| 
			| 
					
						| Bublas 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 284
								
								 | 
								|  | « Válasz #5280 Dátum: 2012. október 09. 15:55:37 pm » |  | 
 
 szerintem a 2-s a tömítés, és egy részből van! Legalábbis, nekem van 2 bontott sibedám és azon így látom! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 E21 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5281 Dátum: 2012. október 09. 19:42:48 pm » |  | 
 
 Sziasztok! Régi, kopott motort meglehet gyűrűzni felfúrás nélkül? vagy beszorulhat a hengerbe az új gyűrű?
 és érdemes-e egyáltalán?
 
 Nem kell fúrni,jellemzően,elég hónoltatni,de el kell vinni gépműhelybe,vagy valakihez,aki tutira meg tudja mérni,ha nem túl kopott a cucc,akkor elég lehet a hónolás. ha már olyan kopott,hogy fúrni kell,akkor kell dugattyú is,meg minden földi jó.   Ha szétszeded,hajtókar csapágysort is cserélj,megéri.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| robauto2012 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5282 Dátum: 2012. október 14. 12:31:09 pm » |  | 
 
 tudna segíteni vki?e21 zárszett (gyújtáskapcsoló,ajtózárak,csomagtérzár)kompatibilis az E12-ével?? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| robauto2012 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 2
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5283 Dátum: 2012. október 15. 18:24:21 pm » |  | 
 
 helllo!tudna segíteni vki?e21 zárszett (gyújtáskapcsoló,ajtózárak,csomagtérzár)kompatibilis az E12-ével??
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| bucibigyó 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 471
								
								 | 
								|  | « Válasz #5284 Dátum: 2012. október 15. 21:04:31 pm » |  | 
 
 Húszdé motorhoz keresek vezérlési sematikus rajzot.(jelek, forgásirányok, esetleg belső forgó elemek szerelése, stb.)
 Holnap kezdenénk összerakni a blokkot, de még nem volt dolgunk ilyennel.
 Legalább egy linket....
 Segítsetek légyszi. Kösz.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #5285 Dátum: 2012. október 16. 18:34:34 pm » |  | 
 
 E28 segédirányítókar szilent.
 Ma cseréltem, az előző kb 5000 km-t bírt. Meyle volt, most is az ment bele, ennél tartósabb megoldáson agyalok.
 
 Kemény műanyagból vagy poliuretánból megcsinálni esetleg...
 
 Nincs valakinek ötlete?
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5286 Dátum: 2012. október 16. 18:50:41 pm » |  | 
 
 ha valaki megcsinaltatja jelentkezem 1 szettre |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #5287 Dátum: 2012. október 16. 19:05:28 pm » |  | 
 
 1 db van belőle...  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| kzolee 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 5192
								
								 | 
								|  | « Válasz #5288 Dátum: 2012. október 16. 19:28:42 pm » |  | 
 
 Megvizsgáltam ma sajátkezűleg, de az is gumi...    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 1985 E28 530i |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Gisti 
								Moderátor    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4241
								
								 | 
								|  | « Válasz #5289 Dátum: 2012. október 16. 21:01:00 pm » |  | 
 
 Csapágyat beültetni? (Mint a zsigáknál ott bevált) |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2012. október 17. 14:59:22 pm írta Gisti » |  Naplózva | 
 
 +36/70/77-97-815E23 745i
 E39 525d touring
 E46 320 Ci
 Triumph Herald 13/60
 Yamaha Fj 1200
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Promega 
								Administrator    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 3726
								
								 | 
								|  | « Válasz #5290 Dátum: 2012. október 17. 05:14:50 am » |  | 
 
 pcm (teflon) perselyt javasolnék. a forgatóerőn kívül mekkora (a csapágy tengelyével párhuzamos) oldalerőket kap a kar?  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5291 Dátum: 2012. október 21. 22:31:02 pm » |  | 
 
 e21 23i be tennék előre gyárinál nagyobb féket. Mit, hogyan, miből? 15"-ba férjen bele   egyelőre nem szeretnék 5 furatot szóval maradnék a 4*100nál. Nem gond ha esztergáltatni kell... Köszönöm:) |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2012. október 22. 09:41:53 am írta RaddiR » |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Addorjan 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 184
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5292 Dátum: 2012. október 27. 10:48:57 am » |  | 
 
 Hello! Nincs valakinek fotója E21 323i biztonsági öv csavarok-alátétekről melyik hogyan milyen sorrendben jön? Etk-nak nem hiszek    Jöhet priviben vagy szeles@adorjan.hu Ezer thx |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| szamitogepandris 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 524
								
								 | 
								|  | « Válasz #5293 Dátum: 2012. október 27. 16:31:48 pm » |  | 
 
 Cs,
 Erre en is kivancsi lennek.
 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| BMW Józsi 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 481
								
								 
								BMW Mániás
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5294 Dátum: 2012. október 27. 21:39:48 pm » |  | 
 
 E28 segédirányítókar szilent.
 Ma cseréltem, az előző kb 5000 km-t bírt. Meyle volt, most is az ment bele, ennél tartósabb megoldáson agyalok.
 
 Kemény műanyagból vagy poliuretánból megcsinálni esetleg...
 
 Nincs valakinek ötlete?
 
 
 Febi-Bilstein tartósan orvosolja a problémát.           |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| gegE28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 100
								
								 | 
								|  | « Válasz #5295 Dátum: 2012. október 29. 14:25:49 pm » |  | 
 
 Sziasztok!  segítséget szeretnék kérni!  most raktam be a műszeregységet. gyújtásra az összes mutató ugrik egyet (kivéve a km mutató, és ez meg sem mozdul.)      a műszeregység belülről jó, most jött Gisti-től akinek még egyszer Nagyon Szépen Köszönöm!     a difiben a jeladó jelet ad! sárga csatlakozón sem találtam semmi rendellenességet, esetleg van hozzá tartozó biztosíték? vagy mi lehet a gond hogy nem látom a sebességet?    és egy másik kérdés hogy valakinek csinált -e már olyat hogy ha jön a kicsit hidegebb a központi zár ki be zárogat.  Előre is Köszönöm!  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| gegE28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 100
								
								 | 
								|  | « Válasz #5296 Dátum: 2012. október 29. 17:22:27 pm » |  | 
 
 * áramot esetleg kap valahonnan?  vagy csak a difiből származó jeladóból való jel van? 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| gegE28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 100
								
								 | 
								|  | « Válasz #5297 Dátum: 2012. október 30. 11:12:25 am » |  | 
 
 12 Voltot érintgettem a difiben lévő jeladó vezetékéhez(közben bent figyelte valaki), meg se mozdult a km mutató, jelet adja a jeladó.  még arra jöttem rá hogy a vészvillogó visszajelző a műszeregységben (a két index nyíl között, az sem működik), de ha lehúzóm a sárga csatlakozót a műszeregység hátuljáról (4 vezeték megy bele), és a műszeregység hátulján vezetékkel árammal próbálgatom, úgy felvillan.  de már abban se vagyok biztos jót néztem-e a km óra csatlakozónak. Egy sárga csatlakozó? mellette egy ugyan olyan kék.  a difijeladó kábele megy a hátsó ülés alá, ott is megnéztem ott van egy csatlakozó az sincs szétcsúszva.  esetleg még valami tanács mit nézzek meg?  tanácstalan vagyok    |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2012. október 30. 11:17:15 am írta gegE28 » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Miki 24V 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4171
								
								 
								30/ 402 20 24
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5298 Dátum: 2012. október 30. 12:12:48 pm » |  | 
 
 Geg
 A műszeregységedbe csatlakozó sárga csati csak a digitális órát (amiben van, ott a BC-t) látja el memóriafeszültséggel (piros/fehér), rádió állásba fordított kulcsnál működési feszültséggel (lila/szürke),bekapcsolt világításnál pedig "dimmelt" háttérvilágítással (szürke/piros), valamint testtel (barna). Tehát ezen a csatin csak kifelé megy jel az órából.
 
 A műszeregység működéséhez szükségek jelek, feszültségek a fehér, illetve kék csatlakozón érkeznek.
 
 A sebességmérő jeladója ugyebár a diffiben van, arra pedig 2 szál megy. Egy barna és egy barna/piros. Ez nem pozitív, hanem test szál, ugyanis a sebességadó a testet szaggatja, a sebességmérőhöz szükséges pozitív pedig ott van az órában. Ez a barna, barna/piros vezetékpáros összesodorva érkezik a difitől a műszeregység fehér színű csatlakozójába.
 
 
 Másik. Az óraegységben a két irányjelző között nem a vészvillogó visszajelzője van, hanem a check controllé ( CC), ami alapvetően csak az M30 motorral szerelt típusokban van, a "kisebb motoros" modelleknél ez az opció extra volt, de csak egy bizonyos évjárat után. 518/518i-ben pl. sosem volt.
 
 
 Mit nézz meg? a biztosítékokat a motortérben, valamint mérj egy szakadást a jeladó kábelen a diffi és a fehér csati között a megfelelő lábakon. Ha minden oké, akkor döglött maga a sebességmérő egység, ami nem ritka esetben egyik pillanatról a másikra elhal minden előjel nélkül.
 
 Remélem tudtam segíteni.
 
 
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 E12 520/6 -1978E12 520/6 -1979
 E12 520/6 -1980
 E28 525e
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| gegE28 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 100
								
								 | 
								|  | « Válasz #5299 Dátum: 2012. október 30. 14:56:57 pm » |  | 
 
 Köszönöm a kielégítő választ!    Most már értem hogyan is működik. biztosítékok rendben vannak, még majd megnézem a jeladótól van-e szakadás. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Tamas 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #5300 Dátum: 2012. október 30. 17:12:55 pm » |  | 
 
 Sziasztok. adott egy e21 1,8i k-jet. A tünet, hogy hidegen nagyon nehezen indul. Elözmény: kevés volt benne a benzin és szörcsögött a benzinszivattyú,tankoltam bele és azota indul nehezen.de ha beindult(nagyon nehezen) és utánna mindjárt leállitom utánna pöccre indul, 1-2 óra múlva is. De 8 óra mulva már nem csak megint nehezen. Menet közbe semmi hibát nem produkál. mit érdemes megnéznem? köszi |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5301 Dátum: 2012. október 30. 20:37:36 pm » |  | 
 
 Sziasztok. adott egy e21 1,8i k-jet. A tünet, hogy hidegen nagyon nehezen indul. Elözmény: kevés volt benne a benzin és szörcsögött a benzinszivattyú,tankoltam bele és azota indul nehezen.de ha beindult(nagyon nehezen) és utánna mindjárt leállitom utánna pöccre indul, 1-2 óra múlva is. De 8 óra mulva már nem csak megint nehezen. Menet közbe semmi hibát nem produkál. mit érdemes megnéznem? köszi
 AC pumpa mellett a nyomás tartó kütyü,vissza engedi az üzemanyagot.? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5302 Dátum: 2012. október 30. 20:44:59 pm » |  | 
 
 Sziasztok. adott egy e21 1,8i k-jet. A tünet, hogy hidegen nagyon nehezen indul. Elözmény: kevés volt benne a benzin és szörcsögött a benzinszivattyú,tankoltam bele és azota indul nehezen.de ha beindult(nagyon nehezen) és utánna mindjárt leállitom utánna pöccre indul, 1-2 óra múlva is. De 8 óra mulva már nem csak megint nehezen. Menet közbe semmi hibát nem produkál. mit érdemes megnéznem? köszi
 Még olyan tippem lenne hogy az injektorfúvókáknál esetleg elengedi a nyomást és a benzin befolyik a hengerbe. Nézd/Szagold meg az olajad hogy higabb-e és van-e benzin szaga |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5303 Dátum: 2012. október 30. 23:03:45 pm » |  | 
 
 Kérdésem a következő: mit csinálnak előbb a nagyok? Üregvédelem vagy alvázvédelem? Köszönöm   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| hofoglu 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 556
								
								 | 
								|  | « Válasz #5304 Dátum: 2012. október 31. 21:30:32 pm » |  | 
 
 Szerintem először az alvázvédelmet kellene megcsinálni, mert ha a viaszos  üregvédő ráfolyik a lemezekre, nem tudsz rá festeni vagy épp alvázvédőzni. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| RaddiR 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 666
								
								 | 
								|  | « Válasz #5305 Dátum: 2012. november 01. 00:11:32 am » |  | 
 
 Szerintem először az alvázvédelmet kellene megcsinálni, mert ha a viaszos  üregvédő ráfolyik a lemezekre, nem tudsz rá festeni vagy épp alvázvédőzni.
 Köszönöm! Hasonló gondolat menet miatt fogalmazódott meg   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...   |  |  | 
	| 
			| 
					
						| collins 
								+8 év az autóm javára. 
								Administrator
								    Nem elérhető 
								Hozzászólások: 7154
								
								 
								18i 82/11 B6 81/11
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5306 Dátum: 2012. november 01. 01:32:16 am » |  | 
 
 üregvédelem mindig a vége! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever." |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Tamas 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #5307 Dátum: 2012. november 01. 10:43:01 am » |  | 
 
 Még olyan tippem lenne hogy az injektorfúvókáknál esetleg elengedi a nyomást és a benzin befolyik a hengerbe.
 Nézd/Szagold meg az olajad hogy higabb-e és van-e benzin szaga
 
  köszi mindenkinek megnézem    |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| MR.V12 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 6108
								
								 
								Dízeltocsevics
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #5309 Dátum: 2012. november 06. 20:06:11 pm » |  | 
 
 Bekérne pár órát,de fel lehetne építeni egy rendes V motort aluból,ezzel a technikával........     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 "...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető...""...fuss Forrest,fuss..."
 "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
 Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen...
 G11 740DX M Sport
 |  |  | 
	|  |