CápaBMW fórum
2024. május 12. 00:30:23 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2721411 alkalommal)
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3720 Dátum: 2011. január 09. 11:19:04 am »

Sikerült lelazítanom a főfékhenger tartócsavarjait, de nem segített majd, lelazítottam a főfékhengernél a bal első kerék csatlakozását, csak két-három csöpp fékfolyadékot engedtem ki de utánna már könnyebben forgott mindkét első kerék. Utánna egy párszor a fékre léptem és megint nehezebben ment. Majd a bal első kerék légtelenítőjét is kicsavartam és így igazán könnyen ment a bal első kerék. Na most mit csináljak? Úgy látom nem úszom meg a főfékhengert. Roll Eyes
Próbáld meg kicserélni az első gumifékcsöveket.Ha a légtelenítő többet segített, mint a fékcső fellazítása a főfékhengernél, elképzelhető, hogy csak ez lesz a gond. Cseréltél mostanában fékcsöveket? Ez amúgy sem árt, ha már 4-5 éves elmúlt, meg olcsóbb is mint a főfékhenger.
Persze ezeket a dolgokat csak így látatlanban mondom. Ha szükség van még valamire, hívj fel nyugodtan.
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #3721 Dátum: 2011. január 09. 12:22:10 pm »

Nekem volt benne, szedtem is ki, tettem is vissza.Persze nem a kazik miatt, hanem a helye zavart...Van egy kis nyilás az elején, abban van egy kereszthornyos csavarfej, azt kell betekerni, akkor bemennek a rögzitőfülek, és mozgatható.

Köszi!!!
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3722 Dátum: 2011. január 09. 12:28:42 pm »

Köszi!!!

Nincs mit!

ha van még nekem,lefotózom a lukat...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3723 Dátum: 2011. január 09. 13:48:17 pm »

e21-eset hirtelen nem találtam, ez az e23-as kazitartója, a lényege ugyanaz:itt látható a luk(kb 3-4 mm-es), és a mechanika, ami zár. sztem ha megvan nézz bele, hátha sima csavar van benne, és betevés előtt járasd meg, könnyen menjen.


* 006.JPG (231.97 KB, 1341x620 - megtekintve 525 alkalommal.)

* 007.JPG (216.03 KB, 1239x517 - megtekintve 491 alkalommal.)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Mpower
Vendég
« Válasz #3724 Dátum: 2011. január 09. 13:50:36 pm »

Nincs mit!

ha van még nekem,lefotózom a lukat...
Megtaláltam
Nem az a baj,hanem akárhogy csinálom a hamukonzol műanyagja és a kazitartó feszítik egymást  angry
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3725 Dátum: 2011. január 09. 18:16:00 pm »

Szerintem nem kell félned, h szétszaggatod a difit  Evil

 Cheesy Cheesy Cheesy  Evil

Jaja. Nekünk az E30 335i-vel sikerült sorra robbantani a kisházas difiket. Pl. az E28 520i kisházasa egész sokáig bírta a 28i alatt  Cheesy Cheesy Cheesy  Evil Nem hiszem, hogy baj lenne az E21-ével  Smiley
Naplózva

70/627-5355
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3726 Dátum: 2011. január 09. 20:38:20 pm »

Cheesy Cheesy Cheesy  Evil

Jaja. Nekünk az E30 335i-vel sikerült sorra robbantani a kisházas difiket. Pl. az E28 520i kisházasa egész sokáig bírta a 28i alatt  Cheesy Cheesy Cheesy  Evil Nem hiszem, hogy baj lenne az E21-ével  Smiley

Nekem a versenyautó alatt gyakorlatilag 2 verseny után megszólalt a difi, ha nem cseréltük valamiért akkor a harmadik versenyen le is fogazott. E21 difi nem bír igazán nagy teljesítményt tartósan sajnos.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3727 Dátum: 2011. január 09. 20:43:06 pm »

Ez érthető, de nálad sem a "gyári" motor erejével kb. azonos erőforrás hajtotta, ha nem tévedek.
Naplózva

70/627-5355
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3728 Dátum: 2011. január 09. 20:48:04 pm »

Ez érthető, de nálad sem a "gyári" motor erejével kb. azonos erőforrás hajtotta, ha nem tévedek.

Ezért használtam az "igazán nagy teljesítmény" kifejezést.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mpower
Vendég
« Válasz #3729 Dátum: 2011. január 09. 20:57:38 pm »

e21-eset hirtelen nem találtam, ez az e23-as kazitartója, a lényege ugyanaz:itt látható a luk(kb 3-4 mm-es), és a mechanika, ami zár. sztem ha megvan nézz bele, hátha sima csavar van benne, és betevés előtt járasd meg, könnyen menjen.

Köszi a segítséget! menni fog már! Wink
Naplózva
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #3730 Dátum: 2011. január 09. 20:59:08 pm »

Szevasztok!
Lenne egy kérdésem. Találtam egy újságcikket amiben 24DD felségjelzésű gépek vannak. Az mit jelent?


Angol tudásom 0..  Lips Sealed
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3731 Dátum: 2011. január 09. 21:10:11 pm »

az nem baj, mert ez nem angol Tongue
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #3732 Dátum: 2011. január 09. 21:15:16 pm »

De németet se vágom!  Cheesy Cheesy
De közben kiderült, házon belül megoldottuk.
 
Töltőlevegő Hűtő +befecskendező rendszer módositás= Domröse Diesel
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3733 Dátum: 2011. január 09. 21:15:31 pm »

Szia !

Dietmar Domröse dízel tunying cég csinálta őket.

Gyári M-es cuccokkal felszerelt E28 524td-k  Smiley Viszont az "átdolgozott" tádék már az 524dd nevet viselték  Smiley Valamint elég szépen teljesítettek. Motortuningos dízeleket csináltak. Optikával megáldva  Smiley
A TD-k teljesítményét felhúzták 143 lóra és 240Nm-re. A végsebességük 200km/h körül alakult. A gyorsulásuk 0-100km/h-ra úgy 10 másodpercre csökkent...



* BMW524ddDomrseAutovisie1986-17_32.jpg (95.9 KB, 754x1024 - megtekintve 498 alkalommal.)
Naplózva

70/627-5355
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #3734 Dátum: 2011. január 09. 21:18:53 pm »

Köszönöm! Érdekes, hogy volt aki foglalkozott a dízelekkel.
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #3735 Dátum: 2011. január 09. 22:32:22 pm »

Cheesy Cheesy Cheesy  Evil

Jaja. Nekünk az E30 335i-vel sikerült sorra robbantani a kisházas difiket. Pl. az E28 520i kisházasa egész sokáig bírta a 28i alatt  Cheesy Cheesy Cheesy  Evil Nem hiszem, hogy baj lenne az E21-ével  Smiley

Nálam is bírta a kiképzést, csak a féltengelyben volt nyomatékhatároló  Evil Evil
Naplózva

yoyi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Válasz #3736 Dátum: 2011. január 10. 11:29:20 am »

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy E-28 524td váltójába milyen és mennyi olaj kell? Tongue
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3737 Dátum: 2011. január 10. 11:41:16 am »

A váltó harangján milyen színű matrica van?

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
yoyi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Válasz #3738 Dátum: 2011. január 10. 11:44:31 am »

Nincsen rajta matrica 1986-os évjáratú egyébként
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3739 Dátum: 2011. január 10. 11:57:21 am »

Na és milyen váltó?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
yoyi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Válasz #3740 Dátum: 2011. január 10. 12:11:29 pm »

5 sebességes kézi
Naplózva
yoyi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9



« Válasz #3741 Dátum: 2011. január 10. 12:26:11 pm »

Most beszélgettem egy autóboltos ismerősömmel és ő a Castrol 70-90-es olajat mondta.Szerintetek?
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #3742 Dátum: 2011. január 10. 14:35:14 pm »

A nagy kérdés...  Roll Eyes

Mivel AF-es az autóm, ezért a gyári adattábla nincs meg. Megtalálom még valahol az eredeti alvázszámot?
Naplózva

1985 E28 530i
Mpower
Vendég
« Válasz #3743 Dátum: 2011. január 10. 14:38:58 pm »

Ha kiveszed a műszerfalat,akkor kell egy kis alutáblának lennie az ablakkeret környékén,viszont ha eredetileg alkatrésznek készült a kasznid nem biztos hogy van ilyen
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3744 Dátum: 2011. január 10. 16:12:58 pm »

Ha ott a táblácska elvileg ki lehet deríteni az E28 felszereltségét és gondolom a gyártási évét is.
Naplózva

70/627-5355
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3745 Dátum: 2011. január 10. 17:22:59 pm »

A műszerfal alatti táblából csak identitást (milyen motor, milyen váltó, melyik oldali kormány), színt, felszereltséget tudsz kideríteni, de magát az évjáratot nem, mivel azt csak a VIN kód alapján tudod beazonosítani,ami nem szerepel a műszerfal alatt.

Esetleg szedd föl a hátsó ülést, annak az alján szokott lenni egy nyomtatott papír, ahol szerepel a teljes vázszám, felszereltség, gyártósor, minden.
De elsőként nézd meg a jobb elejében a rugótorony vonalában azt a részt, ahová a sárvédő is csavarozva van. Ott van eredetileg a vázszám. Ha mázlid van, akkor még ott van.

Viszont maga az autó mindenképp 1984 szeptember utáni, ekkor jött be ugyanis az újabb osztású műszeregység, elöl as nagykötény, nyomógombos ködlámpa kapcsoló,meg a vezetékelésben néhány apróság és az M20B20-on az LE-jet, fejtámlák alakja, stb.


Nézd meg, hogy a kormányoszlopod felső része aluminium-e, vagy pedig már műanyag? Milyen a gyújtáskapcsolód? Mert pl. ha már műanyag, akkor 1985 szeptember utáni az autó.
Pontos dátum még a biztonsági övek szalagcimkéin vannak, valamint az ülésekben is található dátum.
Ha mondjuk már 86-os, akkor ha felhajtod a hátsó utas lábterében a szőnyeget és a szőnyeggel együtt van a hangszigetelés szivacsa. Vastag az egész. Viszont ha külön álló, vékony a szőnyeg, és külön van gumiréteg tetejű hangszigetelő ,akkor 86 előtti.
Ha pl. 87-es, (az már nem nagyon lehet),akkor a biztonsági övek csatjai kosszúkásak, süllyesztettek, a csaton a lyuk is téglalap alakú.

Szerintem a Te autód 84-85-ös lehet.



Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3746 Dátum: 2011. január 10. 18:09:55 pm »

Szerintem nem kell félned, h szétszaggatod a difit  Evil
Nem szétszaggatni akarom, csak egyenszilárdságot számolni. További infó csak amikor elkészült...

Viktornak és collinsnak köszönöm a választ, a többieknek is köszönöm a humoros hozzáfűzéseiket...
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #3747 Dátum: 2011. január 10. 18:18:32 pm »

Köszi Miki!

Az eredmény megy a garázsba!  Wink
Naplózva

1985 E28 530i
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3748 Dátum: 2011. január 10. 21:39:14 pm »

 2014
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #3749 Dátum: 2011. január 12. 11:31:02 am »

Van valakinek tapasztalata motorháztető beállítással kapcsolatban? (E28)

Odáig eljutottam, hogy a zsanérnál lévő, oldalanként 2 csavarral (ami egy négyzet alakú vájatban állítható) a szélvédőhöz közeli végét emelem-süllyesztem, előre-hátra állítom.

Elöl viszont a zár fix a homlokfalon, a mocitetőn csak a két oldali "rugós szerkezetet" tudom szintén négy csavarral állítani. Viszont úgy tűnik, elöl a magasságot csak úgy lehet állítani, ha alátétet teszek a rugós izé alá. Nagy barbárság ez, vagy egyszerűen rosszul csinálom?
Naplózva

1985 E28 530i
Oldalak: 1 ... 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 [125] 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!