CápaBMW fórum
2024. május 17. 21:22:34 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2725390 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2730 Dátum: 2010. július 04. 10:09:11 am »

Majdnem jó Cheesy

De ez 28i, ami végig L-jet volt, egy hagyományos pótlevegő szeleppel, valamint egy alapjárati állítóval, ami az "álló légtartályos" szívósornál a HF oldalára van felfogatva.
Egyébként érdekes, mert a korai motronicos E23 és E24-eknél még ugyanezt az ősi alapjárat szabályzást használták. (L-jet szisztéma), de az E28 535 már az általad említett "alapjárati motoros" volt Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #2731 Dátum: 2010. július 04. 10:13:05 am »

Köszi az instrukciókat !
                      Smiley
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2732 Dátum: 2010. július 04. 10:16:29 am »

Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2733 Dátum: 2010. július 04. 16:49:48 pm »

Várj Józsi, Gábornak nem olyan szívósora, mint ami Neked is, hanem már az "álló légtartályos".

Gábor.

Azért mert nem működik rendeltetés szerűen az a szerencsétlen B28, még nem kell pálcát törni felette. Azt meg végképp nem értem,hogy egy B20 után hogy lett hirtelen szarra sem elég a B28?... A B35-öt sem egyszerű bekötni, sőt a cápába betenni sem, főleg, ha az E32/E34-ből van (cápa tartóbakot nem tudod rátenni, egyedi kell).... márpedig a piacon található B35-ök 98%-a onnan van... nameg ha egy cápa L-jet bekötésével megakadsz, akkor egy full idegen konstrukciójú 1.3-as motroniccal mit csinálsz?

Egyáltalán megtaláltátok már az l-jet benzinpumpa reléjét és arról működik már?

Nem baszogatás akart lenni, de azért egy átépítés nem abból áll,hogy belebaszunk egy másik motort és kész...van rengeteg buktató, alakítani való, mire JÓL összeáll....és ezek nem olyan dolgok, amiket távsegítséggel meg lehet oldani.
Májki E12-ese is ilyen volt. Sosem tudták beindítani, mert képtelen volt a villanyász felfogni, amit magyarázok neki, ha meg kérdeztem, tök másról hadovált...

A másik dolog. Az ingadozó alapjáratod. Leírtam lentebb,hogy mit kellene megnézni, erre az alapjáratot próbálod tekerni, mert valaki azt mondta,hogy az a tuti... mindennek oka van és szépen, lépésről lépésre  utána kell menni a dolgoknak, ha kell szétszedni és újra összerakosgatni. Ha repedt, vagy hiányzik egy cső, akkor az cserés, nem pedig jóazmég, vagy nem kell az oda...és az sem jó hibamegállapítás,hogy "de jó volt a múltkor", valamint az "eladó azt mondta,hogy jó volt". Attól lehet fos, mert mint tudjuk, hazánkban minden, ami eladó, az 99,8%-ban:
-hibátlan
-most, de maximum 3 hete lett kiszedve
-kurva jól ment
-az orvos, vak, német/svájci dédapámé/barátomé volt,aki csak 30 évente egyszer TOLTA ki a garázsból
-csodájára jártak
-"nekem elhiheted,hogy ez kurvajó"



Szia!

Nagyon is jól működik, az alapjárat inga igazából csak bosszantó. A fogyijával pl nagyon meg vagyok elégedve, kevesebbet evett mint az m20-am a végén, pedig vontam vele hazafele vagy 280 kilót(motor meg futó, meg bölcső, kipuff, stb.).

A fals levegőnek is utána fogok nézni, de a kis vákuumcsövek mind újak, a nagyok közül pedig a pótlevegőt a szívócsonkkal összekötő cső új, a többi jónak tűnik. Van egy olyan gyanúm hogy a fékrásegítő vákuumcsőve(amit mi tettünk már rá - a kormányműbe bemenő szervócső csonkját tettük bele a szívócsonk aljába(annak a kis csöcsnek pont akkora az átmérője mint az m20-as fékrásegitő vákuumcsöveinek, viszont 16-os menetes furatot csinálni izgalmas történet volt Smiley de megoldottuk), az m20-as csöveivel, és azzal a kis bizbasszal, ami csak egy irányba engedi a levegőt áramlani)nem az igazi, mert elég hamar elszivárog a vákuum belőle leállítás után. Persze lehet hogy az a kis szelep a ludas, de megnézem majd szépen.

A kipuffom elvileg nem fojthatja a motort, mert a leömlőtől kettő 45-ös átmenő cső a kocsi feléig, onnantól pedig a kései m20-asok végig kétcsöves rendszere van alatta, szintén 45-ös átmérővel(bár asszem az egyik cső kisebb). Vicces hogy ehez képest halkabb mint az m20, egészen más a hangja, nem olyan érces mint az, hanem "modernebb" a hangzása. Pedig egy dobot kihagytunk ahhoz képest. Zsombor szerint meg egyenesen túl halk, papás Cheesy

Mostmár tudom hogy milyen beletenni egy másik motort, megvoltak a buktatók. Megadtuk a testet a gyújtásmoduloknak, és a benzinpumpa is rendesen be van már kötve(a relé végig meg volt, a piros vezetéknek is megadtuk a pluszt, a kesztyűtartóban lévő zöld-sárga maradt ki a buliból, miután azt is bekötöttük már ment faszán, és bocs a telefonálás miatt, de nem akartunk random rádobni egy plusszt, hogy hátha megy, aztán ha nem akkor meg hopp kisütöttük a vezérlőt meg az összes gyújtásmodult). A svájci baromságot is elvileg teljesen eltüntettük. A légszűrőházat ledugóztuk ott ahol annak a kipuffgáz visszavezetése volt, a leömlőről jövő csöveket pedig a szelepek után behegesztettük.

Azt az alapjárati pótlevegő állítót pedig mindenképpen kell cserélnem, mert a mostani úgy összegyógyult, hogy beletörtünk egy csavarhúzót. Mindkét irányba próbáltuk tekergetni, hasztalanul. Ha meg úgyis új állító lesz, akkor azt úgyis be kell állítani.

Az hogy a motor magában milyen azt most hagyjuk(nem a rángatás). El voltam keseredve és fáradva, plusz tegnap este meccsnézés volt, a sör is fogyott, kicsit már kapatosan sikerült ideböffenni a sorokat. A lényeg annyi a b28 kontra b35 dologban, hogy jól megy, de hozzá kell ahhoz szoknom hogy ez nem m20, ez nem indul úgy meg 4000-nél. A nyomatékja olyan hogy 2000-es fordulatról kettesben fényes aszfalton akkor rakom keresztbe amikor csak akarom. Egyesben meg fölkapar(16os kerekek vannak rajta). Csak besokalltam egy picit na, de nem hagyom ennyiben.
Naplózva

Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2734 Dátum: 2010. július 04. 22:19:10 pm »

....Amúgy meg B35 kell, a 28-as szarra se elég.

Én meg már pont fordítva látom.  Wink  Smiley
Naplózva

70/627-5355
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7124


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2735 Dátum: 2010. július 04. 22:21:54 pm »

engem vitt Miki a 28i-vel. odabasz. a 35i is tud, volt szerencsém egy párhoz... de egész más a karakterisztika, nekem a 28i kéne ez tuti!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2736 Dátum: 2010. július 04. 22:40:52 pm »

Sokkalta dinamikusabb motor a 28i, főleg városi használatra... 1-2 hétig használtam egy E28 528i-t, én akkor döntöttem mellette  Wink  Smiley Városban 8 litert evett... 

Persze attól még a 35i  295 295 295
Naplózva

70/627-5355
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2737 Dátum: 2010. július 04. 22:54:41 pm »

Sokkalta dinamikusabb motor a 28i, főleg városi használatra... 1-2 hétig használtam egy E28 528i-t, én akkor döntöttem mellette  Wink  Smiley Városban 8 litert evett... 

Persze attól még a 35i  295 295 295

Akkor ki kéne próbálnom egy 35i-t.
Naplózva

steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2738 Dátum: 2010. július 05. 00:03:21 am »

Adott a mazda 1.3 16v karbi...
A kuplung fent fog..kivettem az egész gecit a heyléről..összehasonlitva az új és régi tárcsa között 1mm a különbség a vastagságban...szemmel látható sérülés nincs...talán a szerkezeten látható kicsi égés nyom,de az szerintem elhanyagolható...
Mi a fasz van??Kompletten lesz cserélve minden(csapágy,tárcsa,szerkezet),csak jó volna tudni,hogy akkor a hengereket is felkéne-e újitani vagy sem..mert sehol sem találni hozzá felújitó szettet...fasza...
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2739 Dátum: 2010. július 05. 00:48:59 am »

Esetleg a szakál-metálnál,van-e valakinek ipari kedvezménye??Ha igen akkor kérem privátban irjon rám...sürgös lenne...
Vagy aki,tud olcsón főtengely-hajtókar-tám csapágyat és dugattyúgyűrűt szerezni...
köszönöm!!!
Naplózva

steffe
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2740 Dátum: 2010. július 05. 09:38:23 am »

engem vitt Miki a 28i-vel. odabasz. a 35i is tud, volt szerencsém egy párhoz... de egész más a karakterisztika, nekem a 28i kéne ez tuti!

Az m30 motoros cápákon általában 7,4 kg -s lendkerék van, viszont az m30b35 -ön már 10,2 vagy 14,4 kg-s. Szerintem emiatt érezted a 28i -t dinamikuasabbnak, mert nem olyan lusta a gázrekaciója, mint a 35i -nek. Egyébként én próbáltam mindkét motort drift közben, e30 bódéban. A 28i érezhetően gyengébb, sokkal jobban kell neki rúgni a gázt hogy tartsa a driftet, és 3. -ban se nagyon akarja vinni, ami a 35i -nek viszont sima ügy.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2741 Dátum: 2010. július 05. 10:07:42 am »

Kox!

Mi egyszerű, hétköznapi utcai használatról beszélünk Wink Ahová egyértelműen az erőre van szükség, ott a B35 nyer.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2742 Dátum: 2010. július 05. 10:31:54 am »

Könnyű lendkereket rá, és akkor abban is jobb.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 05. 12:00:06 pm írta collins » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7124


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2743 Dátum: 2010. július 05. 12:18:43 pm »

gyuri hatosa ász, de megöli a buta automata az erőt. scses manuálja iszonyat milyet lépett... gyuri hetese gecire tud menni, tényleg odabaszósan tol végig minden fokozaton ezertől leszabályzásig.
DE
erre a bődületes nyomatékra-teljesítményre nincs szükség a mindennapokban. egy E28-ba szerintem egy m30b28 tökéletes választás. van erő benne pályázáshoz is, városban sem fogyaszt vészesen sokat, 1500-ról is el tud indulni, stb.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #2744 Dátum: 2010. július 05. 13:23:29 pm »

De ha van lehetőség, hogy minimális plusz ráfordítással legyen több, akkor miért ne? Jól megy a 28as is, de ha már reszelget az ember, miért nem a nagyobbal kezd? angel Nem hiszem, hogy hátrányosan befolyásolná a használhatóságot a plusz teljesítmény Evil
Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #2745 Dátum: 2010. július 05. 13:48:58 pm »

Lenne egy kérdés... most okoskodjatok... de előre leszögezem, ha valamelyik esetleg azt próbálja mondani hogy dobjam ki, vagy vigyem a méhbe, azt jól picsán rúgom...  Evil

Szóval mint mindenki tudja, 2 db negyvenes dellorto van rajta, de ez a jelen esetben szerintem mellékes mert nem karbi gond lehet.
Néha azt csinálja, mint pl tegnap, hogy kurva jól megy az országúton, beérek Fehárvárra, lámpák, ácsorgás stb, majd elkezd nem lenni alapjárat,
és leáll, de olyan az egész, mitha nem kapna naftát, és el sem indul. Utána várok vele  negyed órát, mintha mi se tortént volna, simán elindul,
megyek a városban tovább, megint lámpák, ácsorgás, semmi baja, kimegyek az országútra, ott meg megint megy mint a barom, beérek pestre, semmi gond, hazaérek, és ott megint le akar állni. Ezt már kb egy hónapja produkálja, mondjuk csak kétszer mentem vele azóta. Lehet ez gyujtás probléma? Lehet hogy elmászik a hőtől, a melegtől? Nem értem... Kb egy hónapja a belvárosban játszotta el velem, egyszer csak nem volt alapjárat, akkor is félreálltam vele, negyed órát pihent, majd elindult és hazamentem vele. Mi a szar lehet? valaki azt mondta, hogy az áldogálásban a hőtől, felforrósodik a benzin a karbi előtt a csőben, és ezért áll le... de ez egy faszság szerintem, mert eddig nem volt ilyen baja, és minden ugyan ott van ahol eddig volt...  Tisztelettel és alázattak köszönöm ha valaki tudna valami építőjellegű okosságot mondani ezen anomáliára...

Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2746 Dátum: 2010. július 05. 14:01:58 pm »

Fogalmam sincs, mert nem értek hozzá, de az én E21 316 om akkor csinálta ezt, mikor eltünt a kenőfilc a megszakító tengelyéről, és apránként kezdett elfogyni a hézag. aztán persze a végefelé már se hidegen, se melegen nem indult, de eleinte hidegen még igen. Nem tudom tudományosan levezetni Smiley
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #2747 Dátum: 2010. július 05. 14:54:40 pm »

nekem is eszembe jutott, de olyan nincs hogy csinálta egy hónapja is, pénteken meg lementem a balatonra semmi baja, majd visszafelé megint...
itt valami más van...
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 05. 15:02:30 pm írta collins » Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2748 Dátum: 2010. július 05. 19:31:57 pm »

B28vsB35.
Volt 528i-m tök jó,manapság kb nincs eladó 528i/728i,így a legtöbben építik az M30-as cápáikat,nyilvánvalóan B35-tel,kivételes esetekben pl. van egynagyon pipec B28,akkor azzal.Van azonban még egy igen komoly érv a B35 mellett,nevezetesen,hogy kb 50-szer annyit gyártottak belőle,ne feledjük 28i 86-ig volt a hetesben,88-ig az ötösben,a B35 92-ig intenzíven gyártva volt az E34/E32-ben!
Egyébként a hobbiautóban tök mindegy mennyit fogyaszt nem?Csak menjen. sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2749 Dátum: 2010. július 05. 21:35:32 pm »

nekem is eszembe jutott, de olyan nincs hogy csinálta egy hónapja is, pénteken meg lementem a balatonra semmi baja, majd visszafelé megint...
itt valami más van...

Benzinszűrő? Banálisan hangzik de haver Renault 5-ösében az volt a ludas, mondjuk az rángatott... Az ac előtt volt valami gagyi benzinszűrő, a benzin átment rajta, csak épphogy megvolt repedve és ott falsot szívott... Néha rángatott, néha nem...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #2750 Dátum: 2010. július 05. 21:41:53 pm »

Üdv mindnekinek!
Kicsit ritkásan vagyok errefelé, de azért néha megjelenek.
Szóval, a kérdésem a következő:
Mi a tökért nem működik az ABS-em? Jeladók jók, fékbetét-tárcsa jók, vezérlő jó. Akkkor?HuhHuh undecided undecided undecided

Más.
A kerékőrt hogyan lehet leszedni a leszedő nélkül? Sajnos eltörött a leszedője és hiába lett meghegesztve, kifordol a kis piszok.  angry
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7124


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2751 Dátum: 2010. július 05. 23:31:19 pm »

a bal oldali kis kárpitomat szeretném berakni a kocsiba. Mivel nincsen szétfaragva, ezért az a kérdésem, hogy ha az útjában lévő géptető nyitót lecsavarozom, berakom a kárpitot a helyére, elrendezem, és visszacsavarozom, akkor nem állítódik el ugye semmi?
(bocs, ha láma kérdés, de nem néztem meg, hogy is van, csak tudom h útban lesz)


köszi!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2752 Dátum: 2010. július 06. 01:28:38 am »

Nem tudsz neki ártani, csak a csavart ne szakítsd bele, visszafelé.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2753 Dátum: 2010. július 06. 13:28:39 pm »

Csinálnom kéne egy ehez hasonló szerkezetet:



Arra gondoltam hogy a forgó részét, egy E30 hátsó kerékaggyal (az van itthon) oldanám meg...  ki mit gondol? bírni fogja?
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #2754 Dátum: 2010. július 06. 13:53:27 pm »

Én most vettem ehhez hasonlót. Szerintem jobban jársz, ha veszel olcsón egyet, és azt csinálod meg csapágyasra... Így szar. Égyébként az e30 kerékcsapágy biztos elbírja Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 06. 17:00:26 pm írta collins » Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2755 Dátum: 2010. július 06. 15:44:52 pm »

Hát ja, csak akkor minek vagyek, ha így is úgyis alakítani kell rajta.. az agyon kívül a többi zártszelvény, azzal meg tele van itthon a műhely Cheesy

Egyébként pont akartalak kérdezni, hogy te honann vetted, és menyire vagy elégedett vele?
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #2756 Dátum: 2010. július 06. 17:31:18 pm »

Az a része rendben van, ami zártszelvény, de mire veszel hozzá kerekeket, összehozod szépre, stb... Szerintem jobban megéri készen. Plusz az a téglalap alaplap, amiről kiáll a 4 kar, elég vaskos darabnak kell lennie, azt nem tudom, hogy van e kéznél, plusz meg tudod e szépen munkálni.
Én a Fétisnél vettem, olyan 22e körül, de megbántam...
Ilyet kell venni, ennyiért:
http://lincos.hu/hu/motortarto-bakok-motorkiemelok/motortarto-bak
Persze motorfüggő is, ha mondjuk m10et akarsz szerelni rajta, akkor nem kell csapágyazni, de én a v6al már szenvedtem, mert nehezen forgott. Ami még problem a Winntechel, hogy nem jó helyen vannak a furatok az 'agy' belső csövében(ha így érthető), és kalapáccsal kell beleverni a stiftet angry Kéne egy gyűrű bele, hogy hosszirányban ne menjen el. De ez a Winntech a Fétisnél. Szerintem ami a linken van az egy fokkal jobb(kiindulva a motorkiemelőmből, mert az innen van) Wink
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2757 Dátum: 2010. július 06. 20:44:59 pm »

Én az autómat megfordítom csapágy nélkül, nehogymár egy motort ne lehessen... Csináld meg, jobban jársz!
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2758 Dátum: 2010. július 06. 21:21:42 pm »

Zsombor:

Ez a Lincos szimpatikusabb, bár a 900Kg teherbírás elég optimistának tűnik Smiley még alszom rá egyet... vastag lemez van itthon, 5ös, meg 10es is Smiley megmunkálás még csak csak, ami miatt esetleg nem éri meg az az, hogy kereket valóban venni kell, illetve nekem sajnos az idő is drága most Sad

De köszi a linket, rugóöszehúzót veszek tőlük, az nem játék.
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2759 Dátum: 2010. július 06. 22:58:17 pm »

Kimész a bolhapiacra és veszel kereket 200 Ft-ért egy szatyorral...  Evil Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 [92] 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!