CápaBMW fórum
2024. május 22. 19:16:51 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2731256 alkalommal)
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #2610 Dátum: 2010. június 04. 16:01:20 pm »

Ha a gyári gumis rücsire gondolsz, akkor hőlégfúvó+spakli, esetleg puhább drótkorong.
A nitro nem igazán oldja a gumit.
Ha bitumenes "alvázvédő" akkor az a benzinnek nem tud ellenállni.
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2611 Dátum: 2010. június 04. 16:37:02 pm »

Bármelyik is, cuki program!!  Tongue
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2612 Dátum: 2010. június 05. 12:04:33 pm »

Hőlégfúvóval az a baj, hogy úgy valamiért szívesebben szed ki az alapozóból is, mintha hidegen csinálnám.
Viszont a gyári alapozó elég jól ellenáll a legtöbb oldószernek, ezért gondoltam talán valami tuti tippetek. Nitrohigítónak miért jó a szabad levegő? Mert nem fulladok meg? De legalább negyed annyi idő alatt párolog el  Cheesy
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2613 Dátum: 2010. június 05. 12:31:27 pm »

Mert nem szívsz be tőle azért.  Cheesy Egyik haverom mosott nitróval egy kocsit zárt térben, elájult, de úgy, hogy az arcára esett a rongy...  Cheesy Cheesy Grin Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2614 Dátum: 2010. június 05. 21:38:43 pm »

Felújított S14 indítás. Semmi extra, de azért fincsi:

http://s282.photobucket.com/albums/kk266/Rotaxmaxke/S14%20revisie/Montage/?action=view&current=s14narevisie2estartvervangenvan2inj.flv
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2615 Dátum: 2010. június 05. 23:28:18 pm »

Lecseréltem a hűtősapkát mert úgy 4-5 év után szétesett. Ez a mostani meg lehet selejtes. laugh
Szóval én túl rövidnek találom. A sapkánál 18,4 mm mértem  a tágulási tartálynál 19,3-at. Hogy fog ez így zárni? Montam a faszinak a Magisznál, mondta jó az tegyem be és használjam, kizárt hogy rossz legyen.
OK. De ha mégis egy új motort fogok kérni a BMW-től, ha valami baja lesz az enyémnek.  Evil crazy2


* hűtősapka1.jpg (150.89 KB, 1024x768 - megtekintve 481 alkalommal.)

* hűtősapka2.jpg (164.81 KB, 1024x768 - megtekintve 595 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2616 Dátum: 2010. június 06. 00:16:51 am »

A túlfolyó kimeneti nyílásának az alja is 18,4mm-nél van?  Smiley Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2617 Dátum: 2010. június 06. 09:07:25 am »

No, azt tenmagad nem látod, hogy a gumikarikán tisztán látszik a felület, ami felfeküdt már a tartályon kialakított peremre?  shocked shocked

Kicsit király a sárvédötartó csavar! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 06. 11:52:50 am írta collins » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2618 Dátum: 2010. június 06. 12:32:36 pm »

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/kipufogo_kipufogo_dob_katalizator/bmw_e28_gyari_uj_kipufogo_172654446.html

ez melyikre való?
Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2619 Dátum: 2010. június 06. 23:02:01 pm »

TALÁN 520i/525i Motronic kat nélkülihez. De hogy ez gyári új...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
lowsliders

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



« Válasz #2620 Dátum: 2010. június 07. 08:09:44 am »

helló.
lassan alakul az öreglány és most tanácsot szeretnék kérni.
fékolaj nagy része köddé vált ami benne volt.nem is csoda,mert vagy 5 évig állt szegény Embarrassed
most szeretném feltölteni/lecserélni,csak ez a művelet valahogy kimaradt eddigi életemből és nem szívesen esek neki.
szóval az lenne a kérdés,hogy a legegyszerűbb leengedni a régit,meg légteleníteni.
vinném már szervízbe,mert van amit én se tudok megcsinálni idő,és hely hiányában Cry (toronycsapágy csere,kormánymű,kerekek beállítása)
előre is köszi a tippeket,tanácsokat.
Naplózva

buhera tuning
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2621 Dátum: 2010. június 07. 08:48:15 am »

Annak, hogy eltűnt a fékolajad 5 év alatt, annak oka van. Mennyire tűnt el? Teljesen? Vagy van még az aljában?

Ha van még az aljában 3-4mm szint, akkor a kuplung fő, ill. munkahengereket nézd meg először , ha teljesen eltűnt, vagy a tartály kuplung kivezetésének a szintje alatt van, akkor fékcső, főhenger fenék tömítése, dobfék munkahengerek. (Ha dobfékes az autó)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
lowsliders

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



« Válasz #2622 Dátum: 2010. június 07. 08:54:17 am »

tartályban nincs olaj. Sad
azt sejtettem hogy gondok lesznek a fékkel. Sad
valamennyi olaj van benne,gondolom,mert mikor gurultunk vel udvarban előre-hátra,megállt,bár nem egyből,(és nem is kell nagy sebességre gondolni,kb mintha toltuk volna Smiley)
na majd kiokoskodom hogy jut el a drága a szerelőhöz,mert nálunk nem egészen ideálisak a szerelési körülmények(nincs akna,ilyesmi Cheesy)
azért köszi az infót!
Naplózva

buhera tuning
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2623 Dátum: 2010. június 07. 08:56:21 am »

Nyomkodásra felkeményedik a fék? Vagy olyan, mintha pudingban lépkednél? Ha kiürült az egész rendszer, akkor lehet, hogy berozsdásodott a munkahengerek fala, ami sajnos cserét jelent...  Sad
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2624 Dátum: 2010. június 07. 14:05:30 pm »

Én nem is szarakodnék vele, egyböl szétkapni, mindkét hátsó mh csere, de tuti hogy maga alá csinált, vagyis a fékbetétek is ronggyá áztak, ami nem túl jó. Szerintem a Delphi MH is megfelel, az van kb 2e/db. Lehet, hogy érdemes a gumicsöveket is cserélni elől-hátul. Abból még baj nem lett. Wink
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
lowsliders

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 18



« Válasz #2625 Dátum: 2010. június 07. 22:25:31 pm »

hát kábé én is így gondolom.de majd a szerelőm megcsinálja.kicsit el vagyok havazva és semmi időm rá.na meg szerintem jobb ha hozzáértő csinálja meg ezt Smiley
csak hosszú lesz a séta a szervízig úgy hogy csak kézifékkel tudok megállni! Cheesy(na jóóó,valamennyire fog a fék azért....)
Naplózva

buhera tuning
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2626 Dátum: 2010. június 07. 22:51:22 pm »

Én nem is szarakodnék vele, egyböl szétkapni, mindkét hátsó mh csere, de tuti hogy maga alá csinált, vagyis a fékbetétek is ronggyá áztak, ami nem túl jó. Szerintem a Delphi MH is megfelel, az van kb 2e/db. Lehet, hogy érdemes a gumicsöveket is cserélni elől-hátul. Abból még baj nem lett. Wink

Ennyi állás után nemhogy nem lehet baj a fékcsőcseréből, hanem szerintem kötelező...
(mondjuk én nem s értek hozz csak a pofám nagy Smiley)
Naplózva

Bence
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #2627 Dátum: 2010. június 08. 20:30:47 pm »

Az alábbi alkatrész beazonosításában kéne segítség. Az első porvédő kupak cikkszáma kellene, mert a második van viszont emiatt nem megy fel a felni műa. közepe. Az első '87 518i, míg a második, a rossz, '82-3 528i. az ETK, Realom rajzain csak a puposat hozza. Plííííz! A talira csak nem mehetek kupaktalanul.  78


* bmw fotók 024.jpg (112.16 KB, 640x480 - megtekintve 784 alkalommal.)

* bmw fotók 025.jpg (88.57 KB, 640x480 - megtekintve 788 alkalommal.)
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2628 Dátum: 2010. június 08. 20:51:40 pm »

Ez a tuti:

31 20 6 777 789 és 572Ft/db Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #2629 Dátum: 2010. június 08. 21:23:46 pm »

Király! Köfi!  577 Smileszerel
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
TotoE12
Vendég
« Válasz #2630 Dátum: 2010. június 09. 13:49:34 pm »

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne hogy, ki mit tud az ülések cseréjéröl?Jelen esetben a 28as E39-em motoros bör belsejét szeretném átrakni a másik 23as E39-embe...Viszont hallottam valami olyasmit hogy ezeknél az autoknál már vigyázni kell, mert öszzeköttetésben vannak a légzsákokkal és ha müködésbe nem is jönnek az ülések eltávolitásával de állitolag hiba üzenetet küldenek a computernek ami addig ott is marad amig azt szervizben ki nem ütik...
Illetve azt sem szeretném hogyha holmi üléscsere bármi kárt tenne ebben a bonyolult elektromos rendszerben és ne adj isten egy olyan helyzetben ahol szükség lenne a légzsákokra, akkor emiatt ne nyiljanak...
Ezt leszámitva az elsö ülések cseréje gyerekjátéknak tünik, mint bármelyik másik autonál, viszont a hátso kanapéval kapcsolatban egyszerüen ötletem sincs honnan kellene kezdenem...csavaroknak, lefogatásoknak nyomát sem találom...pedig feltételezem nem valami bonyolult ez sem, csak én vagyok bamba.
Ezenkivül még a két elsö fényszorot illetve a két elsö ködlámpát szeretném átraki, a fényszorokkal nincs is gond, viszon a ködlámpákhoz sem férek hozzá...
Ha esetleg valaki csinált már hasonlot, vagy valami hasznos informácioval tudna szolgálni azt szivesen fogadnám:)
Egyébként a 28asnak már a Hi-Fi fejegysége is a komolyabb verzio de azt hiszem azt jobb nem bojgatni, nem tünik egyszerü müveletnek...(a cd tárat már atraktam, az gyerekjáték volt,egy az egyben rácsatlakozott a "gagyibb" fejre)
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2631 Dátum: 2010. június 09. 15:23:35 pm »

E39-cel még nem volt dolgom, de E30-ban pl az ülőlap két fülre pattan rá elöl, ha felpattintod, és kiszeded, akkor megtalálod a háttámla csavarjait. Ez persze az E30, de szerintem hasonló lehet az E39 is...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #2632 Dátum: 2010. június 09. 17:08:30 pm »

Hello !
 A hátsó ülőlap ,ha jól tudom csavarozás nélkül kivehető .
Határozott mozdulattal húzd fel /rántsd/ meg az ülőlap szélét a hátsó lábtér felől .
Hibakódot elkerülendő levett gyújtásnál húzd szét a stekkereket./ előzetesen persze old az üléssín csavarjait /

« Utoljára szerkesztve: 2010. június 09. 17:13:55 pm írta BMW Józsi » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2633 Dátum: 2010. június 09. 21:29:55 pm »

Szerintem add el a picsába mind2 szart és vegyél egy rendes BMW-t. Pl. valami JÓ E28-at  Evil
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2634 Dátum: 2010. június 09. 21:33:30 pm »

Én is mondtam neki... Ott ahol van rengeteg jó és szép és extrás E28 van  Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes
Naplózva

70/627-5355
TotoE12
Vendég
« Válasz #2635 Dátum: 2010. június 09. 21:55:53 pm »

Szerintem add el a picsába mind2 szart és vegyél egy rendes BMW-t. Pl. valami JÓ E28-at  Evil
Jóóóóóvanmááá Cheesy
Dénesfiu is feszt ezzel baszogat Evil
A multkor majdnem leütöttem egy 628csi-t, csak mint mindig mindennek, annak is elvitte az árát egy köcsög birság.... angry De lehet jobb is igy, mert az meg csak vitte és vitte és vitte volna a pénzt....még ezeknél a "SZAROKNÁL" is jobban... Tongue
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2636 Dátum: 2010. június 09. 22:00:37 pm »

Tudod, hogy nem mondtam komolyan Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TotoE12
Vendég
« Válasz #2637 Dátum: 2010. június 09. 22:23:03 pm »

Tudod, hogy nem mondtam komolyan Wink
Jajj persze... Wink
Be is fosnék hogyha megint belenyultam volna egy másik szarba... Sad Evil
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2638 Dátum: 2010. június 11. 17:49:32 pm »

E21 diffi tetejéra, ha 41-es szám van írva, akkor az azt jelenti, hogy 4.1-es a diffi?

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2639 Dátum: 2010. június 11. 18:00:54 pm »

Az áttétel méretét egy kis lemezlapra ütve találod meg, a hátlapot fogó csavarok egyike tartja. Nem tudom mi lehet az a szám, de mivel nem kapott minden áttételpár külön házat így elég valószínűtlennek tartom, hogy ott lenne feltüntetve.
Naplózva

70/627-5355
Oldalak: 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 [88] 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!