CápaBMW fórum
2024. május 12. 07:00:00 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2335830 alkalommal)
SikuE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 345



« Válasz #3840 Dátum: 2008. augusztus 24. 12:38:05 pm »

Na ez már jó hír!
  Persze nem az e92 m3 fékeire gondoltam én sem.  crazy2
De nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit és mennyiből lehet kihozni és mi az amit a tapasztalt kollegák ajánlani tudnak!
Naplózva
Schnitzer
Vendég
« Válasz #3841 Dátum: 2008. augusztus 24. 13:08:51 pm »

Az e92 M3 fékek nullák!  Evil

Nekem elöl 296/22 mm-es tárcsák vannak,hátul meg 298/20 mm-esek.
Egydugós úszónyergek mindenütt.
Ate tárcsa/betét,mer az jó.  Smiley
Nem lehet panaszom,pedig erősen 1500+-os a súly.
Pontosabban:
-Bal első kerék:400Kg
-Jobb első kerék:400Kg
-Bal hátsó:390Kg
-Jobb hátsó:380Kg
Tehát 1570kg menetkészen.

A Zötnegyven fékek is hasonló paraméterek,talán munkahenger átmérőben nagyobbak.
A lovad viszont cca:1300kg.
Mán jó.  Evil

De igazán jól szerintem e38 4dugós fiksznyereg 324mm-es tárcsával.  shocked Azn
Én azt szerettem volna az e28-amra anno.
Szerintem brutál.
Sosem "fogyna el" a féked.

Az pedig hogy mit raksz rá,csak elhatározás kérdése... ...szerintem.
Utána meg pénz meg munka. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 13:59:03 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3842 Dátum: 2008. augusztus 24. 20:40:10 pm »

Az 540-en milyen fékek vannak? ETK szerint a fékrendszer ugyanaz, kivéve a tárcsa vastagságát, mint az 520-on az meg egy nudli. Persze ha tévedek, akkor bocs, én csak az ETK-ból néztem. Szóval az 520/540 en egyezik a betét a nyereg meg egy csomó miegymás, innentől kezdve nem nagy előrelépés. Persze felhasználás kérdése, van olyan, akinek az is kielégíti az igényét, de ha egyszer elkezded összeszedni rá a motyót, szétszeded, felújítod, akkor inkább valami négydugattyúsat nagy tárcsával.
« Utoljára szerkesztve: 2008. augusztus 24. 20:55:09 pm írta Mike » Naplózva

Főmordor.
Schnitzer
Vendég
« Válasz #3843 Dátum: 2008. augusztus 24. 20:51:58 pm »

Mike.
520 mi?
Szerintem az e28 520i fékrenszere az e34 540i-jével nagyon nem sok hasonlóságot mutat.
e34 520i-jével minden bizonnyal többet.
De osztom a véleményed.
4 dugós nagynyereg,min.320mm-es tárcsával.
Viszont ott jön mégegy kérdőjel.
Főfékhenger kiszógájja?  huh

« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:00:09 pm írta Promega » Naplózva
Schnitzer
Vendég
« Válasz #3844 Dátum: 2008. augusztus 24. 20:56:08 pm »

Még valami.
Ha jól tudom,e28 524td olyan '85-től hátul is tárcsás volt,elöl meg szellőzött tárcsás.
Oszt ugyan ez volt az 535i-n is.
Szóval jó volt egészen 115 lótól 211-ig...
Akkor annyira nem volt ganaj az sem.

De ha emberünk többre vágyik...  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:00:25 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3845 Dátum: 2008. augusztus 24. 20:58:38 pm »

Mike.
520 mi?
Szerintem az e28 520i fékrenszere az e34 540i-jével nagyon nem sok hasonlóságot mutat....

E34 520-ról beszéltem. Nekem az volt és egy kalap szar, ahhoz a bódéhoz. Egy erőteljes hegyi szakaszon lefelé pont 5 percig fogott, utána már csak lassított, utána már azt sem. Sad

Ez az E38 fék ez jó alap, lehet, hogy nem is lenne drágább, mint az 540 féle. Viszont, ha olcsóbbat akarsz, nagyon tudom javasolni az E23 nyergeket valami nagyobb tárcsával. Mitju 545-jén az van, jó neki már kevés, de utcai használatra még bőven hatásos.

Nekem is az lesz E12-ön E23 főfékhengerrel. A tárcsa még kérdéses nálam is. Most láttam Mitjunál egy meggyőző offtopic tárcsaméretet, ha neki beválik, akkor ugyanaz lesz nekem is.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:01:18 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Schnitzer
Vendég
« Válasz #3846 Dátum: 2008. augusztus 24. 21:05:12 pm »

Szerintem kilehet fogni jó vételt. Azn
Fékhatást meg lehet mérni padon,majd kiderül mekkora az előrelépés.

Én nem építek már,de akkor Neked és Sikunak is hajrá! Cool afro
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:02:11 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3847 Dátum: 2008. augusztus 24. 21:07:20 pm »


Még valami.

Ha jól tudom,e28 524td olyan '85-től hátul is tárcsás volt,elöl meg szellőzött tárcsás.
Oszt ugyan ez volt az 535i-n is.
Szóval jó volt egészen 115 lótól 211-ig...
Akkor annyira nem volt ganaj az sem.

De ha emberünk többre vágyik...  Evil

Én nem mondtam, hogy az E28-é ganaj. Csak más kort élünk és sajnos akkoriban, meg utána sem egy ideig, úgy tűnik nem érdekelt a BMW-t a fékek minősége. Állítólag az E12 és E28 között 80-0-ra van egy zebrányi fékútbeli különbség, persze az E12 javára, pedig nagy különbség nincs a 2 autó között.
Naplózva

Főmordor.
Schnitzer
Vendég
« Válasz #3848 Dátum: 2008. augusztus 24. 21:44:37 pm »

Ez így van.
Ha egymásmellé rakod az e12 fékjeit az e28-éval,ránézésre látszik a visszalépés.  Cheesy
Pedig biztosan a "fejlesztés" szó lebegett Hanziék szeme előtt anno.  Grin
Ha e39 féket akarnék fejleszteni,ez a kép ugrana be!  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:02:36 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3849 Dátum: 2008. augusztus 24. 21:53:26 pm »

Fejlesztés?Huh  crazy2 Ma az is fejlesztésnek számít, hogy a jó bevált technikákat úgy átalakítsák, hogy az garanciaidő +2 napig bírja.
Naplózva

Főmordor.
Schnitzer
Vendég
« Válasz #3850 Dátum: 2008. augusztus 24. 22:21:32 pm »

A mai időket ne is nézzük.  Cry Embarrassed
Sajnos a helyzet katasztrófális.  847
De így tutira fogy a portéka,úgyis visszahozzák a gari lejárta előtt és viszik helyette az újat.  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:03:01 pm írta Promega » Naplózva
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #3851 Dátum: 2008. augusztus 25. 09:50:10 am »

E34 520-ról beszéltem. Nekem az volt és egy kalap szar, ahhoz a bódéhoz. Egy erőteljes hegyi szakaszon lefelé pont 5 percig fogott, utána már csak lassított, utána már azt sem. Sad
Ez az E38 fék ez jó alap, lehet, hogy nem is lenne drágább, mint az 540 féle. Viszont, ha olcsóbbat akarsz, nagyon tudom javasolni az E23 nyergeket valami nagyobb tárcsával. Mitju 545-jén az van, jó neki már kevés, de utcai használatra még bőven hatásos.
Nekem is az lesz E12-ön E23 főfékhengerrel. A tárcsa még kérdéses nálam is. Most láttam Mitjunál egy meggyőző offtopic tárcsaméretet, ha neki beválik, akkor ugyanaz lesz nekem is.
Mike, te ezt hogy csináltad?! Nekem az E34 520 24V full gyári fékjei 2x oda-vissza Zagyva-Cered után sem fogynak el. Nem sétakocsikázásról beszélek, hanem olyan éjszakai csikorgósról  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:03:39 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3852 Dátum: 2008. augusztus 25. 10:46:29 am »

Pályazáró voltam a Buzita-Hernádvécse gyorson Rally II osztály után és sietni kellett, mert kieső miatt vártunk 1/4 órát, végül nem tudott továbbmenni, így be kellett hozni a 15 percet a következő gyorsig. Az első lassító megvolt, a másodiknál már éreztem valamit, de nem foglalkoztam vele, a harmadik előtt eltűnt a fék. 160-ról sikerült lelassítani olyan 120 körülire, ekkor elment a fék, vissza 3-2-1 majd a 3 gumiból 2-öt elkaptam a kifordított első kerék külső szélével. A navigátorom beszart, én is. Utána megálltunk és felcsapott a füstfelhő, hogy ki ne gyúljon elindultunk szép lassan. Végigszenvedtük a napot, majd kihajítottam 2 első tárcsát és a betéteket.

Az E34 fékje mellett és ellen. Szerintem ezt minden autón el lehet követni, nem nagy kunszt, E39-en is sikerült már, de nem a 3 fékezésre kell elfogynia a fékeknek és nem kellene után kidobni a tárcsákat. Illetve nem tudom milyen gyártmányú betétek voltak benne, a tárcsák gyáriak voltak.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:03:58 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3853 Dátum: 2008. augusztus 25. 19:26:31 pm »

Mi is sokat szenvedtünk az elmelegedő fékekkel a 36-oson.
Én megtaláltam a megoldást, Brembo B6 sport, és textar sport betét, azóta ez a probléma megszünt!


* E36 325TDS 002.jpg (73.24 KB, 1200x900 - megtekintve 877 alkalommal.)
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3854 Dátum: 2008. augusztus 25. 19:36:24 pm »

Ja hát kérem, akinek telik. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:04:57 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Schnitzer
Vendég
« Válasz #3855 Dátum: 2008. augusztus 25. 20:28:28 pm »

Nem iszik,nem dohányzik.  Azn
Sőtt,még játékterembe sem jár.  Cheesy
Egyébként meg e39-nek szerintem jó fékje van,bár az én nyugdíjas tempómban valszeg a betét is bepenészedig...  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:05:07 pm írta Promega » Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #3856 Dátum: 2008. augusztus 26. 12:33:28 pm »

Pályazáró voltam a Buzita-Hernádvécse gyorson Rally II osztály után és sietni kellett,...
Nem létezik olyan autó (na jó, egy-két kivétel van), aminek mondjuk a Hringen két kör alatt nem fogy el a féke.
Aki nem hiszi, próbáljuk ki!
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:05:28 pm írta Promega » Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3857 Dátum: 2008. augusztus 26. 13:40:42 pm »

Hát nem tudom... nekem a 21en sosem fogyott még el a fékem... Lehet használni kéne nem csak a gázt nyomni mint a hülye  Cheesy Grin Cool
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:05:47 pm írta Promega » Naplózva

Bence
Lóránd

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 233


e23 732i


« Válasz #3858 Dátum: 2008. augusztus 26. 18:27:32 pm »

hello! szerintetek van értelme a hengerfejet felpolírozni???
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3859 Dátum: 2008. augusztus 26. 18:41:11 pm »

ha a szívócsatornákra gondolsz, akkor igen, illetve lehet az alakján is változtatni, a lényeg, hogy egy a szelep felé szűkülő tölcsért kell kialakítani.

Promega
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:06:01 pm írta Promega » Naplózva
Schnitzer
Vendég
« Válasz #3860 Dátum: 2008. augusztus 26. 23:16:53 pm »


Nem létezik olyan autó (na jó, egy-két kivétel van), aminek mondjuk a Hringen két kör alatt nem fogy el a féke.
Aki nem hiszi, próbáljuk ki!


Appám!

Hungaroringen ki köröz egész nap a verdájával?
Há persze hogy elfogyik.  Evil
De komolyan mondom,Én kipróbálom... ...csak vedd meg utána a 4 tárcsát 2 garn. betéttel.
Tárcsa jó lesz ATE-ban.(természetesen power disc) betétek meg Ferodo DS2000.  Grin

JA!
Ha már fék.  Shocked Shocked Shocked 25 jawdrop 433 433 433 433 433

http://www.youtube.com/watch?v=m1dv_y_3EK0

http://www.youtube.com/watch?v=MvNeTWpb7BA

Ez fék.
Pofaleszakad.  afro
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3861 Dátum: 2008. augusztus 27. 09:36:42 am »

BMW 2002 S14 blokkal:

http://www.youtube.com/watch?v=lahyMS3aG_E

 Cheesy

Kéne
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #3862 Dátum: 2008. augusztus 27. 12:38:17 pm »

Hungaroringen ki köröz egész nap a verdájával?...
nem kell egész nap körözni, 2 kör alatt bármi alól kimegy a fék
a széria autók közt egy kivétellel van, de tényleg:
http://www.youtube.com/watch?v=79WfWuzaKhU#
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:06:43 pm írta Promega » Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #3863 Dátum: 2008. augusztus 27. 13:23:08 pm »

Pályazáró voltam a Buzita-Hernádvécse gyorson Rally II osztály után és sietni kellett,...
Akkor lehet, hogy az enyém mégsem gyári? Más autókkal én is szoktam magamat ilyesztgetni ezzel a fékelfogyással, de az e34-en még soha nem tapasztaltam.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:07:08 pm írta Promega » Naplózva
Schnitzer
Vendég
« Válasz #3864 Dátum: 2008. augusztus 27. 22:37:03 pm »


nem kell egész nap körözni, 2 kör alatt bármi alól kimegy a fék
a széria autók közt egy kivétellel van, de tényleg:
http://www.youtube.com/watch?v=79WfWuzaKhU


Ez nem is lehet vitás.
A fék számomra is a Porschét jelenti.  Wink Smiley
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3865 Dátum: 2008. szeptember 02. 15:16:46 pm »

1100 Subaru, Colin tiszteletére.

http://www.duen.hu/hir.php?o=hirek&id=2874
Naplózva

Főmordor.
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #3866 Dátum: 2008. szeptember 03. 22:54:11 pm »

Szép dolgok ezek
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:07:23 pm írta Promega » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3867 Dátum: 2008. szeptember 10. 15:29:58 pm »

Sounds of DTM

http://www.youtube.com/watch?v=ayENeC7rlPU

Érdemes meghallgatni.  Cheesy Brutális!!! shocked Evil
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #3868 Dátum: 2008. szeptember 11. 15:52:17 pm »

E28 turbo onboard:

http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=577
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3869 Dátum: 2008. szeptember 12. 06:34:43 am »

 Evil ..zsír
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 02. 14:07:36 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!