RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #5880 Dátum: 2014. február 13. 20:20:20 pm » |
|
Sziasztok!
E30 M20B23 L-jet motort találtam komplett felújítás után, kuplungszerkezettel. Milyen finomságok várnának rám, ha K-jetre való visszaalakítás után be akarnám lógatni az enyémbe? Motortartó? Kuplung? Köszi előre is.
m20-m20 miden azonos a befecskendező rendszeren kívül...e21 motortartó bakokat ráteszed és kompatibilis...
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5881 Dátum: 2014. február 13. 22:25:09 pm » |
|
Ezt sem hittem volna, hogy collins ilyet ír valaha. Amúgy igaza van. Ki kell herélni. Ja és 30 ezernél többet ne adj érte, mert kb 5 órás művelet. Most miért mindig engem? Egyébként azóta sem értem, hogy ezt mégis hogy gondolták. Amit pedig nem tudok elképzelni sem, hogy a teszt km-ek alatt hogy nem hullott szét egy motor sem.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #5882 Dátum: 2014. február 13. 23:13:22 pm » |
|
Most miért mindig engem? Egyébként azóta sem értem, hogy ezt mégis hogy gondolták. Amit pedig nem tudok elképzelni sem, hogy a teszt km-ek alatt hogy nem hullott szét egy motor sem. Mert ez életed első innovációellenes megmozdulása. Egyébként aki látott már ilyet szétszedve az el nem tudja képzelni, hogy ezt hogy gondolták.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #5883 Dátum: 2014. február 13. 23:51:26 pm » |
|
Ez nem innováció, baromság. Hitvány, műanyag fos.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5884 Dátum: 2014. február 14. 00:19:10 am » |
|
Már kezdem érteni,hogy annó a főnököm,hogyan tudott vagy 3millkót rákölteni ~1.5 év alatt az E38 30dezsőjére,meg akkoriban az még csúcs technika volt,le is húzták mint a sz@ros gatyát ,alig 8évvel később meg már mint ujjgyakorlat említjük,hogy ki kell venni belőle a lapkákat.Emlékszem,mondta,hogy a szívósorral van valami,de a fél motort meg kellett generálozni ,egy misi nem takarta be akkoriban ,bár a szerelőnek kinézett belőle egy lapostévé is minimum. Meg ő is okos volt,nyekergett a szervó benne,mondom neki kevés az olaj,á,majd ő tudja,fel trélereztette a nagyfaluba,valami szervízbe,mindjárt tettek bele neki egy új szivattyút,meg szíjakat,szíjtárcsákat,valami 4 kilcsiért+ tréler,büszke is voltam,hogy milyen jól karban tartotta a gépet,keményen meg is dolgoztam érte.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #5885 Dátum: 2014. február 14. 08:20:14 am » |
|
Sziasztok!
Kinek van tapasztalata hogy lehet kivenni az ABS jeladót, (első, hátsó) egyben. ( darabolni, összetörni, szétverni én is tudom )
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #5886 Dátum: 2014. február 14. 11:42:02 am » |
|
Sziasztok!
Kinek van tapasztalata hogy lehet kivenni az ABS jeladót, (első, hátsó) egyben. ( darabolni, összetörni, szétverni én is tudom )
nem szeretem feladatok koze tartozik mivel nem mindig sikerul egeszben kiszedni...normal esetben nem is kell kiszedni ,hacsak nem komplett kerekagyat kell cserelni valami miatt...ha az ellenalasa stimmel akkor hagyni kell.. sokat kell folyadekban aztatni ,hogy a korulotte levo rozsda fellazuljon, ami a szoros illeztes miatt nagyon szorosan fogja....az ujjabb tipusok mar lazan annak illesztve ,de ennek ellenere alltalaban csak roncsolassal lehet oket kiszerelni,...amugy is erzekenyek mindenfele nemkivan rezonanciara.../kalapacs..stb./... szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5887 Dátum: 2014. február 14. 12:11:13 pm » |
|
Melyikből ? Mert a cápákból nem tudod egyben kiszedni...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #5888 Dátum: 2014. február 14. 13:54:23 pm » |
|
Hogy tudom kimérni melyik szar? cápa és szeretném homokoltatni az egészet.
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
Turi Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Csabcser
|
|
« Válasz #5889 Dátum: 2014. február 20. 22:37:57 pm » |
|
Sziasztok!524td e28 kb 500km utàn elkezdi lefogazni a generàtor szíjat nem egyből csak ilyen sumàkul.Mitől lehet tàrcsàt nem làtom kopottnak.Màr a harmadik szíjat cserélem..
|
|
|
Naplózva
|
Csabcser
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5890 Dátum: 2014. február 21. 09:27:05 am » |
|
Vonalban futnak a tárcsák?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Turi Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Csabcser
|
|
« Válasz #5891 Dátum: 2014. február 21. 11:13:27 am » |
|
Figyelj ahogy néztem igen,de megnéztem a Passatomon is látsz benne valamennyi eltérést optikai csalódás miatt,de ha nem is futna vonalban akkor le is dobná vagy eltépné nem?Nekem legalábbis az e30 ilyenért elszabta már 300 km után.
|
|
|
Naplózva
|
Csabcser
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5892 Dátum: 2014. február 21. 11:29:35 am » |
|
Csaba a mérete biztosan megfelelő?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Turi Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Csabcser
|
|
« Válasz #5893 Dátum: 2014. február 21. 18:09:25 pm » |
|
Na látod itt a kánya,volt fent egy mikor megvettem elég szarul nézett ki le volt fogazódva fel lett rakva rá egy kicsivel nagyobb,azzal koppra kiment a feszítő,de most ezt is leszedte,ma ráakartuk tenni ami jó de a generátort csak félig lehet behúzni a csúszkáján.Attól félek ezt is leszedi teljesen.
|
|
|
Naplózva
|
Csabcser
|
|
|
c_sonty
Nem elérhető
Hozzászólások: 228
|
|
« Válasz #5894 Dátum: 2014. február 21. 18:49:53 pm » |
|
10x995-ös ékszíjat hoz hozzá a program, 10x865-öt a szervószivattyúra, a klímára pedig 13x800-at.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Turi Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Csabcser
|
|
« Válasz #5895 Dátum: 2014. február 21. 19:05:14 pm » |
|
De itt nincs klíma volt benne,de már nincs.
|
|
|
Naplózva
|
Csabcser
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #5896 Dátum: 2014. február 21. 19:50:37 pm » |
|
Akkor azt a szíjat nem teszed fel..
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
B.Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
|
|
« Válasz #5897 Dátum: 2014. február 22. 09:47:18 am » |
|
Sziasztok!
Megtudná nekem mondani valaki, hogy az e21 5 gangos spirálos váltója (m10-es motorra), és az e30 szintén 5 gangos, de nem spirálos váltója (ugyancsak m10-es motorra) között mi a különbség? Ha van spirálos hátlapom, az átrakható az e30-aséra? Vagy nem lehet átalakítani?
Üdv:
Csabi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #5898 Dátum: 2014. február 22. 18:07:34 pm » |
|
Sziasztok!
Megtudná nekem mondani valaki, hogy az e21 5 gangos spirálos váltója (m10-es motorra), és az e30 szintén 5 gangos, de nem spirálos váltója (ugyancsak m10-es motorra) között mi a különbség? Ha van spirálos hátlapom, az átrakható az e30-aséra? Vagy nem lehet átalakítani?
Üdv:
Csabi
Nem, sajnos nem rakható át, az E30 váltó nem csak a spirál elhagyásában különbözik, hanem egy teljesen másik típus.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
B.Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 65
|
|
« Válasz #5899 Dátum: 2014. február 22. 18:37:31 pm » |
|
Nem jó hír, de köszönöm a segítséget!!
Csabi
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #5900 Dátum: 2014. február 23. 14:09:09 pm » |
|
GTS-G40 11'H ez van a difimre irva.ez valami tuning cucc hogy gts vagy sima difi?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2014. február 23. 14:17:55 pm írta fura »
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #5901 Dátum: 2014. február 24. 08:13:08 am » |
|
GTS-G40 11'H ez van a difimre irva.ez valami tuning cucc hogy gts vagy sima difi?
Ha jól tudom,ez csak az önténynek (magának az anyagösszetételnek g=grauguss (szürkeöntvény) ) a száma.A blokkokon is kell hasonló "g" betűnek szerepelni valamilyen számmal,attól függ milyen ötvözet. A belseje a lényeg.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #5902 Dátum: 2014. február 24. 20:31:59 pm » |
|
Ha jól tudom,ez csak az önténynek (magának az anyagösszetételnek g=grauguss (szürkeöntvény) ) a száma.A blokkokon is kell hasonló "g" betűnek szerepelni valamilyen számmal,attól függ milyen ötvözet. A belseje a lényeg. hát egy nagy 7-es van a tetején.sajnos nem találtam s betüt sehol:( köszi a választ:)
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #5903 Dátum: 2014. február 24. 21:08:59 pm » |
|
Pedig nem egy űrkutatás kideríteni milyen a bele... Ha autón van, akkor emeld fel a hátulját, és tekerd meg az egyik oldalon a kereket. Ha meg nincs, akkor az egyik oldali kihajtást. Vagy vedd le a hátlapot, akkor látszik, hogy CO vagy igazi sperr.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Turi Csaba
Nem elérhető
Hozzászólások: 67
Csabcser
|
|
« Válasz #5904 Dátum: 2014. február 24. 21:38:53 pm » |
|
No.Hétvégén kicseréltem,a kis sűrű fogas szíjat szétkapta 30km alatt -10 fog kapásból,viszont utána a garázsomban volt egy új szíj nem tudom milyen szíj lehet szegény édesapám tehette még el.Feltettem azt a képen láthatjátok a szélesebb fogazású nem ilyen szíj hasonló,na most ezzel már próbáltuk amennyit egy hegesztés alatt álló autóval lehet próbálni,most úgy néz ki jó.Még nem kérte ki magának az öreg kék vérű
|
|
|
Naplózva
|
Csabcser
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #5905 Dátum: 2014. február 24. 22:27:27 pm » |
|
Pedig nem egy űrkutatás kideríteni milyen a bele... Ha autón van, akkor emeld fel a hátulját, és tekerd meg az egyik oldalon a kereket. Ha meg nincs, akkor az egyik oldali kihajtást. Vagy vedd le a hátlapot, akkor látszik, hogy CO vagy igazi sperr. tudom hogy nem sperr
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #5906 Dátum: 2014. március 01. 18:04:10 pm » |
|
A tanácsotokat szeretném kérni. Javítok egy öreg Toyota Corolla GT-t, gyakorlatilag teljes felújítás volt rajta. A tulaj most beállított egy rakás futóműalkatrésszel. Mindenhová (előre-hátra, kitámasztókarokhoz, összekötőkhöz) G-szemes csuklókat hozott. Ez utcai autóhoz mennyire jó? Gondolom a vizsgáról kivágják, de ezen kívül nincs más gond? Ugye semmiféle porvédő nincs rajta, a por, sár nem végzi ki? Nem szívesen rakom be, de valamivel meg kell indokolnom. Aztán lehet, hogy csak pályázós-kiállítós autó lesz belőle, de ezt még nem tudom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5907 Dátum: 2014. március 01. 19:24:37 pm » |
|
porvédőzni lehet, az nem gond, de minden rugalmasság megszűnik a futóműben, ezért a kényelem konkrétan megszűnik létezni, de a rallysok majd megmondják pontosabban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #5908 Dátum: 2014. március 01. 19:51:16 pm » |
|
A kényelem hiánya nem érdekel annyira, nem az én autóm. Inkább a biztonság és az élettartam, karbantartás érdekelne.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #5909 Dátum: 2014. március 05. 18:25:56 pm » |
|
Sziasztok!
Segítség kellene nekem. Az autóm olyat produkál, hogy kb 40km/h-tól 50-ig egy folyamatosan erősödő sípoló hangot hallat majd 50-nél kuss! Persze ez lassulásnál is igaz csak fordítva....Ez mi lehet??? Előre is köszi Krisz
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|