még van belőle, azt higítottam a gyárival, az asszem -35-ös. Nem bízom a véletlenre a dolgokat Honnan szerváltad? Nekem is kell!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pepe_
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Válasz #4853 Dátum: 2012. február 02. 19:56:34 pm » |
|
Sziasztok! L-jet m20-nál a pótlevegőtolattyúnak mennyire kell zárjon? Vettem egyet, 85 fokon nem zár el, max 2/3 ig. Nem szeretném feleslegesen berakni. A mostani le van dugózva
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #4854 Dátum: 2012. február 03. 17:18:35 pm » |
|
Sziasztok! 3hp22-höz van szűrő? Mert olajat akarok cserélni, és csak 4hp22-höz találtam szűrőt! Vagy ez a "szűrő" tipikusan csak egy fémdarab, amit szűrőnek neveznek... ? ( a szélvédőmosó azért folyt ki, mert rossz a visszacsapószelep, vagy befagyott... )
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #4855 Dátum: 2012. február 03. 19:33:41 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #4856 Dátum: 2012. február 03. 19:48:43 pm » |
|
Sziasztok! L-jet m20-nál a pótlevegőtolattyúnak mennyire kell zárjon? Vettem egyet, 85 fokon nem zár el, max 2/3 ig. Nem szeretném feleslegesen berakni. A mostani le van dugózva 60C°-nál teljesen el kell záródnia. Sajna szinte esélytelen jót találni. Én 3-at vettem, mind3 rossz volt, aztán inkább motronicra váltottam.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #4857 Dátum: 2012. február 03. 19:56:28 pm » |
|
Újat kell venni, az biztos jó.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
pepe_
Nem elérhető
Hozzászólások: 13
|
|
« Válasz #4858 Dátum: 2012. február 03. 20:48:37 pm » |
|
Köszi, én is próbáltam már pár tolattyúval...Valahogy én is arra tippeltem, h. teljesen zárnia kell, és nem túl meleg állapotában. Sebaj, majd szerzek Motronic rendszert (úgyis tervezem már egy ideje), és megkapja, csak gondoltam, még egy próbát megér.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lóránd
Nem elérhető
Hozzászólások: 233
e23 732i
|
|
« Válasz #4859 Dátum: 2012. február 03. 22:17:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|