CápaBMW fórum
2024. május 05. 14:59:19 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3110118 alkalommal)
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3240 Dátum: 2010. december 20. 06:19:04 am »

Ja, nem akar úgy járni mint Promega! Cheesy
Off: annak a vacaknak pont a hátuljával van gond... az eleje jó csak törik Cheesy ON
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #3241 Dátum: 2010. december 20. 14:32:45 pm »

Az e21-re gondoltam, merthogy túrja az orrát. Wink
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #3242 Dátum: 2010. december 20. 15:38:51 pm »

Nem hiszem el, hogy egy hetes gombokból fenntartható lenne, újszerű állapotban, szervízelve rendesen, úgy, hogy minden működik, és minden újszerű. Ne hasonlítsuk az új autóhoz a kiült, kikopott, 1-2 apróság lóg, nem működik 7-eseket, mert nem egy kategória, semmilyen szempontból.
1. kanyarodni kell, egyenesben egy audi is tud menni
2. az M-es megy, de egy új 330i is 6.1 alatt van százon, de egy csippes 320d is 7-8 között. az igencsak 735i teljesítmény környéke:)
3. nem akkora a különbség, és az M-es is sima 3-as, csak erősebb:) Az enyémnek a motorja közeli rokonságban áll a 25i-vel.
4. 240-el egy hetessel kb 1 órát mész, és megállsz tankolni, hacsak addig ki nem estek a szelepek a blokkból:) én meg a 320d-vel tempomat 200-al autóztam németeknél. És még úgy is 900+ km-ert elment egy tankkal:) Na de ne legyunk fillerfuckerek, jó az E32, kéne is, de kizártnak tartom, h mondjuk 150.000km-es viszonylatban 3-4 év alatt kevesebbe kerülne, mint egy 1-2 éves premium selection 320d. és valszeg nagyságrendekkel többet kéne szervízelni, h újszerű legyen.
Én is viszonylag öreg autóval járok, de ha nem ennyit mennék, akkor fiatalabbra cserélném, és nagyságrendileg kb. Miki24V felkészültsége kell, hogy egy ilyen autót folyamatosan sokat tudj üzemeltetni (azaz évi 30-50.000km-ert. ami még nem extrém, az Astra 1.7d-kkel az ismerősök 100.000-et mennek egy évben, és 3szor mennek szervízbe, olajcserére, ami kb 2 óra mindennel együtt. ezt nem tudja egy régi autó)
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3243 Dátum: 2010. december 20. 17:24:53 pm »

Az e21-re gondoltam, merthogy túrja az orrát. Wink
jaaaa, én a másikra gondoltam...
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3244 Dátum: 2010. december 20. 17:30:05 pm »

rnie!

Mr-nek egyszer számokkal bebizonyítottam, hogy a 320d 100 ezer km alatt 1 Millió forintot hoz be üzemanyagon, ő mégsem szeretné elhinni Smiley. Pedig nem a katalógus fogyasztásokkal számoltam a hetes esetében, mert akkor jóval nagyobb lenne a különbség..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3245 Dátum: 2010. december 20. 17:55:14 pm »

http://www.youtube.com/watch?v=-PSp0ZRAIYc&feature=player_embedded#
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
rnie
Vendég
« Válasz #3246 Dátum: 2010. december 20. 18:04:09 pm »

rnie!

Mr-nek egyszer számokkal bebizonyítottam, hogy a 320d 100 ezer km alatt 1 Millió forintot hoz be üzemanyagon, ő mégsem szeretné elhinni Smiley. Pedig nem a katalógus fogyasztásokkal számoltam a hetes esetében, mert akkor jóval nagyobb lenne a különbség..
Szerintem vegyesben hoz az többet is, a mostani árakkal. 10ft/km az kevesebb, mint 3 liter. egy 320d és egy 735i ennél sokkal több, 4-5 liter is lehet, és az amortizációt (hirtelen sok km-nél) ellensúlyozhatja a plusz szervízköltség. Nekem ugyanis csak az összemérhető, ahol mindkét autóban minden tökéletesen működik. Az drága bármilyen korosztálynál. Nyilván évi 10-20.000km-nél sokkal kisebb az éves szervízköltség, míg az amortizáció egy új autónál magas, így lehet értelme összevetni. De 200.000km alatt, ami egy újszerű E90 320d-nek gyakorlatilag 6-8 olajcsere optimális esetben, meg gumicsere, egy E32-re, hogy újszerű maradjon, csillagászati összegeket kell költeni szervízben... Persze a hibák buherálásával, eltolásával, elfogadásával filléres autó:) de egy luxusautó sztem sosem lesz 1ft-ból fenntartható, nem ez a tapasztalatom még az M3-asokkal sem, és nem bonyolultabbak valszeg, mint egy hetes:)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3247 Dátum: 2010. december 20. 18:07:29 pm »

Persze!
Főleg, hogy egy 20d fogyasztását egyszerűen nem lehet 8 fölé vinni városban sem (nekem még sose sikerült), míg a 7-essel ugyanígy közlekedve a 15-17 liter is könnyedén megitatható.
Gyurinak asszem a nagy átlagja 13,6 már sok-sok ezer km alapján.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3248 Dátum: 2010. december 20. 20:13:45 pm »

rnie!

Mr-nek egyszer számokkal bebizonyítottam, hogy a 320d 100 ezer km alatt 1 Millió forintot hoz be üzemanyagon, ő mégsem szeretné elhinni Smiley. Pedig nem a katalógus fogyasztásokkal számoltam a hetes esetében, mert akkor jóval nagyobb lenne a különbség..


Collins,elhiszem,de nekem a 20dé,akkor is csak egy fos,nekem a BMW mást jelent,mint kommersz szar!
Nekem minimum 6 cilinder,temérdek lökettérfogat,lóerő,nyomaték,szőr felállító hang,őrjítő forma,nagyjából.
Én vagyok bátor a BMW-hez picit emocionálisan közelíteni,ezért is értékesebb számomra a gázos E32/egyéb nagy motoros BMW,így csupa nagy betűvel,mint valami nejlon kereplő,ami 6-8 milla,amiben nem férek el,nem fér el a család,nincs előttem vas/egyéb lendület csökkentő alkatrész,nincs csomagtartó,évi 1millkót/többet veszít az értékéből,bocsánat,az árából.
Én speciel még nem találkoztam olyan hibával az E32-imen amit ne tudtam volna orvosolni,töredéke szerszámmal,felkészültséggel,mint ami egy ilyen csipszes zacskóhoz kell.
Még meg említeném,hogy alapvetően nem a dízel technikával van bajom,hanem azzal amit fentebb írtam,hogy nekem a BMW mást jelent,mint haszon állat.Ebből logikusan következik,hogy más gyártónál nem érdekel a dízel üzem,mert nem BMW,a cdi előtti benzeket bármikor,vagy a már nem adagolós opeleket is újonnan bármikor,de a BMW,az nekem BMW,és nem fos!
Konklúzió(m):Arnie,Collins legyetek boldogok a 320-déitekkel,én beérem a BMW-kkel.
A többi fórumos zíbener tulaj pedig gyakoroljon önkritikát,hogy megint lefosták a bokájukat,pár húgy détől,meg sem mernek/tudnak szólalni!
240-nél kiesnek a szelepek.........
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3249 Dátum: 2010. december 20. 20:17:10 pm »

Megszólalni éppen mernénk, de minek tépjük feleslegesen a szánkat nyilvánvaló dolgok miatt. Erre ott vagytok ti....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3250 Dátum: 2010. december 20. 20:29:21 pm »

Mr! Nyilvánvaló, hogy egy patika 735i E32 ötször jobb egy húgydénél Smiley. Ebben egyetértünk Smiley.
A baj az, hogy az előbbi szerintem drágább, mint utóbbi Tongue. És ugye ebben nem értünk egyet.

Egyébként pedig ilyenkor mindenki úgy nekünk tud esni Cheesy miközben én is cápázom a magam módján, mégha nem is Gisti mennyiségű km-t teszek bele évente, használom, szeretem, szépítgetem lehetőségeimhez mérten.
Most, mint használati autóról beszéltünk, és ebben mást gondolunk. Illetve mást tapasztaltunk. Ennyi Smiley.


A kinti 50-eses jobb kormányos?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3251 Dátum: 2010. december 20. 20:32:53 pm »

Az volt,mára MP3-as lett,gondolom.
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 20. 20:38:06 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3252 Dátum: 2010. december 20. 20:33:42 pm »

Az alapvető vita forrás, ha esetleg nem jöttetek volna rá, a felhasználás jellege. Az egyik a munkaeszköz hatékonyságát nézi, a másik a közlekedési eszköz élvezeti értékét. Amúgy mindkettőnek igaza van, csak nyitottnak kell lenni a másik szemléletének az elfogadására is.

Amúgy MR egy megrögzött Insignia fantól érdekes gondolatsor. Cheesy

Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3253 Dátum: 2010. december 20. 20:34:00 pm »

Megszólalni éppen mernénk, de minek tépjük feleslegesen a szánkat nyilvánvaló dolgok miatt. Erre ott vagytok ti....

Már kiszálltam. Wink Smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3254 Dátum: 2010. december 20. 20:36:02 pm »

Amúgy MR egy megrögzött Insignia fantól érdekes gondolatsor. Cheesy

Melyik gondolatsor érdekes? huh
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 20. 20:38:29 pm írta collins » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3255 Dátum: 2010. december 20. 20:37:38 pm »

Az volt,mára MP3-as lett,gondolom.

bontóban végezte?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3256 Dátum: 2010. december 20. 20:44:27 pm »

bontóban végezte?

Igen,le kellet adnom,mert basztattak az útadó miatt,itt értelmetlen lett volna elbontani,haza vinni(tréleren) meg főleg.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3257 Dátum: 2010. december 20. 20:59:21 pm »

Nem hiszem el, hogy egy hetes gombokból fenntartható lenne, újszerű állapotban, szervízelve rendesen, úgy, hogy minden működik, és minden újszerű. Ne hasonlítsuk az új autóhoz a kiült, kikopott, 1-2 apróság lóg, nem működik 7-eseket, mert nem egy kategória, semmilyen szempontból.
1. kanyarodni kell, egyenesben egy audi is tud menni
2. az M-es megy, de egy új 330i is 6.1 alatt van százon, de egy csippes 320d is 7-8 között. az igencsak 735i teljesítmény környéke:)
3. nem akkora a különbség, és az M-es is sima 3-as, csak erősebb:) Az enyémnek a motorja közeli rokonságban áll a 25i-vel.
4. 240-el egy hetessel kb 1 órát mész, és megállsz tankolni, hacsak addig ki nem estek a szelepek a blokkból:) én meg a 320d-vel tempomat 200-al autóztam németeknél. És még úgy is 900+ km-ert elment egy tankkal:) Na de ne legyunk fillerfuckerek, jó az E32, kéne is, de kizártnak tartom, h mondjuk 150.000km-es viszonylatban 3-4 év alatt kevesebbe kerülne, mint egy 1-2 éves premium selection 320d. és valszeg nagyságrendekkel többet kéne szervízelni, h újszerű legyen.
Én is viszonylag öreg autóval járok, de ha nem ennyit mennék, akkor fiatalabbra cserélném, és nagyságrendileg kb. Miki24V felkészültsége kell, hogy egy ilyen autót folyamatosan sokat tudj üzemeltetni (azaz évi 30-50.000km-ert. ami még nem extrém, az Astra 1.7d-kkel az ismerősök 100.000-et mennek egy évben, és 3szor mennek szervízbe, olajcserére, ami kb 2 óra mindennel együtt. ezt nem tudja egy régi autó)

1. nézőpont kérdése, kanyarodni én is jobban szeretek
2. attól még csak egy 4hengeres turbódízel 3-as marad Smiley
3. meg jobb a futóműve, meg talán a fékjei is, gyakorlatilag csak a kasztni ugyanaz  Smiley
4. azért ez így egy kicsit erős... az M10 M20 M30-ak már bizonyítottak... Ott a sajátom, azért azzal példálózok, mert egyébként egy ritkaszar állapotú példány és mégis. Bírta a tempót!

Én megértem Mr.-t, hogy miről papol. Mennyi is egy ilyen 320d? alaphangon 2 milla? Hogy maradjunk az E32-nél, veszel egy jó állagú példányt m30b35-el, ha a motorját csontra felújítod minőségi alkatrészekből, legyen mondjuk 3 kiló, bele a gáz mégegyszer ennyi, van 1,1m-ból egy makulátlan hetesed, amivel gázból alig jössz ki drágábban, mint mondjuk egy 20d-vel. A futómű, fék dolgait most azért nem soroltam ide, mert azok gyorsabban fogyó alkatrészek.

Persze megértem a másik oldalt is, aki csak meg akarja venni az autót, egyen keveset, menjen, lehessen vele melózni, de akkor meg minek a BMW? Smiley Munkásautónak egy kicsit túlzásnak érzem, de ki mire költi a pénzét...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
M.Norbi
Vendég
« Válasz #3258 Dátum: 2010. december 20. 21:09:59 pm »

ezt neki gyártották
http://www.funvid.eu/index.php?page=videos&section=view&vid_id=105701
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #3259 Dátum: 2010. december 20. 21:23:12 pm »

Én megértem Mr.-t, hogy miről papol. Mennyi is egy ilyen 320d? alaphangon 2 milla?
én a 6-7 milliós újszerű autókról beszéltem:)

Hogy maradjunk az E32-nél, veszel egy jó állagú példányt m30b35-el, ha a motorját csontra felújítod minőségi alkatrészekből, legyen mondjuk 3 kiló,
Huh? ezeket a számokat honnan veszitek? egy 7-es BMW minőségi felújítása az milliós nagyságrend, nem százezres. Már ha rendes felújításról beszélünk, nem életben tartásról...Kivétel talán, ha valami nagyon patikával összefut az ember, de az azért nem mindennapos. Van most a hasznaltautón olyan E32, ami kevesebb, mint 1m ft ráfordítással szervízben (fórumon belül) újszerűvé varázsolható?

bele a gáz mégegyszer ennyi, van 1,1m-ból egy makulátlan hetesed, amivel gázból alig jössz ki drágábban, mint mondjuk egy 20d-vel. A futómű, fék dolgait most azért nem soroltam ide, mert azok gyorsabban fogyó alkatrészek.
Gáz?Smiley na aztán mi marad a csomagtartóból? nem tartom megoldásnak. Ha nem bírom fizetni, akkro veszek kisebbet.

Persze megértem a másik oldalt is, aki csak meg akarja venni az autót, egyen keveset, menjen, lehessen vele melózni, de akkor meg minek a BMW? Smiley Munkásautónak egy kicsit túlzásnak érzem, de ki mire költi a pénzét...
Mert nem annyira drága, és sokkal tartósabb, mint mondjuk egy ford tdci. Mike se véletlenül vett 525d-t egy jó Vectra helyett:))

Amúgy meg mielőtt rám ragadna, hogy 20d fan vagyok, jelentem, h egy 3literes benzines és viszonylag öreg bmw-m van, pedig lehetne E90 320d is lassan ennyi pénzből. Azt már kiszámoltam, h innentől kezdve 1 éven belül jobban járnék anyagilag, ha most eladnám az M3-ast és megvenném az 5 éves, 150-et futott, valóban hibátlan autót a barátomtól (ami az M3-asról nem mondható el...) oszt mégsem veszem meg:) De anyagilag bármilyen nagymotoros öreg BMW-nél jobb megoldás, ha használja is az ember az autót, csak nem mindig a pénz számít.

Elméletben én is abban hiszek, hogy egy E32 750i gombolkból fenntarthatóbb, és egy A2 1.2 PDTDI is többet eszik, de néha levezsem a napellenzőt:)
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 21. 13:22:53 pm írta rnie » Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3260 Dátum: 2010. december 21. 06:30:23 am »

Én megértem Mr.-t, hogy miről papol. Mennyi is egy ilyen 320d? alaphangon 2 milla? Hogy maradjunk az E32-nél, veszel egy jó állagú példányt m30b35-el, ha a motorját csontra felújítod minőségi alkatrészekből, legyen mondjuk 3 kiló, bele a gáz mégegyszer ennyi, van 1,1m-ból egy makulátlan hetesed, amivel gázból alig jössz ki drágábban, mint mondjuk egy 20d-vel.
És mostanában a 100L-es tank+ gáz nem is jön rosszul a keleti határszélen, sőt elég jövedelmező is lehet  Evil
Naplózva
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #3261 Dátum: 2010. december 21. 09:31:04 am »

 Még szerencse,hogy csak a Bajorokat hasonlítgatjuk fenntartás ,fogyasztás terén ,de már várom a
 "foswágen" ,skoda hívők üzemanyag visszatermelő szerkezeteikről a mesés történeteket is !                   Evil
 Amúgy egy e23,e32,de még az e38 is egy külön kategória  /nincs minden sarkon /,valamint a többi cápa is.
 Az újabb "nejlon"-al elveszel a skodák,suzukik  nagy tengerében . /e46-........e666 ...... /   Wink
                                                     sm_68 
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3262 Dátum: 2010. december 21. 19:03:16 pm »

ó je! Cheesy

http://www.keptelenseg.hu/keptelenseg/nem-sikerult-neki-40817
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mpower
Vendég
« Válasz #3263 Dátum: 2010. december 21. 19:06:48 pm »

Nem hiszem el hogy ennyien hiszik hogy az 1es elsőkerekes  Cheesy
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #3264 Dátum: 2010. december 21. 19:10:34 pm »

Ez mekkora már  Wink Cheesy


* user_11507633_1290702431522.jpg (19.22 KB, 508x172 - megtekintve 456 alkalommal.)
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3265 Dátum: 2010. december 21. 19:10:58 pm »


Báááááázzzzzz ...  Shocked  Evil
Naplózva

70/627-5355
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3266 Dátum: 2010. december 21. 19:44:00 pm »

Persze megértem a másik oldalt is, aki csak meg akarja venni az autót, egyen keveset, menjen, lehessen vele melózni, de akkor meg minek a BMW? Smiley Munkásautónak egy kicsit túlzásnak érzem, de ki mire költi a pénzét...
Mert nem annyira drága, és sokkal tartósabb, mint mondjuk egy ford tdci. Mike se véletlenül vett 525d-t egy jó Vectra helyett:))

Elméletben én is abban hiszek, hogy egy E32 750i gombolkból fenntarthatóbb, és egy A2 1.2 PDTDI is többet eszik, de néha levezsem a napellenzőt:)

Mike úgy kerüli a Vectra-t, mint a brazilok a munkát Evil

Munkásautó: definíció kérdése. Valaki építkezésre jár ki vele, és megáll a hátsó parkolóban egy tök mindegy, mivel, valakinek folyton tiszta, öltönyben jár, és meg kell vele jelennie.


Szerintem Miki az, aki el tudná mondani, hogy egy E32 tökéletes állapotban mennyibe kerül(ne).
Mivel egy 7-es BMW-ről beszélünk, ami ráadásul már elmúlt 20 éves, nem kis költség az "eredeti" állapotot helyreállítani.
Motorfelújítás? Ez talán az egyik legkisebb költség. Gyakori mellé egy jó kis automata rendberakás... Hűtő-fűtő rendszer rendberakása, belsőtér hibátlanná (vissza)alakítása, általában kasztnin van mit lakatolni, esetleg elemet cserélni, lényegében telifényt kell kapnia, a futómű-fékek rendberakása elöl-hátul felemészt, szerintem több, mint fél milliót.

Egy 7-es mindig is 7-es. Tök mindegy, hogy 30 éves, vagy vadiúj.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3267 Dátum: 2010. december 21. 20:53:04 pm »

Félreértetek, én nem a tlejes felújítást mondom, azt tudom mivel jár, hanem a napi sok km legyűrésére alkalmas állapotot.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
pic
Vendég
« Válasz #3268 Dátum: 2010. december 21. 21:06:51 pm »

Nem unjátok még.  Cheesy
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #3269 Dátum: 2010. december 21. 21:15:33 pm »

Félreértetek, én nem a tlejes felújítást mondom, azt tudom mivel jár, hanem a napi sok km legyűrésére alkalmas állapotot.
Azt viszont nem lehet mérni egy E90 320d-hez... Pont erről beszélek, patika autót a patikához, melós autót a melóshoz. Nekem szerencsére munkaügyben 1km-ert sem kell mennem, mivel dolgozni is kétkerekűvel járok, és ha utazunk, akkor repülővel. Így ha már "hobbi" az autó és prémium, azaz BMW, akkor csakis a jó állapotú jöhet szóba. Egy szakadt 7-es szerintem ciki is, meg fölöslegesen drága, haszonállatnak. És sajnos a hazai kínálat ilyesmi főleg, elvétve van egy-egy szép autó. Pedig egyszer nekem is kell egy hetes, és gyakorlatilag az összes generáció tetszik, szemben mondjuk a hármasokkal, ahol a facelift előtti E46 kimondottan nem kéne...
Mondjuk egyelőre a saját autómat kéne rendbe rakni:) Az 518-nál is feladtam, még legalább 500-1m költés vissza volt belőle:(

(aztán nehogy én legyek az új stasis - nem a mindenáron gyári állapotról beszélek, hanem arról, h az autó olyan legyen, amibe magyarázkodás nélkül beleültethetek bárkit, és nem kell eltakarni a kárpitszakadást, kikötni a visszajelzőket, meg diszkréten elhallgatni a nem működő extrákat:))
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 21. 21:29:14 pm írta rnie » Naplózva
Oldalak: 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!