CápaBMW fórum
2024. május 08. 16:42:33 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 277   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli 2.- Minden más téma, ami szalonképes  (Megtekintve 3565028 alkalommal)
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1920 Dátum: 2010. október 22. 20:04:18 pm »

Beszéljünk inkább a hüvelygombáról?  Evil Evil
Naplózva

Thommy
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1921 Dátum: 2010. október 22. 20:05:22 pm »

Részemről 397-398 Ikarus. Smiley
Persze én távolságokban gondolkodom,mert itt több napi járóföldre van bármi is. Cheesy
Egyetértek mindenkivel,de csak részekben.



POWER.
D10-ből,11-ből Euro 5-öt fejleszteni,tudod mit jelent?
Hm?
Én naponta össze tudok hasonlítani Euro 0-1-2-3-4-eket egymással...
D10-ből Euro 5-öt csinálni olyan,mint Queen Elizabteh-et felkészíteni POWERBOAT World Championship-re. angry
...igen,végülis lehetséges.
Sokkal olcsóbb kartert alkotni és beszerezni egymástól a fődarabokat.
Csak tudni kell,ki-mit tud jól csinálni.
Ennyi.

Egyébként valószínűleg senkinek sem rémlik ebben a szmogban hogy annak idején ezek a masztodonok,amikor még nem voltak így leharcolva,az egész flotta eregetett annyi kormot,mint most egyetlen példány.

A 30 éves átlag életkor nem kellene hogy egyet jelentsen a bűzzel,korommal,szmoggal,fapaddal...
Majd ha egy szép napon meghalnak páran,mert kettétörik alattuk egy busz,akkor fognak a fejükhöz kapni.

Ez az ország kibaszottul ért a megijedéshez!!!
A félelmet azt még nem ismeri,de megijedni,fejéhez kapkodni azt tud.


Egyébként:  Roll Eyes

Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1922 Dátum: 2010. október 22. 20:13:54 pm »


Ez mind szép és jó,csak az a gond hogy a hazai szervizek nem feltétlenül rendelkeznek megfelelő háttérrel illetve amíg az utasok és a sofőrök lelakják a 200asokat nem adnék nekik fapadot sem.A BKVs Ikarusok nagyrészében szívó motor van ezt ne feledjük el ezért a sok károsanyag és a füst MINIMUM D10 kellene beléjük hanem D11

Mert a VOLÁN,mint tröszt széthullott a rendszerváltással.
A privatizáció,a kizsákmányolás,a magánosítás mind-mind a rákfenéje lett a pusztulásuknak.
25 évvel ezelőtt mindenki a VOLÁN-hoz hordta az adagolókat,porlasztókat,mert korrektül felszerelt,a kor követelményeinek megfelelő műhelyeik voltak.
 És utcára is nyitottak,evvel is szerezve némi plusz tőkét.
Most?
Hozzánk hozzák ki az utolsó kis csip-csup porlasztót is ha valami bajuk van.
Semmijük nincs,mindent eladtak,kidobtak,bérbe adtak.
Így csak leköltségelik,nincs vele gond,csak leírják mint kiadás.
Ennyi.
Ezért tartanak itt a VOLÁN szervizek.

Vannak kivételek,ahol tényleg a mai követelményeknek megfelelő géppark és szervízháttér van kialakítva.
Ott valószínűleg emberek dolgoznak,nem milliókért a főnöki székben.

És azt ne mond hogy a szívó diesel az jobban kormol,mint a turbó diesel.
Ha mégis,akkor annak bánata van. Wink
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #1923 Dátum: 2010. október 22. 20:16:27 pm »

Okok van igazad,maradjuk abban hogy bánom hogy nincs csak 4 Scania itt mert ezek tényleg jó gépek alig vannak műhelyben és viszonylag a fenntartásuk is gazdaságos.Az Ikarus mellet szól még az hogy ha kimegyek csajágaröcségre és a faló kocsmában elkiáltom magam hogy 280ashoz kell kardán vagy fékdob hozzámvágnak 5-6ot
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #1924 Dátum: 2010. október 22. 20:18:21 pm »

Mert a VOLÁN,mint tröszt széthullott a rendszerváltással.
A privatizáció,a kizsákmányolás,a magánosítás mind-mind a rákfenéje lett a pusztulásuknak.
25 évvel ezelőtt mindenki a VOLÁN-hoz hordta az adagolókat,porlasztókat,mert korrektül felszerelt,a kor követelményeinek megfelelő műhelyeik voltak.
 És utcára is nyitottak,evvel is szerezve némi plusz tőkét.
Most?
Hozzánk hozzák ki az utolsó kis csip-csup porlasztót is ha valami bajuk van.
Semmijük nincs,mindent eladtak,kidobtak,bérbe adtak.
Így csak leköltségelik,nincs vele gond,csak leírják mint kiadás.
Ennyi.
Ezért tartanak itt a VOLÁN szervizek.

Vannak kivételek,ahol tényleg a mai követelményeknek megfelelő géppark és szervízháttér van kialakítva.
Ott valószínűleg emberek dolgoznak,nem milliókért a főnöki székben.

És azt ne mond hogy a szívó diesel az jobban kormol,mint a turbó diesel.
Ha mégis,akkor annak bánata van. Wink

Ez Így igaz meg az a gond hogy itt sem a volán magának csinálja a gépeit hanem egy külsős cég akik ugye hogy máshogy nem figyelnek oda kellően.A D2156HMU6 különösen füstölős fajta motor Cheesy persze szerették odaadni a töltést  Cheesy
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1925 Dátum: 2010. október 22. 20:24:25 pm »

Igen. Ám ezek közhasznú gépek. Nem kell csajágröcsögén kardánt szerzeni hozzá, olyan állapotúnak kell lennie reggel, mikor kimegy az utakra, hogy fel se merüljön, hogy valami bekakkanthat.
Az Euro5-től meg olyan messze vagyunk, mint ide lacháza. Nagyon szép és jó, hogy új korukban jók voltak (bzmg, hát újak voltak, nehogy már örüljünk ennek!), de a tényen nem változtat, hogy most szarok.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mpower
Vendég
« Válasz #1926 Dátum: 2010. október 22. 20:26:47 pm »

Az hogy amit te látsz az szar nem kell kivetíteni az egész állományra hogy mind olyan.Meglátásom szerint a hazai Ikarus állomány kb 55% csereérett a többi jó
Naplózva
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #1927 Dátum: 2010. október 22. 20:44:28 pm »


Mit szólnátok egy jó Roburhoz?  Roll Eyes Cool



* r1.jpg (250.34 KB, 1000x700 - megtekintve 676 alkalommal.)

* r4.jpg (255.96 KB, 1000x700 - megtekintve 679 alkalommal.)
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1928 Dátum: 2010. október 22. 20:45:06 pm »

Póver. Ez teljességgel kizárt. 2010-et írunk, egyszerűen nem lehet jó az Ikarusok 45 %-a, mert nem gyártottak az utóbbi tíz évben számottevő mennyiséget (vagy újítottak fel koppig).
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mpower
Vendég
« Válasz #1929 Dátum: 2010. október 22. 20:53:25 pm »

De pedig igen,rengeteg magános van aki azért vigyáz a vasra illetve kissebb vállalatok is vannak számtalan hidd el valós a %
Naplózva
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #1930 Dátum: 2010. október 22. 20:58:39 pm »

 Smiley  Ha nagyon unatkoztok, íme , lefekvés előtt egy kis szórakozás:

 Wink   Eddig ez még senkinek nem sikerült!

  Intelligens a jobb lábad?

  Ami most következik, az elég vicces és fogadok, hogy legalább 50-szer újra

  fogod próbálni, hogy képes vagy-e megcsinálni. Próbáld csak ki!

  1. Tehát, ülsz most éppen a székeden, emeld fel a jobb lábadat a padlóról,

  és körözz vele az óramutató járásával megegyező irányban!

  2. Míg körözöl a jobb lábaddal, rajzolj a levegőbe a jobb kezeddel egy
6-os

 számjegyet!

 ..... a lábad irányt változtat!

 ..... és nem tudsz ellene semmit tenni. --

Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #1931 Dátum: 2010. október 22. 21:00:40 pm »

 Cheesy

   Jön a tél, készüljünk:

http://www.youtube.com/watch?v=nVzj3_MUBjE#
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1932 Dátum: 2010. október 22. 21:01:04 pm »

Mit szólnátok egy jó Roburhoz?  Roll Eyes Cool
Keresztapámnak anno a kilencvenes évek elején volt egy.
Barna-fehér.
Nekem kifejezetten bejön,olyan partyjárgánynak. Smiley
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1933 Dátum: 2010. október 22. 21:02:16 pm »

Smiley  Ha nagyon unatkoztok, íme , lefekvés előtt egy kis szórakozás:

 Wink   Eddig ez még senkinek nem sikerült!

  Intelligens a jobb lábad?

  Ami most következik, az elég vicces és fogadok, hogy legalább 50-szer újra

  fogod próbálni, hogy képes vagy-e megcsinálni. Próbáld csak ki!

  1. Tehát, ülsz most éppen a székeden, emeld fel a jobb lábadat a padlóról,

  és körözz vele az óramutató járásával megegyező irányban!

  2. Míg körözöl a jobb lábaddal, rajzolj a levegőbe a jobb kezeddel egy
6-os

 számjegyet!

 ..... a lábad irányt változtat!

 ..... és nem tudsz ellene semmit tenni. --



B@zmeg Zotya!!!  Evil
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1934 Dátum: 2010. október 22. 21:14:25 pm »

Okok van igazad,maradjuk abban hogy bánom hogy nincs csak 4 Scania itt mert ezek tényleg jó gépek alig vannak műhelyben és viszonylag a fenntartásuk is gazdaságos.Az Ikarus mellet szól még az hogy ha kimegyek csajágaröcségre és a faló kocsmában elkiáltom magam hogy 280ashoz kell kardán vagy fékdob hozzámvágnak 5-6ot

De a Scania-hoz nem kell kéregetned az útszélén. Cheesy
Én abban nem vagyok kompetens hogy szerkezetileg milyenek.
Egyet tudok.
Az újabb motorok (EU3-4) már PDTDi rendszerűek és jók.
azért 600 ezrenként egy átgumizás,meg csúcs csere és ennyi.
Még állítgatni sem kell őket.
A motor mechanika pedig ugyanilyen pörfekt.
Én csak Scania-ra cserélném az összes csereérett buszt ebben az országban.
Árban,minőségben szerintem a legjobbak.

És ennyi. Smiley

Egyébként meg had javítsak:
A turbós sem füstöl jobban,mint a szívó,ha jól van beállítva. Smiley
És a többi komponens is jó természetesen...
Naplózva
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #1935 Dátum: 2010. október 22. 21:16:27 pm »

 Gratula!  eusa_clap  De ez csak úgy sikerülhet ha balkezes vagy, vagy a hatost szintén az óra járásával egy irányba írod, tehát, középről , kifelé... Smiley
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #1936 Dátum: 2010. október 22. 21:17:42 pm »

Valóban balkezes vagyok!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #1937 Dátum: 2010. október 22. 22:47:57 pm »

Most lehet, közellenség leszek, de sz@rok rá.

Ha bármi befolyásom lenne a budapesti közlekedésre (és a vidéki városokéra), első számú célom lenne a 260-as, 280-as szériás Ikarusok száműzése a kohó túloldalára.
Természetesen néhányat (ha nincs elég, ezt nem tudom) eltetetnék, felújíttatnék az utókornak.

Gyermekkoromban sokat gondolkodtam azon, hogy mi szennyezi jobban a környezetet, busz esetében, 100g/km-rel több co kibocsátás vagy elbontani, elégetni, megsemmisíteni és újragyártani 10000kg vasat, 2000kg műanyagot, 500kg szövetet, 100kg üveget.

Azt, hogy kinek és milyen haszna képződik az ilyen állítólagos környezetvédelemről, azt gondolom, pont neked, nem kell ecsetelnem. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #1938 Dátum: 2010. október 23. 12:02:27 pm »

Cheesy

   Jön a tél, készüljünk:

http://www.youtube.com/watch?v=nVzj3_MUBjE#

Hát ez kurva jó!!!  1057
Hogy a pöcsbe nem terjedt el jobban?
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1939 Dátum: 2010. október 23. 12:15:10 pm »

A lánctalplobby erősebb volt  Grin

A viccet félretéve valószínűleg azért, mert eléggé speciális a "kerék" gyártástechnológia szempontjából, illetve a meghajtásához a meglévő gépszerkezeten kívül kell egy szöghajtómű...

Ebből a szempontból a lánctalpnál a hajtás adott, "csak" az oldalankénti fékezhetőséget kell megoldani, a kereket már feltalálták (lánckerék, támaszkerekek), és a láncgyártás is elég egyszerűen megoldható.

Viszont az tagadhatatlan, hogy olyan helyen, ahol csak víz, jég, hó (laza vagy lápos talaj) átmenet van, oda kiváló kétéltű jármű építhető ezzel a hajtással...
Asszem volt is valami discovery-s expedíció, ahol valami lánctalpas célgépre volt valami ilyesmi felszerelve, de ott is csak a lápos, vizes helyeken használták, amikor a lánctalp már nem volt jó a víz miatt
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #1940 Dátum: 2010. október 23. 13:17:15 pm »

http://www.google.hu/


Csak ma van aktualitása.  Smiley
Naplózva
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #1941 Dátum: 2010. október 23. 14:36:59 pm »

Lehet velem van a baj,de nekem már kicsit unalmas ez a téma. Tongue undecided
És nem is humoros. Sad

Szerinted mennyire érdekel,hogy unalmas számodra a téma  undecided és ráadásul nem is humoros,hidd el nem téged akarlak szórakoztatni.
Jó párszor célozgattunk a megalománias motormizériádra,de változás nem történt,te ilyen vagy ennyi.A vakerom pedig Tibinek szólt,nem látok mellette más nevet,vagy avatart.Esetlegesen ez neki fájó pont,akkor rendezi velem a számodra unalmas beírásaimat.
Naplózva

750ia
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #1942 Dátum: 2010. október 23. 16:57:04 pm »

http://www.google.hu/


Csak ma van aktualitása.  Smiley

Nekem tetszik. Wink
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #1943 Dátum: 2010. október 23. 18:06:48 pm »

Pic!  Végre egy normális felni oldal. Smiley

http://www.can-am-cars.com/productcart/pc/viewCategories.asp?idCategory=8



* lola300330332rearwheelweb_1942_detail.jpg (40.41 KB, 336x376 - megtekintve 767 alkalommal.)
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1944 Dátum: 2010. október 23. 18:13:34 pm »

Na haver is megtalálta a számára legideálisabb autót Cheesy

Naplózva

VA E21
Vendég
« Válasz #1945 Dátum: 2010. október 23. 19:07:44 pm »

Cheesy

   Jön a tél, készüljünk:



http://englishrussia.com/index.php/2010/10/05/unusual-soviet-snowmobile-equipment/


* ki1atmtciohaudyc.jpg (28.04 KB, 600x421 - megtekintve 734 alkalommal.)
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #1946 Dátum: 2010. október 23. 19:19:28 pm »

MR!

Megtaláltam a számodra legmegfelelőbb járművet!


* 0_57c83_e1c9c106_orig.jpg (117.32 KB, 800x532 - megtekintve 706 alkalommal.)
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #1947 Dátum: 2010. október 23. 19:34:48 pm »

Kössz! poundit
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1948 Dátum: 2010. október 23. 19:41:29 pm »

Na haver is megtalálta a számára legideálisabb autót Cheesy




nekem is ilyen haver kell Smiley jó sok cápa alkatrész elfér benne, és a kárpitot sem viseli meg! zsír! Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
kukas777

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27



« Válasz #1949 Dátum: 2010. október 23. 19:49:14 pm »

Hagyjuk most a körülményeket, ami miatt megnéztem ezt a remekművet  crazy2, de 1:11-től van egy pár pillanatnyi érdekesség benne  Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=41i4uCWST_U&ob=av2n#
Naplózva

e36 318 tds Smiley
Oldalak: 1 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 ... 277   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!