CápaBMW fórum
2024. május 12. 09:30:13 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2721655 alkalommal)
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3690 Dátum: 2011. január 03. 22:01:35 pm »

De, korábban kivettem a szervódobot még amikor ki lett véve a motor, a hengerfejfelújítás miatt 2007-ben. Lehet hogy rosszul raktam vissza? Egyáltalán lehet ezt rosszul visszarakni? Már nem emlékszem hogy nézett ki a belseje.
Ma felemeltem az elejét, majd kihúztam a szervódobból a vákumcsövet, de nem forgott könyebben a kerék. Majd kilazítottam a főfékhenger két tartócsavarját, de belül nem tudott eltávolodni a dobtól a tartókonzol miatt. Majd a 7vg-n több időm lesz és jobban szétkapom, most nem akartam mert holnap meló és kell a kocsi. A fékpedálon nem lehet esetleg valahogy állítani?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3691 Dátum: 2011. január 03. 23:31:36 pm »

Egy egyszerű kérdés. A pedál és a pedálsort tartó konzol között ott a pedálvisszahúzó rugó? Nem erős az, csak épp annyira, hogy a vákuum ne tudja kicsit sem beszippantani a pedált. Az ex 735i-mnél volt ilyen.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3692 Dátum: 2011. január 04. 20:02:48 pm »

Visszafele nem tudtam húzni a fékpedált tehát a rugó teljesen visszahúzza végállásba. Ettől függetlenül nem tudom nincs-e benyomodva a főfékhenger enyhén.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3693 Dátum: 2011. január 06. 09:12:45 am »

Ferodo vagy ATE? (Féktárcsa)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #3694 Dátum: 2011. január 06. 10:25:06 am »

Ferodo vagy ATE? (Féktárcsa)
Inkább Brembo.
Rajtad áll a választás ! /ár kérdés /
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3695 Dátum: 2011. január 06. 11:35:05 am »

A Bremboról eddig nem sok jót hallottam nem mellesleg kb ugyanannyiért tudok ATE-t és Ferodo-t is, mint Brembo-t...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3696 Dátum: 2011. január 06. 12:03:23 pm »

A Bremboról eddig nem sok jót hallottam nem mellesleg kb ugyanannyiért tudok ATE-t és Ferodo-t is, mint Brembo-t...

Brembo sport, vagy ATE. Szerintem.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3697 Dátum: 2011. január 06. 14:58:45 pm »

ATE. Nekem a Brembo (nem a sport) megvetemedett...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3698 Dátum: 2011. január 06. 15:21:03 pm »

ATE. Nekem a Brembo (nem a sport) megvetemedett...

Nekem is, viszont a sport qva jó volt és tartós.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3699 Dátum: 2011. január 06. 18:41:34 pm »

Árban? Mert lassan a Jurid tárcsák seldobósak lesznek...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3700 Dátum: 2011. január 06. 19:09:31 pm »

Árban 17 körül tudok ATE-t, sima Brembot, Ferodot pedig 16-ért. Ezért kérdeztem, de szerintem akkor ATE lesz belőle.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3701 Dátum: 2011. január 06. 20:00:32 pm »

Nem drágák ezek egy kicsit?
Ha megmodjátok milyen típusba kell, nézek rá árat.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3702 Dátum: 2011. január 06. 20:02:07 pm »

Pl: E23 745 1986
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3703 Dátum: 2011. január 06. 20:08:01 pm »

Nem drágák ezek egy kicsit?
Ha megmodjátok milyen típusba kell, nézek rá árat.

1980 E21 323i 255x22mm szellőztetett első féktárcsa.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3704 Dátum: 2011. január 06. 20:25:37 pm »

Az E21 323 első ATE tárcsa 15200.-/db
Az E23-hoz QH tárcsa is érdekel?
Naplózva
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #3705 Dátum: 2011. január 06. 20:29:53 pm »

1980 E21 323i 255x22mm szellőztetett első féktárcsa.  Smiley
Brembo 10000/db, egyébként én a QH-ban is kellemesen csalódtam QH 7500/db
Naplózva

e28
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #3706 Dátum: 2011. január 06. 20:37:22 pm »

Pl: E23 745 1986
Brembo 15000/db
Bosch 8000/db
Textar 9000/db
Lemförder 10000/db
QH 9563/db
Az már más kérdés ezekből melyik rendelhető melyik nem.
Naplózva

e28
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3707 Dátum: 2011. január 06. 21:29:12 pm »

Brembo 10000/db, egyébként én a QH-ban is kellemesen csalódtam QH 7500/db

Tuti, hogy a 255x22-es belső szelőztetett tárcsa kerül 7500/db-ba?  shocked shocked Ennyiért az gyanúsan olcsó. (A sima nem hűtött tárcsa 255x10-es, az szokott ennyire olcsóért menni)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #3708 Dátum: 2011. január 06. 22:00:58 pm »

Tuti, hogy a 255x22-es belső szelőztetett tárcsa kerül 7500/db-ba?  shocked shocked Ennyiért az gyanúsan olcsó. (A sima nem hűtött tárcsa 255x10-es, az szokott ennyire olcsóért menni)
QH hűtött(255×22) 7500/db, QH sima(254,5×12,7) 5000/db
Ennyi. Wink
Naplózva

e28
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3709 Dátum: 2011. január 06. 22:23:11 pm »

Na ez jó hír. Ennyiért lehet bepróbálom a QH-t. A későbbiekben úgy is fejleszteni szeretném a féket.  Wink Wink Smiley Megkereslek, ha aktuális lesz a dolog.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #3710 Dátum: 2011. január 06. 22:46:53 pm »

Na ez jó hír. Ennyiért lehet bepróbálom a QH-t. A későbbiekben úgy is fejleszteni szeretném a féket.  Wink Wink Smiley Megkereslek, ha aktuális lesz a dolog.
Nekünk QH-val még nem volt problémánk ellentétben a többi "jó" márkával!
Naplózva

e28
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3711 Dátum: 2011. január 08. 18:23:36 pm »

Aki tudja, legyenszíves mondja el, mekkora teljesítményt és nyomatékot bír el egy gyári E21 difi?
Ha jól tudom, akkor ez függ az áttételtől is, így mondjuk 3,9 körüli... Köszönöm.
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3712 Dátum: 2011. január 08. 18:44:11 pm »

Azt tudom, hogy 193LE-t és 280NM-t tartósan biztosan nem bírja.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3713 Dátum: 2011. január 08. 18:49:56 pm »

Egyszer azt olvastam, hogy 220 Nm-re tervezték. Forrást nem tudok.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mpower
Vendég
« Válasz #3714 Dátum: 2011. január 08. 19:14:29 pm »

Valaki tett már gyári kaiztartót e21be?? nekem nem megy  Cry
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3715 Dátum: 2011. január 08. 19:49:52 pm »

Valaki tett már gyári kaiztartót e21be?? nekem nem megy  Cry

Én nem,és nem is fogok. Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mpower
Vendég
« Válasz #3716 Dátum: 2011. január 08. 19:54:46 pm »

ok,jobb ha lemosom OT szerrel a Lapisblaut  Tongue Roll Eyes
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3717 Dátum: 2011. január 08. 20:46:58 pm »

Aki tudja, legyenszíves mondja el, mekkora teljesítményt és nyomatékot bír el egy gyári E21 difi?
Ha jól tudom, akkor ez függ az áttételtől is, így mondjuk 3,9 körüli... Köszönöm.


Szerintem nem kell félned, h szétszaggatod a difit  Evil
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #3718 Dátum: 2011. január 08. 21:39:15 pm »

Sikerült lelazítanom a főfékhenger tartócsavarjait, de nem segített majd, lelazítottam a főfékhengernél a bal első kerék csatlakozását, csak két-három csöpp fékfolyadékot engedtem ki de utánna már könnyebben forgott mindkét első kerék. Utánna egy párszor a fékre léptem és megint nehezebben ment. Majd a bal első kerék légtelenítőjét is kicsavartam és így igazán könnyen ment a bal első kerék. Na most mit csináljak? Úgy látom nem úszom meg a főfékhengert. Roll Eyes
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3719 Dátum: 2011. január 08. 21:56:39 pm »

Valaki tett már gyári kaiztartót e21be?? nekem nem megy  Cry

Nekem volt benne, szedtem is ki, tettem is vissza.Persze nem a kazik miatt, hanem a helye zavart...Van egy kis nyilás az elején, abban van egy kereszthornyos csavarfej, azt kell betekerni, akkor bemennek a rögzitőfülek, és mozgatható.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Oldalak: 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 [124] 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!