CápaBMW fórum
2024. május 16. 01:02:21 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2724264 alkalommal)
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #1320 Dátum: 2009. december 05. 16:46:50 pm »

Régebben irtam,hogy valami ketyeg a motorba. Ma levettem a szelepfedelet a szelephézagok jók,a lánc nincs megnyulva,vezérmütengely jó ,de akkor mi lehet az? Annyit vettem észre hogy ha mozgatom a gyujtáselosztó kalapácsát jobbra-balra akkor mozog az áttét ami a vezérmütengely végéből kijön és meghajtja a gyujtáselosztót és akkor hallok egy olyan éles ketyegést.A motor müködése közben ez tud mozogni hosszanti irányba?
Vagy nem hiányzik onnan egy alátét vagy rugó ami fixen tartaná azt az átétet? Nincs  valakinek egy robantott képe arról a részről ( a vezérmütengely közepéből kijön egy 5-6 cm-es kis tengely és az hajtja meg a gyújtáselosztót) M30B28 motor injektoros.
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1321 Dátum: 2009. december 05. 17:38:53 pm »

Megszakítós gyújtásod van még?
Igen az, de még van egy olyan tippem is, hogy a szívósoron eddig nem volt maszlag. Most letöröltem és benzin szagú volt a rongy, aztán újra beindítottam és megint ott van. Minden vákuumcső a helyén van, egyik sem lukas.
Lehet hogy az a gumi talp ment tökre amivel a karbi csatlakozik a szívósorhoz és ott falsot szív?
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 05. 19:41:28 pm írta Thommy » Naplózva

Thommy
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1322 Dátum: 2009. december 05. 19:46:17 pm »

Hívd fel VIktort (szerintem akár át is ugrik hozzád)... nekünk Promegával anno jópáréve telefonon keresztül segített hasonló problémánkon...
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 05. 20:10:51 pm írta collins » Naplózva

Bence
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #1323 Dátum: 2009. december 05. 22:10:22 pm »


Sziasztok!
Hát ma szétszedtem a pótlevegö,és alapjárati levegörendszer csöveit.Nos szomoruam láttam,hogy a pótlevegötolattyúra menö gumicsö másik vége elszakadt,a kanyarban pedig teljesen szétrepedt..... Embarrassedelég piszkosak voltak a csövek.Az a baj,hogy nem tudom honnét szerzek ilyen csöveket.a Realoem.en kerestem,de valahogy egyik sem ugy nézett ki mint ami nekem van(vagy csak nem voltam elég alapos...)
Még egy kérés.OBC bizti ki volt menve,valamint a testkábel le volt szakadva.Most müködik,csak nem tudom,hogy mit tud,és hogy kell használni.Esetleg valaki nem tud valami leirást,vagy elmondani mire is jo?
Köszi
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1324 Dátum: 2009. december 05. 23:49:08 pm »

Bee


Neked a rajzon bejelölt csövekre van szükséged.

A cikkszámuk:

3-as : 11 63 1 273 055

7-es:  11 63 1 272 624

9-es:  11 63 1 272 626


Nimroad

Az elosztót hajtó tengely zörgése járás közben azért tűnik irreálisnak, mert akkor a lógás mértékében vándorolna a gyújtásod és járna egyenetlenül, puffogva a motor. Felül a rotort megmozgatva, ha rugó ellenében tudod ide-oda mozgatni,az nem baj, mert az a röpsúlyos része.
Ami miatt még szokott lenni gyújtásgond, az az elosztó tengelyén lévő hajtókerék stiftjének kopása. Súlyos ,5-6 fokos eltérést képez okozni, ami miatt hol megy az autó,hol nem és szintén hallható a kipuff végén,hogy bele-bele puffan a gyújtás a folyamatos vándorlás miatt.

Teszek be azért rajzot róla Smiley

Thommy

Ha ott benzines,akkor falsot szív, vagy nem jut oda a keverék,ahová kellene, ezért az szegény és ratyin járhat a motor miatta. hátha az....



* bee.JPG (126.5 KB, 1024x768 - megtekintve 742 alkalommal.)

* nimroad1.JPG (97.69 KB, 1024x768 - megtekintve 706 alkalommal.)

* nimroad2.JPG (119.42 KB, 1024x768 - megtekintve 685 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1325 Dátum: 2009. december 06. 00:02:35 am »

Itt egy magyar nyelvű leírás a BC-hez,amit használtak E23 / E24 / E28 / E30 -hoz. Ez igaz,hogy E30 kézikönyv,de ugyanez érvényes az összes korabeli típusra Wink

A link:

http://klmndav.extra.hu/BMW_E30_KEZIKONYV_HUN_316i-318i-320i-325i-325iX-324d-324td.pdf
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #1326 Dátum: 2009. december 06. 00:40:13 am »

Köszönöm Miki!!!!!!!
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1327 Dátum: 2009. december 06. 00:43:03 am »

Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #1328 Dátum: 2009. december 06. 08:02:35 am »

Köszönöm Miki a gyors segitséget! Ma kiveszem a gyujtáselosztót és megnézem azt a stiftet.Ha az lötyög akkor kopoghat az a kis tengely ? Vagy már megint a szelep üt bele a dugóba ?
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1329 Dátum: 2009. december 06. 09:11:34 am »

Itt egy magyar nyelvű leírás a BC-hez,amit használtak E23 / E24 / E28 / E30 -hoz. Ez igaz,hogy E30 kézikönyv,de ugyanez érvényes az összes korabeli típusra Wink

A link:

http://klmndav.extra.hu/BMW_E30_KEZIKONYV_HUN_316i-318i-320i-325i-325iX-324d-324td.pdf

Inkább aludj, reggel várnak a gyerekek! Wink
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1330 Dátum: 2009. december 06. 11:07:23 am »

Már körbeértem. Minden gyerek kapott egy 4A1-et Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
DanielT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 71



« Válasz #1331 Dátum: 2009. december 06. 12:00:33 pm »

Egyszer keménykötésű könyvben kellene kiadni a szerelős kommentjeidet Miki!  smiley
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1332 Dátum: 2009. december 06. 12:28:35 pm »

Tényleg. Ha van némi energiád, akkor írhatnál egy szerelős könyvet... Lefordítani angolra is aztán tuti vennék egy csomóan.  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #1333 Dátum: 2009. december 06. 12:47:23 pm »

Valaki szedett már szét e21 szervokormányművet és újított fel gyári tömitésgarniturával?
Van egy extra tömítés a felújítókészletben aminek nem találtam a helyét,
pedig már két szervokormányművet is szétszedtem  Sad
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1334 Dátum: 2009. december 06. 13:22:46 pm »

Thommy

Ha ott benzines,akkor falsot szív, vagy nem jut oda a keverék,ahová kellene, ezért az szegény és ratyin járhat a motor miatta. hátha az....


[/quote]
Hát nemtom, most megjavúlt valamitől, leszedtem a karbit és a talpat, semmi kivetni valót nem találtam rajta, semmi szakadás, sérülés. Visszaraktam, kapott féktisztítót gazdagon, semmi reakció, aztán megpróbáltam szimplán a karbiba fújni, de úgyse. Most vagy én vok béna, vagy ezek a féktisztítók sem a régiek már.
Ez viszont kicsit aggaszt:  undecided
Ez olyan félhideg állapot, mondjuk melegen nem csinálja.


* kipuff.jpg (39.09 KB, 700x525 - megtekintve 711 alkalommal.)
Naplózva

Thommy
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1335 Dátum: 2009. december 06. 13:37:37 pm »

Thommy

Ha ott benzines,akkor falsot szív, vagy nem jut oda a keverék,ahová kellene, ezért az szegény és ratyin járhat a motor miatta. hátha az....



Hát nemtom, most megjavúlt valamitől, leszedtem a karbit és a talpat, semmi kivetni valót nem találtam rajta, semmi szakadás, sérülés. Visszaraktam, kapott féktisztítót gazdagon, semmi reakció, aztán megpróbáltam szimplán a karbiba fújni, de úgyse. Most vagy én vok béna, vagy ezek a féktisztítók sem a régiek már.
Ez viszont kicsit aggaszt:  undecided
Ez olyan félhideg állapot, mondjuk melegen nem csinálja.


A hideg kipuffban lecsapódik a pára és attól füstöl fehéren. Ha nem tűnik el a hűtővized, akkor nefoglalkozz vele.

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1336 Dátum: 2009. december 06. 13:45:28 pm »

Oksa, csak ez jég hidegen kék, aztán átmegy fehérbe, utána semmi. Kicsit a kék miatt aggódok.
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7124


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1337 Dátum: 2009. december 06. 14:17:22 pm »

menesztőtárcsa belseje bordázott ugyebár. ennek a "rendes" neve is borda, vagy csak én hívom így?


(furcsa kérdés, de kéne egy jó válasz rá Smiley)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1338 Dátum: 2009. december 06. 16:57:13 pm »

Már körbeértem. Minden gyerek kapott egy 4A1-et Cheesy

Bammeg,megremegett a lábam:Smiley)Épp ma találtam egyet:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1339 Dátum: 2009. december 06. 17:01:59 pm »

A hideg kipuffban lecsapódik a pára és attól füstöl fehéren. Ha nem tűnik el a hűtővized, akkor nefoglalkozz vele.



Ha fehéren FÜSTÖL,akkor az hengerfejes...Amire célzol, az gőzölés...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
pic
Vendég
« Válasz #1340 Dátum: 2009. december 06. 17:10:19 pm »

És én mit csináljak egy 4A1-el Miki? Tudod mit? Neked adom, azt mondtad úgyis kell, hátha pont olyat hoztál amit tudsz használni! Cheesy
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1341 Dátum: 2009. december 06. 18:33:36 pm »

Ha fehéren FÜSTÖL,akkor az hengerfejes...Amire célzol, az gőzölés...

Akkor az enyém lehet Hfejes?  Embarrassed huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1342 Dátum: 2009. december 06. 18:49:27 pm »

Akkor az enyém lehet Hfejes?  Embarrassed huh

Tisztázzunk valamit:a kipuffból tud jönni füst, és gőz.Ha csak hidegen (kint is hideg van) gőzöl, akkor az gőz, nincs vele semmi baj..De ha meleg a motor, és akkor is nyomja, az bizony bibi..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1343 Dátum: 2009. december 06. 19:24:30 pm »

Akkor ok, mert nekem csak hidegen csinálta.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 06. 20:35:07 pm írta collins » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1344 Dátum: 2009. december 06. 19:53:21 pm »

Hidegben a diesel is gőzöl...
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 06. 20:35:17 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1345 Dátum: 2009. december 06. 20:23:48 pm »



Hidegben a meleg motoros katalizátoros is tud gőzölni.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1346 Dátum: 2009. december 06. 20:33:39 pm »

A gőzös meg melegben is:Smiley)Gyanítom, nem annyira jellemző cápákban a katalizátor..
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 06. 20:34:20 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1347 Dátum: 2009. december 06. 20:37:25 pm »

igaz!  Lips Sealed  Roll Eyes

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1348 Dátum: 2009. december 06. 21:00:00 pm »

Jó téma..mostanában nekem is csinálja,hogy üzemelegen is gőzöl mint állat,vagy füstöl..ha beleszagolok,csak nagyon kicsit érezni a kipuff gázokat...
No meg a viz is fogyogat kicsit,de a motor nem melegszik,ha taposom neki akkor sem,ha emelkedőn nyomom akkor sem megy fentebb a vizhőfok...
Na ez hogy lehet...
Naplózva

steffe
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #1349 Dátum: 2009. december 07. 09:10:32 am »

Jó téma..mostanában nekem is csinálja,hogy üzemelegen is gőzöl mint állat,vagy füstöl..ha beleszagolok,csak nagyon kicsit érezni a kipuff gázokat...
No meg a viz is fogyogat kicsit,de a motor nem melegszik,ha taposom neki akkor sem,ha emelkedőn nyomom akkor sem megy fentebb a vizhőfok...
Na ez hogy lehet...

Nekem sem melegedett, fűtés is volt benn, sőt füstje sem volt, és mégis hosszában repedt volt a hengerfej a tengely alatt. Az olajszintem emelkedett csak meg, mivel oda dolgozta bele a vizet. Gondolom azért evett is belőle, de annak nem igazán volt jele.
Naplózva

e28
Oldalak: 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 [45] 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!