CápaBMW fórum
2024. november 27. 18:33:40 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 3038194 alkalommal)
AYT E21
cápi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 614



« Válasz #5130 Dátum: 2012. június 21. 21:13:12 pm »

Köszönöm a gyors választ!  Smiley
Naplózva

m10b20 L-jet
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #5131 Dátum: 2012. június 21. 22:25:17 pm »

szoval akkor ez en kerek kulcsomat mar hackeltek.. nyitja a csumit az ajtokat es indit.
tehat akkor a most kapott kulcsot kene rahackelni hogy ne csak a kesztyutartot nyissa Smiley

megegy kerdes:
a tanksapkaval mivan? arra egy kis teglalap alaku kulcsom van az ok?

koszonom
a
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5132 Dátum: 2012. június 22. 05:11:03 am »

Akkor az valami utángyártott dolog lehet. Elvileg azt is az indítókulcsnak kellene nyitnia.
« Utoljára szerkesztve: 2012. június 22. 10:46:47 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5133 Dátum: 2012. június 22. 10:11:37 am »

szoval akkor ez en kerek kulcsomat mar hackeltek.. nyitja a csumit az ajtokat es indit.
tehat akkor a most kapott kulcsot kene rahackelni hogy ne csak a kesztyutartot nyissa Smiley

megegy kerdes:
a tanksapkaval mivan? arra egy kis teglalap alaku kulcsom van az ok?

koszonom
a

Ezek szerint nekem is 2db szervízkulcsom van a verdához. Evil Viszont ha mindenképp gyárit akarsz, akkor lehet nyers kulcsot rendelni a BMW -től.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #5134 Dátum: 2012. június 22. 11:19:49 am »

Koszi!

akkor a nagyfejukulcsot kell ra upgradelni az inditasra ajtokra es a tanksapkara.
akkor mar csak egy kerdes a kesztyutarto zarjat nyithatja akkor ez is vagy arra mindenkeppen kulon kulcs kell?
csak azert kerdem mert ha ugyis hozzanyulok akkor legyen mar az is gyari
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #5135 Dátum: 2012. június 22. 14:13:53 pm »

A külön kulcs (service) azért volt anno, hogy ha a szervizben otthagyod a kocsidat és bezárod a kesztyűtartót vagy csomit akkor ne tudjanak a szerelők hozzáférni A nagyfejű kulcs az mindent nyitott.  a kerek nem nyitotta a csomit és a kesztyűtartót
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #5136 Dátum: 2012. június 22. 14:20:57 pm »

koszonom

minden tiszta!!!
tobbszor rajovok hogy nem hulyek ezek a nemetek:)
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5137 Dátum: 2012. június 22. 15:20:23 pm »

Napi tapasztalataim alapján időnként ezt azért cáfolnám...  Evil Cheesy
Naplózva

Bence
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #5138 Dátum: 2012. június 27. 23:13:32 pm »

Sziasztok!

Aggaszto problema jelentkezett....
Az olajnyomas lampa alapjaraton igen utemesen villog.Kis gazra elalszik.Hideg motornal nem,csak ha uzemmeleg.Ez lehet kontakthiba,vagy olajpumpa?
Vagy sohasem szabad megallni vele???smiley

Naplózva
Sixpack

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1821



« Válasz #5139 Dátum: 2012. június 28. 07:53:01 am »

Sziasztok!

Aggaszto problema jelentkezett....
Az olajnyomas lampa alapjaraton igen utemesen villog.Kis gazra elalszik.Hideg motornal nem,csak ha uzemmeleg.Ez lehet kontakthiba,vagy olajpumpa?
Vagy sohasem szabad megallni vele???smiley



Túl vékony az olaj vagy fellazult a hf-ben az olajspriccelő cső vagy hajtókarcsapágyas lesz lassan vagy szakadozott a kábel, ami a gombára megy.
Naplózva

e34 525iA, e28 V8, e32 750i
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #5140 Dátum: 2012. június 28. 09:08:31 am »

De még a gomba is lehet rossz.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
maxx900

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1001


A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal


« Válasz #5141 Dátum: 2012. július 01. 12:07:21 pm »

Fiúk!Rakom össze lassan a gépet és a gyári tömítések alá ezt az anyagot kenem fel a kritikus helyeken !A legjobb!A levegőt is lezárja nemhogy a vizet!!!


* DSC07822.JPG (270.23 KB, 1023x768 - megtekintve 935 alkalommal.)

* DSC07821.JPG (392.41 KB, 1023x768 - megtekintve 887 alkalommal.)

* DSC07823.JPG (274.49 KB, 1023x768 - megtekintve 979 alkalommal.)
Naplózva

TYREMAXX
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #5142 Dátum: 2012. július 01. 12:33:16 pm »

Túl vékony az olaj vagy fellazult a hf-ben az olajspriccelő cső vagy hajtókarcsapágyas lesz lassan vagy szakadozott a kábel, ami a gombára megy.

Koszi a tippeket.
Tegnap mentem vele 120 km.-t varos is volt benne jocskan es nem csinalta.
 a hf.-ben az olajspriccelo cso okozhatja idoszakosan?
A csatlakozot az olajgomban megtisztitottam.
Ha hajtokarcsapagyas lesz vajon hazameetek vele londonbol vagy inkabb ne?
Naplózva
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #5143 Dátum: 2012. július 01. 12:48:33 pm »

De még a gomba is lehet rossz.
Annak orulnek a legjobban,ha a gomba lenne szar.szerzek egy nyomasmerot valahonnet.
Naplózva
TotoE12
Vendég
« Válasz #5144 Dátum: 2012. július 07. 09:20:29 am »

Hali! Olyan kerdesem lenne hogy m30b30 es b35 lendkereke kompatibilis-e egymassal??? Ergo szar a b30am lendkereke, es csak b35 lendkereket tudok akkor azt fellehet tenni?
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5145 Dátum: 2012. július 07. 11:23:08 am »

Igen, ugyanaz a kettő. Feltéve hogy E32/34 -ből való kettős tömegűre gondolsz, mert a régebbi m30 motorokon még egytömegű van és ahhoz meg nem passzol a kettős tömegű tárcsája és szerkezete.
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 07. 16:29:13 pm írta collins » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
TotoE12
Vendég
« Válasz #5146 Dátum: 2012. július 07. 12:55:03 pm »

Értem, köszi szépen Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2012. július 07. 16:29:24 pm írta collins » Naplózva
sor6
Vendég
« Válasz #5147 Dátum: 2012. július 07. 21:07:26 pm »

 Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! Néhány napja megrepedt a szelepház fedele, szelep állítás és vissza rakás után. (M20B20) Ez már a második volt. Gondoltam meg keresem az okát. Az egyetlen ok amire gondolok, hogy a szelephimba tengely rögzítő kilóg a hengerfej síkjából kb. 0.7mm-t. Ez normális?  undecided Felfekszik a szelephimba tengelyekre, tehát nem megy beljebb. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4031&mospid=47211&btnr=11_0383&hg=11&fg=25     A kettes számú a ludas. (szerintem)
Naplózva
palibmw
Vendég
« Válasz #5148 Dátum: 2012. július 08. 17:34:27 pm »

Urak!
Egy 13éve álló 528i-t ki hogy keltene életre? mit érdemes átnézni,átvizsgálni?
Köszönöm!
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #5149 Dátum: 2012. július 08. 20:58:03 pm »

Urak!
Egy 13éve álló 528i-t ki hogy keltene életre? mit érdemes átnézni,átvizsgálni?
Köszönöm!

Egy kanna benzin + egy feltöltött aksi. smiley A gumialkatrészeknek árt meg leginkább a hosszú állás, tehát pl a benzincsöveket érdemes ellenőrizni, általában a bilincsnél szokott először kirepedni és olyankor szépen nyomja is ki a naftát. De persze a vákuumcsövek is szeretnek ilyenkor elájulni. Aztán előfordul olyan is hogy ennyi idő alatt beállnak a dugattyúk is, de ez könnyen ellenőrizhető ha megpróbálod átfordítani a motort a főtengelynél egy villáskulccsal. Ha ezek rendben vannak, akkor lehet próbálkozni az indítással.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #5150 Dátum: 2012. július 08. 21:01:44 pm »

kinek mit jelent az eletre kelteni?Huh csak  beinditani nem nagy ugy,ha teker rendesen az onindito + van benzin a hengerekben es megfelelo idoben jon a szikra ...(mindenki erti ha akarja,aki meg nem aaz maradjon csendben)

ha meg hosszbb tavon szeretned normalisan +nyugodtan hasznalni az autot...akkor+
viccesen mondva MINDENNT...!!!!

viccet felre rakva ...szinten mindent...!!!!
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
petrasdani

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201



WWW
« Válasz #5151 Dátum: 2012. július 09. 11:03:26 am »

Sziasztok!

E28-amban dobfékes hidat cserélném tárcsásra. Lengéscsillapító jólesz hozzá? Van még valami amire érdemes odafigyelni?
Naplózva

1986 BMW E28 518i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #5152 Dátum: 2012. július 09. 11:52:49 am »

Két féle tárcsás híd van: a pitmann karos és a sima.

A simával nincs semmi gond, a pitmannoshoz kell hátsó stabrúd is, ha hozod el a hidat, kérd el azt is.

Illetve a kerékagyban a menesztők lehetnek mások, van nagy és kismenesztős is.

A lengéscsillapító jó lesz mindkettőhöz. Szinte plug&play, a kézifékkötél mondjuk más.
Naplózva

1985 E28 530i
petrasdani

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 201



WWW
« Válasz #5153 Dátum: 2012. július 09. 12:18:47 pm »

Két féle tárcsás híd van: a pitmann karos és a sima.

Pitmann karos lesz kompletten. Jön vele a stabrúd és a kézifékkötél is. Akkor nem kell hozzá semmi más elvileg. Smiley
Naplózva

1986 BMW E28 518i
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #5154 Dátum: 2012. július 10. 19:16:20 pm »

Miért van az, hogy az első övfeszítők (majdnem)teljesen felcsévélt állapotból egyik irányba sem akarnak megindulni. Próbáltam húzni, visszatolni de nem sikerült  1084
Naplózva

Kész lett!?
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5155 Dátum: 2012. július 10. 19:20:27 pm »

Lehetséges, hogy a borulásérzékelő miatt. Beépítési helyzetben probáltad?
Naplózva
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #5156 Dátum: 2012. július 10. 19:24:11 pm »

Próbáltam forgatni minden irányba és úgy kitekerni(húzni), de nem indul...
Naplózva

Kész lett!?
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5157 Dátum: 2012. július 12. 10:51:32 am »

Próbáltam forgatni minden irányba és úgy kitekerni(húzni), de nem indul...

Tartsd megfelelő irányban és rázd meg!
Naplózva

Főmordor.
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #5158 Dátum: 2012. július 13. 10:01:25 am »

Lehet hogy megtaláltam az enyhe melegedés okát. Az egyes hengernél, a felső kipuff leömlő tőcsavar és az anya között van egy enyhe víz szivárgás. Ez a tőcsavar vajon átmenő a víztérbe? Gondolom nem, inkább el van valahol repedve a hengerfejem. Ami még tünet, ha leállítom a meleg motort, olyan hangot ad minta folyna lefele a víz valami lefolyón. Látható vízfogyás nincs egyébként.
Az is elő szokott fordulni hogy amikor hazaérek és megállok a kapu előtt hogy kinyissam, addig leállítom a motort, a jobb eleje lejjebb szokott állni ahogy megállok, amikor újra beindítom a motort a hőfokmérő visszatér ahol állt előzőleg, fél osztással a középjel után, de közvetlenül utána, beáll a középosztásra és már úgy is marad amíg beállok a garázsba, ha ott tovább járatom akkor sem megy tovább.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
LL323i

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 839



« Válasz #5159 Dátum: 2012. július 13. 13:14:28 pm »

Tartsd megfelelő irányban és rázd meg!

Megpróbáltam, semmi, meg se moccan  1084
Naplózva

Kész lett!?
Oldalak: 1 ... 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 [172] 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!