CápaBMW fórum
2024. május 21. 22:53:19 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2345119 alkalommal)
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3540 Dátum: 2008. április 14. 22:04:04 pm »

Semmi baja a régi motornak, csak mindenki fejleszt és követni kell őket....és akkor még csak lépést tartok, nem előzök:(
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:16:54 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3541 Dátum: 2008. április 14. 22:11:50 pm »

és még mindig csak "amatőr" rallye-ról beszélünk Sad dobj bele vmi m50-et, Gyenes Attila is jókat megy vele Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:17:06 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3542 Dátum: 2008. április 14. 22:16:04 pm »

1. nem illik bele
2. erre egy hülye is képes
én a kis motorral is lehet jókat menni párti vagyok. van erre éppen elég bizonyíték, csak meg kell nézni gyakran az eredmény listát.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:17:16 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3543 Dátum: 2008. április 14. 22:21:37 pm »

de talán kevésbé költséges lenne nem? kíváncsi leszek az új motorodra,úgyis oda fogsz csapni a bandának Wink ráadásul a futóműved szerintem a mezőnyben az egyik legkomolyabb Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:17:26 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3544 Dátum: 2008. április 15. 05:31:05 am »

Sokan a helyiek közül távol maradtak a hétvégén zajló kazári futamtól. A nem túl népes mezőnyben akadt némi baj. A főoldalon, egyből megtaláljátok szegény BMW agóniáját:(

http://www.nogradrallye.hu/
Megnéztem a videót néhányszor.
Nem értem miért úszott meg az eleje ennyire, és pont balra!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3545 Dátum: 2008. április 15. 06:06:06 am »

eddig nemúgyvolt hogy 2 éve használod a mocit,és még mindig ereje teljében van? vagy vmi új projekt? beavatsz? angel
Erre énis kíváncsi lennék. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:18:00 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3546 Dátum: 2008. április 15. 06:53:32 am »

Sokan a helyiek közül távol maradtak a hétvégén zajló kazári futamtól. A nem túl népes mezőnyben akadt némi baj. A főoldalon, egyből megtaláljátok szegény BMW agóniáját:(

http://www.nogradrallye.hu/

Kívülről úgy tűnik, hogy  azt érezte, hogy el fog úszni a segge és túl hamar szedte vissza. Kár érte. Sad

Bár, hogy másokat idézzek "mindig a néző a legjobb sofőr". Cheesy
Naplózva

Főmordor.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3547 Dátum: 2008. április 15. 07:13:12 am »

Megnéztem a képeket is. Minden lassítónál megpörgött, nem ismerem őt, de nem tűnik ásznak!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:18:27 pm írta Promega » Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #3548 Dátum: 2008. április 16. 13:37:24 pm »

Sima szervó nélküli kormányműve volt, már cereden is panaszkodott, hogy sehogy nem tudja utólérni vele az autót. Nekem jó haverom a srác, örülök neki, hogy legalább ő egyben maradt. A kocsi friss építésű 318is volt, kár érte.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:18:36 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3549 Dátum: 2008. április 16. 18:35:22 pm »

Kívülről úgy tűnik, hogy  azt érezte, hogy el fog úszni a segge és túl hamar szedte vissza. Kár érte. Sad
Bár, hogy másokat idézzek "mindig a néző a legjobb sofőr". Cheesy
kitől idézted? ilyet csak nagy elméktől lehet Azn
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:18:56 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3550 Dátum: 2008. április 16. 21:32:44 pm »

Sima szervó nélküli kormányműve volt, már cereden is panaszkodott, hogy sehogy nem tudja utólérni vele az autót. Nekem jó haverom a srác, örülök neki, hogy legalább ő egyben maradt. A kocsi friss építésű 318is volt, kár érte.
Ez hülye indok. Előtte zsigulizott, szervó abban sincs. Az E-21-nek ráadásul még hosszabb a kormány áttétele, még is lehet vele menni. Szokatlan volt neki a technika, ennyi az egész. Kicsit túlvállalta. Egyébként pont úgy szállt el, mint én annak idején Cereden.
Elúszott, ellenkormány, letapadt...ennél a tempónál 1 tizedmásodperc alatt a túloldalon volt. Én olcsón megúsztam anno, mert kisebb fák voltak az árokba, amikből párat kilapítottam, atöbbi megfogott. Nekem csak karosszériázni kelett, nem ment el semmi a kocsin. Igaz, a géptetőn kifigyeltek a sárvédő csavarjai, de ennyi. Majd belejön. Sajnálom Őket is, meg a kocsit is. Sok meló volt benne.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:19:11 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3551 Dátum: 2008. április 16. 21:35:37 pm »

pont az ilyenektől való félelmem miatt nem indulok még ilyen versenyeken...
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:23:04 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #3552 Dátum: 2008. április 17. 08:14:06 am »

Ez hülye indok. Előtte zsigulizott, szervó abban sincs. Az E-21-nek ráadásul még hosszabb a kormány áttétele, még is lehet vele menni. Szokatlan volt neki a technika, ennyi az egész. Kicsit túlvállalta. Egyébként pont úgy szállt el, mint én annak idején Cereden.
Elúszott, ellenkormány, letapadt...ennél a tempónál 1 tizedmásodperc alatt a túloldalon volt. Én olcsón megúsztam anno, mert kisebb fák voltak az árokba, amikből párat kilapítottam, atöbbi megfogott. Nekem csak karosszériázni kelett, nem ment el semmi a kocsin. Igaz, a géptetőn kifigyeltek a sárvédő csavarjai, de ennyi. Majd belejön. Sajnálom Őket is, meg a kocsit is. Sok meló volt benne.
Hát neki ezt a kocsit már nem kell megszokni  Smiley. Ez a kormányáttétel dolog meg én úgy látom, hogy van akit zavar, van akit nem. Gondolom azért neked is könyebb lenne egy sokkal direktebb. Én vezettem mindkét versenyautónkat, de az E21-el nem mertem igazán gyorsan menni, és ennek a legfőbb oka a kormányzás volt. A mostani E36-al akár versenyen is el mernék indulni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:30:14 pm írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3553 Dátum: 2008. április 17. 12:02:25 pm »

Sajna az E21 kormányműáttétele tényleg sokat ront az autó vezethetőségén, ráadásul még kurva nagy erő is kell a tekeréséhez. Nekem még szervóval se az igazi, sajna az a 75bar -os szervópumpa nem képes csodákra, egy erősebb pumpát meg nem díjaznának a kormánymű tömítései. Én azon gondolkozok hogy valami más kormányművet kéne beleafargni, de sajan egyik BMW tipusból se passzol bele.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:31:02 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3554 Dátum: 2008. április 17. 12:46:28 pm »

Gyerekek ne mán... Én nem is tudok jól vezetni... szervó nélküli E21em van szoktam száguldani kanyarban és még sose estem le az útrol....
Akkor miről beszélünk Smiley  Evil  Cool Grin Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:31:50 pm írta Promega » Naplózva

Bence
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #3555 Dátum: 2008. április 17. 13:37:23 pm »

Semmiről Bence, mi vagyunk a béna lúzerek... Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:32:07 pm írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3556 Dátum: 2008. április 17. 13:41:42 pm »

Gyerekek ne mán... Én nem is tudok jól vezetni... szervó nélküli E21em van szoktam száguldani kanyarban és még sose estem le az útrol....
Akkor miről beszélünk Smiley  Evil  Cool Grin Cheesy
a 63km/h nem száguldás!!!  Evil Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:32:24 pm írta Promega » Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3557 Dátum: 2008. április 17. 13:42:45 pm »

Semmiről Bence, mi vagyunk a béna lúzerek... Roll Eyes
Jaja,megyek is azt kibaszott a zsir új futóművemet,meg a keményitett cuccot,azt rakok bele valami 20éves bontottat!! Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:32:39 pm írta Promega » Naplózva

steffe
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3558 Dátum: 2008. április 17. 13:46:01 pm »

Szójjá mikó dobod mert lekocsikázok érte... Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:32:57 pm írta Promega » Naplózva

Bence
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3559 Dátum: 2008. április 17. 19:59:33 pm »

néztem a Gyenes belsőjét Cered-ről,semmi extrát nem mutat látszólag,"csak" tapad mint állat,és jól megy íven. nagyon csalóka Smiley
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3560 Dátum: 2008. április 17. 22:47:17 pm »

Hát ja, csak kell hozzá kicsi reflex.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:33:10 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3561 Dátum: 2008. április 18. 07:34:36 am »

azám Smiley meg elhinni hogy tényleg befordul a kocsi nagyobb tempóval is-nekem ez is gondot okozna Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:33:21 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #3562 Dátum: 2008. április 18. 21:58:57 pm »

Te még fiatal vagy, ezen könnyű változtatnod. Menj minél többet és mir oda jutsz, hogy papíros versenyautód lesz, nem lesz mire szégyenkezned, alázhatsz rendesen. Én javasolnék 1-2 verseny egy tapasztalt pilóta mellett. Rafi is így lett menő! 2-3 évig Bene mellett ült. Első versenyén már verte a mezőny 90%-át!!!! abszolútban!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:33:31 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3563 Dátum: 2008. április 18. 22:02:30 pm »

Az maximális kanyarsebességet 2 irányból lehet megközelíteni.

1 lentről, ez lassabb.

2 fentről, ez drágább

Cheesy Cheesy Cheesy
Naplózva

Főmordor.
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3564 Dátum: 2008. április 18. 22:04:47 pm »

Te még fiatal vagy, ezen könnyű változtatnod. Menj minél többet és mir oda jutsz, hogy papíros versenyautód lesz, nem lesz mire szégyenkezned, alázhatsz rendesen. Én javasolnék 1-2 verseny egy tapasztalt pilóta mellett. Rafi is így lett menő! 2-3 évig Bene mellett ült. Első versenyén már verte a mezőny 90%-át!!!! abszolútban!
mennék én minél többet,ahogy a keretek engedik Smiley szívesen beülnék komoly versenyzők mellé, például Te és Viktor mellé is szívesen ülnék,csakhát nincs rá alkalom Sad az ismerettségi körömben pedig nincs olyan versenyző aki mellé beülhetnék komolyabb versenyekre,ráadásu navigátornak elég csapnivaló vagyok sztem Sad

vagy talán majd beülök Rafi mellé Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:33:54 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3565 Dátum: 2008. április 18. 22:05:48 pm »

Az maximális kanyarsebességet 2 irányból lehet megközelíteni.

1 lentről, ez lassabb.

2 fentről, ez drágább

Cheesy Cheesy Cheesy

nagyot szóltál,tetszett! Smiley
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3566 Dátum: 2008. április 18. 22:08:12 pm »


mennék én minél többet,ahogy a keretek engedik Smiley szívesen beülnék komoly versenyzők mellé, például Te és Viktor mellé is szívesen ülnék,csakhát nincs rá alkalom Sad az ismerettségi körömben pedig nincs olyan versenyző aki mellé beülhetnék komolyabb versenyekre,ráadásu navigátornak elég csapnivaló vagyok sztem Sad

Pedig az komoly tanulást jelenthet. Onnan jobban látod, hogy mit basz el a sofőr.
Naplózva

Főmordor.
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3567 Dátum: 2008. április 18. 22:11:16 pm »

meglátom mit tehetek,ilyen téren abszolút nyitott vagyok a tanulásra Roll Eyes addigis nézem a Mikuláson absz 25.-helyet elért 325ix-es kategóriaellenfelem belsőit Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:34:16 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
VA E21
Vendég
« Válasz #3568 Dátum: 2008. április 18. 22:44:21 pm »

vagy talán majd beülök Rafi mellé Roll Eyes
húúú most megbecsülöm magam Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:34:29 pm írta Promega » Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3569 Dátum: 2008. április 19. 08:59:24 am »

vagy talán majd beülök Rafi mellé Roll Eyes
Komoly? 88 88
Pláne Indy 2funny 2funny 2funny
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 12:34:46 pm írta Promega » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Oldalak: 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!