CápaBMW fórum
2024. május 15. 21:52:53 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2723783 alkalommal)
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2880 Dátum: 2010. július 30. 10:07:04 am »

jaaaaa...
Én a turbósítás tüa igényéről beszéltem... Simán az etanolhoz elég szokott lenni a nyomásemelés, és akkor semmi máshoz nem kell nyúlni, esetleg hideg idő esetén egy kis plusz hidegindítási dúsítás nem árt...

A gyújtásnál a két dolog kiegyenlíti egymást, mert az e85-nak pluszba kell adni, a turbósításnál meg vissza kellene venni, így maradhat ahol van...

Naplózva
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #2881 Dátum: 2010. július 30. 10:16:44 am »

http://www.marotikonyvker.hu/products/product_6637.html   Wink

Vedd meg, olvasd el... Ha ez megvolt, akkor menj el valakihez, aki ért hozzá, és csinált ilyet. És akkor ki tudod találni...
Az etanolt meg szerintem első körben felejtsd el, kevesen értenek még hozzá, csak szopások hadával fogsz találkozni, és egyenlőre nem lesz tökéletes. Én már végigjártam, belelocsolsz egy valag pénzt, utána kell 50ezer km(hasraütöttem), mire megtérül.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2882 Dátum: 2010. július 30. 10:25:53 am »

http://www.marotikonyvker.hu/products/product_6637.html   Wink

Vedd meg, olvasd el... Ha ez megvolt, akkor menj el valakihez, aki ért hozzá, és csinált ilyet. És akkor ki tudod találni...
Az etanolt meg szerintem első körben felejtsd el, kevesen értenek még hozzá, csak szopások hadával fogsz találkozni, és egyenlőre nem lesz tökéletes. Én már végigjártam, belelocsolsz egy valag pénzt, utána kell 50ezer km(hasraütöttem), mire megtérül.

Nálam egyelőre elgondolkodási szinten van, megtérülni hamar megfog,mivel a fő üzemanyag a gáz lesz..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Zsombor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 264



« Válasz #2883 Dátum: 2010. július 30. 10:33:32 am »

Nálam egyelőre elgondolkodási szinten van, megtérülni hamar megfog,mivel a fő üzemanyag a gáz lesz..Roll Eyes)
Nekünk nem voltak jó tapasztalatok vele, annyival többet kért az autó belőle, hogy nem érte meg túlságosan. Plusz hozzá jött az átalakító....  crazy2
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2884 Dátum: 2010. július 30. 11:06:42 am »

Nekünk nem voltak jó tapasztalatok vele, annyival többet kért az autó belőle, hogy nem érte meg túlságosan. Plusz hozzá jött az átalakító....  crazy2

Egyszerűbb és olcsóbb átírni az epromot, és úgy nem csak benzint, hanem gyujtást is tudsz állítani.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2885 Dátum: 2010. július 30. 11:59:37 am »

Na akkor fékezzünk egy kicsit gyerekek.

Nem kell túl sok ló neki, csak picit szeretne többet és gazdaságosabbat.

Egy dolgot nem vett észre senki.

Azt a szám és betűkombinációt. 3HP-22 (automataváltó)

Nem kell ide légtömegmérő babra és etanol, meg turbó. Első lépés ként kell egy 4HP-22 és használni. Fogyasztás rögtön leugrik 2 literrel, az átlagos utazósebesség pedig megnő a komfortérzettel együtt.

Ahhoz,hogy egy B28-ra legyen pici többlet, ami kb ott van, mint egy széria, M30B30 motronic 1.3 kat. nélkül, nehogy rátukmáljátok már a turbót, vemset, etanolt, amikkel akkora szopóágra hajtja a fejét szegény bolha, hogy azt is meggyűlöli, aki BMW-t látott.

Amikről itt vagdalóztok, az több száz ezer Ft, vagy 1 millió fölött van, mire olyanra összeáll, hogy igényes is legyen, jó is legyen... De hogy gazdaságos nem lesz az anyagi ráfordítás miatt ,az is biztos.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2886 Dátum: 2010. július 30. 12:08:33 pm »

 Lips Sealed  nna akkor ezt itt most befejeztem  Lips Sealed
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2887 Dátum: 2010. július 30. 12:10:21 pm »

Miért Sanyi? Smiley Nem írtál irreális dolgot, a fő kérdésére gyakorlatilag Te adtál választ Wink

Csak Promega és Kox agyviharát próbáltam fékezni Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2888 Dátum: 2010. július 30. 12:21:12 pm »

Miért Sanyi? Smiley Nem írtál irreális dolgot, a fő kérdésére gyakorlatilag Te adtál választ Wink

Csak Promega és Kox agyviharát próbáltam fékezni Cheesy
sm_68
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2889 Dátum: 2010. július 30. 13:18:20 pm »

Na akkor fékezzünk egy kicsit gyerekek.

Nem kell túl sok ló neki, csak picit szeretne többet és gazdaságosabbat.

Egy dolgot nem vett észre senki.

Azt a szám és betűkombin@ciót. 3HP-22 (automataváltó)

Nem kell ide légtömegmérő babra és etanol, meg turbó. Első lépés ként kell egy 4HP-22 és használni. Fogyasztás rögtön leugrik 2 literrel, az átlagos utazósebesség pedig megnő a komfortérzettel együtt.

Ahhoz,hogy egy B28-ra legyen pici többlet, ami kb ott van, mint egy széria, M30B30 motronic 1.3 kat. nélkül, nehogy rátukmáljátok már a turbót, vemset, etanolt, amikkel akkora szopóágra hajtja a fejét szegény bolha, hogy azt is meggyűlöli, aki BMW-t látott.

Amikről itt vagdalóztok, az több száz ezer Ft, vagy 1 millió fölött van, mire olyanra összeáll, hogy igényes is legyen, jó is legyen... De hogy gazdaságos nem lesz az anyagi ráfordítás miatt ,az is biztos.


Hehhehe , kb ugyanezt mondtam, csak nekem nem tudás van mögötte hanem józan paraszti ész, és mások kárának történetei. Tongue

Még egyszer a kedvenc mondatom egy motoros ismerősömtöl:
"Na, most hogy ráköltöttem 8 kilót, végre ugyanúgy megy, mint a gyári karbival, csak fél literrel többet fogyaszt..."
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 30. 13:28:51 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2890 Dátum: 2010. július 30. 15:45:39 pm »

kérdés : 524td diffiáttétel mennyire különbözik az automata ill. kézi váltós verziónál? az automata alá jóval rövidebbet szereltek gondolom.
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2891 Dátum: 2010. július 31. 04:20:11 am »

Na akkor fékezzünk egy kicsit gyerekek.

Nem kell túl sok ló neki, csak picit szeretne többet és gazdaságosabbat.

Egy dolgot nem vett észre senki.

Azt a szám és betűkombin@ciót. 3HP-22 (automataváltó)

Nem kell ide légtömegmérő babra és etanol, meg turbó. Első lépés ként kell egy 4HP-22 és használni. Fogyasztás rögtön leugrik 2 literrel, az átlagos utazósebesség pedig megnő a komfortérzettel együtt.

Ahhoz,hogy egy B28-ra legyen pici többlet, ami kb ott van, mint egy széria, M30B30 motronic 1.3 kat. nélkül, nehogy rátukmáljátok már a turbót, vemset, etanolt, amikkel akkora szopóágra hajtja a fejét szegény bolha, hogy azt is meggyűlöli, aki BMW-t látott.

Amikről itt vagdalóztok, az több száz ezer Ft, vagy 1 millió fölött van, mire olyanra összeáll, hogy igényes is legyen, jó is legyen... De hogy gazdaságos nem lesz az anyagi ráfordítás miatt ,az is biztos.



Nekünk is ez a fajta váltó van alatta, avval a különbséggel, hogy B32 a motor...Remélem jó is lesz,Eszter szeretné ha pörgősebb lenne, mint a tompa volt(B35) a 4HP2-vel...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2892 Dátum: 2010. július 31. 08:27:50 am »

kérdés : 524td diffiáttétel mennyire különbözik az automata ill. kézi váltós verziónál? az automata alá jóval rövidebbet szereltek gondolom.

Mind2 3,15.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2893 Dátum: 2010. július 31. 08:31:25 am »


Nekünk is ez a fajta váltó van alatta, avval a különbséggel, hogy B32 a motor...Remélem jó is lesz,Eszter szeretné ha pörgősebb lenne, mint a tompa volt(B35) a 4HP2-vel...

2 dologban más a 3HP és 4HP.

Városban a 3HP lomhább, viszont 100-tól már üvölt. Viszont az tény,hogy 80-90-től nagyobbat ugrik, mint a 4HP Smiley ...csak utána már nem vált sehová Cheesy Mondjuk egy 2,93-as, vagy 3,15-ös difivel jót lehetne vele utazni.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2894 Dátum: 2010. július 31. 10:00:31 am »

Mind2 3,15.

akkor valami ügyes más diffit tett alá,mert 3ezernél megy 100-at 5ben a tádé Cheesy
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2895 Dátum: 2010. július 31. 10:30:54 am »

Az szép Cheesy Akkor vagy 4,45 van alatta, vagy TDS váltót tettek rá, aminek az 5. fokozata 1:1 Smiley Mondjuk, ha 1:1, akkor is 4 körüli difivel jön ki a 3000/100 arány Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2896 Dátum: 2010. július 31. 12:13:16 pm »

Az szép Cheesy Akkor vagy 4,45 van alatta, vagy TDS váltót tettek rá, aminek az 5. fokozata 1:1 Smiley Mondjuk, ha 1:1, akkor is 4 körüli difivel jön ki a 3000/100 arány Smiley

na az jólenne! félre is tenném versenyre ha 4,45 lenne Roll Eyes
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2897 Dátum: 2010. július 31. 15:31:11 pm »

2 dologban más a 3HP és 4HP.

Városban a 3HP lomhább, viszont 100-tól már üvölt. Viszont az tény,hogy 80-90-től nagyobbat ugrik, mint a 4HP Smiley ...csak utána már nem vált sehová Cheesy Mondjuk egy 2,93-as, vagy 3,15-ös difivel jót lehetne vele utazni.

Le kellene forgatnom a difijét, nem tom mekkora az áttétele, csak azt hogy sperr...Bár ha kész lesz, akkor lesz érdekes, legfeljebb a műszaki után egy váltócsere fog követlkezni...sok minden nem kell hozzá, legfeljebb egy Szegedi barátomat megkérem rá, segijjen kicserélni, amig ismerkedek a helyi nevezetességekkel a sajtgyárban:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2898 Dátum: 2010. július 31. 15:32:21 pm »

2 dologban más a 3HP és 4HP.

Városban a 3HP lomhább, viszont 100-tól már üvölt. Viszont az tény,hogy 80-90-től nagyobbat ugrik, mint a 4HP Smiley ...csak utána már nem vált sehová Cheesy Mondjuk egy 2,93-as, vagy 3,15-ös difivel jót lehetne vele utazni.

De nem azt akartad irni, hogy városban a 3HP pörgősebb?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2899 Dátum: 2010. július 31. 18:59:00 pm »

Pontosítok.Pl. lámpától indulni lomha csak, a többit pörgi.
Gondolj bele. Az 1. fokozatot végigpadlózva (difitől függően) 100 fölé tudod vinni Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2900 Dátum: 2010. július 31. 19:31:41 pm »

Pontosítok.Pl. lámpától indulni lomha csak, a többit pörgi.
Gondolj bele. Az 1. fokozatot végigpadlózva (difitől függően) 100 fölé tudod vinni Smiley

ez nem is hangzik rosszul...na, csak ott tartanék már....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2901 Dátum: 2010. augusztus 02. 11:29:29 am »

van egy váltó számom: 220.0.0225.94

ki mit tud mondani róla?  huh
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #2902 Dátum: 2010. augusztus 02. 11:37:29 am »

Pontosítok.Pl. lámpától indulni lomha csak, a többit pörgi.
Gondolj bele. Az 1. fokozatot végigpadlózva (difitől függően) 100 fölé tudod vinni Smiley
pedig gyakorlatilag ugyanaz az áttétel, mint a 4hp22-nél az első 3 fokozat.
http://www.bmwe28.de/e28_daten02.jpg
Naplózva
cavalli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Válasz #2903 Dátum: 2010. augusztus 02. 16:43:18 pm »

A gépem 3 hónapja a szerelőnél dekkol ( a 3. ember ) de ő sem találja a hibát, a komputerre gyanakszik, keresek egy 0 261 200 011 számú Bosch vezérlő computert.

Lassan kezdek belefáradni...

Örülnék, ha lenne vkinek, hogy legalább ezt a hibaforrást kizárhassuk ( sztem nem az lesz a hiba... )
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2904 Dátum: 2010. augusztus 03. 07:25:49 am »

A gépem 3 hónapja a szerelőnél dekkol ( a 3. ember ) de ő sem találja a hibát, a komputerre gyanakszik, keresek egy 0 261 200 011 számú Bosch vezérlő computert.

Lassan kezdek belefáradni...

Örülnék, ha lenne vkinek, hogy legalább ezt a hibaforrást kizárhassuk ( sztem nem az lesz a hiba... )

Mi a hibajelenség?

Sajnos szeretnek tippelgetni a szerelők,ha nem tudják mi lehet a bibi..:Sad(
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2905 Dátum: 2010. augusztus 03. 08:23:02 am »

pedig gyakorlatilag ugyanaz az áttétel, mint a 4hp22-nél az első 3 fokozat.
http://www.bmwe28.de/e28_daten02.jpg

Pedig lomhábbnak hat. Gyanítom a wandlerben van valami csalás.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2906 Dátum: 2010. augusztus 03. 08:29:04 am »

Mi a hibajelenség?

Sajnos szeretnek tippelgetni a szerelők,ha nem tudják mi lehet a bibi..:Sad(

Azért mutass már 1db szerelőt BÁRHOL ,aki Cavalli esetében kapásból tudja hol a baj. Találgatáson kívül. Főleg, hogy a hibajelenség olyan, amit Átlag János még használat közben sem vesz észre.
Jó. Ha volna a zsebemben 1 millió (ami egyelőre még nincs) akkor össze tudnám szedni azokat a korabeli cuccokat, amivel ez a hiba 10 perc alatt kiderül, de más szarszemét drága munkájának az olcsó helyrehozásából (mire hozzámkerül a drágán elbaszott autó, már nem tud pénzt áldozni a szerencsétlen tulaj) valószínű erre sosem lesz lehetőségem.

Apropó. Nem ebbe lett a fizetésed négyszereséért kicserélve 6 injektor, nyomásszab. és benzinpumpa?
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2907 Dátum: 2010. augusztus 03. 08:56:58 am »

Azért mutass már 1db szerelőt BÁRHOL ,aki Cavalli esetében kapásból tudja hol a baj. Találgatáson kívül. Főleg, hogy a hibajelenség olyan, amit Átlag János még használat közben sem vesz észre.
Jó. Ha volna a zsebemben 1 millió (ami egyelőre még nincs) akkor össze tudnám szedni azokat a korabeli cuccokat, amivel ez a hiba 10 perc alatt kiderül, de más szarszemét drága munkájának az olcsó helyrehozásából (mire hozzámkerül a drágán elbaszott autó, már nem tud pénzt áldozni a szerencsétlen tulaj) valószínű erre sosem lesz lehetőségem.

Apropó. Nem ebbe lett a fizetésed négyszereséért kicserélve 6 injektor, nyomásszab. és benzinpumpa?

Alapból én azt se tudom mi a hiba...
Viszont azért tudnál te is példákat rá, hogy a "szerelők" szeretnek megvetetni mindent, és talán bejön...
a négyszeres árról, meg a kicserélésről tudod a véleményem..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2908 Dátum: 2010. augusztus 03. 14:02:32 pm »

Jó. Ha volna a zsebemben 1 millió (ami egyelőre még nincs) akkor össze tudnám szedni azokat a korabeli cuccokat, amivel ez a hiba 10 perc alatt kiderül, de más szarszemét drága munkájának az olcsó helyrehozásából (mire hozzámkerül a drágán elbaszott autó, már nem tud pénzt áldozni a szerencsétlen tulaj) valószínű erre sosem lesz lehetőségem.

Ezt a mondatot gondold újra, így nem igaz! Azn
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2909 Dátum: 2010. augusztus 03. 16:53:37 pm »

Ööö , igazad van Smiley Értelmet nyert egy pár óra leforgása alatt a "soha ne mondd, hogy soha" mondás  Roll Eyes
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!