CápaBMW fórum
2024. május 14. 16:13:56 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2337917 alkalommal)
Sabc
Vendég
« Válasz #1920 Dátum: 2007. május 30. 21:09:56 pm »

Bogénak se elsőre hittem el. ő mondta másodikra, te mondtad először. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:39:07 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1921 Dátum: 2007. május 30. 21:10:20 pm »

Mert köcsög vagy:)))))))))))
Nem akartam ezeket a szavakat használni. Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:39:19 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1922 Dátum: 2007. május 30. 21:11:17 pm »

Na elmentek mindketten a pics. .... SmileySmileySmiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:39:28 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1923 Dátum: 2007. május 30. 21:12:24 pm »

Ja és mert nevetséges lenne, ha a orzágos bajnokság középmezőnyébe alu aggyal mennék:(
Nem vagyok rokona sem Kukku Mikunennek, se ilyeskinek:(
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1924 Dátum: 2007. május 30. 21:12:46 pm »

Smiley))
Most tényleg röhögök:)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:39:38 pm írta Promega » Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #1925 Dátum: 2007. május 30. 21:13:27 pm »

Komolyan gondolja és hidd el légyszíves, mert így van. Nézz VB közvetítéseket, meglátod!!! És még egy hihetetlennek tűnő tény: Ha elfogy a megfelelő keverékű gumi, akkor a vágással korrigálják a melegedését is. Ezt nem én találom ki. Könyvek+infók, sokkal-sokkal okosabbaktól. Tényleg nem vicc.
Én láttam a júrósporton, hogy egy overálos pali orrszőrnyíróval nekiesik egy többezer euros gumiabroncsnak és össze-vissza kaszabolja. Gondoltam a Burdakatalógust fejből nyomja... Grin

« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:44:15 pm írta Promega » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1926 Dátum: 2007. május 30. 21:13:46 pm »

Ja és mert nevetséges lenne, ha a orzágos bajnokság középmezőnyébe alu aggyal mennék:(
Nem vagyok rokona sem Kukku Mikunennek, se ilyeskinek:(

Miért? Attól hogy középmezőny, nem használhatsz csúcstechnikát?
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1927 Dátum: 2007. május 30. 21:16:38 pm »

Nem, csak csúcstechnikával égő ott lenni. Persze lehet hogy előbbrébb lennék, de ha nem, akkor szégyelném magam. Nem fenyeget ennek a veszélye. Pillanatnyilag rendes slickre sincs pénzem:(
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:44:34 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1928 Dátum: 2007. május 30. 21:17:50 pm »


Én láttam a júrósporton, hogy egy overálos pali orrszőrnyíróval nekiesik egy többezer euros gumiabroncsnak és össze-vissza kaszabolja. Gondoltam a Burdakatalógust fejből nyomja... Grin


Hát ez az. És akkor kapok röhögő/síró görcsöt, amikor a magyar rally mezőny N4 kategória 27-ik Mitsubishis versenyzője,a mikor megelőzi 5 Lada, 1 BMW meg az összes S1600/2000 azzal magyarázza a bizonyítványát, hogy nem volt megfelelő gumija. SmileySmileySmiley
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1929 Dátum: 2007. május 30. 21:18:42 pm »

"Mike üzeni Viktornak, hogy használja a fórum privát levelezés részét a hirdetésekre válaszolások helyett a hirdetési topic átláthatóságának céljából, mert ha nem, akkor a popsijába dugok egy E23 kardántengelyt ... zsírzás nélkül! "

És még kérdi, hogy miért köcsög:))))))))))
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #1930 Dátum: 2007. május 30. 21:21:49 pm »

Hát ez az. És akkor kapok röhögő/síró görcsöt, amikor a magyar rally mezőny N4 kategória 27-ik Mitsubishis versenyzője,a mikor megelőzi 5 Lada, 1 BMW meg az összes S1600/2000 azzal magyarázza a bizonyítványát, hogy nem volt megfelelő gumija. SmileySmileySmiley
Naja, de a gumi mellett még az autó sem minden esetben hibás...maximum a navigátor. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:45:20 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1931 Dátum: 2007. május 30. 21:22:58 pm »

"Mike üzeni Viktornak, hogy használja a fórum privát levelezés részét a hirdetésekre válaszolások helyett a hirdetési topic átláthatóságának céljából, mert ha nem, akkor a popsijába dugok egy E23 kardántengelyt ... zsírzás nélkül! "

És még kérdi, hogy miért köcsög:))))))))))

Na jól an, csak el ne kezdjétek már egymás f.szát sz.pni!
Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1932 Dátum: 2007. május 30. 21:24:09 pm »

Naja, de a gumi mellett még az autó sem minden esetben hibás...maximum a navigátor. Wink
Magyarázkodásban Ferjánc (fejránc:))) viszi a tabellát. Egyszer ezt mondta, hogy azért kapott ki, mert nem volt murvára való stabil karja, csak asztfaltos. Ja igen. De csak egyedül Ő ment csúcstechnikával abban az időben, mások meg a nyálukat csurgatták és mégis időnként tetemesen elverték. Hát erről ennyit.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:45:42 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1933 Dátum: 2007. május 30. 21:27:13 pm »

Azért Schleider sem volt semmi (nyugodjék békében). Azért verték el a Zemplénen friss legújabb fejlesztésű VB-ről hozott (tényleg) gyári Subaruját az N-es elsőkerekesektől kezdve VFTS-eken át az A-s Ladákig mindenki, mert nem volt csak murvára való váltója és 170-nél többet nem ment az autó.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:46:07 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Begi
Vendég
« Válasz #1934 Dátum: 2007. május 30. 21:28:01 pm »

egyszer láttam egy rallyversenyző nőről egy filmet, akinek a lányát a 80-as években elrabolták. A nőci ma tolókocsiban ül és kissrácokat oktat motorversenyzésre. ő nyilatkozta, hogy amikor meglátták, hogy a lányát egy Mercedesbe betuszkolták, utánaeredtek a versenyautóval. És a szériamerci lenyomta a versenyautót (gondolom bigulit) versenypilótástul....valaki hallott erről valamit?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:46:33 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1935 Dátum: 2007. május 30. 21:28:36 pm »

Na jól an, csak el ne kezdjétek már egymás f.szát sz.pni!
Ne türelmetlenkedj, Te is sorra kerülsz!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:46:48 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1936 Dátum: 2007. május 30. 21:30:33 pm »

Azért Schleider sem volt semmi (nyugodjék békében). Azért verték el a Zemplénen friss legújabb fejlesztésű VB-ről hozott (tényleg) gyári Subaruját az N-es elsőkerekesektől kezdve VFTS-eken át az A-s Ladákig mindenki, mert nem volt csak murvára való váltója és 170-nél többet nem ment az autó.
Na jó, ez még hadján, de a stabil kar?Huh
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:47:03 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1937 Dátum: 2007. május 30. 21:33:38 pm »

egyszer láttam egy rallyversenyző nőről egy filmet, akinek a lányát a 80-as években elrabolták. ...
Erről nem, de:
Röhl a finn rally etapján utolért egy családapa által családdal megpakolt Volvót és megpróbálta megelőzni, de családapánk vette a lapot és nyomta neki. Végül Röhl beesett az árokba. Smiley
Mellesleg útálom azokat a tapló köcsögöket, akik etapon le akarnak állni versenyezni minden versenyautóval. Engem speciel sokszor megtalálnak. Egyszer egy ilyen Trabit sikerül féktávon beugrasztanom az árokba. Mondjuk atom részegek voltak a benne ülők.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:47:39 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1938 Dátum: 2007. május 30. 23:28:18 pm »

NEM!!!
Ha jobban megnézed, akkor megtalálod a mértani alakzatot. Íves vonalakat keress és pontosan, szimetrikusan vannak elosztva, mégha elsőre nem is úgy tűnik. ...
hmm, hát gondolkodjunk logikusan! a fékbetéteket F erővel szorítja oda a féknyereg dugattyúja. A fékbetétnek van egy felülete, ezért az F erőt tekinthetjük a fékbetét felületén megoszló erőrendszernek. Tegyük fel, h a megoszló erőrendszer 1. esetben a tárcsa sugarának (legyen R a jele) mondjuk 1/2*R és R része között hat. A megoszló erőrendszer helyettesíthető egy koncentrált erővel (melynek nagysága itt F értékű), és ami fontos, az most jön, a támadáspontja a megoszló erőrendszer felénél van, tehát az R/2 és R közötti szakasz felénél, ami 3/4*R-nél van.. 2. esetben érjen le a fékbetét a tövéig, ez esetben a megoszló erőrendszer R=0 és R között helyezkedik el, ugyanígy helyettesíthető egy koncentrált erővel (ami F nagyságú szintúgy), támadáspontja viszont 1/2*R-ben lesz. tehát, amikor a betét nem megy le a tárcsa tövéig, akkor nagyobb nyomaték csavarja a tövét (M=F * 3/4*R), mint amikor leér (M=F * 1/2*R).. szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:48:05 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #1939 Dátum: 2007. május 31. 00:10:30 am »

Ez így van,viszont,ha R0 és R között végig aktív fékfelült van,akkor nagyobb erővel hat rá uaz a munkahenger.
Sztem semmi baja nem lesz Boge hátsó tárcsájának,én a passzív fékfekültre még más,nagyobb mintájú furatokat is raknék hűtés és könnyítés miatt.
A karbon tárcsákra tudomásom szerint nem megoldható az átlyuggatás az üvegszálas szerkezete miatt(a szálakat is átfúrnák)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:48:41 pm írta Promega » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1940 Dátum: 2007. május 31. 00:21:03 am »

valóban, igaz! viszont akkor a példámban F helyett 2*F erő hat, a 2. esetnél és a nyomaték így nagyobb lesz a tövére, nem kisebb! hmm.. (na persze valójában nem kétszer akkora a leérő betét felülete, mint a nem leérőé.. házi feladat..)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:49:12 pm írta Promega » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1941 Dátum: 2007. május 31. 00:30:13 am »

közben megértettem, amire meg sabc gondolt, holnap asszem kiszámolom az egészet Smiley
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #1942 Dátum: 2007. május 31. 00:34:12 am »

Az úr irgalmazzon nekünk!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:49:24 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #1943 Dátum: 2007. május 31. 06:09:27 am »

hmm, hát gondolkodjunk logikusan! a fékbetéteket F erővel szorítja oda a féknyereg dugattyúja....
Majdnem! Mivel az erőkar a második esetben kisebb (r1/2), akkor Newton szerint az erőnek kell nagyobbank lenni, különben nem érvényesül a nyomaték (erőXerőkar) szabálya. Szóval a második esetben ugyanolyan negatív nyomatékhoz nagyobb F erő kell. Igaz? Tehát vagy az erő nagyobb, vagy az erőkar. Másképp nem megy. Feltételezvén, hogy ugyanolyan lassulást produkál (forgató nyomaték) mindkét esetben, mindkét fékrendszer. Tehát a tárcsa tövére ható "roncsoló" erő, a forgatónyomatékból adódik, nem a féktárcsára merőlegesen hatóból ered (csak közvetve).
Én úgy gondolom e tekintetben nincs különbség! A törés pedig továbbra is keresztmetszet váltásnál kell hogy bekövetkezzen.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:50:00 pm írta Promega » Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1944 Dátum: 2007. május 31. 07:13:53 am »

Tudtam!
Ha nem aludtam volna mindig fizika órán akkor most érteném miről van szó!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #1945 Dátum: 2007. május 31. 07:35:27 am »

ja,én meg akkor aludtam,amikor a villamosságtant tanultuk.Ezért szo..k hat éve Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:50:13 pm írta Promega » Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1946 Dátum: 2007. május 31. 07:51:43 am »

Akkor Én bátran mondhatom,éber kómában vészeltem át életem 19 első évét. grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:50:23 pm írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #1947 Dátum: 2007. május 31. 09:39:05 am »

Boge:

Említetted, hogy volt egy triplakarbis mocid ami egy E30ban él tovább .......... Nem ez az véletlenül??

http://duen.hu/hirdetes.php?o=hir_resz&hirkod=ca4ec0292113948917dba0ef38648d2e&s=5331
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1948 Dátum: 2007. május 31. 09:54:23 am »

Majdnem! Mivel az erőkar a második esetben kisebb (r1/2), akkor Newton szerint az erőnek kell nagyobbank lenni,...
ez is igaz, de én viszont abból indultam ki, h mindkét esetben satufék van Smiley akkor a fékezőnyomaték is más lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 14:50:54 pm írta Promega » Naplózva
stasis
Vendég
« Válasz #1949 Dátum: 2007. május 31. 10:57:22 am »

Hétvégén voltam az ellenség bázisán Smiley

Mázlista Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!