CápaBMW fórum
2024. május 02. 06:58:41 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 ... 206   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Újabb BMW modellek: E30, E32, E34, E36, E39 ..  (Megtekintve 3103722 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3840 Dátum: 2011. június 07. 22:21:42 pm »

Megéri Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
gagus
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5405


Csak az M30 adhat erőt!


WWW
« Válasz #3841 Dátum: 2011. június 08. 04:21:12 am »


Megéri, de ez nem Toto ex gépe. Ezt egy debreceni úti kereskedő hozta be, valóban patika, de már 2 éve árulja, 8 kiló volt sokáig, most egy másik kereskedőnél van, árleszállítva.

Ha érdekel a gép, tudok róla kérdezősködni és megtekinteni is, itt van a városban..  Roll Eyes Wink
Naplózva

E23 730i '81, E23 728iA '81
http://forum.capabmwforum.hu/index.php/topic,1378.0.html

30/3388166 Csak saját felelősségre!!
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #3842 Dátum: 2011. június 11. 21:07:23 pm »

Ez azért kéne:  icon_slyuni 2014 icon_razz

(kb. olyan lehet, mint egy E21 Alpina, vagy jobb  Evil, hat henger, négy kerék, két ajtó)

http://www.youtube.com/watch?v=lEvpnKRLDO4&feature=youtube_gdata_player#
Naplózva

1985 E28 530i
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3843 Dátum: 2011. június 11. 21:16:33 pm »

ez az autó kellene most a legjobban nekem az újak közül. irtózatosan állat.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3844 Dátum: 2011. június 12. 02:09:59 am »

Ez azért kéne:  icon_slyuni 2014 icon_razz

(kb. olyan lehet, mint egy E21 Alpina, vagy jobb  Evil, hat henger, négy kerék, két ajtó)

http://www.youtube.com/watch?v=lEvpnKRLDO4&feature=youtube_gdata_player#


Micsoda szállóigét teremtettem.  Evil Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
FCs
Vendég
« Válasz #3845 Dátum: 2011. június 12. 06:53:04 am »

Így van Sam, igazi szállóige, szíves utólagos engedelmeddel én is használom itt-ott.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3846 Dátum: 2011. június 12. 11:21:23 am »

Terjesszétek az igét!  Evil Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
VA E21
Vendég
« Válasz #3847 Dátum: 2011. június 12. 22:37:46 pm »

Szerintem az igéd egy fabatkát sem ér!  Ne legyél már egoista ,tudd hogy ki vagy itt Sam!  Tongue

Törjön meg a jég... de ezt az új M1 -et én is elfogadnám!  Bár még mindig túl bumfordi a véleményem szerint.
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #3848 Dátum: 2011. június 12. 23:16:12 pm »

Az a baj, hogy a kor technikájával a legrondább autókról is olyan képeket, és videókat készítenek, hogy tényleg el lehet hinni, hogy jól néznek ki. Emlékszem, amikor óriásplakátokon hírdették az új 1-es "limuzint". Még én is elgondolkoztam, hogy ahhoz képest, hogy abból a rusnya csapotthátú 1-esből csinálták, egész kellemesen néz ki. Aztán persze rájöttem, hogy tévedtem, amikor élőben is megcsodálhattam. Bezzeg a cápák képen néha olyan esetlennek tűnnek, de amikor testközelben vannak, mindig magával ragad az érzés, és mindig meglepődök a szépségükön.
Most készítenek egy ügyes animációt aszfaltból kinőtt betonfalakról, amit 1es BMW formájúra zsaluztak ki, kapott egy kis gumifüst effektet, meg némi motorzúgást. Tulajdonképpen a valóságban is ezt nyújtják ezek az új  autók. Megnyomod a gombot, a számítógép pedig teljesíti a tombolhatnékod.
Nekem nem tetszik. Egyrészt mert 1-es, másrészt mert nem szép. Ráadásul szkeptikusan állok az új tecnikához. Meg különbenis, hová tűnt a tradíció? 1M? Mi ez a hülyeség? Én a BMW helyében nem 1-esnek neveztem volna el az 1es BMW-t. Számszerűen jelképezi azt a tényt, hogy egyre lejjebb adják a mércét. Van X kategória, Z kategória, ezt miért nevezték el mondjuk C-nek, mint Compact, ha már a 3-asokból készített rövidített változatokat hivított kiváltai?
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3849 Dátum: 2011. június 13. 05:53:40 am »

... de ezt az új M1 -et én is elfogadnám! ...
Én is, de utána a hajtáslánc kompletten menne bele egy E21-be  Cheesy Wink a maradékot meg kiárulnám  Grin
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3850 Dátum: 2011. június 13. 07:33:47 am »

ez az autó kellene most a legjobban nekem az újak közül. irtózatosan állat.

Ez nem újdonság. Cheesy Neked mindig a legújabb kell, legyen bármilyen ocsmány. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3851 Dátum: 2011. június 13. 07:47:04 am »

Nem igaz Tongue
Ami most irtó jó: új ötös, de aki szerint nem, az bocsi, de hülye Azn. Az, hogy 5 GT is kéne (nem szép, de azért nem is ocsmány), az azért van, mert perverz vagyok (hiszen az E21 mellé kéne egy Citroen DS Roll Eyes), az 1M pedig azért jön be, mert az M3 már túl erős, túl nagy, túl nehéz. Ez pedig kicsi és erős. Olyan, amilyennek lennie kell Smiley.

Egyébként meg vállalom, hogy tetszenek ezek az autók -nem mind persze-, de kétlem, hogy ezt szégyellni kéne sm_68.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3852 Dátum: 2011. június 13. 07:58:24 am »

Szerintem az igéd egy fabatkát sem ér!  Ne legyél már egoista ,tudd hogy ki vagy itt Sam!  Tongue

Törjön meg a jég... de ezt az új M1 -et én is elfogadnám!  Bár még mindig túl bumfordi a véleményem szerint.

Bagoly mondja verébnek...  Evil Mi is van a neved alá írva? Félisten?  Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3853 Dátum: 2011. június 13. 08:11:43 am »

Én is, de utána a hajtáslánc kompletten menne bele egy E21-be  Cheesy Wink a maradékot meg kiárulnám  Grin

Azért kapna gázt is Cheesy
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3854 Dátum: 2011. június 13. 08:31:12 am »

Az a baj, hogy jól néznek ki. Emlékszem, én is elgondolkoztam, hogy egész kellemesen néz ki. Aztán persze rájöttem, hogy megcsodálhattam. Bezzeg a cápák amikor testközelben vannak, mindig mindig meglepődök a szépségükön.
Most készítenek 1es gumifüst effektet, meg a valóságban ezek az új  autók. Megnyomod a gombot.
Nekem tetszik. Egyrészt mert, másrészt szép. Ráadásul az új technikához, hová tűnt a tradíció? 1M?? Én a BMW helyében 1-esnek neveztem volna el az 1es BMW-t. Számszerűen jelképezi azt a tényt, hogy van X kategória, Z kategória, mint Compact, ha már a 3-asokból készített rövidített változatokat hivított kiváltai ... ...

Há lájkollak.  Evil  Wink
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3855 Dátum: 2011. június 13. 11:11:15 am »

Nem igaz Tongue
Ami most irtó jó: új ötös, de aki szerint nem, az bocsi, de hülye Azn. Az, hogy 5 GT is kéne (nem szép, de azért nem is ocsmány), az azért van, mert perverz vagyok (hiszen az E21 mellé kéne egy Citroen DS Roll Eyes), az 1M pedig azért jön be, mert az M3 már túl erős, túl nagy, túl nehéz. Ez pedig kicsi és erős. Olyan, amilyennek lennie kell Smiley.
Egyébként meg vállalom, hogy tetszenek ezek az autók -nem mind persze-, de kétlem, hogy ezt szégyellni kéne sm_68.
Az 5-ös gt jó lenne, de én személyszerint kihagynám belőle a duplán nyíló 5. ajtót... csak a súlyt nyomja...
Off melyik ds-re gondoltál?
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #3856 Dátum: 2011. június 13. 11:12:07 am »

Azért kapna gázt is Cheesy
Ezt a felvetést sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom  Grin Grin Grin
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3857 Dátum: 2011. június 13. 11:37:56 am »

citroen ds olyan 70-75 közöttiek közül lényegében bármelyik. főleg az angol piacosak tetszenek nagyon, de a belpiacos franciáknak szebb a belük.
egészen elmebeteg autó. szerelni rémálom, semmi nem ott van, ahol kéne, lényegében mindenhez szét kell szerelni a fél autót Cheesy.
de ezért tetszik. egyedi.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3858 Dátum: 2011. június 13. 19:27:12 pm »

B@sszátok meg,úgy beszéltek az új BMW-kről mintha cudzuki lenne,2.5-ért Cheesy,mennyi egy M1,8-9 misi? Cheesy Grin
Meg is érdemli,aki annyit ad érte! coolsmiley :99:Nap mint nap látok itt új ötöst,már többször körbejárkáltam,valami dögös elemet keresve rajta,de semmi,gömbölyűnek szögletes,szögletesnek gömbölyű,túl sok az ív,az él rajta,valószínűleg nem jól ütötte fel a kokszot a díler,mielőtt a dizájner felcsapta volna,vagy ilyesmi,nekem nyomi,és kész.Egyedül az új hetes emészthető számomra,de az eleje még mindig kotz,de a hátulja,meg oldalról az arányai jók,a géptető nekem már kicsit sok a jóból,nem kell abba annyi él,meg ív,nem női hátsó az. Roll Eyes 8)A legkisebb 3litykós tőti a legszimpibb nekem,326le,és 450nm,valami 1600rpm-től,na itt már van mit kezdeni,szerintem az még ésszerűen fogyaszthat is,talán 10-15 között valahol,és ha hozzászokott a földműves,úgy-ahogy van,még meg lehetne benne találni egy 60-70 lovat,hirtelen,mint minden tőtött benyásban,ami már az eltondzsonoid V8 teljesítmény szintje,Szóval ha valaki nyerne a lottón,és nem találna helyet egy 15 guresznak,dobjon egy PÜ-t.......... Roll Eyes Cool
Amúgy meg itt a hír e,BMW 1.6,sor 6,160 le,175nm:
http://www.vezess.hu/teszt/hathengeres_bmw_6_8_millioert/30955/
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
rnie
Vendég
« Válasz #3859 Dátum: 2011. június 13. 20:02:54 pm »

Nem igaz Tongue
Ami most irtó jó: új ötös, de aki szerint nem, az bocsi, de hülye Azn. Az, hogy 5 GT is kéne (nem szép, de azért nem is ocsmány), az azért van, mert perverz vagyok (hiszen az E21 mellé kéne egy Citroen DS Roll Eyes), az 1M pedig azért jön be, mert az M3 már túl erős, túl nagy, túl nehéz. Ez pedig kicsi és erős. Olyan, amilyennek lennie kell Smiley.

Egyébként meg vállalom, hogy tetszenek ezek az autók -nem mind persze-, de kétlem, hogy ezt szégyellni kéne sm_68.
Azt elhiszem, hogy az E21 után az M3 túl erős, túl nagy és túl nehéz:) Amit én tudok, hogy az E90 mérete pont jó (az új ötös kibaszott nagy, a GT meg egy ocsmány teherautó, igazi elbaszott szar, meg is bukott hálistennek, csak nem eléggé, mert jön ez a háérmasból is. Faszé kell kisbuszt gyártani, és miért van az, hogy a legtöbb cég meg tudja oldani, h szépen legyen 5ajtós egy limókasztni??). Vissza az M3-hoz: az 1m kb olyan, mint egy E36: szűkös, gyengécske, mert az a 19le, amivel többet tud egy 3.2-esnél, az nem sok. Ráadásul turbós okádék Smiley Nekem a V8 M3 kéne, ezt a kis szart max az e36-ra cserélném, de 17-18m-ért azért .... na, kicsit túlzott:) Akkor már egy 335i, pici tuning, olcsóbb, jobb, stabilabb:)
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3860 Dátum: 2011. június 13. 20:24:56 pm »

Én nem tudom,melyikőtök jut hozzá ezekhez a gépekhez, melyikőtök vezette már mondjuk a 1M-et, vagy az e92 M3-at... esetleg 5GT-t ...
De az az a érzésem hogy bigottak vagytok, elvakultak és meggyőzhetetlenek, ráadásul ha annyi pénze lenne némelyikőtöknek, mint amennyit itt itt néha, írva eltapsol ...

...úgyhogy nem is írok mást,csak kiszaladok a konyhába...
 chips&cola
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #3861 Dátum: 2011. június 13. 20:50:23 pm »

Én nem tudom,melyikőtök jut hozzá ezekhez a gépekhez, melyikőtök vezette már mondjuk a 1M-et, vagy az e92 M3-at... esetleg 5GT-t ...
De az az a érzésem hogy bigottak vagytok, elvakultak és meggyőzhetetlenek, ráadásul ha annyi pénze lenne némelyikőtöknek, mint amennyit itt itt néha, írva eltapsol ...

...úgyhogy nem is írok mást,csak kiszaladok a konyhába...
 chips&cola

Nekem simán lehet még M3-asom, csak meg kell várnom, amíg tudom veteránba biztosítani, meg már Miki is hajlandó velük foglalkozni Smiley Van 15 éve, hogy felkészüljön. De lehet, h már csak 12 Smiley)
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #3862 Dátum: 2011. június 13. 21:06:44 pm »

Én nem tudom,melyikőtök jut hozzá ezekhez a gépekhez, melyikőtök vezette már mondjuk a 1M-et, vagy az e92 M3-at... esetleg 5GT-t ...
De az az a érzésem hogy bigottak vagytok, elvakultak és meggyőzhetetlenek, ráadásul ha annyi pénze lenne némelyikőtöknek, mint amennyit itt itt néha, írva eltapsol ...

...úgyhogy nem is írok mást,csak kiszaladok a konyhába...
 chips&cola

Én a tendenciából indulok ki, mint pl M10 után M40...
Tulajdonképpen a gyár imidzsét az M10 és az M30 teremtette meg, és minden értelmes konstrukció ezekre épült.
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3863 Dátum: 2011. június 13. 21:11:44 pm »

B+ Arnie,kattints már rá!!!!!!!http://www.vezess.hu/teszt/hathengeres_bmw_6_8_millioert/30955/
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3864 Dátum: 2011. június 13. 21:17:41 pm »

Én a tendenciából indulok ki, mint pl M10 után M40...
Tulajdonképpen a gyár imidzsét az M10 és az M30 teremtette meg, és minden értelmes konstrukció ezekre épült.

Akkor nem a tds............? Roll Eyes Evil Evil 99 sm28 2funny
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3865 Dátum: 2011. június 13. 22:09:24 pm »

Azt elhiszem, hogy az E21 után az M3 túl erős, túl nagy és túl nehéz:) Amit én tudok, hogy az E90 mérete pont jó (az új ötös kibaszott nagy, a GT meg egy ocsmány teherautó, igazi elbaszott szar, meg is bukott hálistennek, csak nem eléggé, mert jön ez a háérmasból is. Faszé kell kisbuszt gyártani, és miért van az, hogy a legtöbb cég meg tudja oldani, h szépen legyen 5ajtós egy limókasztni??). Vissza az M3-hoz: az 1m kb olyan, mint egy E36: szűkös, gyengécske, mert az a 19le, amivel többet tud egy 3.2-esnél, az nem sok. Ráadásul turbós okádék Smiley Nekem a V8 M3 kéne, ezt a kis szart max az e36-ra cserélném, de 17-18m-ért azért .... na, kicsit túlzott:) Akkor már egy 335i, pici tuning, olcsóbb, jobb, stabilabb:)
Nem az E21 után túl erős. Hanem a 420 ló, az túlerős. Nyilván baromi jó, de gyakorlatilag semmi értelme. Persze a 340-nek sincs, lehet mondani, tudom Grin, de az valahogy mégis közelebb áll a 343-hoz, amiről legutoljára még azt mondtam, meg asszem együtt is beszéltük, hogy az pont jó. Ez kicsi, tutira jobban kanyarodik, mint egy E9x, és nagyon tetszik a forma (ez szubjektív persze). Az, hogy turbós.. hát nekem az pont tetszik Evil
Új 5 gyönyörű, kb. mint egy E12, a GT kurva jó, beülsz, és látod, hogy ez egy százezer eurós autó (megpakolva egy 35d), és nem bukott meg, kint fogy, itthon is látni, nem a tömegeknek lett szánva Azn - hál' Istennek! A 3 GT pedig szintén tök jó, én örülök neki, hogy vannak Smiley.
Aztán kinek a pap, kinek a papné, de hát így megy ez, nincs ezzel baj Wink.
(Egyébként magyar sportautó árakat régóta nem nézek, fogalmam sincs mennyibe kerül, az USA-ban pl C63 AMG-ből van egyet fizet kettőt kap akció, konkrétan pontosan a duplájába kerül itthon, mint kint. 1 M Coupét valami 46 ezer dollártól vesztegetnek, szerintem 55-ért elhozható. Itthoni ár nem is érdekel Cheesy)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
VA E21
Vendég
« Válasz #3866 Dátum: 2011. június 14. 01:31:06 am »

Nem az E21 után túl erős. Hanem a 420 ló, az túlerős. Nyilván baromi jó, de gyakorlatilag semmi értelme. Persze a 340-nek sincs, lehet mondani, tudom Grin, de az valahogy mégis közelebb áll a 343-hoz, amiről legutoljára még azt mondtam, meg asszem együtt is beszéltük, hogy az pont jó. Ez kicsi, tutira jobban kanyarodik, mint egy E9x, és nagyon tetszik a forma (ez szubjektív persze). Az, hogy turbós.. hát nekem az pont tetszik Evil
Új 5 gyönyörű, kb. mint egy E12, a GT kurva jó, beülsz, és látod, hogy ez egy százezer eurós autó (megpakolva egy 35d), és nem bukott meg, kint fogy, itthon is látni, nem a tömegeknek lett szánva Azn - hál' Istennek! A 3 GT pedig szintén tök jó, én örülök neki, hogy vannak Smiley.
Aztán kinek a pap, kinek a papné, de hát így megy ez, nincs ezzel baj Wink.
(Egyébként magyar sportautó árakat régóta nem nézek, fogalmam sincs mennyibe kerül, az USA-ban pl C63 AMG-ből van egyet fizet kettőt kap akció, konkrétan pontosan a duplájába kerül itthon, mint kint. 1 M Coupét valami 46 ezer dollártól vesztegetnek, szerintem 55-ért elhozható. Itthoni ár nem is érdekel Cheesy)
Ti értitek miről beszél?  Cool    Nekem már túl trendi ez az egész téma! Módosítok is! A formája még mindig egy a sűtőben felejtett felfújt cipóé, de eltudok vonatkoztatni azon előnyei miatt amiket Colli is kiemelt. Erős és kicsi. 
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #3867 Dátum: 2011. június 14. 07:03:15 am »

B+ Arnie,kattints már rá!!!!!!!http://www.vezess.hu/teszt/hathengeres_bmw_6_8_millioert/30955/

Mehettem volna ilyennel, de engem hidegen hagynak a bálnák:) A hangja jó, különben egy nehézkes fos Smiley
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #3868 Dátum: 2011. június 14. 07:05:59 am »

Nem az E21 után túl erős. Hanem a 420 ló, az túlerős. Nyilván baromi jó, de gyakorlatilag semmi értelme. Persze a 340-nek sincs, lehet mondani, tudom Grin, de az valahogy mégis közelebb áll a 343-hoz, amiről legutoljára még azt mondtam, meg asszem együtt is beszéltük, hogy az pont jó. Ez kicsi, tutira jobban kanyarodik, mint egy E9x, és nagyon tetszik a forma (ez szubjektív persze). Az, hogy turbós.. hát nekem az pont tetszik Evil
Új 5 gyönyörű, kb. mint egy E12, a GT kurva jó, beülsz, és látod, hogy ez egy százezer eurós autó (megpakolva egy 35d), és nem bukott meg, kint fogy, itthon is látni, nem a tömegeknek lett szánva Azn - hál' Istennek! A 3 GT pedig szintén tök jó, én örülök neki, hogy vannak Smiley.
Aztán kinek a pap, kinek a papné, de hát így megy ez, nincs ezzel baj Wink.
A GT lehet, h drága autó, de egy elbaszott kisbusz akkor is:) ÉS nem fogy jól, a napokban volt pont a hír erről.. Kb Merci R osztály, az is egy fölösleges szerkezet nagyzolós kismamáknak, akiknek az egy gyerek mellé nagy autó kell Smiley))
Az M3-ról - bár nem vezettem - nehezen tudom elképzelni, h túl erős. A 320 pacis E36 kb normális autóként viselkedik, de száraz aszfalton sosem éreztem, h túl erős - főleg alul olyan mint egy háromhengeres Matiz, és ez igaz a mostani autómra is Smiley))
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #3869 Dátum: 2011. június 14. 07:56:21 am »

Nem az E21 után túl erős. Hanem a 420 ló, az túlerős. Nyilván baromi jó, de gyakorlatilag semmi értelme. Persze a 340-nek sincs, lehet mondani, tudom Grin, de az valahogy mégis közelebb áll a 343-hoz, amiről legutoljára még azt mondtam, meg asszem együtt is beszéltük, hogy az pont jó. Ez kicsi, tutira jobban kanyarodik, mint egy E9x, és nagyon tetszik a forma (ez szubjektív persze). Az, hogy turbós.. hát nekem az pont tetszik Evil
Új 5 gyönyörű, kb. mint egy E12, a GT kurva jó, beülsz, és látod, hogy ez egy százezer eurós autó (megpakolva egy 35d), és nem bukott meg, kint fogy, itthon is látni, nem a tömegeknek lett szánva Azn - hál' Istennek! A 3 GT pedig szintén tök jó, én örülök neki, hogy vannak Smiley.
Aztán kinek a pap, kinek a papné, de hát így megy ez, nincs ezzel baj Wink.
(Egyébként magyar sportautó árakat régóta nem nézek, fogalmam sincs mennyibe kerül, az USA-ban pl C63 AMG-ből van egyet fizet kettőt kap akció, konkrétan pontosan a duplájába kerül itthon, mint kint. 1 M Coupét valami 46 ezer dollártól vesztegetnek, szerintem 55-ért elhozható. Itthoni ár nem is érdekel Cheesy)
Köszi Collins! Kicsit nehezen indult a reggelem, de ez felébresztett. Evil "Új 5 gyönyörű, kb. mint egy E12"
Naplózva
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 ... 206   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!