CápaBMW fórum
2024. május 03. 17:05:30 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2329363 alkalommal)
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #120 Dátum: 2006. október 19. 13:23:14 pm »

Nekem azt mondták, hogy kell faragni rendesen a hídon és akkor fel lehet tenni az E30 diffit, de ezt nem tudom, csak hallottam. Namármost leesett nekem egy sperres 18is diffi és adott egy tárcsafékes E21. Ha 1 mód van rá nem akarok hidat cserélni.
Össze lehet hozni a kettőt?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:48:15 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #121 Dátum: 2006. október 19. 13:26:24 pm »

Mindent össze lehet hozni, de szerintem ez nem lesz egyszerű. Nem csináltam még ilyet, de azt tudom, hogy nem keveset kell hozzá alakítani a hídon. Inkább add nekem az E30 sperrt! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:48:35 am írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #122 Dátum: 2006. október 19. 13:28:56 pm »

Neked is E21-ed van. Minek neked E30 sperr?
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:48:51 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
kopter

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #123 Dátum: 2006. október 19. 13:44:59 pm »

Nekem E30 van "mindennapi" verdának. A rallis E21 közös egy haverommal, azért vagyok csak navigátor. Úgyhogy jöhet a diffi! grin
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:49:06 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #124 Dátum: 2006. október 19. 14:16:17 pm »

Nekem azt mondták, hogy kell faragni rendesen a hídon és akkor fel lehet tenni az E30 diffit, de ezt nem tudom, csak hallottam. Namármost leesett nekem egy sperres 18is diffi és adott egy tárcsafékes E21. Ha 1 mód van rá nem akarok hidat cserélni.
Össze lehet hozni a kettőt?

Össze. Kell hozzá egy E30 hátsóhíd, le kell vágni róla a difitokot, és áthegeszteni az e21 difire. Ez estben viszont rövidíteni kell a féltengelyeken, mert ugye szélesebb a difi. Jah és ugye a kardánhossz is más lesz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:49:27 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #125 Dátum: 2006. október 19. 14:25:21 pm »

Fasza, akkor e30 hátsóhíd nélkül nem úszom meg. Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:49:44 am írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #126 Dátum: 2006. október 19. 20:40:34 pm »

"Kell hozzá egy E30 hátsóhíd, le kell vágni róla a difitokot, és áthegeszteni az e21 difire."
Akkor most egy e-30 difitokban lesz egy e-21 difi, ráadásul odahegesztve?Smiley)))))))))
Jó, jó, csak kötözködöm. Meg lehet csinálni, csak nekem borsódzott tőle a hátam. De tény, hogy utána minden könyebb:
-egyszerűbb spert szerezni
-olcsóbb a sper
-sok fajta áttétel létezik és ami fontos, lehet is kapni
-sokkal erősebb, de csak a késői kisházas és a nagyházas
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:50:00 am írta Promega » Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #127 Dátum: 2006. október 19. 21:11:39 pm »

Szóval akkor helyesen: Kell hozzá egy E30 hátsóhíd, le kell vágni róla a difitokot, és áthegeszteni az e21 HÍDRA. Cheesy

« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:50:37 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
brain
Vendég
« Válasz #128 Dátum: 2006. október 20. 10:39:52 am »

http://www.bmwpower.hu/gallery/thumbnails.php?album=1215

e21m20b27 megcsinálta
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #129 Dátum: 2006. október 20. 10:41:36 am »

no itt is van


* 2.jpg (106.67 KB, 1556x1167 - megtekintve 656 alkalommal.)
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #130 Dátum: 2006. október 20. 16:22:03 pm »

Elkezdődött az e28 M5 fék és futómű felújítása.
A képek a jelenlegi,állapotfelméréskor készültek.
Az első fék:


* DSC01671.JPG (91.68 KB, 1280x960 - megtekintve 715 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #131 Dátum: 2006. október 20. 16:28:13 pm »

Hátul a gátló Cool


* DSC01675.JPG (46.8 KB, 1280x960 - megtekintve 716 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
stasis
Vendég
« Válasz #132 Dátum: 2006. október 20. 17:04:01 pm »

Mk-Motorsport ? Akkor ez nem a gyári M5 bilstein.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #133 Dátum: 2006. október 20. 17:15:17 pm »

Na erről felvilágosítást kérek! Wink  Akkor mit keres ott a Bilstein felirat? Vagy tönkrement és cserélték? Minden apró adat,infó érdekel.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:51:15 am írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
stasis
Vendég
« Válasz #134 Dátum: 2006. október 20. 17:29:16 pm »

E21-es Mk-Motorsport katalógusból van az alábbi kép. A legtöbb ismert tuningcég valamilyen Bilstein alapú fütóművet tett a cápák alá.


* mk-motorsport-futomu.JPG (36.8 KB, 676x629 - megtekintve 711 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:51:24 am írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #135 Dátum: 2006. október 20. 17:56:34 pm »

Ez nagyon érdekes.most hirtelen felmerült bennem,hogy egy "csinált" M5,de eszembejutott a gyári akkutartó a csomagtartóban,valamint az eredeti akku vezeték az autó alján,meg a többi...
Lehet,hogy ez valami még pluszban megerősített futómű lenne?
A másik amire ma rájöttünk,az a hátsó fék.
Ugyanis az e28 M5-nek hátul széria fékei vannak tehát 284x10-es tárcsák.De ennek hátul 300x10-es tárcsák vannak,valamint nagyobb nyergek.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #136 Dátum: 2006. október 20. 18:07:54 pm »

Az e28 M5 kasztniját felismerhetjük a gyárilag,hegesztéssel rögzített akkutartó dobozáról.


* DSC01674.JPG (72.13 KB, 1280x960 - megtekintve 684 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #137 Dátum: 2006. október 20. 18:09:46 pm »

Valamint az alváznyúlvány mellett futó akkumulátor pozitív vezetékről.


* M5.JPG (82.19 KB, 1280x960 - megtekintve 641 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
stasis
Vendég
« Válasz #138 Dátum: 2006. október 20. 18:27:10 pm »

Kitünő képek ! Erről én se tudtam.
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #139 Dátum: 2006. október 20. 18:37:57 pm »

Valamint az alváznyúlvány mellett futó akkumulátor pozitív vezetékről.

Eléggé kianalizáltátok a témát úgy látom. Grin Grin Grin Grin
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #140 Dátum: 2006. október 21. 07:46:36 am »

Realdrift fékpadmérése kipufogóval és anélkül.
Látszik hogy a 20 rendszer mennyit fojt nagy fordulaton.


* buf690_20061020.jpg (53.11 KB, 956x634 - megtekintve 681 alkalommal.)

* DSC03131_resize.JPG (131.01 KB, 640x480 - megtekintve 688 alkalommal.)
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #141 Dátum: 2006. október 21. 07:49:05 am »

Egy jobb kép


* buf690_20061020_2.jpg (53.18 KB, 956x634 - megtekintve 694 alkalommal.)
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #142 Dátum: 2006. október 21. 09:27:45 am »

Ezt egy 25i motor produkálta?? Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:52:21 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #143 Dátum: 2006. október 21. 09:34:58 am »

Persze teljesen hozza a gyári értékeket Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:52:31 am írta Promega » Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #144 Dátum: 2006. október 21. 09:41:35 am »

Zoli, ebből én nem sokat értek...102 Kw a teljesítménye??? Hol a kipuff nélküli érték?
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #145 Dátum: 2006. október 21. 09:48:46 am »

Az alacsonyabb két görbe a teljesítmény, a felső kettő a nyomaték.
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:52:45 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #146 Dátum: 2006. október 21. 09:49:23 am »

Persze teljesen hozza a gyári értékeket Cheesy
És ezt milyen kompresszió melett produkálja? Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:52:55 am írta Promega » Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Begi
Vendég
« Válasz #147 Dátum: 2006. október 21. 09:51:19 am »

Az alacsonyabb két görbe a teljesítmény, a felső kettő a nyomaték.
Köszi, ennyit én is kivettem belőle, csak azt nem értem, hogy egy 2.5i-nek hogy lehet 102.7KW a teljesítménye...? Akkor mennyi az enyémé???
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:53:06 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #148 Dátum: 2006. október 21. 09:57:26 am »

A fékpadmérés mindig keréken leadott teljesítményt mér!!!!!

Vagyis kb 20-25% veszteség van a hajtás láncon. (ezért is fontos a olajok és csapágyak időszakos cseréje )

Főtengelyteljesítmény = 1.25*Kerékteljesítmény*1.36( kw-lóerő váltó)

Nálam 102*1,25*1,36= 173Le ami a hatleömlőnek köszönhető!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:53:23 am írta Promega » Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #149 Dátum: 2006. október 21. 09:59:22 am »

És ezt milyen kompresszió melett produkálja? Cheesy
Ez egy teljesen gyári motor elvileg 10,5:1 a kompresszió
« Utoljára szerkesztve: 2011. június 09. 09:53:42 am írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!