CápaBMW fórum
2024. május 08. 04:40:07 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 ... 277   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli 2.- Minden más téma, ami szalonképes  (Megtekintve 3564606 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3810 Dátum: 2011. március 27. 20:52:01 pm »

...
Személyes véleményem szerint ez a srác alulról nyalta a 200-at és mivel érezte hogy neki ez sok,így kicsit próbálta lefűzni a szembesávban,ami neki a túlsó,mert belső íven érkezett.Csak meglátta szemből a kisteherautót és semmire nem volt ideje,csak elrántani a kormányt.
...

Ehhez még annyit hozzáfűznék, hogy valószínűleg a kormányrántás közben még a fékbe is taposhatott és azért csúszhatott keresztbe. Bár nem vagyok sem autóversenyző, sem helyszínelő...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3811 Dátum: 2011. március 27. 21:01:19 pm »

mielőtt leordítanátok a fejem Smiley
kb 10 ezer km-t tettünk egy jó barátommal egy ugyanilyen a6-osba. eszméletlenül jó autó (Májki, csönd Cheesy), borzasztóan jól kezelhető.
nem jártam ott, de google earth-n keresztül tanulmányoztam a helyszínt, és kijelenthetem, hogy az az autó biztosan 150-nél gyorsabban haladt, a TD által írt 200 közel járhat a valósághoz. elképesztő kanyartempója van annak a quattro hajtásnak, az az a6 kasztni pedig elb.szott erős.
egyébként nem szabad mocskolódni, sajnálatos, hogy megtörtént, ilyen van, tovább kell lépni. népszerűsíteni kell a pálya napokat, őrjöngjenek az emberek ott, de ott tényleg! fiatalok voltak, kár értük "egy" hülyeség miatt...
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #3812 Dátum: 2011. március 27. 21:05:21 pm »

...elképesztő kanyartempója van annak a quattro hajtásnak...

Kotróval vigyázni! Hamis biztonságérzetet ad az összkerékhajtásból adódó semlegesség miatt! Azt nem szabad elfelejteni, hogy az is csak 4 tenyérnyi helyen tapad az útra.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3813 Dátum: 2011. március 27. 21:09:31 pm »

tudom én.. nehéz megcsúsztatni, de ha már nagyon csúszik, akkor borul.
ismerek olyat, aki s6-tal úgy fogott árkot, hogy a 30-as kanyart mindig 110-120-al vette, egyszer rápróbált a 130-ra, és totálkár lett a vége, mert elrepült a francb Grin
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #3814 Dátum: 2011. március 27. 21:33:53 pm »

Tökéletesen igazad van Collins. Smiley
És Samnak is.

Én anno a fehérrel sokat jártam arra,ha Jánoshalma felől mentem,bizony nemegyszer megesett a 150.
Simán,a határtól jócskán lejjebb,saját sávban,nem a limiten,még az utmenti por sem kavarodott fel.
100-nál még az ülésben sem mozdulsz meg,abban a kanyarban.
 Én csak visszaemlékezem arra az időre,amikor én voltam forróvérű 19 éves...
Szerencsére csak egy Trabant-om volt,ami Édesanyámé volt,és el kellett kérnem ha menni akartam vele.
Egy ilyen koru gyereknek (mert gyerek,méghozzá jócskán) nem szabadna ekkora teljesítményt a kezébe adni,ezt gondolom.
A tapasztalata konvergál a zéróhoz.
...és mint tudjuk,taposni bárki tudja.

A Qattro-ról pedig annyit hogy ha csúszik,akkor dughatja.
nedves aszfalton,ilyen tempónál ugy rugja el ahogy akarja,nem fogja kihuzni,főleg nem a másodperc törtrésze alatt.
Ehhez a kettőféladagoló kevés.
És tapasztalat,lélekjelenlét hiányában ez fog következni...

És itt le is zártam,remélem ez az egyszem gyerek nem fog nagyon nagy lelki szakadást szenvedni,bár erre az esély nagyon kevés...
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3815 Dátum: 2011. március 28. 07:40:18 am »

http://www.youtube.com/watch?v=6gPtS_kZTVU#
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3816 Dátum: 2011. március 28. 07:59:50 am »

Nos, aki látott már Audi motorteret, és alapvető fizikai tényekkel tisztában van, az nem gondolhatja komolyan, hogy egy biztonságosan az úton tartható autó. Röviden ennyi.
Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3817 Dátum: 2011. március 28. 10:00:34 am »

Johannának Boldogot! Wink
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3818 Dátum: 2011. március 28. 12:07:55 pm »

Vitt tegnap a kőművesem a 123-as benzével. Én eddig azt hittem, hogy az sokkal nagyobb, mit az E28, de érdekes módon nyomta a lábamat az ajtózseb, és ahoz, hogy beüljek annyira hátra kellett tolni az ülést, hogy csak egy lábatlan ember fért volna be mögém...  Shocked

Ezek szerint a külső méret nem mérvadó, meg a tengelytáv sem. A csomagtartója volt tényleg nagyobb  Smiley


Kedves Zoleee mekkora is vagy te(na nem ismerkedem,mielőtt valaki lecsapná Roll Eyes)úgy 240 magas,és 200kg? Cheesy Grin
Nem hinném,valami nem volt ott kerek,én tágasabbra emlékszem,minkét típusból elnyűttem párat,most éppen,amíg itthon vagyok,egy W140 350SD-vel intézem ügyeimet 54 coolsmiley,szóval szerintem nem egy méret kategória az E28,a W123-al,és a W140 sem az,sem az E32-vel,sem az E38-al,nem fikázok Smiley,csak tapasztalatot osztok meg. Smiley
És 350 Dezső moci sem a tds-el..... Cheesy Grin Roll Eyes 2funny
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3819 Dátum: 2011. március 28. 12:20:13 pm »

Ja,az őrangyalunk NEM azért van velünk,hogy megvédjen bármitől is,hanem,hogy betartassa velünk az utat,a feladatot,amit megterveztünk,mielőtt úgy döntöttünk,hogy megnyilvánulunk itt,fizikai formá(n)kban.
Ugyanis,ha a megtervezett utat járod,nincs szükséged rá,hogy bármitől is megvédjen,mert akkor senki,és semmi sem árthat neked,ha mégis akarna,akkor eltéríti a puskagolyót,a vonatot,a repülőt,stb,stb,stb.
Nagyjából 3-5%szabad akarat érvényesül(het) az életünkben,a többi el van RENDezve,ha feszegetjük a határokat,nem az úton akarunk járni,akkor viszont a kötelessége,mármint az őrangyalnak,hogy vissza terelgessen az utunkra,egyre határozottabb eszközökkel,végső esetben akár azzal is,hogy kiemel minket ebből a körből,nem enged "túlságosan"eltérni.
Ez az őrangyal feladata. angel
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3820 Dátum: 2011. március 28. 12:21:23 pm »

Külső méret nem mérvadó. Az E28 minden eddigi ötösömnél kényelmesebb, pedig kisebb azoktól. Egy rosszul elhelyezett kardánbox, ajtózseb, esetleg egy pedálgép is kategóriákkal tudja rontani a kényelemérzetet. Közel 190 cm vagyok, voltam már 100 kiló felett és elfértem a II-es Swiftben, míg bármelyik Astrában feszengtem, ez olyan szubjektív dolog, embere válogatja.
Naplózva

Főmordor.
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #3821 Dátum: 2011. március 28. 12:22:48 pm »

Külső méret nem mérvadó. Az E28 minden eddigi ötösömnél kényelmesebb, pedig kisebb azoktól. Egy rosszul elhelyezett kardánbox, ajtózseb, esetleg egy pedálgép is kategóriákkal tudja rontani a kényelemérzetet. Közel 190 cm vagyok, voltam már 100 kiló felett és elfértem a II-es Swiftben, míg bármelyik Astrában feszengtem, ez olyan szubjektív dolog, embere válogatja.

Akkor én konfekció forma vagyok Cheesy Grin Evil,csak pöppet sűrűbb! Roll Eyes Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
szamitogepandris

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 524



« Válasz #3822 Dátum: 2011. március 28. 13:09:27 pm »

http://mellbimbo.eu/view-addfe27b589f807447b6224779a1dfc0.html
 Smiley
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3823 Dátum: 2011. március 28. 13:17:45 pm »

ha valaki esetleg szeretne nyerni egy takaritorobotot:

http://nagytakaritas.aegondirekt.hu/?ref=s1q6pl




Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Mpower
Vendég
« Válasz #3824 Dátum: 2011. március 28. 13:25:00 pm »


Ha jól emlékszem ez egy Steven Seagal-os filmben volt,745i a végén jól leamortizálják undecided
Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3825 Dátum: 2011. március 28. 13:46:39 pm »

Külső méret nem mérvadó. Az E28 minden eddigi ötösömnél kényelmesebb, pedig kisebb azoktól. Egy rosszul elhelyezett kardánbox, ajtózseb, esetleg egy pedálgép is kategóriákkal tudja rontani a kényelemérzetet. Közel 190 cm vagyok, voltam már 100 kiló felett és elfértem a II-es Swiftben, míg bármelyik Astrában feszengtem, ez olyan szubjektív dolog, embere válogatja.

Feszengsz egy Astrában? Majd jól megcsapkorászlak azt fogod tudni hogy hanyas a kabát... Marha  Evil
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #3826 Dátum: 2011. március 28. 13:53:55 pm »


Kedves Zoleee mekkora is vagy te(na nem ismerkedem,mielőtt valaki lecsapná Roll Eyes)úgy 240 magas,és 200kg? Cheesy Grin
Nem hinném,valami nem volt ott kerek,én tágasabbra emlékszem,minkét típusból elnyűttem párat,most éppen,amíg itthon vagyok,egy W140 350SD-vel intézem ügyeimet 54 coolsmiley,szóval szerintem nem egy méret kategória az E28,a W123-al,és a W140 sem az,sem az E32-vel,sem az E38-al,nem fikázok Smiley,csak tapasztalatot osztok meg. Smiley
És 350 Dezső moci sem a tds-el..... Cheesy Grin Roll Eyes 2funny

Azért nem vagyok akkora... 183 cm-el soroztak be annakidején smiley A súly az 103-106 között.  Smiley A W140 az ha jól tudom S klasse a 123 pedig E. Ezért csodálkoztam,  Shocked mert kívülről nagyobb, belül viszont szűkebbnek éreztem. (biztos azért, mert nyomta az ajtózseb a lábamat.)
Naplózva

1985 E28 530i
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5166



« Válasz #3827 Dátum: 2011. március 28. 13:54:57 pm »

Külső méret nem mérvadó. Az E28 minden eddigi ötösömnél kényelmesebb, pedig kisebb azoktól. Egy rosszul elhelyezett kardánbox, ajtózseb, esetleg egy pedálgép is kategóriákkal tudja rontani a kényelemérzetet. Közel 190 cm vagyok, voltam már 100 kiló felett és elfértem a II-es Swiftben, míg bármelyik Astrában feszengtem, ez olyan szubjektív dolog, embere válogatja.

Nem tudom miért, de az Astra nekem is szűk...  Roll Eyes
Naplózva

1985 E28 530i
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3828 Dátum: 2011. március 28. 13:57:16 pm »

Feszengsz egy Astrában? Majd jól megcsapkorászlak azt fogod tudni hogy hanyas a kabát... Marha  Evil

Biztos nálam nem a ratyi üléspozíció az alap, mint nálad, ezért nem férek el. Cheesy

Naplózva

Főmordor.
thepunisher

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 224


'87 e28 520i


« Válasz #3829 Dátum: 2011. március 28. 17:34:58 pm »

Az F Astra hátul halál pedig én kimondottan nem vagyok nagy darab. Smiley Smiley
Naplózva

OO==[][]==OO

Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3830 Dátum: 2011. március 28. 21:05:02 pm »

Zoli! A W123 az nem E klasse azt már a 124-ben találsz.
Mr! Nekem is volt 123-asom és nem nagyobb mint az E 28.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3831 Dátum: 2011. március 28. 21:11:54 pm »

A 123 szélesebb 3cm-el (belül is) és elöl hosszabb lábtered van a műszerfal alá a nagyobb tengelytáv miatt. Teljes hosszban 6cm írható a merkedesz javára, mivel hosszabb a géptető.

Viszont egy kategóriába tartozik a két autó.

Nade kit érdekel? Csillag az égre való Smiley

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3832 Dátum: 2011. március 28. 21:15:03 pm »

Zoli! A W123 az nem E klasse azt már a 124-ben találsz.
Mr! Nekem is volt 123-asom és nem nagyobb mint az E 28.
A 123 az E-KLASSE Smiley
Naplózva

Bence
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3833 Dátum: 2011. március 28. 21:24:16 pm »

Meg fogom keresni a gépkönyvét (mert megvan) de én nem emlékszem ilyenre benne
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3834 Dátum: 2011. március 28. 21:26:29 pm »

http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_E-Class
Naplózva

Bence
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3835 Dátum: 2011. március 28. 21:27:02 pm »

Nem a wiki érdekel! Az eredeti könyve az jobban...
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3836 Dátum: 2011. március 28. 21:30:17 pm »

Gisti! Tök mindegy, hogy annak idején nem hívták még E klasse-nak. Attól függetlenül az MB kínálatában visszamenőleg ki lehet osztani, hogy az egy E volt Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3837 Dátum: 2011. március 28. 21:30:57 pm »

A-B klasse      ~ 1es BMW
C klasse         ~ 3mas BMW   (CLC  ~  3xx  Compact)
E Klasse         ~ 5ös BMW
CLS               ~ 6os BMW
S Klasse         ~ 7es BMW
G,ML,R Klasse  ~ X sorozat
Naplózva

Bence
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3838 Dátum: 2011. március 28. 21:32:10 pm »

Nyugi akkor is megnézem . Smiley  Nekem W123 280E volt igaz a végén ott az e.. (mert einspricc  Evil )

Bence a cls az a W124 coupe nem?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3839 Dátum: 2011. március 28. 21:33:15 pm »

Csak találsz egy E betűt a gépkönyvében Cheesy Cheesy Cheesy


Bence! Az MB-vel kínálat terén jelenleg semmi nem veszi fel a versenyt, a BMW, odi csak tántorog utánuk Grin
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Oldalak: 1 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 [128] 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 ... 277   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!