CápaBMW fórum
2024. május 03. 22:30:55 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 190   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Offtopic; minden, ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli  (Megtekintve 2449490 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #690 Dátum: 2008. február 26. 20:59:46 pm »

Ez az !  1977 !
Nem 2005-6-7-8    Izé,ami elektronikusan a sebesség függvényében változtatja hogy ugyanakkora kormányfordításra nagy sebességnél sokkal kisebbet fordít a keréken !!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Egy számítógép vezérelt szar nekem avatkozzon bele a jármű vezetésébe.
Azon nem látszik az ég világon semmi sem.
Egyik pillanatról a másikra bekrepál,én meg megdöglök a családommal együtt,egy 800 Ft.értékű IC miatt !!!!!
Szép új világ !!!   Köszönöm nem kérek belőle.    eusa_naughty eusa_naughty eusa_naughty eusa_naughty eusa_naughty eusa_naughty eusa_naughty

Az évjáratot most nem vágom, de biztos, hogy a hetvenes évek közepe tájéka...Mai szemmel is gyönyörű.!!
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:46:20 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #691 Dátum: 2008. február 26. 21:00:08 pm »

persze, csak a pontosítás végett!

Oké.
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:46:36 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #692 Dátum: 2008. február 26. 21:26:34 pm »

Ezt én se értem...Egy hetes BMW, és egy Skoda Octavia melyik közös osztályba tartozik? Személygépkocsi? Négykerekű? Belsőégésű motorral hajztott gépjármű? Vagy hogyan?

SuperB ... akkor nevezzük kategóriának vagy karosszéria felépítésnek, ami alatt azt értem, hogy mondjuk egyterű vagy coupe, stb. ... mondjuk hasonló méretű padlólemez, tengelytáv, ajtók száma, elrendezés, stb. ... és bár a Skoda minőségben elmarad BMW-től, attól még gyártanak egy kategóriába tartozó autókat ... mint sok más gyártó is ...

bővebben: http://en.wikipedia.org/wiki/Car_body_style
               http://en.wikipedia.org/wiki/Sedan
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:46:57 pm írta collins » Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #693 Dátum: 2008. február 26. 21:28:59 pm »

Nem biztos, hogy elmarad minőségben, valljuk be őszintén a mostani BMW-k már nem valószinű, hgy elmennek 20 évet..:Sad(
Viszont szerintem egy kategóriába tartozót a ÍSkoda nem gyárt, legfeljebb az Ötösökkel, és a hármasokkal...
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:47:11 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #694 Dátum: 2008. február 26. 21:37:57 pm »


"Nem biztos, hogy elmarad minőségben, valljuk be őszintén a mostani BMW-k már nem valószinű, hgy elmennek 20 évet..:Sad("


Pontosan ezen gondolkodtam! A bálna merci az elsô, amelyik luxuslimuzin kategória, és megbukott, az értéke a javítási költségek miatt 10 évesen szinte nulla. Szerintem hasonló sorsra jut minden ilyen luxus dög. Elenyésznek, érdektelenség miatt bezúzzák valamennyit max 10 évesen. Nézzük merre megy a világ? 10 év mulva kinek fog kelleni egy levitézlett státuszkocsi? Gazdag palinak, aki ki tudná cseréltetni a gátlókat egy kisebb kocsi áráért, neki biztosan nem. Mi már ma is utáljuk, nekünk megintcsak nem. Akkor kinek? Max a románoknak. Majd tesznek bele Dacia motort, ha elfingik egy chip.
Nagy változások elôtt állunk (benzin-krah) és ez alapjaiban fogja megváltoztatni az autók értékét.
 Shocked
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #695 Dátum: 2008. február 26. 21:40:25 pm »

Nem biztos, hogy elmarad minőségben, valljuk be őszintén a mostani BMW-k már nem valószinű, hgy elmennek 20 évet..:Sad(
Viszont szerintem egy kategóriába tartozót a ÍSkoda nem gyárt, legfeljebb az Ötösökkel, és a hármasokkal...

lehet ... ehhez nem ártana tudni a padlólemezeik betű kódját, esetleg tengelytávot ... abból egyértelműen kiderülne ... de elképzelhető hogy SuperB - 5er és Octavia - 3er a felállás ...
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:47:34 pm írta collins » Naplózva

Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #696 Dátum: 2008. február 26. 21:51:18 pm »

Na szóval amikor az USA még autókat gyártott.
Chevrolet Corvette Stigray 1974-78


* corv 2.jpg (44.44 KB, 400x300 - megtekintve 569 alkalommal.)

* Corv 3.jpg (35.02 KB, 400x258 - megtekintve 526 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:47:51 pm írta collins » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #697 Dátum: 2008. február 26. 22:03:17 pm »

Ha jól tudom, a Superb és az Octavia padlólemeze azonos...
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:48:07 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #698 Dátum: 2008. február 26. 22:05:18 pm »

Na szóval amikor az USA még autókat gyártott.
Chevrolet Corvette Stigray 1974-78

Igen, ezek azok..Amit én láttam, annak fonott, oldalankénti kipuffja volt...Beszarááááááááááááááásss
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:48:24 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #699 Dátum: 2008. február 26. 22:07:41 pm »


"Nem biztos, hogy elmarad minőségben, valljuk be őszintén a mostani BMW-k már nem valószinű, hgy elmennek 20 évet..:Sad("


Pontosan ezen gondolkodtam! A bálna merci az elsô, amelyik luxuslimuzin kategória, és megbukott, az értéke a javítási költségek miatt 10 évesen szinte nulla. Szerintem hasonló sorsra jut minden ilyen luxus dög. Elenyésznek, érdektelenség miatt bezúzzák valamennyit max 10 évesen. Nézzük merre megy a világ? 10 év mulva kinek fog kelleni egy levitézlett státuszkocsi? Gazdag palinak, aki ki tudná cseréltetni a gátlókat egy kisebb kocsi áráért, neki biztosan nem. Mi már ma is utáljuk, nekünk megintcsak nem. Akkor kinek? Max a románoknak. Majd tesznek bele Dacia motort, ha elfingik egy chip.
Nagy változások elôtt állunk (benzin-krah) és ez alapjaiban fogja megváltoztatni az autók értékét.
 Shocked

Igen, a bálna mercit én is olvastam, 1,5 milliós javítási számlák, a Kárpát utcában, meg bécsben olcsóbban javítják pár száz ezzerrel. Sajnos a többi merci se sokkal jobb. Győzikét is gyakran látni a Kárpát utcában Smiley

Ami a benzinkrachot illeti az jó lenne ha még 15-20 évig nem következne be addig legalább élvezhetnénk a cápázást.
« Utoljára szerkesztve: 2008. február 26. 22:09:56 pm írta fehércápa » Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #700 Dátum: 2008. február 26. 22:25:01 pm »

Ha jól tudom, a Superb és az Octavia padlólemeze azonos...

Octavia - hosszított Golf padlólemez
SuperB - Passat padlólemez ... valószínűleg ez is toldott ...

most néztem utána én is ...
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:48:52 pm írta collins » Naplózva

Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #701 Dátum: 2008. február 26. 22:28:06 pm »

Kinában melyik VW-t gyártják?
Annak a padlólemezén van  a SB
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #702 Dátum: 2008. február 26. 22:34:41 pm »

A HELYZET AZ, HOGY RÖVIDEN FOGALMAZVA :LESZ*ROM A vw-T..
Viszont az akkor is hülyeség, hogy BÁRMELYIK VW egy kategória legyen a 760-as BMW-vel.Még a Phaeton se, pedig az tetszik kivételesen...
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:49:11 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #703 Dátum: 2008. február 26. 22:36:06 pm »

Ez az! Így hívjájk azt a kína szart aminek az alján van a SB.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #704 Dátum: 2008. február 26. 22:43:26 pm »

a sofőrös Passat és a sofőrös A6 padlólemeze megegyezik. azon van rajta a superb. a phaetonnak más padlólemeze van, azon mostanában -régi kedvenc- bentley-m van..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #705 Dátum: 2008. február 26. 22:51:46 pm »

Na szóval amikor az USA még autókat gyártott.
Chevrolet Corvette Stigray 1974-78
A Stingray a C3-as Corvette széria tagja, amelyet 1982-ig, egyes források szerint 84-ig gyártottak, utána jött ki a C4-es. A gyártás, hogy mikor kezdődött el azt nemtudom sajnos, de ha jól emléxem még 1970-előtt pár évvel (67-68). Az biztos, hogy ez az autó egy legenda. Az összes Corvette közül a legszebb, kiskoromban külföldi Ferrari szurkolók érkeztek minden évben a szomszédba, és az egyiküknek ilyen gépe volt. Valami gyönyör volt a hangja.
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:49:33 pm írta collins » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #706 Dátum: 2008. február 26. 23:00:05 pm »

Hát basszus, ez az oldal tényleg egy rakás IZÉ.
Most akkor ennek mi a lényege? Van nagyjából 10 model-nek nevezett csajszijuk akiket beültetnek különböző autókba és elküldik őket havas-jeges, homokos, saras vidékre egy stábbal és ebből lesz a poén?
Lehet hogy most rossz paszba vagyok de ez totál értelmetlen.

Ettől függetlenül a 3. kép amit linkeltél kedves, bár nincs nagyon toppon a csaj. (mondjuk úgy: otthon sokkal jobb van)



3. kép.. nyílván ..én se a csaj miatt tettem be (neked) Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:49:48 pm írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #707 Dátum: 2008. február 26. 23:05:57 pm »

van valakinek kedve ide kimenni?

én még nem tudom, hogy tudok e menni, csak gondoltam hátha érdekel pár embert.


http://www.tmw.ac.at/default.asp?id=2364

ennek is nagy sikere volt  Grin  Sad
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #708 Dátum: 2008. február 26. 23:12:31 pm »

Ami a benzinkrachot illeti az jó lenne ha még 15-20 évig nem következne be addig legalább élvezhetnénk a cápázást.
Hogy a benzinárakkal mi lesz azt szerintem még senkise tudja. Történt egy olajárrobbanás 1950 körül is, történt egy 1980-ban is. Most is történni fog egy... De az autók értéke szerintem nem fog megváltozni. Olyan autót tuti nem fognak gyártani ami átlagosan 6 litert ne enne a városi dugókban és akkor még keveset mondtam. A benzinnek már úgyse lehet nagy jövőt jósolni, szerintem 20 év múlva már meg fog jelenni az új üzemanyag.
Annyi bizonyos, hogy ezek a bálna Mercik bontóba kerülnek egytől-egyig. Az első felfüggesztések 150-200ezer kilométer után elfáradnak, cseréjük bontott alkatrészekkel 250 újakkal 500 ezer. Egy bálna mercihez meg körülbelül hozzá lehet jutni 400 ezer körüli áron. Kérdem én mire jó ez? A kocsi már olcsóbb mint a saját alkatrészei. A gyártó is jó lenne ha belátná hogy az alkatrészeket nem anyiért kéne eladni amennyiért vesztegelték akkor is mikor újnak számított a nagy batárjuk.
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:50:23 pm írta collins » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #709 Dátum: 2008. február 26. 23:13:26 pm »

A Stingray a C3-as Corvette széria tagja, amelyet 1982-ig, egyes források szerint 84-ig gyártottak, utána jött ki a C4-es. A gyártás, hogy mikor kezdődött el azt nemtudom sajnos, de ha jól emléxem még 1970-előtt pár évvel (67-68). Az biztos, hogy ez az autó egy legenda. Az összes Corvette közül a legszebb, kiskoromban külföldi Ferrari szurkolók érkeztek minden évben a szomszédba, és az egyiküknek ilyen gépe volt. Valami gyönyör volt a hangja.

 icon_slyuni icon_slyuni icon_slyuni
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:50:40 pm írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #710 Dátum: 2008. február 26. 23:17:30 pm »

tudod Graf ha egy autót megfelelően karbantartanak, akkor nem fekszik ki 150 e km után. de a gyártók épp erre játszanak.
marketing.. vágod? Smiley
namármost amíg te a bálnádban a hátadat masszíroztatod, és semmit nem érzel egy kátyús úton, addig az a négy légrugó több mint két tonnával küzd.. valahol a fizika is bejön a képbe.. és ugyebár minél bonyolultabb a konstrukció, a megbízhatósága annál kevésbé lesz az erőssége. ma már sokkal kevesebb teszt km-t futnak vele mint anno. ám ez ismét változóban van. az előző s klasse-val 8 millió teszt km-t mentek. az újjal 20-at. minőségben fényévekkel jobb is lett.
tudom most jön majd, hogy miért merci, stb...
de duplaturbós diesel E60-ak miért állnak nyáron dögivel a wallisnál mikor megyek? esetleg mert lövése nincs a srácnak, aki megveszi, hogy vissza kéne hűteni? ja, bocs....
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
VA E21
Vendég
« Válasz #711 Dátum: 2008. február 26. 23:20:03 pm »

tudod Graf ha egy autót megfelelően karbantartanak, akkor nem fekszik ki 150 e km után. de a gyártók épp erre játszanak.
marketing.. vágod? Smiley
namármost amíg te a bálnádban a hátadat masszíroztatod, és semmit nem érzel egy kátyús úton, addig az a négy légrugó több mint két tonnával küzd.. valahol a fizika is bejön a képbe.. és ugyebár minél bonyolultabb a konstrukció, a megbízhatósága annál kevésbé lesz az erőssége. ma már sokkal kevesebb teszt km-t futnak vele mint anno. ám ez ismét változóban van. az előző s klasse-val 8 millió teszt km-t mentek. az újjal 20-at. minőségben fényévekkel jobb is lett.
tudom most jön majd, hogy miért merci, stb...
de duplaturbós diesel E60-ak miért állnak nyáron dögivel a wallisnál mikor megyek? esetleg mert lövése nincs a srácnak, aki megveszi, hogy vissza kéne hűteni? ja, bocs....
elkell neki mondani..jah hogy a szerelőnek sincs lövése? Cheesy
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #712 Dátum: 2008. február 26. 23:20:52 pm »

nézd.. ezek leszarják. ha hajtod, vágod, akkor is kibír két évet. ő utána veszi a következőt..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
VA E21
Vendég
« Válasz #713 Dátum: 2008. február 27. 00:21:28 am »

ennek is nagy sikere volt  Grin  Sad

kabbe Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:51:06 pm írta collins » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #714 Dátum: 2008. február 27. 00:23:04 am »

Nesze nektek az új CS concept /a longotokkal elbújhattok papák!!!  Evil / .. és némi művészet, hogy maradjon is meg v.mi  shocked


* 37.De BMW Concept CS debuteerde eerder dit jaar op de Shanghai Motor Show.jpg (80.6 KB, 640x480 - megtekintve 570 alkalommal.)

* 38.Met deze conceptcar gunt BMW ons een blik in de toekomst.jpg (77.24 KB, 640x480 - megtekintve 529 alkalommal.)

* KimJoonBMW.jpeg (115.97 KB, 252x400 - megtekintve 565 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. február 27. 00:24:36 am írta Indy » Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #715 Dátum: 2008. február 27. 01:15:18 am »

követ rám, de nekem bejövős ...  angel
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:51:32 pm írta collins » Naplózva

VA E21
Vendég
« Válasz #716 Dátum: 2008. február 27. 02:21:03 am »

ha még egy 20-30 centivel hosszabb lenne a segge, nekem is..úgy már inkább lenne autóbb formája
« Utoljára szerkesztve: 2009. november 08. 22:51:48 pm írta collins » Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #717 Dátum: 2008. február 27. 06:48:31 am »


A HELYZET AZ, HOGY RÖVIDEN FOGALMAZVA :LESZ*ROM A vw-T..
Viszont az akkor is hülyeség, hogy BÁRMELYIK VW egy kategória legyen a 760-as BMW-vel.Még a Phaeton se, pedig az tetszik kivételesen...
Egyébként is ki venne olyan luxusautót, aminak az a neve, hogy népautó... szóvel egy nagy marketinghiba az egész
de ez itt már sztem off
sm_69
Promega
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #718 Dátum: 2008. február 27. 08:14:46 am »

tudod Graf ha egy autót megfelelően karbantartanak, akkor nem fekszik ki 150 e km után. de a gyártók épp erre játszanak.
marketing.. vágod? Smiley
namármost amíg te a bálnádban a hátadat masszíroztatod, és semmit nem érzel egy kátyús úton, addig az a négy légrugó több mint két tonnával küzd.. valahol a fizika is bejön a képbe.. és ugyebár minél bonyolultabb a konstrukció, a megbízhatósága annál kevésbé lesz az erőssége. ma már sokkal kevesebb teszt km-t futnak vele mint anno. ám ez ismét változóban van. az előző s klasse-val 8 millió teszt km-t mentek. az újjal 20-at. minőségben fényévekkel jobb is lett.
tudom most jön majd, hogy miért merci, stb...
de duplaturbós diesel E60-ak miért állnak nyáron dögivel a wallisnál mikor megyek? esetleg mert lövése nincs a srácnak, aki megveszi, hogy vissza kéne hűteni? ja, bocs....

Sok mindenben igazad van,DE !
Hidd el,hogy a jelenleg gyártott nagy luxus dögök és tök mindegy,hogy milyen márka,mire eléri a 150 ezer Km-t bizony elég sokszor"kifekszik" !!!!
Teljesen mindegy,hogy mennyire van karbantartva !


A lengéscsillapítók valóban igen nagy igénybevételnek vannak kitéve az autó tőmege miatt.
ÉÉÉÉÉS ?  Talán nincsenek ház méretű munkagépek Huh?
Azokban sem akkora lengéscsillapítók vannak mint egy Szutyuki Stiftben !!!!!!
Szándékosan alulméretezettek jelenleg gyártott autók alkatrészei.
Biztonságtecnikailag lehet,hogy OK,de a működőképesség szempontjából BOÁÁÁÁÁ.
A volt munkahelyemen a START-nál:
-Zsír új VW "Passau" 1,5 hónapos korától kezdte enni az olajat.
-Az egyik tulajdonos hiper-szuper AUDI-ja ha szóba került az autószerelő műhely főnöke folyamatosan köpködött.
A mióta megvan az nagyon sok baj van az elektronikával.
(Több szerelőtől is hallottam már:nagy VW-AUDI nem szabad venni! Minél fiatalabb annál szarabb! Max a kicsikben érdemes gondolkodi,mert azok még úgy-ahogy jók.)
-A másik tulajdonos BMW 745-jével játszottak kicsit a tavalyi Mikulás Rallin.
Szétszakadt a motortartó bölcső,meg egy két dolog..... Aluminium szar az egész eleje,a bölcső és főtartók is!
Persze,le lehet esni a pályáról,de kívül semmi sérülése nem volt,úgy emlékszem.Hát akkor?
Tudom most az jön,hogy : DEEE AZT nem is versenycélra építették.
                                    DEEE Viktor E21-esét sem !!! Mégsem szakadt szét még ez a része.
Meg annak a rengeteg E21-nek,E12-nek,E28-nak,E30-nak sem,amiket versenyzésre,driftre használnak!!!
Most az jön,hogy : DEEE azoknak át van építve a futóműve versenycélraaaa.
                          DEEE nem is a futóműről beszélek,hanem a motortartó bölcsőről,azt nem szokták megerősíteni-ha jól tudom-mert nincs rá szükség egy "AUTÓBAN".
Kisarkított példaként : Ha egy sima utcai Cápával,vagy E30-cal,E32-vel kicsit "ugrándozol" a füöldúton,valószínűleg semmi baja sem lesz,ha nem vered oda egy fához. 
Mindent összevetve 1990,max 1995 utáni autót nem szeretnék.
Minél drágább luxus autó,annál több időt tölt a szervízben.
Nem egy és nem két autóról tudok,márkától függetlenül.

Egy szóval : SZERETEM MERT CÁÁÁÁPAAAAA . 2006 295 smitten
         

 
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #719 Dátum: 2008. február 27. 08:21:45 am »

Kinában melyik VW-t gyártják?
Annak a padlólemezén van  a SB

Kínában mindegyik VW-t (illetve Audit) gyártják, a Santanatól (régi Passat sedan) kezdve az új Passat faceliftes változatáig, de amire Te gondolsz az vagy Passat L (azaz long vagyis kb 20 cm-rel toldott Passat) vagy az Audi A6 L (szintén toldott).
Naplózva

Főmordor.
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 ... 190   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!