CápaBMW fórum
2024. május 16. 01:17:25 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2724268 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3090 Dátum: 2010. augusztus 27. 22:39:38 pm »

Én mikor a rángató rönóval odamentem és elküldtek hogy "ez mind ilyen" akkor végleg lezártam az injektor.hu-témát.

nekem fel se merült a nevük, amikor  az injektorokat tetettem rendbe,pedig nincsenek messze....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3091 Dátum: 2010. augusztus 27. 22:46:08 pm »

Miben?

Abban, hogy az injektorokkal van a baj, mert neki is akkor szűnt meg a hiba, amikor bemérgelte magát és vett 6db új injektort + hozzá szabályzót.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3092 Dátum: 2010. augusztus 27. 22:51:17 pm »

Megoldódni látszik a rejtély, amiért a gépezet nem működött ( 635CSi ). A 6 db injektor fúvókából 2 db szar, annak ellenére, hogy a nagytudású injektor.hu - s faszi megtisztította, bevizsgálta és jónak titulálta. Ez 2 - 3 éve volt. Utána bár még mindig szarul járt a motor a gépet a próbakörön folyamatosan padlózta ( bejáratós a motor, full új minden benne ) huzatgatta, bizonyítandó milyen jól megy. Szereznem kell most 2 db fúvókát aztán mehet bele a gépbe, akkor kiderül, szépen jár e?

Van valakinek tippje merre lehet ilyen alkatrész? Biztos vagyok benne, hogy többszáz db ott rohad a polcokon...

10 éve várom a pillanatot, hogy elmehessek vele egy találkozóra...
mindazonáltal előfordulhat hogy 2-3 éve tényleg jók voltak a fúvókák,ennyi idő alatt áltukban is megnyekkenhetnek..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3093 Dátum: 2010. augusztus 27. 22:53:09 pm »

Abban, hogy az injektorokkal van a baj, mert neki is akkor szűnt meg a hiba, amikor bemérgelte magát és vett 6db új injektort + hozzá szabályzót.

jaaaaaaaaaaa...de ez is csak tipp volt, mint a többi...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3094 Dátum: 2010. augusztus 27. 23:02:18 pm »

Azért a tippelést sztem ne dörgöljük már senki orra alá sem... Az autószereléshez bizonyos esetekben ez hozzá tartozik...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3095 Dátum: 2010. augusztus 27. 23:05:59 pm »

Azért a tippelést sztem ne dörgöljük már senki orra alá sem... Az autószereléshez bizonyos esetekben ez hozzá tartozik...

most erre nem reflektálnék inkább...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3096 Dátum: 2010. augusztus 27. 23:12:42 pm »

Tényleg nagyon kíváncsi vagyok, megoldja-e a dolgot 2(?) új fúvóka?? Roll Eyes
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
sallaip

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



« Válasz #3097 Dátum: 2010. augusztus 30. 17:37:50 pm »


Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy e21-es kiscápa coupéban csak a jobb oldalán van a hátsó ülés mellett az a nagy merevítő cső, ami a hátsó ülés elejének az aljától a jobb hátsó torony fele tart??? Mert múltkor tűnt csak fel, hoyg baloldalt nincs, de helyét sem igazán látom. Ha csak egy van, akkor annak mi a funkciója, mármint, hoyg a másik oldalon miért nincs?
Naplózva
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #3098 Dátum: 2010. augusztus 30. 17:44:21 pm »

Szia az nem merevítő cső hanem a benzin cső ami a tankba vezet  a tanksapkától indulva. Wink
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
sallaip

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



« Válasz #3099 Dátum: 2010. augusztus 30. 18:20:30 pm »


Áúúúú, ez fájt!!!  wall wall wall wall Ilyen topa nem lehetek!!! Vagy mégis??  shocked
De tényleg most hoyg mondod, onnét húztam ki a tankhoz vezető csövet, csak már kicsit régen volt  Cheesy
De köszi a gyors választ!!
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3100 Dátum: 2010. augusztus 31. 06:26:39 am »

Viszont minden gond nélkül betehetsz egyet a másik oldalra is, ha szeretnéd:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3101 Dátum: 2010. augusztus 31. 12:27:25 pm »

Mit vagy úgy oda? A mi E21ünknek igenis az a cső merevítette a jobb hátulját mikor szanaszét szakadt a torony! Tongue
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3102 Dátum: 2010. szeptember 01. 04:26:49 am »

Mit vagy úgy oda? A mi E21ünknek igenis az a cső merevítette a jobb hátulját mikor szanaszét szakadt a torony! Tongue

ezért kell egy a másik oldalra..Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #3103 Dátum: 2010. szeptember 01. 14:48:37 pm »

CsabE28-nak,   Smiley  ha gondod akad a fűtéssel... Embarrassed


* fűtés.jpg (47.28 KB, 527x438 - megtekintve 699 alkalommal.)
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #3104 Dátum: 2010. szeptember 01. 15:38:49 pm »

Hali.
Lehet, hogy nekem hazudtak, de e34-nél tényleg nem lehet a lengőkar szilenteket préseltetni, vagy legalábbis nem mindet? Csak lengőkarostól lehet cserélni? Vagy a szerelő akihez vittem az volt lusta foglalkozni vele, mert megvetette mindenestől. E28-nál ez hogy van?

Köszi a segítséget.
Üdv.
Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3105 Dátum: 2010. szeptember 01. 16:13:25 pm »

Hazudtak. Lehet.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3106 Dátum: 2010. szeptember 01. 19:08:09 pm »

CsabE28-nak,   Smiley  ha gondod akad a fűtéssel... Embarrassed

Hova tűnt a faszi lába?  Cheesy Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
sallaip

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 53



« Válasz #3107 Dátum: 2010. szeptember 01. 19:52:40 pm »

ezért kell egy a másik oldalra..Roll Eyes)


így van, majd teszek egyet másik oldalra is, meg egy kis tankajtót is faragok oda, hisz a tank is két részre van osztva, és akkor mindegyik oldalról tölthetem őket, legalább a benzinkúton nem kell a pisztolyt a másik oldalra húznom, mert mindig kézre esik az egyik tanknyílás. Grin Grin
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3108 Dátum: 2010. szeptember 01. 22:52:03 pm »

CsabE28-nak,   Smiley  ha gondod akad a fűtéssel... Embarrassed

Hát igen: szegény ember vizel, és főz. Grin
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3109 Dátum: 2010. szeptember 02. 05:10:21 am »

...és maga esik bele...  undecided
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3110 Dátum: 2010. szeptember 02. 07:02:19 am »

GYORS HELYZETJELENTÉS...
az olajpumpában a tulnyomás szelepet forditva raktam össze ezért mindig nyitva volt...
most jó,de tesztelés közben szétbazstam a szimmeringet,ezért az cserés...
de elvileg ma összerakom és gó.....remélem...
Naplózva

steffe
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #3111 Dátum: 2010. szeptember 02. 07:27:01 am »

hy...

azert nem ment sokat a motor igy nyitott szeleppel olajnyomas nelkul...remelem vagy ijenkor valamennyi olaj elut egyaltalan valahova is?? 1001 1001 confused confused
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3112 Dátum: 2010. szeptember 02. 10:39:14 am »

olyan 2 percet mehetett alapjáraton...olaj nem ment sehová... sad
DE elvileg nem ment szét semmi...elvileg...
Naplózva

steffe
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3113 Dátum: 2010. szeptember 02. 10:54:28 am »

Nemá. 2 percet járattad??? Shocked
Nem hallottad hogy úgy kerepelnek a himbák mint egy dízel Golf? undecided
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3114 Dátum: 2010. szeptember 02. 10:59:59 am »

2 perc alapjárattól szerintem még nem lesz baja... Anno a haver kispókja ment vagy 10-15-öt is olajnyomás nélkül és nem lett semmi baja.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gim_e12
Vendég
« Válasz #3115 Dátum: 2010. szeptember 02. 11:40:23 am »

2 perc alapjárattól szerintem még nem lesz baja... Anno a haver kispókja ment vagy 10-15-öt is olajnyomás nélkül és nem lett semmi baja.  Smiley

na jó de az egy kispók, ez meg egy finom japán műszer.
Naplózva
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3116 Dátum: 2010. szeptember 02. 12:44:35 pm »

Nemá. 2 percet járattad??? Shocked
Nem hallottad hogy úgy kerepelnek a himbák mint egy dízel Golf? undecided
nem kerepelt a himba..röhögni fogsz mint a doxa ugy járt...
Naplózva

steffe
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3117 Dátum: 2010. szeptember 03. 07:20:57 am »

Nekem az E21ben hidegindításkor néha 5 másodpercig nem ment fel az olaj a himbákra. Hát volt különbség...
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3118 Dátum: 2010. szeptember 03. 13:02:41 pm »

Ez azért van, mert az M10-M30 motornak sokkal nagyobbak az illesztései, mint bármelyik japó motornak.

Az én teóriám szerint ennek oka az ,hogy amíg az M10 és az M30 a 60-as években született, evvel szemben a jól ismert, már sokat bíró japcsi motorok inkább a 70-es évek végén, vagy utána, vagyis az M20-M50-M70 korában,amik szintén jóval kisebb illesztéssel bírnak.

Ennek köszönhetően, ha kicsit is elmegy az olajzás, vagy nem megfelelő, már hangos  is az M10-M30 duó.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #3119 Dátum: 2010. szeptember 03. 14:24:35 pm »

Ha már itt tartunk, max hány sec alatt kell kialudnia az olajnyomás lámpának? Mert tudom hogy a régi szúrős m30-asokon sűrűn beszarik valami visszacsapó szelep.

Nekem olyan 2 sec alatt max, bár volt egy hét amikor állt, akkor 4 másodperc környéke volt, de csak olyan 1 sec-ig kerepelt.

Mit kell a hiba esetén cserélni?
Naplózva

Oldalak: 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 [104] 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!