CápaBMW fórum
2024. május 16. 00:38:57 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2724260 alkalommal)
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2010 Dátum: 2010. március 10. 11:29:26 am »

Azért a 12V az akksiban az nem olyan túl sok. Elkéne még vele indulnia, de jobb lenne, ha több lenne benne.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2011 Dátum: 2010. március 10. 11:32:02 am »

Lehet utólagos riasztó kötekedése is...én ki..sznám  Evil

Kattanás alatt azt értettem,hogy amikor mondjuk önindító, vagy test gond van, esetleg a vezérszál máshová van dugva, akkor az önindító csak kattog. Ezt normál esetben nem hallod, mivel az autó ugyebár indít.

Automatánál az indításért felelős relé a képről a K1-es. Nézd meg, próbálj bele egy másikat, hátha.



* e32 91.JPG (139.31 KB, 1556x1167 - megtekintve 566 alkalommal.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2012 Dátum: 2010. március 10. 11:53:04 am »

Szerintem az is elképzelhető, hoyg amikor lemostad a verdát, befolyt a víz az önindítóhoz, éjjel az ott megfagyott, azóta meg nem volt ideje felolvadni, vagyis nem tud a behúzótekercs működni mondjuk. Próbáld meg feltölteni az akksit, hátha "megtörik a jég"...  Wink Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2013 Dátum: 2010. március 10. 11:59:11 am »

Szem!

Ne írj már butaságot. Hogy kerülne víz az önindítóba egy külső mosásnál, vagy egyáltalán bármilyen mosásnál? Cheesy

Esetleg még azt lehetne ellenőrizni,hogy amikor indítóznál, az akku 12,64 V-a mennyire esik vissza? Egyébként eza feszültség teljesen jó.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2014 Dátum: 2010. március 10. 12:08:22 pm »

Motormosásnál akár, vagy ha a motorháztetőnél szar a kéder, esetleg nincs rendesen becsukva. Nemtudhatod hogy mosta!  Wink Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2015 Dátum: 2010. március 10. 12:15:25 pm »

Gondoltam én is a fagyási károkra, de mondjuk az valóban érdekes lenne ha bármi ilyen elektromos részbe befolyt volna a víz.

Az akkut megpróbálom valahogy kimérni, annélkül, hogy a műszert közbe kelljen iktatnom, ugyanis az csak 20amprig mér.

A risztóra gyanakszom még, talán ott lehet a hiba, de azt legkorábban szombaton tudom visszavágni, és akkor is félve, ugyanis, a vezetőoldali hengerzáram működik csak, de ott is a csak kulcsal való nyitás kicsit necces néha. De egyértelműen a riasztónak mennie kell!

Miki!

Sajnos más reléim nincsenek a kocsihoz csak ami benne van. Gondolom ott egymással való cserelehetőség nincsen... Relé kimérhető valahogy multiméterrel?

Kicsit aggaszt a dolog , mert mindig hidegben, és hosszabb állás után van gond, de ilyen még nem volt, hogy totál süketlett volna, és minden működik rajta.

Próbáltam azt is , hogy a titkos kapcsolót kapcsolgattam, a három állása között, de ott sem történt semmi, és hozzáteszem azt sem tudom , hogy mit kapcsolok vele.


Ja , még annyi, hogy leszedtem a vonóhorgot  szombaton, és a vezetékeit kikötöttem a hátső csatiból. Most leszigetelve várják a teljes visszavágást....ez okozhat valamit netán?  Nem nagyon hinném, mert nem testelhet sehol, de hátha....
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2016 Dátum: 2010. március 10. 12:18:19 pm »

Motormosásnál akár, vagy ha a motorháztetőnél szar a kéder, esetleg nincs rendesen becsukva. Nemtudhatod hogy mosta!  Wink Smiley


Soha nem mosok motort vizzem, max, nagyon jó meleg időben letörölgetem. 5-6 vödör viz meg csak nem árt neki.
Gőzborotvánál ha nem lett baja, akkor a vödrözéstől való hiba furcsa lenne. Cheesy

De nem tudom, én először a mosásra gondoltam, ugyanis azelőtt hiba nélkül ment...
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2017 Dátum: 2010. március 10. 12:24:35 pm »



Ha indításnál nagyon megzuhan a feszültség  az gondolom cellazárlat... mindenesetre feltöltöm, hátha...
Feszültségzuhanásnak lehet más oka is? Mert ugye az óraegységnek picit csökken a fényereje, ha ráindítok most. Ez mindig így szokott lenni? Bevallom sosem figyeltem még ezekre.
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2018 Dátum: 2010. március 10. 13:54:08 pm »

Egy kérdésem lenne , szntén még a nemindulással kapcsolatban. Az imént teefonáltam egy márkatársammal, akinek ugyanez a hibája volt, hasonló előzményekkel. Ő azt mondta, hogy ez főtengely jeladókábel hiba - legalábbis neki anno ez volt.

Nekem csinált korábban olyat a kocsi, hogy ráindítottam, az öninditó forgatta, de nem pöffent be. Ilyenkor ujra va kucsot vissza, majd ismét gyújtás és indítás, és ilyenkor megint köszörült párat, aztán beindult.

Ez a jelenség jeladóhibára , vagy a jeladó kábel hibának az előzménye.

Azt tanácsolta Márkatársam, hogy E30-as jeladókábelét vegyem meg hozzá, mert az is jó.
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #2019 Dátum: 2010. március 10. 14:55:35 pm »

 Szia !
 Inditási feszültséget mérjél rajta ./inditózás közben figyeld az akku feszültség változását / ...
 Öninditónál nézd meg megy-e feszkó /inditáskor/ a behúzó tekercsre /nem a 30-as vastag / .... Esetleg zárd össze az öninditónál 30as + 57es / Igy ell. a behúzótekercset : kattan és forgat v.csak kattan ?...
 Melegen ha nehezebben szokott indulni az lehet benzinnyomás probléma is.
Naplózva
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2020 Dátum: 2010. március 10. 15:13:12 pm »

Most az a baj, hogy teljesen süket a gép! Indításkor semmi!
« Utoljára szerkesztve: 2010. március 10. 17:45:25 pm írta collins » Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2021 Dátum: 2010. március 10. 19:11:40 pm »

Egy kérdésem lenne , szntén még a nemindulással kapcsolatban. Az imént teefonáltam egy márkatársammal, akinek ugyanez a hibája volt, hasonló előzményekkel. Ő azt mondta, hogy ez főtengely jeladókábel hiba - legalábbis neki anno ez volt.

Nekem csinált korábban olyat a kocsi, hogy ráindítottam, az öninditó forgatta, de nem pöffent be. Ilyenkor ujra va kucsot vissza, majd ismét gyújtás és indítás, és ilyenkor megint köszörült párat, aztán beindult.

Ez a jelenség jeladóhibára , vagy a jeladó kábel hibának az előzménye.

Azt tanácsolta Márkatársam, hogy E30-as jeladókábelét vegyem meg hozzá, mert az is jó.

Szerintem a jeladókábeltől még kéne forgatni az önindítónak!  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2022 Dátum: 2010. március 11. 12:01:54 pm »

Sziasztok !

Mint régebben írtam a kocsimban kicsit kivan a BH féltengely gömbcsukló. Erős jobbkanyarba kattog.

Most találtam 1988as szintén 735 I -ből két db "vastagféltengelyt".

Az vona a kérdésem, hogy mire utal a " vastag " jelző, illetve , hogy ezeket be lehet-e építen az enyémbe, vagy jobban járok, ha felújíttatom a mostanit.

Esetleg, tudtok-e valakit aki itt Bp-n felújít / kicserél / javít féltengelyeket?

egyáltalán érdemes használtra kicserélni a mostanit?

Köszönöm a segítségeteket előre is !
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
TotoE12
Vendég
« Válasz #2023 Dátum: 2010. március 11. 13:45:09 pm »

Hali!
Valaki megtudná nekem mondani mi a tököm lehet ez a sárga takony a képen???
Eddig nem volt ott... huh


* 2010-03-11 10.51.58.jpg (309.08 KB, 1600x1200 - megtekintve 614 alkalommal.)

* 2010-03-11 10.52.11.jpg (339.5 KB, 1200x1600 - megtekintve 561 alkalommal.)
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2024 Dátum: 2010. március 11. 13:51:09 pm »

Amikor az olaj és a víz találkozik a motorban akkor képződik ez a gyönyörűség. Nagy valószínűséggel kezdődő hengerfejes a kocsid.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TotoE12
Vendég
« Válasz #2025 Dátum: 2010. március 11. 14:00:08 pm »

Akkor jol tippeltem...
Hát ehhez nincs mit hozzáfüznöm, csak hogy Ámen.
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2026 Dátum: 2010. március 11. 14:13:45 pm »

Csak rövid utakra használod esetleg a kocsit? Mert ki tud csapódni a pára amúgyis. Nekem is volt, mondjuk nem ennyi, de 80km alatt eltűnt.
Naplózva

TotoE12
Vendég
« Válasz #2027 Dátum: 2010. március 11. 14:29:29 pm »

Csak rövid utakra használod esetleg a kocsit? Mert ki tud csapódni a pára amúgyis. Nekem is volt, mondjuk nem ennyi, de 80km alatt eltűnt.
Egyhuzamban nem megyek vele többet 10-15kmnél...de ezt a távot megteszem egy nap 4-5 alkalommal...
Miki kolegával már mehgvitattuk a gondomat pár hete, ugyanis eszi a vizemet, de annyi vizet megevett már hogy ha az mind a motorban magában tünt volna el, nem hiszem hogy még müködnie kéne...
Szerelö azt mondta semmi baja, nem lát sehol hibát.Ettöl függetlenül kábé 100kmenként eltünik a tartálybol majdnem fél liter viz.Ami baszott soknak mondhato.
Ha ez hengerfej azt mondták készüljek fel mert azt itt javittatni kábé egy ezres...pont ennyi volt a kocsi is.
hiányzott.
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #2028 Dátum: 2010. március 11. 14:39:05 pm »

Ha csak kicsapódó pára lenne akkor az inkább fehér színű lenne, de ez szép sárga.
Tehát valóban Viktornak lesz igaza.
A vízcsöveket nem fujja keményre üzem közben a motor?
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
TotoE12
Vendég
« Válasz #2029 Dátum: 2010. március 11. 14:43:52 pm »

Ha csak kicsapódó pára lenne akkor az inkább fehér színű lenne, de ez szép sárga.
Tehát valóban Viktornak lesz igaza.
A vízcsöveket nem fujja keményre üzem közben a motor?
Pont vagy két hete csekkoltam, Miki ugyanezt kérdezte, de nem(bár akkor még sárga trutyi sem volt.)...
(A kemény alatt itt gondolom a majdhogy öszenyomhatatlanra gondoltok...)
Naplózva
ujjtibor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 378



« Válasz #2030 Dátum: 2010. március 11. 14:49:14 pm »

Olyasmire.
Gondolom a kiegyenlítő sapkája 1.4 bar-os.
Azon felül el kellene engednie a nyomást, feltéve ha rendesen működik.
Naplózva

06-30-499-20-10
E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
TotoE12
Vendég
« Válasz #2031 Dátum: 2010. március 11. 14:58:28 pm »

Olyasmire.
Gondolom a kiegyenlítő sapkája 1.4 bar-os.
Azon felül el kellene engednie a nyomást, feltéve ha rendesen működik.
Lecsekkolom majd most munkába menet ujra a csöveket...
De tuti h hengerfej lesz.Ha a szerelö sem talált sehol sem lyukat a rendszerben akkor ez sztem az lesz.
Viszont a viz meg szokott alatta állni a földön...:S
Faszom kivan.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2032 Dátum: 2010. március 11. 15:01:41 pm »

Várjá mááá... a kocsi alatt áll a víz??
Akkor valahol csak elfolyik (mondjuk emelett sajan lehet HFes is Sad)...
Ha HFes akkor meg "megeszi a vizet" vagy az olajba nyomja mint nekem a felújítás előtt  afro...
Naplózva

Bence
TotoE12
Vendég
« Válasz #2033 Dátum: 2010. március 11. 15:10:00 pm »

Várjá mááá... a kocsi alatt áll a víz??
Akkor valahol csak elfolyik (mondjuk emelett sajan lehet HFes is Sad)...
Ha HFes akkor meg "megeszi a vizet" vagy az olajba nyomja mint nekem a felújítás előtt  afro...
Ja-ja...
Elöször a valahol elfolyik verzio tünt ésszeröbbnek, mert áll alatta a viz, viszont sehol nem talált a szerelö rajta lyukat...
Viszont ha a motor eszi meg a vizet, teht hengerfejes, akkor elég szomjas egy motor ez az enyém, mert ha eddig nem töltöttem bele vagy 10liter vizet akkor semennyit...10liter viz meg a motortérben picit tulzás.szvsz.
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2034 Dátum: 2010. március 11. 15:11:20 pm »

Várjá mááá... a kocsi alatt áll a víz??
Akkor valahol csak elfolyik (mondjuk emelett sajan lehet HFes is Sad)...
Ha HFes akkor meg "megeszi a vizet" vagy az olajba nyomja mint nekem a felújítás előtt  afro...

Hengerfej repedés esetén az égéstérbe kerülő vizet gyakorlatilag kipufogja, ami pedig az olajtérbe kerül az felhabosítja az olajat.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
TotoE12
Vendég
« Válasz #2035 Dátum: 2010. március 11. 15:23:04 pm »

Hengerfej repedés esetén az égéstérbe kerülő vizet gyakorlatilag kipufogja, ami pedig az olajtérbe kerül az felhabosítja az olajat.
Akkor ez lehet nem is csak tömités?
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #2036 Dátum: 2010. március 11. 15:40:20 pm »

Szerintem nem lesz az hengerfejes. Bár eléggé sárga a hab de vedd le a sapkát a kiegyenlítőről és figyeld a vizet ha továbbra is eltűnik akkor már kezdhetsz beszarni de szerintem kinyomja valahol most csináltunk egy -igaz off-os kocsit és az egyik vízcső volt olyan kicsi repedezett, hogy amikor a sapka rajta volt akkor elnyomta a vizet de olyan g*cin, hogy a forró kipuffon el is párolgott és nyoma sem látszott. Sapka le,víz maradt. Na akkor kezdtük el tüzetesebben átnézni a csöveket és került elő a repedés.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #2037 Dátum: 2010. március 11. 15:44:34 pm »

ha igazän nagy a sz@r akkor azt a vizen is eszreveszed mert az meg olajos! undecided
Naplózva
TotoE12
Vendég
« Válasz #2038 Dátum: 2010. március 11. 15:47:41 pm »

Szerintem nem lesz az hengerfejes. Bár eléggé sárga a hab de vedd le a sapkát a kiegyenlítőről és figyeld a vizet ha továbbra is eltűnik akkor már kezdhetsz beszarni de szerintem kinyomja valahol most csináltunk egy -igaz off-os kocsit és az egyik vízcső volt olyan kicsi repedezett, hogy amikor a sapka rajta volt akkor elnyomta a vizet de olyan g*cin, hogy a forró kipuffon el is párolgott és nyoma sem látszott. Sapka le,víz maradt. Na akkor kezdtük el tüzetesebben átnézni a csöveket és került elő a repedés.
Nem csakod össze mindent olajjal ha sapka nélkül járok vele?:O
Meg nem repül be valami oda belülre ha nincs sapka??Cheesy
Mert akkor kiprobálom sapka nélkül, megyek vele egy 100ast, aztán megmutatja...
Amugy a vizen eddig semmi különösebbet nem vettem észre, hogy olajos lenne vagy bármi.
De mivel szinte naponta töltöm utána, szinte mindig friss viz van benne...
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #2039 Dátum: 2010. március 11. 15:49:51 pm »

Nem az olajsapkát veszed le hanem a kiegyenlítőtartályét!
Nekem is volt 1cm vastag hab a szelepfedélben amikor csak rövid távokat használtam és mégsem volt hengerfejes....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Oldalak: 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 [68] 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!