CápaBMW fórum
2024. május 16. 02:45:29 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2724293 alkalommal)
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #2430 Dátum: 2010. május 12. 19:51:11 pm »

Ha nagyon eredeti a gép akkor a hátsó ülés alsó része alatt a rugók közzé fűzve találhatunk egy gyártási szalagot ami tartalmazza (sok más mellett) a beszerelt extrákat is kódolva. Smiley
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2431 Dátum: 2010. május 13. 13:52:20 pm »

Ez a plecsni jelenti, hogy gyárilag milyen felszereltséggel készült az autó? Ha igen, akkor meg tudná valami mondani, hogy ezek a számok konkrétan mit takarnak?  Smiley



Ezek vázszám "identitás" kódok csak, hogy az adott pedálsort (mert ez ott van), melyik kivitelbe szerelték. Felszereltséghez semmi köze.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2432 Dátum: 2010. május 13. 14:58:20 pm »

És akinek az autójában nyoma sincs a műszarfal alatti táblának?  huh
Az enyémben pl semmi jel nem utal rá, hogy ott valaha is volt tábla, vagy bármi más.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Mpower
Vendég
« Válasz #2433 Dátum: 2010. május 13. 15:04:32 pm »

Akkor a tiéd hamisított kínai e21  Evil Evil Evil Evil laugh laugh crazy2
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2434 Dátum: 2010. május 13. 17:29:09 pm »

És akinek az autójában nyoma sincs a műszarfal alatti táblának?  huh
Az enyémben pl semmi jel nem utal rá, hogy ott valaha is volt tábla, vagy bármi más.
az enyémben sincs,de én a 315 miatt ráfoghatom, hogy  a súlycsökkentés miatt...  Smiley
 bár nálam nincs hátul kapaszkodó sem ... ott is megspóroltak vagy 10 dekát...  Grin
Naplózva
MCLeslee
aki nem hiszi, az üljön bele!!!

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



« Válasz #2435 Dátum: 2010. május 13. 21:43:37 pm »

hali!
ha egy motor hengerfejes lett, akkor feltétlen hogy forrjon a viz, vagy csak elég az is jelzőként hogy nyeli a vizet? valamint a motorolaj szinén is látható változás?
köszi
Naplózva

+421908683907
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2436 Dátum: 2010. május 14. 15:16:43 pm »

Aha lehet de azis nem.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2437 Dátum: 2010. május 14. 18:12:54 pm »

S.O.S. segítség kellene: e23-asnál a kipufogónál levő középső hővédő lemezről kellene infó,hogy pontosan mit takar el?a kardánalagutat fedi alulról,vagy a kipuff és a kardán között van, vagy a kipuff alatt?sajnos csinálnom kell egyet, de amit találtam képet,azon nem igazán kivehető a helye....Találgatás nem érdekel, csak a tuti infó..thnks!
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2438 Dátum: 2010. május 14. 20:06:44 pm »

SOS kéne E28 szervizintervallum nullázás hogyan megy...

köszi
Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2439 Dátum: 2010. május 14. 20:44:57 pm »

A gugli a barátod!
http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=235304&highlight=board+connections
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2440 Dátum: 2010. május 14. 22:18:08 pm »

köszi... sikerült...

nem tom mért de hiába kerestem nem találtam... úgy látszik ma tényleg kiba szar formában vagyok...
Naplózva

Bence
géza

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



« Válasz #2441 Dátum: 2010. május 15. 07:57:29 am »

Sziasztok!

Sok helyen olvastam már hogy e28-ba e34 telszkopot és rugot raknak hátulra. Már csak az a kérdésem hogy hogyan mert a felfogato csavarok helyei nem egyeznek a toronyban!
Ha valaki csinált már ilyet és felvilágositana azt megköszönném, mert a kocsim hátulja eléggé ül.
Az auto utolso szériás e28.

Elöre is kösz!
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 15. 08:00:35 am írta géza » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2442 Dátum: 2010. május 15. 13:35:42 pm »

srácok!

tényleg nincs senkinek képe e23-ról alulról,amin látszik a kipuffrendszer közepe?? Sad Sad
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #2443 Dátum: 2010. május 15. 14:48:10 pm »

Lütyő!

A kasznit alatt van közvetlenül  a kardán felett.

Leslee!
Nem biztos, hogy forr a víz de ha eltűnik annak is lehet sok más oka is pl. repedt radiátor vagy gumicső ha hosszú út után is habos a szelepfedél belseje akkor nagyon valószínű  az, hogy hengerfejes. De ha beleszagolsz a kiegyenlítőtartályba és  ott lehet érezni a kipuff szagot akkor biztosan az.
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 15. 14:53:14 pm írta Gisti » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #2444 Dátum: 2010. május 15. 17:01:42 pm »

Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.
A 87-es 518-ba bele megy-e gond nélkül, egy régebbi M10b20-as blokk(bakok helye). Ami benne van meghalt, s akkor már kéne kicsit fejleszteni. Az M10 blokkokon mi volt a legfejlettebb bef.rendszer? L-jet vagy modernebb?
Köfi
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2445 Dátum: 2010. május 15. 17:12:19 pm »

Lütyő!

A kasznit alatt van közvetlenül  a kardán felett.

Leslee!
Nem biztos, hogy forr a víz de ha eltűnik annak is lehet sok más oka is pl. repedt radiátor vagy gumicső ha hosszú út után is habos a szelepfedél belseje akkor nagyon valószínű  az, hogy hengerfejes. De ha beleszagolsz a kiegyenlítőtartályba és  ott lehet érezni a kipuff szagot akkor biztosan az.

Köszi!

a képen kettő van, a 11-es,és a 2-es..a 11-es lesz az, nade a 2-es hova megy?


* hovedok.png (46.33 KB, 799x565 - megtekintve 625 alkalommal.)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2446 Dátum: 2010. május 15. 18:32:49 pm »

Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz.
A 87-es 518-ba bele megy-e gond nélkül, egy régebbi M10b20-as blokk(bakok helye). Ami benne van meghalt, s akkor már kéne kicsit fejleszteni. Az M10 blokkokon mi volt a legfejlettebb bef.rendszer? L-jet vagy modernebb?
Köfi

Bele megy pikkpakk és az L / LE-jet volt a legfejlettebb befecsi rendszer M10-re Smiley (ez az a kis szépség, amit láttunk, mikor hoztuk az E12-t? Smiley )
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #2447 Dátum: 2010. május 15. 19:38:55 pm »

Ő lenne, csak vívódok, hogy mi legyen mert még lakatolni is kéne, és "csak" egy szolglati lenne.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #2448 Dátum: 2010. május 15. 19:46:58 pm »

Üdv Srácok!
Az egyik kedves ismerősömnek egy kis segítségre lenne szüksége.
E34-be szeretne ilyen kormányt rakni.


Kérdés, kivitelezhető-e, ha igen akkor csak E38-39 modellekből való jöhet szóba, vagy esetleg jó az E46 is?
Naplózva
MCLeslee
aki nem hiszi, az üljön bele!!!

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 185



« Válasz #2449 Dátum: 2010. május 16. 00:30:41 am »

Lütyő!

A kasznit alatt van közvetlenül  a kardán felett.

Leslee!
Nem biztos, hogy forr a víz de ha eltűnik annak is lehet sok más oka is pl. repedt radiátor vagy gumicső ha hosszú út után is habos a szelepfedél belseje akkor nagyon valószínű  az, hogy hengerfejes. De ha beleszagolsz a kiegyenlítőtartályba és  ott lehet érezni a kipuff szagot akkor biztosan az.
Köszi Gisti!
Naplózva

+421908683907
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2450 Dátum: 2010. május 18. 18:09:43 pm »

Tudja valaki esetleg, hogy miből adódik a két 323i közti teljesítménykülönbség?  huh confused

http://www.ultimatespecs.com/?option=10&comp=1500,227&do=1
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2451 Dátum: 2010. május 18. 18:53:44 pm »

Abból, hogy valami trükkel feljebb vitték a maximális teljesítmény fordulatszámát 700 1/perc-cel... a lényeges adat, ami a motormechanikából adódik, az a nyomaték, az pedig azonos a két motornál...

a megoldás valahol a motorblokkon kívül lesz, szívósor (keresztmetszet) , pillangószelep, kipufogóöntvény (alak, keresztmetszet), kipuff Y  (keresztmetszet) körül, esetleg a vezérlésbe nyúltak bele...
Össze kell hasonlítani a kétfajta motort, akár képeken, vagy ha van lehetőséged, akkor élőben, valamiféle áramlási keresztmetszet csökkentést kell keresned.

Ilyen van az m10-nél is, nekem pl. 4 fajta kipufföntvényem van hozzá...
Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2452 Dátum: 2010. május 18. 21:22:42 pm »

Tudja valaki esetleg, hogy miből adódik a két 323i közti teljesítménykülönbség?  huh confused

http://www.ultimatespecs.com/?option=10&comp=1500,227&do=1

Azt írják tengely.
Naplózva

Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2453 Dátum: 2010. május 19. 11:50:48 am »

Azt írják tengely.

A gyengébbik L-jet, az erősebb pedig már motronic. De persze lehetnek más külömbségek is, kompresszió, vezérlés, hengerfej, stb, de én csak az elektronikáról tudom biztosan hogy külömbözik.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2454 Dátum: 2010. május 19. 11:54:49 am »

Biztosan nem motronik. Az m20b23 az végig L-Jettel készült az e30-ban.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2455 Dátum: 2010. május 19. 12:00:19 pm »

Ez a teljesítmény adat honnan jött egyébként?
Én kizártnak tartom, hogy az E30-ból gyengébb volt ugyanaz a tipus, mint E21-ből (143 hp)...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2456 Dátum: 2010. május 19. 12:09:54 pm »

Egy küldölfdi fórumon kaptam egy olyan megfejtést, hogy a 139 lovasokkon az E21 hfeje van, aminek kisebbek a szívócsatornái (200-as hfej), ebből adódik a teljesítménykülönbség. A 150 lovas hfejnek a vége 731 (enyém: 1277731, tehát elméletileg az újabb).

Autodata is ezt a telj. adatot mutatja motorkód alapján, meg sok más internetes forrás is.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2457 Dátum: 2010. május 19. 12:12:15 pm »

Evolúció  Evil
Akkor gondolom optimalizálták a teljesítmény-nyomaték-fogyasztás adatokat... Végülis az ETA sem a teljesítményről, hanem a nyomatékról híres...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2458 Dátum: 2010. május 19. 12:13:49 pm »

Az az érdekes, hogy a nyomaték az mindkét motornál egyezik.  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2459 Dátum: 2010. május 19. 12:15:50 pm »

Közben én is megnéztem és a "gyengébb" B23 valóban a régi HF-et kapta és a régi vez.tengelyt. Viszont ugyanez K-jettel 143 ló.... mind1.

Valamint ezt találtam még neten:

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01149/03.jpg

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01149/04.jpg

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01149/05.jpg
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 ... 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 [82] 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!