CápaBMW fórum
2024. május 18. 05:59:00 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 180   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Motorsport  (Megtekintve 2340294 alkalommal)
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2460 Dátum: 2007. augusztus 01. 08:07:08 am »

Kedves g!

1 Ha prológ volt elnézést. Akkor talán mégis nevezhetjük rallynak. Bár az én olvasatomban rallyversenyen rendszámos autók indulnak ezen meg nem volt.
2 Versenyző nem csinál ilyet. Egyetlen versenyzőről sem hallottam SOHA, aki ilyet tett volna, hogy körbe körbe gumit füstül a nézőktől 1 méterre, úgy hogy egy műanyag szalag van kihúzva. SOHA nem tenne ilyet versenyző. Ha a ringen vagy egy palánkkal vagy szalgakorláttal elzárt helyen tesz 1 karikát, mert leszarja, hogy mérik az idejét vagy belefér neki azt megértem. 
3 Ha olyan rutinos lett volna, akkor nem esik a nézők közé. Szerintem igazi balfasz módjára esett oda, ha nem venném a szívemre még röhögnék is rajta.
4 Ha a népnek gumifüstölés kell, akkor menjen a TESCO parkolóba, ha rallyverseny, akkor rallyversenyre.
5 Milyen betyárbecsület? Azért rohadjon rá a műanyag lakat, mert az ilyen idióta, magamutogató barmok miatt nyírbálják meg a magyar rally lehetőségeit. Az ilyenek miatt nem engedik el a fiatalokat rallyversenyre. Az ilyenek miatt nem adják oda a régi rallypályákat a szervezőknek. Az ilyenek miatt egyre kevesebb a szponzor. Az ilyeneket mutogatják a TV-ben, nem azokat, akik normálisan.

Ha ismered az illetőt, akkor kérdezd már meg tőle, hogy mit gondol? Megérte? Megérte elbaszni többszáz néző és versenyző szórakozását, bohóckodásból?

Ne haragudj, de rajongói, versenyzői és versenyszervezői minőségben évek óta harcolok az ilyen baromarcú, magamutogató majmok ellen, legyen az néző vagy versenyző és nem tudom tolerálni az ilyeneket.

Egyébként meg a nézők is szar helyen voltak és egészen addig, amíg verseny közben normális tempó alatt következett volna be a baleset, addig a néző és közvetve a rendező lett volna a hibás, de mivel az esemény "nyilvános maszturbálás" alatt történt és erről video is készült így egydül a versenyzőt fogják kihozni hibásnak. Továbbá erősen kétlem, hogy ezek után kapnak-e engedélyt a szervezők ilyen prológok megrendezésére.
« Utoljára szerkesztve: 2007. augusztus 01. 08:41:43 am írta Mike » Naplózva

Főmordor.
g

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 140


Az ördög jobb és bal keze


« Válasz #2461 Dátum: 2007. augusztus 01. 09:35:49 am »

OK. Úgy látom a nézőpontunk nehezen összeegyeztethető.Smiley Abban pedig, hogy a szervezők felelősége fontos ennél a balesetnél, maximálisan egyet értek Veled. Sztem, ha ilyen közel engedik a nézőket, és nincs tényleges bukótere a versenyzőnek, legalább egy fémkordonnal körbe lehetett volna zárni a pályát.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:45:36 pm írta Promega » Naplózva

Ősállat...
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2462 Dátum: 2007. augusztus 01. 09:58:44 am »

Így van. Mivel lassú gumikerülgetős részről van szó megkockáztatom, hogy a tempó hiánya miatt elég lett volna néhány méterrel hátrébb vinni a kordont és mint látszik a videon nem lett volna semmi baj ha ott van.
Másrészről a versenyző ezt pontosan tudta, pont ezért kellett volna vigyáznia.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:45:51 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2463 Dátum: 2007. augusztus 01. 11:34:18 am »

Nem ismerem ezt a versenyzőt,de jópár versenyt láttam már,szal,ha tényleg rutinos versenyző,akkor be volt rúgva,v füvezve.Már a gumik között is többször hibázott,az ominózus pillantban nem értem,miért szállt le a fékről,és főleg miért szedte jobbra a kormányt.Hegyen a tényleg profi pilóták is szoktak madmaxelni,sokszor 2 kört is,pl Kavecz István e36M3-al,Király Gábor Lada Vfts-el,de még Zengőt is láttam anno a Mercivel.
Én mindig filmezem őket,szalagkorlát nélkül,egyedül Pólya Miklósnak volt egy kicsúszása,amikor majdnem nekem jött,az is le van filmezve,de sajnos Vhs-en,ezért nem tudom föltenni.6 éve járok versenyekre,össz két olyan pillanat volt,amikor veszélyben éreztem magam.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:46:07 pm írta Promega » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2464 Dátum: 2007. augusztus 01. 14:24:54 pm »

hi!
infot szeretnek!
a bukocsovezes,rendszam,forgalmi,es gepkonyvezes relytelmeirol....koszonom a segitseget ,valakitool...SmileySmiley:)mit lehet mivel hasznallni,mikor..stb
szoval egy atepitett ,autora hogylehet rendszamot,ha mas motor van benne,pl:ha vmelyik verseny kategoriaba sikerul bele igazitani akkor kaphat gepkonyvet es utanna rendszamot,vagy forditva nemtom....szoval hol lehet ezt megnezni vagy megtudni,,valaki eltudja mondani...
koszonom...sziasztok
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2465 Dátum: 2007. augusztus 01. 14:55:57 pm »

Tnap már én is kérdeztem,de csak az ok nem válaszoltak,akik érintettek :p Boge,Viktor,merre vagytok? Sad
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:46:29 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #2466 Dátum: 2007. augusztus 01. 21:15:07 pm »

Okés ,segítek, de nem fog tetszeni:
Ismerős nélkül nem megy!!!!!!!!
Illetve megy, de annyi pénzed nincs. Bocs hogy ezt írom, de ez így van. Ha odaállítasz hátszél nélkül, valamibe úgy is belekötnek. Ha mindent hivatalosan akarsz, akkor költs kb 4-5 milkát a kocsira...és még akkor is szinte lehetetlen, mert honnan a rákból veszel egy homológ lapot. Jó, lehet venni, de ehez ügye kell egy pici szerencse és jókora hátszél.
A viccet félretéve némi támpont:
-papíros, normális csövezés: 130-250
-versenyautó műszaki+átalakítási engedély: 50-80
Igen ám, de Magyarországon hivatalosan nincs utcai csöves autó. Tehát kell hozzá gépkönyv, amit egy szervezet ad ki: MNASZ (magyar Nemzeti Autósport Szövetség) vagy RTE (Rally Túra Egyesület). Hivatalosan az okmányirodában csak az MNASZ papírt fogadják el. Ahoz mindennek homológnak kell lennie. Az egy vagyon! Szóval meg se próbálja aki nem miliomos vagy nincs jól kijárt ismertesége.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:46:42 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2467 Dátum: 2007. augusztus 01. 21:32:37 pm »

Kösz a választ! Akkor lesötétítjük az ablakot.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:47:16 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #2468 Dátum: 2007. augusztus 01. 21:40:32 pm »

Hát egyszerűbb, de lehet hogy szlovákiában kellene próbálkoznod, ott sok minden rugalmasabban megy.
Egy biztos, 250 alatt semmilyen körülmények között nem megy(ha 0-ról kezded, egy utcai kocsival), még hátszéllel sem. Ha igen, akkor mélységes gratula.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:47:26 pm írta Promega » Naplózva
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2469 Dátum: 2007. augusztus 02. 02:12:31 am »

KOSZONOM...a zinfokat..hasznosak.SmileySmiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:47:41 pm írta Promega » Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2470 Dátum: 2007. augusztus 02. 06:51:23 am »

Vagy vegyél számlát fűtéscsőről és ha megállít a rend@r, akkor mutasd meg, hogy most vetted csak így szállítod. Cheesy

Nemhivatalosan 1 éve azt mondtam volna, hogy ha csak helyben járkálsz vele, akkor elég a műbizonylat a csövet készítőtől, de ez kezd egyre inkább zizis lenni. A rend derék őrei kezdenek, rámozdulni az átalakított autókra. Az egyik helyi srácnak azért vették e a forgalmiját, mert tőcsavarozva volt.  hmmm

Ha mindenáron csöves utcai autót akarsz, akkor érdemes más EU országokban szétnézni, mert az autókkal kapcsolatos ügyeket MINDENHOL lazábban kezelik, mint itthon. Szlovákiában pl kimondott "sportrendszám" létezik a versenyautókra. Nem tudom, hogy lehet megszerezni, de biztos egyszerűbb, mint itthon lepapírozni.
Naplózva

Főmordor.
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2471 Dátum: 2007. augusztus 02. 10:09:25 am »

Az egyik helyi srácnak azért vették e a forgalmiját, mert tőcsavarozva volt.  hmmm

Tessssééééék??? Huh Huh Huh Mivaaaaa?? Huh
Naplózva
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2472 Dátum: 2007. augusztus 02. 10:29:40 am »

A kerékcsavarok voltak betőzve?HuhHuh?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Elmennek az annyukba ezek a tetves köcsögök. Angry
Hála Istennek itt nálunk azért viszonylag liberálisak a rend őrei,de vannak azért itt is agyamentek.
Én eddig egyszer találkoztam gyagyás yard-dal,de azzal sem a környéken. Roll Eyes
A körzeti Walker-ünk meg egy angyalbögyöllő. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:48:21 pm írta Promega » Naplózva
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2473 Dátum: 2007. augusztus 02. 10:46:40 am »

Ha mindenáron csöves utcai autót akarsz, akkor érdemes más EU országokban szétnézni, mert az autókkal kapcsolatos ügyeket MINDENHOL lazábban kezelik, mint itthon. Szlovákiában pl kimondott "sportrendszám" létezik a versenyautókra. Nem tudom, hogy lehet megszerezni, de biztos egyszerűbb, mint itthon lepapírozni.
Ez igen bosszantó dolog,de igaza van a hatóságnak,ha azt nézzük, itthon milyen a szakmai háttér.
A németeknél gondolom elég ritka és lenézett dolog a sufnituning.Ha mégis,biztosan normális körülmények között csinálják.Itthon,ha a gazsi gondol egyet,kihúzza a hosszabbítót a ház elé,odapontozgat valami fémes darabot a rozsdához,aztán lefesti,h jól nézzen ki,és villog a tuningautóval.Két kanyarral arrébb meg csinál egy halálos balesetet,mert csődöt mondott a csúcstechnika.
Egyetértek az ellenőrzésekkel,csak nem kéne minden fejbólintásért többszázezret kérni.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:48:42 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2474 Dátum: 2007. augusztus 02. 12:21:14 pm »

ha már motorsport, akkor félig off kocsikról amatőr rallykról be lehet szúrni képeket? Roll Eyes

Megkérdezhetem, hogy ez miért csak félig OFF?
Naplózva

Főmordor.
TurbóDénes
Vendég
« Válasz #2475 Dátum: 2007. augusztus 02. 12:24:59 pm »

Ezekben volt olyan aminek a hátsó kereke is hajtott. grin

Egyébként meg nem Rallymindenféle.hu a portálunk,hanem capabmw.hu. Roll Eyes Wink
Egy szétszakadt valamit be lehet linkelni,hogy prezentáljuk,milyen silány minőség. Smiley
De mindenféle bisz-basz talicskával nem kellene szerintem szét csapni ezt a frankó kis szobát. Roll Eyes

Szerintem.

Te nyomod ezzel a tejfölöspohárral? Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:49:29 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2476 Dátum: 2007. augusztus 02. 12:32:10 pm »

nyomomnyomom néhanéha Cheesy bocsi hogy nem cápa :S és ez nem tejfölöspohár hanem kakaósdoboz Angry
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:49:49 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2477 Dátum: 2007. augusztus 02. 12:38:55 pm »

ha már motorsport, akkor félig off kocsikról amatőr rallykról be lehet szúrni képeket? Roll Eyes

Fúúúújjj! Tésztazabáló digó f.s! Úútálom az olasz ótót.Az a legrosszabb! Meg a francia! Mongyon le! Mongyon le!
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2478 Dátum: 2007. augusztus 02. 12:41:03 pm »

és? énse szeretem őket Cheesy de amikor megy akkor nagyonmegy, és JOBB mint a francia Tongue
de persze a legjobb a németjapán, nemkérdés
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:50:06 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2479 Dátum: 2007. augusztus 02. 12:54:38 pm »

Lehet,h ez éppen megy,csak ne kelljen szerelni.Pedig kell.És,ha kell,akkor a 4 vízpumpacsavarból 3 beleszakad,szét van rohadva az egész,és hasonlók.Ettől csak az alfa a rosszabb.Azt hittem,h a boxermotor felett több hely lesz,mint álltalában,mert gyakorlatilag minden a két kerék között van.De a hülye olasz csak megoldotta,h a csavarhúzót ne tudjam befordítani a helyére.Dupla munkát csinálnak a semmiből.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:50:14 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2480 Dátum: 2007. augusztus 02. 13:04:04 pm »

szerelni? ahhoz hogy egy ványadt vízpumpát kivegyed ebből, még a motortartó bakot is ki kell csavarozni,de persze a csavarokhoz nem férsz hozzá o.O nemtudom mekkora az olaszok keze h ilyet gyártottak, vagy azt hitték hogy ezek sose romlanak majd el Cheesy ja és a generátor is útba van természetesen ... Angry
csak sajnos ezermillió más baja van, és az ember belefárad mire a lista végére ér... de ez már kezd egész használható lenni Roll Eyes (koppkopp)
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:50:36 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2481 Dátum: 2007. augusztus 02. 13:06:15 pm »

Egyetértünk.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:50:53 pm írta Promega » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #2482 Dátum: 2007. augusztus 02. 13:08:23 pm »

akkor cápa? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:51:02 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #2483 Dátum: 2007. augusztus 02. 13:39:14 pm »

bocsi!
a gyertyalukon mert 13-s kompresszio miert is sok??.nekem nem csorgott..m10
egy gyari CH 528i ben is volt 13
egy gyari 728i ben is..
vagy lehet hogy rosszul emlexem..elbizonytalanodtam..

a regi 86-s benzinre tervezett motoroknal ha 1.5-2.5 mm leveszel a hengerfelybool akkor elmegy a 95-el is...
maas:...mi is az a nyomatek llappal fuurt motor?Huh
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2484 Dátum: 2007. augusztus 02. 13:51:02 pm »

akkor cápa? Smiley
Cheesy Igen,az! Esetleg e30,vagy egy Dodge Viper,egyszer egy hibás tranzakciónál az én számlámra megy a mol-részvények havi hozama..
To Szisándor: gyárilag 10-11 bar a megadott érték,összehasonlítási alapom nincs,mert 1. autóm és nemrég állt össze.Mindenesetre olyan volta hangja,mint faterom 123-as dízeljének.A bogyóval sikerült beállítani ua a mol benzinnel.De molt többet nem tankolok.
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:51:36 pm írta Promega » Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #2485 Dátum: 2007. augusztus 03. 20:53:12 pm »

Meggyógyult a fehérke!!! A programozható elektronika lett oda, de a csere után szépen muzsikál. Pet, megnyugtatlak, nem a légszűrő volt a hibás!:))))))))))))))
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #2486 Dátum: 2007. augusztus 04. 20:53:26 pm »

Akkor a héten második bmw is meggyogyult. A Realdrift machine is újra müködik némi állitás a befecskendezési időkben.
Holnap hosszabb távon is teszteljük Smiley)))))))))))

Már egy Civic skalp megvolt Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:52:02 pm írta Promega » Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #2487 Dátum: 2007. augusztus 04. 22:45:27 pm »

Szépjóestét! Smiley

Egy kis drift taxi hangulatklip (Barátnőmmel a fedélzeten Smiley ), a turbós Cápában!! Nézzétek meg a külső nézetnél, valahogy így kell állnia az úton egy komoly DriftCápának!! Wink

http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=340
Naplózva
fblacka

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 705


ejtsd: efbélacka


« Válasz #2488 Dátum: 2007. augusztus 04. 22:54:43 pm »

éppen nem rég néztem meg ... milyen konfig van a cápi alatt?
« Utoljára szerkesztve: 2011. július 01. 18:52:20 pm írta Promega » Naplózva

Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #2489 Dátum: 2007. augusztus 05. 16:16:19 pm »

Szépjóestét! Smiley

Egy kis drift taxi hangulatklip (Barátnőmmel a fedélzeten Smiley ), a turbós Cápában!! Nézzétek meg a külső nézetnél, valahogy így kell állnia az úton egy komoly DriftCápának!! Wink

http://www.drifter.hu/video/videoPlayer.wm.php?video_id=340

Gratula, jó kis műsor! Szépen teszi a dolgát a járgány! Ja és végre ismét egy ember, aki megértette, hogy futómű nélkül nem létezik jó autó.
Engem csak 1 dolog zavar, az égtelen csikorgás, elnyomja a motor hangját. Meg kellene próbálni régi, kemény keverékű pályaslickkel, azok már abszolút nem fognak úgy mint 1 rally slick. Volt ilyenem, driftre tökéletes. Nem füstöl és nem ordít, nekem jobban tecc. Ráadásul nevetséges áron hoztam 1 rakással. Igaz versenyzésre (rally) alkalmatlan, de driftre tök jó.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 [83] 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 180   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!