CápaBMW fórum
2024. május 10. 11:29:40 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2719704 alkalommal)
Mpower
Vendég
« Válasz #3390 Dátum: 2010. november 18. 21:42:08 pm »

Köszönöm!
Már csak a szelepbeállítási adatok kellenek
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #3391 Dátum: 2010. november 18. 21:51:19 pm »

Köszönöm gondolom a fékfolyadék tartály tetejét le kell venni
Betöltheted a szellőzőn is! Wink
Naplózva
firex

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 348



« Válasz #3392 Dátum: 2010. november 20. 11:21:25 am »

Valaki tud segíteni,hogy mi ez a doboz? 1989 E30 316i kormány oldalon a műszerfal alatt található.
 confused


* kicsi 2.jpg (386.12 KB, 1037x778 - megtekintve 442 alkalommal.)

* kicsi.jpg (348.53 KB, 1037x778 - megtekintve 572 alkalommal.)
Naplózva

Mit ér az erő,ha nem uralod.
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #3393 Dátum: 2010. november 20. 12:11:49 pm »

Riasztó.

http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=65751386605&showus=on&showeur=on
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3394 Dátum: 2010. november 20. 13:10:34 pm »

Na most ezzel a cikkszámmal megint nem tudok mit kezdeni...
BMW 1121 138 L&P ez van ráírva.
Realoem szerint a Motorsportos hátsó rugója az E21-nek: 33 53 1 121 140

Mivel a lengéscsillapítónál is ugyanez van, hogy eltér a cikkszámtól 1-el, gondolom valami hiba lehet a rendszerben.

Lehet, hogy Mindkettő Motorsportos? (rugó is meg a csillapító is?)  huh huh huh huh



Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
firex

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 348



« Válasz #3395 Dátum: 2010. november 20. 18:22:37 pm »

Köszi THT !  25
Naplózva

Mit ér az erő,ha nem uralod.
tasek

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #3396 Dátum: 2010. november 20. 20:01:13 pm »

Üdv mindenkinek. Van egy e23 m20b28 motorral l-jet, motorféknél 1800-1500-ig rángat. Találkozott már valaki hasonló problémával?
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #3397 Dátum: 2010. november 22. 10:54:14 am »

Üdv mindenkinek. Van egy e23 m20b28 motorral l-jet, motorféknél 1800-1500-ig rángat. Találkozott már valaki hasonló problémával?

Hello. Tudom nem lényeges a problémád tekintetében, de m30b28 lesz az.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3398 Dátum: 2010. november 22. 11:14:08 am »

Üdv mindenkinek. Van egy e23 m20b28 motorral l-jet, motorféknél 1800-1500-ig rángat. Találkozott már valaki hasonló problémával?


Dús keverék, vagy a gyújtáselosztó vákuumdobozában a késleltetett gyújtásért felelős rész át van szakadva.

Nem magas az alapjáratod?
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #3399 Dátum: 2010. november 22. 12:18:51 pm »

Ragasztásban jártas fórumtársak segítségét kérem!
Képen látható gumit mivel lehet úgy visszaragasztani, hogy ott is maradjon és esztétikus is legyen?

Köszi előre is, Thommy!


* 1.jpg (19.53 KB, 640x480 - megtekintve 545 alkalommal.)
Naplózva

Thommy
tasek

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #3400 Dátum: 2010. november 22. 12:40:17 pm »


Dús keverék, vagy a gyújtáselosztó vákuumdobozában a késleltetett gyújtásért felelős rész át van szakadva.

Nem magas az alapjáratod?

A gyújtáselosztót még nem néztem, de tény, hogy ha állítok a légmennyiségmérőn akkor változik, de ha javul is 2-3  hét, után romlik a hejzet. Dús keverékre gondoltam én is, mert ha üresben gázt adok ahogy visszaesik a fordulat leejti az alapjáratot 4-500- ra, és onnan tornázza vissza magát 900-ra. Én nissannal foglalkozok, és azok is hasonlót produkálnak dús keverékre, csak nem rángatóznak. Ja, és tényleg m30b28, csak előte m20as-ról olvastam, és valószínűleg ezért írtam m20b28-at.
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 22. 16:57:32 pm írta tasek » Naplózva
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3401 Dátum: 2010. november 22. 19:37:17 pm »

Ragasztásban jártas fórumtársak segítségét kérem!
Képen látható gumit mivel lehet úgy visszaragasztani, hogy ott is maradjon és esztétikus is legyen?

Köszi előre is, Thommy!


Ha sikerül jól letisztítani a gumit is és a karosszériát is ( pl.benzines folttisztító) akkor kétoldalas ragasztóval vissza lehet ragasztani.
Ne OBI-s ragasztót vegyél!!! Autófestékes cégeknél tudsz venni jó minőségű ragasztót. A Würth, Berner, Pyrmo jó ragasztókat gyárt.
http://www.pyrmo.hu/
Üdv:Árpi
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #3402 Dátum: 2010. november 22. 19:43:55 pm »

Ha tényleg jól vissza akarod ragasztani, akkor szélvédőragasztó, szigorúan az alapozójával együtt.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Mpower
Vendég
« Válasz #3403 Dátum: 2010. november 22. 19:51:26 pm »

Hy Everyone !
M10B18 K-jet
3 hengerezik de csak alapjáraton amit amúgy nem tart meg,fordulaton minden henger megy.
Mi lehet a gond ? és annak orvoslása? (adalék:benzinszagú az oil)
Thx előre is
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3404 Dátum: 2010. november 22. 20:10:08 pm »

Gyűrűtörés, vagy a benzinpumpa (már amennyiben mechanikus). Mekkora hülye vagyok! K-Jet!  Cheesy uglystupid2 crazy2
Másik lehetőség, hogy sokat kap, de a 3 hengerezés lehet sokminden. Gyújtástól (gyertyák? elosztófedél? rotor? kábelek?) a mennyiségelósztón át az injektorfejig bármi...

De nagyon gyanús az, hogy fordulaton megy...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mpower
Vendég
« Válasz #3405 Dátum: 2010. november 22. 20:15:15 pm »

Hát néztem,vettem bele gyertyákat holnap kicserélem,a 3ik henger gyengébb de 2000fölött jön meg a ménes és azután rendesen megy,mondjuk van itt elég baj kezdve az m21es motorszámmal  wall ami benne van a forgalmiban is  sm42
Ilyenkor bánom hogy hagytam a megvásárlását mert haver szerintem szív vele még undecided de legalább a kaszni egyben van  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 22. 20:18:42 pm írta Mpower » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3406 Dátum: 2010. november 22. 21:08:44 pm »

Javaslom mérjetek kompressziót...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mpower
Vendég
« Válasz #3407 Dátum: 2010. november 22. 21:10:40 pm »

AZ tény hogy a 3ikban kevesebb
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3408 Dátum: 2010. november 22. 21:14:16 pm »

Meg dobjátok ki azt a gyalázatot a motortérből !  Cheesy

Mennyi a harmadikban?
Naplózva

70/627-5355
Mpower
Vendég
« Válasz #3409 Dátum: 2010. november 22. 21:18:28 pm »

3al kevesebb,de eddig jó volt,én az egész autót dobnám kicsak nem az enyém
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3410 Dátum: 2010. november 22. 21:19:39 pm »

3al kevesebb,de eddig jó volt,én az egész autót dobnám kicsak nem az enyém

pedig pár napja váltig állítottad, hogy jó gép lesz ez  Evil
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Mpower
Vendég
« Válasz #3411 Dátum: 2010. november 22. 21:22:17 pm »

Az még az előtt volt hogy majdnem kinyirt engem meg két csajt
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3412 Dátum: 2010. november 22. 21:48:49 pm »

Zoli!

Mennyi van benne?? A hárommal kevesebb nem túl információdús...
Naplózva

70/627-5355
Mpower
Vendég
« Válasz #3413 Dátum: 2010. november 22. 21:56:51 pm »

9volt a 1,2,4ben
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #3414 Dátum: 2010. november 22. 22:01:10 pm »

Az még az előtt volt hogy majdnem kinyirt engem meg két csajt

maradjunk annyiban,hogy ha nem fogalomképes autóval közlekedik valaki,arról nem az autó tehet Wink
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3415 Dátum: 2010. november 22. 22:03:20 pm »

Szóval 6 Bar. Azzal már lehet dolgozni  undecided
Naplózva

70/627-5355
Mpower
Vendég
« Válasz #3416 Dátum: 2010. november 22. 22:04:15 pm »

maradjunk annyiban,hogy ha nem fogalomképes autóval közlekedik valaki,arról nem az autó tehet Wink

Maradjuk annyiban hogy nem ismertem az autót  Wink
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #3417 Dátum: 2010. november 22. 22:05:50 pm »

Szóval 6 Bar. Azzal már lehet dolgozni  undecided

Szerintem felesleges,kvázi olcsón lehet venni m10et de attól az autó még sokkal nem lesz jobb
Naplózva
Lacsni
Vendég
« Válasz #3418 Dátum: 2010. november 22. 22:07:40 pm »

Csak egy kérdés: Gondolom 3 bar-al kevesebb benne a kompresszió, és csodálkoztok h nem megy ?
Előfordulhat, h egy irányba fordult a 3 gyűrű, vagy esetleg gyűrű töréses.
Ne, füstöl véletlenül?  angel
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3419 Dátum: 2010. november 22. 22:17:59 pm »

Meg dobjátok ki azt a gyalázatot a motortérből !  Cheesy

Mennyi a harmadikban?


6bár,irigykedsz Dénes mi? Cool Roll Eyes Evil!
Bár,ha jobban meggondolom,pont elég lenne 3kerékbe! Cheesy Grin
Ha nincs (túl)nagy kartergáz,akkor inkább szelep lesz,de csak kibicelek crazy2 smiley
Halkan jegyzem meg,hogy szerintem a többi háromban lévő 9is karesz......
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!