CápaBMW fórum
2024. május 17. 21:11:58 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2725383 alkalommal)
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2700 Dátum: 2010. június 24. 20:10:21 pm »

Mármint az E28-ra??

Ha igen vedd le gyorsan, mert nagy gondok lehetnek belőle, el is szabadulhat, meg kiszopósodhat a felni is ott ahol a kerékagy tehermentesítője "üti"...
Naplózva

70/627-5355
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #2701 Dátum: 2010. június 24. 20:47:44 pm »

Helló! Az lehetséges hibaforrás, hogy az E39 felnit központosítógyűrű nélkül felrakva rázza a kormányt, persze kiegyensúlyozás után. Tehát csak a csavarok tartanák középen. Átmeneti megoldás  undecided
Központosító áthidalja az agy és a felni belső /d / közti eltérést.
Az agy tehermentesíti a kerékcsavarokat.
A rázás nem valószínű ,hogy innen ered ,inkább a felni ütése okozza.
Naplózva
adam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 457



« Válasz #2702 Dátum: 2010. június 24. 20:49:40 pm »

Sajna marad, nincs más helyette.   undecided
Naplózva

3x M30 b28          70 4169829
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2703 Dátum: 2010. június 24. 22:09:29 pm »

A rázást addig nem szabad a felni egyenetlenségére kenni, míg nincs központosító gyűrű.

De amíg nincs központosító és tehermentesítő ,azonnal vedd le a kerekeket és tegyél rá rávalót, mert baleset- és életveszélyes így!

Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2704 Dátum: 2010. június 25. 14:02:33 pm »

Mármint az E28-ra??

Ha igen vedd le gyorsan, mert nagy gondok lehetnek belőle, el is szabadulhat, meg kiszopósodhat a felni is ott ahol a kerékagy tehermentesítője "üti"...

Jajj de rég hallottam a jó öreg "kiszopósodhat" szakkifejezést!!! Grin Grin Grin Legalább 6-8 éve nem "szopósodott ki" semmi a jármüveimben!! Grin Grin Grin
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 6803


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #2705 Dátum: 2010. június 26. 21:26:49 pm »

Pedig kitud  Cheesy  Evil
Naplózva

70/627-5355
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2706 Dátum: 2010. június 27. 11:22:06 am »

anno asszem Kox linkelt egy táblázatot ahol különféle Bmw váltók áttételei voltak láthatók! valaki tudna nekem ennek a megtalálásában segíteni?
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2707 Dátum: 2010. június 27. 11:49:38 am »

Lap alján:

http://www.bmwe21.net/gear.htm
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2708 Dátum: 2010. június 27. 12:01:24 pm »


köszi de nem egészen erre gondoltam . getrag 260,240,meg tds váltó,m3 váltó,mindenféle volt rajta
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Bence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 223



« Válasz #2709 Dátum: 2010. június 30. 17:31:19 pm »

Szevasztok!
Az érdekelne engem hogy az e30-as bmw rugói jók lehetnek-e az e21-be? huh
Előre is köszi
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2710 Dátum: 2010. június 30. 20:46:36 pm »

A hátsók jók, az elsők nem.
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 30. 20:59:11 pm írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #2711 Dátum: 2010. június 30. 21:13:21 pm »

Szevasztok!
Az érdekelne engem hogy az e30-as bmw rugói jók lehetnek-e az e21-be? huh
Előre is köszi

Semmi közük egymáshoz.
Az E30 eleje átmérőben is kisebb, a hátsó rugó pedig teljesen máshogy néz ki. Az E21nél rugóstag van, az E30nál külön van a rugó és a gátló.
Naplózva
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #2712 Dátum: 2010. június 30. 21:15:56 pm »

Sam: Ez biztos? shocked Az E30 futóműve nem is hasonlít az E21 hez, a hátsó pláne nem...
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2713 Dátum: 2010. június 30. 21:58:09 pm »

Én úgytudom, hogy a hátsó az jó bele.  huh (Egyszer tévedésből e30 ültetőrugókat kaptam e21 helyett, a hátsók passzoltak, az elsők még csak nem is hasonlítottak...)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2714 Dátum: 2010. június 30. 22:06:13 pm »

Pedig hidd el,hogy még csak nem is hasonlítanak. Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2715 Dátum: 2010. június 30. 22:07:32 pm »

Akkor ezek szerint még csak nem is E30 rugó volt!  Cheesy Cheesy Cheesy Grin 99
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2716 Dátum: 2010. június 30. 22:10:42 pm »

Abba a két kukiba illeszkedik egy-egy hordó alakú rugó az E30-nál. A telók láthatóan külön vannak.


* P1090421k.JPG (135.89 KB, 986x740 - megtekintve 574 alkalommal.)
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
pic
Vendég
« Válasz #2717 Dátum: 2010. június 30. 22:13:14 pm »

Ilyen e21-et még nem láttam. shocked Cheesy
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2718 Dátum: 2010. június 30. 22:37:06 pm »

Jah így már vágom.  Cheesy ezekszerint csak az elsők voltak E30, a hátsók meg passz... Talán E28?  Cheesy Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2719 Dátum: 2010. július 01. 11:28:29 am »

Igen, az E28 hátsó rugózása az legalábbis elviekben megegyezik az E21-el. De nagyon nagy a súly különbség.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Bence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 223



« Válasz #2720 Dátum: 2010. július 01. 12:59:12 pm »

Okés köszi az infót sejtettem h nem sok közük van egymáshoz. Smiley
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2721 Dátum: 2010. július 01. 22:07:44 pm »

Az mitől van egy m30b28-nál, hogy bemelegedés után az alapjárat eltűnik, ingadozik. De úgy, hogy hallani hogy leállnak az injektorok, leejti a fordulatot, majd megint mennek, és így tovább. Ha ráengedem a kuplungot finoman, abbahagyja, meg rendes menetben sem jelentkezik a probléma. csak alapjáraton. Valami ötlet?
Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2722 Dátum: 2010. július 01. 23:13:14 pm »

Így hirtelen a 3 legegyszerűbb bajra gyanakodnék.

Fals levegő,légtömegmérő finomhangolása, illetve túlságosan elzárt alapjárati csavar.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #2723 Dátum: 2010. július 02. 19:43:21 pm »

Szerintem túl magas az alapjáratod ezért az elektronika úgy érzékeli mintha motorfékeznél( kb 1400 motorfordulat felett és zárt folytószelepállásnál) megzsűnik az üremanyag befecskendezés,majd mikor leesik a fordulat újra bekapcsol,ezután ismét kikapcsol és így tovább.
azt javaslom hogy meleg motornál állítsd be ez alapjárati fordulatszámot a gyári értékre (850 +-50).
Ha hideg motornál ezután nincs alapjáratod akkor nem az alapjáratot kell állítgatni hanem ellenőrízd a pótlevegőtolattyú megfelelő működését.
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2724 Dátum: 2010. július 03. 16:35:45 pm »

Hali!

ez lesz valszeg, csak a fél éves állásban full beragadt az állító csavar, úgyhogy most olyat keresek.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 03. 20:50:33 pm írta collins » Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2725 Dátum: 2010. július 03. 20:53:40 pm »

Mi ragadt be?

(amikor tökre el van zárva a szar pótlev.tol. miatt, akkor hajlamos azt hinni az ember,hogy beragadt...)

De még mindig fals levegőt kellene keresned...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2726 Dátum: 2010. július 03. 21:56:52 pm »

Mi ragadt be?

(amikor tökre el van zárva a szar pótlev.tol. miatt, akkor hajlamos azt hinni az ember,hogy beragadt...)

De még mindig fals levegőt kellene keresned...

Ami neki van csavarozva a hengerfej öntvénynek. Szép nagy laposfejű csavarhúzót lehet beletenni, de semerre se lehet tekergetni, pedig még melegítettük is. A falslevegőt meg a medve ássa, de azért utánanézek. Amúgy meg B35 kell, a 28-as szarra se elég.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 04. 07:49:38 am írta Gábor » Naplózva

BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #2727 Dátum: 2010. július 04. 08:53:43 am »

Hello !
Az állítócsavar a szívótorokba van sülyesztve egy perselyben a légmennyiségmérő - gumi szívócsőszakasz utáni alu részen.
Állítócsavar  berohadni nem tud /gumi,o gyűrűben/fut !
Az alapjárti csavar nem azonos a fojtószelep alaphézagállító ütköző csavarjával.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 04. 09:01:39 am írta BMW Józsi » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2728 Dátum: 2010. július 04. 09:50:37 am »

Várj Józsi, Gábornak nem olyan szívósora, mint ami Neked is, hanem már az "álló légtartályos".

Gábor.

Azért mert nem működik rendeltetés szerűen az a szerencsétlen B28, még nem kell pálcát törni felette. Azt meg végképp nem értem,hogy egy B20 után hogy lett hirtelen szarra sem elég a B28?... A B35-öt sem egyszerű bekötni, sőt a cápába betenni sem, főleg, ha az E32/E34-ből van (cápa tartóbakot nem tudod rátenni, egyedi kell).... márpedig a piacon található B35-ök 98%-a onnan van... nameg ha egy cápa L-jet bekötésével megakadsz, akkor egy full idegen konstrukciójú 1.3-as motroniccal mit csinálsz?

Egyáltalán megtaláltátok már az l-jet benzinpumpa reléjét és arról működik már?

Nem baszogatás akart lenni, de azért egy átépítés nem abból áll,hogy belebaszunk egy másik motort és kész...van rengeteg buktató, alakítani való, mire JÓL összeáll....és ezek nem olyan dolgok, amiket távsegítséggel meg lehet oldani.
Májki E12-ese is ilyen volt. Sosem tudták beindítani, mert képtelen volt a villanyász felfogni, amit magyarázok neki, ha meg kérdeztem, tök másról hadovált...

A másik dolog. Az ingadozó alapjáratod. Leírtam lentebb,hogy mit kellene megnézni, erre az alapjáratot próbálod tekerni, mert valaki azt mondta,hogy az a tuti... mindennek oka van és szépen, lépésről lépésre  utána kell menni a dolgoknak, ha kell szétszedni és újra összerakosgatni. Ha repedt, vagy hiányzik egy cső, akkor az cserés, nem pedig jóazmég, vagy nem kell az oda...és az sem jó hibamegállapítás,hogy "de jó volt a múltkor", valamint az "eladó azt mondta,hogy jó volt". Attól lehet fos, mert mint tudjuk, hazánkban minden, ami eladó, az 99,8%-ban:
-hibátlan
-most, de maximum 3 hete lett kiszedve
-kurva jól ment
-az orvos, vak, német/svájci dédapámé/barátomé volt,aki csak 30 évente egyszer TOLTA ki a garázsból
-csodájára jártak
-"nekem elhiheted,hogy ez kurvajó"

« Utoljára szerkesztve: 2010. július 04. 10:02:19 am írta Miki 24V » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #2729 Dátum: 2010. július 04. 10:04:49 am »

Ok !
Az újabbik szívósoron stehl motoros alapjárat állítóka van normál esetben Motronicos vezérlővel gyárilag .
Nem néztem annyira vissza az írásokban .
                                            Cheesy
Naplózva
Oldalak: 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 [91] 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!