CápaBMW fórum
2024. május 10. 20:11:51 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2719971 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3360 Dátum: 2010. november 07. 11:00:28 am »

Sziasztok!
Jün a tél és elöjöttek az inditási nehézségek is..............brrrrrrrrrrrrrrrrr
A gondom a következö:Hideg motort inditok ha bei röffen hamar leesik a fordulat 400 köré és fulldokol.gázadásra felpörög de utána olyan mintha pár henger nem menne valamint eléggé füstöl.olyan mintha sok benyát kapna
Ugyanezt csinálja ha kis gázzal inditok.elsöre beröffen csak szar a hangja és füstöl kb 10-20 mp.ig.utána minden normálisan megy.Melegen semmi baja sincsen indul mint ahogy kell.
tavaly nem csinálta ezt........................


Nálam is hajszálra ugyanezek a tünetek, azt már tudom,hogy az emissziós érték mászik el extrém módon, de egyelőre nem volt időm vele foglalkozni,hogy hol. A légtömegmérőt kizártam. Szívós lesz a dolog, mert hő-idő kapcsoló és a hőgomba is megfelelő értéket mutat... majd írok,hogy nálam mi volt, mert tuti egy baja van az autóinknak Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3361 Dátum: 2010. november 07. 12:17:15 pm »

E21-hez milyen/mekkora gömbfejkinyomó/leszedőt célszerű alkalmazni? Első lengőkarhoz kellene, nem akarok szívni a szétszedéssel...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3362 Dátum: 2010. november 07. 12:25:30 pm »

1-2 kg-os kalapács megteszi Tongue  Cheesy
Naplózva

70/627-5355
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3363 Dátum: 2010. november 07. 12:41:48 pm »

Használni szeretném még az alkatrészeket, nem (csak) bontáshoz kell.  Tongue
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #3364 Dátum: 2010. november 07. 16:54:20 pm »

Nálam is hajszálra ugyanezek a tünetek, azt már tudom,hogy az emissziós érték mászik el extrém módon, de egyelőre nem volt időm vele foglalkozni,hogy hol. A légtömegmérőt kizártam. Szívós lesz a dolog, mert hő-idő kapcsoló és a hőgomba is megfelelő értéket mutat... majd írok,hogy nálam mi volt, mert tuti egy baja van az autóinknak Smiley

Remélem nem valami durva alkatrészcsere a mgoldás........................
Már nem egyszer volt elég egy tisztitás,és jo lett,mint legutobb egy vákumcsö vagy mi volt a ludas mert bekoszolodott és hasonlo volt a tünet
Tudom,hogy megtalálod a ludast! Wink
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3365 Dátum: 2010. november 07. 19:00:26 pm »

Ötleteket kérnék hidegüzemi pótlevegőrendszerre. Olyanra, amihez nem kell beleépítenem egy fél autót a motorterembe, bontva/olcsón található belőle működő darab. minden megoldásra nyitott vagyok. Ki mit ajánl?  confused

Előre is köszönöm a válaszokat!
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3366 Dátum: 2010. november 07. 21:02:29 pm »

Agyaltam már ezen a dolgon egy keveset, de inkább kerestem egy működő pótlevegőszelepet.  Smiley

Azért megosztom a gondolataimat:
Úgy tudom van olyan alapjárati levegőszelep, ami csak 2 pólusú. Nem tudom hogy működik, de gondolom minél nagyobb feszültséget rak rá az ember, annál inkább nyitvatartja. Ha ez így van, akkor van egy megoldás:
L-Jet hő-idő kapcsolót bekötöd, csak a pótfúvóka helyére bekötöd az alapjárati motort egy állítható ellenállással. Lehet, hogy működne a sima hőgombával is, annak nem tudom hogyan változik az ellenállása, mindenesetre abban ottmaradna a korrigálhatóság, mert a hő-idő kapcsolóval csak nyitott és zárt állapot létezhet.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #3367 Dátum: 2010. november 08. 12:03:55 pm »

Ez az őszies idő engem is szvat.
Sohasem volt még gondom télen indítási problémával,de most kijut belőle.
Elindítottam volna a kocsit,de csak teker,mintha nem lenne szikra,mindezt a reggeli órákban.
Egyet röffen,aztán elhallgat.Vártam vele pár órát,és csodák csodája beröffent és stabilan ketyeg.
Tegnap ugyanezt a jelenséget produkálta,pedig még csak köd sem volt és pára is minimális.
Ennek ellenére lehet,hogy vmelyik gyújtáselem szívat?
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Lacsni
Vendég
« Válasz #3368 Dátum: 2010. november 09. 19:16:04 pm »

Használni szeretném még az alkatrészeket, nem (csak) bontáshoz kell.  Tongue
Ha nem a gömbfejet ütöd, hanem az öntvényt, akkor soha a büdös életbe nem lesz az alkatrésznek baja. De kinyomatónál elő fordult már, h a kormánygömbfej kiszedésekor a kinyomatóban megállt a menet, mert nem bírta kihajtani. Olyankor alá bakolsz, és ütöd. Egyszer elengedi....
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3369 Dátum: 2010. november 09. 23:04:11 pm »

Segítség kellene.. egy ideje nézegetem a Kocsimhoz milyen hátsó kerékcsapágy kéne...

Eléggé össze vagyok zavarodva... 82es E28 (olasz belpiacos, hátul dobfék, No ABS) VIN: 8315886

Kéne egy cikkszám..  undecided
Naplózva

Bence
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #3370 Dátum: 2010. november 10. 18:01:45 pm »

Hi hozzáértők! Dini lelombozott hogy az e23 nyereg nem megy fel az e28ra, de úgy hallottam vmely nem uszó, több dugattyús simán felmegy. vagy mégsem?
Aztán. 87es 518as sebváltója spirálkihajtásos, avagy sem? S ha veszek egy nem spirálost(Lütyő Wink, a másikból át lehet hebregálni?
Mára ennyi.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #3371 Dátum: 2010. november 10. 19:17:42 pm »

Igen, sajna az nem megy fel Sad  Sad

Az E32 750i, 4 dugósait csak csavarozni kell. (A bizonyos "belpiacos" darabokon volt ilyen)
Naplózva

70/627-5355
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #3372 Dátum: 2010. november 10. 19:26:45 pm »

Igen, sajna az nem megy fel Sad  Sad

Az E32 750i, 4 dugósait csak csavarozni kell. (A bizonyos "belpiacos" darabokon volt ilyen)

Köfi! Akkor keresek! Grin
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
hofoglu

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #3373 Dátum: 2010. november 10. 20:39:02 pm »

Segítség kellene.. egy ideje nézegetem a Kocsimhoz milyen hátsó kerékcsapágy kéne...

Eléggé össze vagyok zavarodva... 82es E28 (olasz belpiacos, hátul dobfék, No ABS) VIN: 8315886

Kéne egy cikkszám..  undecided

Nézd meg ezt az oldalt: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4071&mospid=47211&btnr=33_0170&hg=33&fg=40&lang=de

Szerintem ez a Te csapágyad: 33411134549 (ez olasz verzió, de ezt tárcsafékeshez írják)
SNR gyártmányt tudnék szerezni 15000.-ért
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3374 Dátum: 2010. november 10. 21:53:11 pm »

Olasz stimmel, de az enyém hátul dobfékes... pont ez az ami engem összezavart és ezért nem rendeltem meg eddig...

SNR milyen gyártmány ? A 2db 15e?
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 10. 22:25:44 pm írta TraBence » Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3375 Dátum: 2010. november 10. 22:07:59 pm »

Bence

Neked a 33 41 1 123 415 kell, aminek mérete 37 x 74 x 45

Timken: 9200.-/oldal

SKF: 11900.-/oldal

BMW-től a Timken/SKF/FAG: 12730.- Annyi, hogy ennek tutibb a minősége, mint a bóti azonos márkájúnak.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #3376 Dátum: 2010. november 11. 09:13:41 am »


Aztán. 87es 518as sebváltója spirálkihajtásos, avagy sem? S ha veszek egy nem spirálost(Lütyő Wink), a másikból át lehet hebregálni a kihajtást?
Mára ennyi.

Erre tudna vki érdemben válaszolni? Köszi.
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3377 Dátum: 2010. november 11. 09:35:42 am »

Bence

Neked a 33 41 1 123 415 kell, aminek mérete 37 x 74 x 45

Timken: 9200.-/oldal

SKF: 11900.-/oldal

BMW-től a Timken/SKF/FAG: 12730.- Annyi, hogy ennek tutibb a minősége, mint a bóti azonos márkájúnak.

Köszi... megnézem itt kint mennyibe fáj... melyik az ami még elfogadható más gyártótól???
Naplózva

Bence
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3378 Dátum: 2010. november 11. 09:45:28 am »

Erre tudna vki érdemben válaszolni? Köszi.
Tuti ,hogy nem spirálos...szerintem megveheted Lütyőét..de a váltó hosszra nézzetek rá,mert lehet a kardán nem fog stimmelni..
Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3379 Dátum: 2010. november 11. 15:04:48 pm »

Köszi... megnézem itt kint mennyibe fáj... melyik az ami még elfogadható más gyártótól???

Ezeken kívül a KOYO és az INA amivel szabad foglalkozni.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3380 Dátum: 2010. november 13. 17:47:36 pm »

33521123859 Erre a cikkszámra nem dob ki semmit a realoem... huh Pedig gyári BMW, ráadásul BOGE. A 33521123858-as cikkszámot írja a sport hátsó lengéscsillapíróra, lehet elírták?  huh

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3381 Dátum: 2010. november 17. 23:26:34 pm »

üdv az uraknak, lenne egy olyan kérdésem,hogy az e30 hatleömlője jó-e az e21-be?
köszi
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3382 Dátum: 2010. november 18. 01:21:23 am »

üdv az uraknak, lenne egy olyan kérdésem,hogy az e30 hatleömlője jó-e az e21-be?
köszi

Jó!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
zelei

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 115



« Válasz #3383 Dátum: 2010. november 18. 08:21:23 am »

Jó!

köszöntem
Naplózva

aki a cápát szereti, rossz ember nem lehet.
Mpower
Vendég
« Válasz #3384 Dátum: 2010. november 18. 20:52:06 pm »

E30 M10B18
Kuplung légtelenítés S.O.S
Thx

meg szelepbeállításhoz adatok
köszönöm k-jet amúgy
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 18. 20:55:10 pm írta Mpower » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3385 Dátum: 2010. november 18. 20:55:39 pm »

új gép?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mpower
Vendég
« Válasz #3386 Dátum: 2010. november 18. 20:58:19 pm »

Végülis az de nem az enyém  csak én szervizelem(és a saját faszságom miatt lakatolom de ez mindegy)
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #3387 Dátum: 2010. november 18. 21:13:20 pm »

E30 M10B18
Kuplung légtelenítés S.O.S
Thx

meg szelepbeállításhoz adatok
köszönöm k-jet amúgy

Feltöltöd a fékfolyadék tartályt, és addig pumpálod a kuplungpedált, míg jó nem lesz.
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #3388 Dátum: 2010. november 18. 21:19:03 pm »

Köszönöm gondolom a fékfolyadék tartály tetejét le kell venni
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3389 Dátum: 2010. november 18. 21:38:47 pm »

Köszönöm gondolom a fékfolyadék tartály tetejét le kell venni

Igen,célszerű....... Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Oldalak: 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 [113] 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!