CápaBMW fórum
2024. május 16. 04:05:44 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2724318 alkalommal)
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2940 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:19:58 am »

Mitől lehet retkes a szelep?
Valami(k) nem égnek el az üzemanyagból,vagy mi a bánat?Hogyan javítható,csak szétszedéssel,helyi takarítással?

így van. Adalék anyagok (korábban ólom), égésből származó oxidok, lerakódások, ráégett olaj (mikor már szimeringesedni). Leginkább a kipu szelepekre jellemző a lerakodás, de valóban motor állapotától függ.(gyűrű, olajevés stb)
A szívó és a kipuff lerakodása között a különbség annyi, hogy a kipu szelepre ráég, míg a szívóra csak lerakódik.
Ez eredményezi, hogy idővel, a természetes használattal a lerakódások miatt elkezd elégtelenül zárni a szelep és már kész is a kompresszióvesztés, egyenetlen járás, belepuffogás, K-jetnél és karbisnál idióta, szabályozhatatlan működés.
Sokszor az sem garancia, ha szét volt szedve, mert nem elég a takarítás, illik be is csiszolni/adott esetben marni a szelepeket. DE ha a mérések indokolják, akkor új szelep, új vezető, új fészkek.
Akkor tökéletes egy hengerfej, amikor kint a vezértengely, az összes szelep zárva, felöntöd hígítóval és az sehol sem szivárog át a zárt szelepeknél. Ha valahol izzad, akkor az szar, nem lesz tökéletes járás.

Persze a tökéletes járás mellé társulnia kell egy olyan injektorsornak, amire nyomást adva, majd elzárva, akár 1 óra múlva sem szabad még csak izzadnia sem.
De még sorolhatnám a többi összetevőt is, de semmi értelme, ugyanis könnyen felgyulladhat az egész, ha valaki tapasztalat nélkül kezd el vizsgálódni.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2941 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:37:59 am »

A realoem az ETK rajzait, képeit használja---> attól részletesebb nincs Smiley

Jól emléxem, hogy az ETK az ez?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E23/Sedan/Europe/728i-M30/LHD/A/1981/october/browse/

mert ebben sincs,amit keresek:Sad(Pedig a kocsiban van,ráadásul minden e23-ban van,nem tipusfüggő...És sajnos nem csak egy alkatrészt nem találok, anélkül nehéz rendelni...legfeljebb ha nem megy, kiszedem mindet, és ha valakinek van egybe derab, elkérem a méreteit.PLd a tűzfalnál a vákuumtartályra (tojásartó) rámenő csőcsatlakozó (elosztó) műanyag csonk kellene....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2942 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:42:36 am »

így van. Adalék anyagok (korábban ólom), égésből származó oxidok, lerakódások, ráégett olaj (mikor már szimeringesedni). Leginkább a kipu szelepekre jellemző a lerakodás, de valóban motor állapotától függ.(gyűrű, olajevés stb)
A szívó és a kipuff lerakodása között a különbség annyi, hogy a kipu szelepre ráég, míg a szívóra csak lerakódik.
Ez eredményezi, hogy idővel, a természetes használattal a lerakódások miatt elkezd elégtelenül zárni a szelep és már kész is a kompresszióvesztés, egyenetlen járás, belepuffogás, K-jetnél és karbisnál idióta, szabályozhatatlan működés.
Sokszor az sem garancia, ha szét volt szedve, mert nem elég a takarítás, illik be is csiszolni/adott esetben marni a szelepeket. DE ha a mérések indokolják, akkor új szelep, új vezető, új fészkek.
Akkor tökéletes egy hengerfej, amikor kint a vezértengely, az összes szelep zárva, felöntöd hígítóval és az sehol sem szivárog át a zárt szelepeknél. Ha valahol izzad, akkor az szar, nem lesz tökéletes járás.

Persze a tökéletes járás mellé társulnia kell egy olyan injektorsornak, amire nyomást adva, majd elzárva, akár 1 óra múlva sem szabad még csak izzadnia sem.
De még sorolhatnám a többi összetevőt is, de semmi értelme, ugyanis könnyen felgyulladhat az egész, ha valaki tapasztalat nélkül kezd el vizsgálódni.

Illusztráció a rossz hengerfej kifejezésre:





Bár nem néztem (még) meg higítóval, de szerintem ezt teljesen fölösleges...  Cheesy Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2943 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:45:37 am »

ebben hűtővizet se cseréltek kétévente,az tuti....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2944 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:51:45 am »

Hát nem túl valószínű... Bár egy-két falevél volt a vízcsatornákban...

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2945 Dátum: 2010. augusztus 08. 10:54:05 am »

Sok esélyt nem látok azok odakerülésére...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2946 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:18:20 am »

Sok esélyt nem látok azok odakerülésére...

Dehogynem,az út szélén a pocsolyából feltöltve...... angry
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2947 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:23:14 am »

így van. Adalék anyagok (korábban ólom), égésből származó oxidok, lerakódások, ráégett olaj (mikor már szimeringesedni). Leginkább a kipu szelepekre jellemző a lerakodás, de valóban motor állapotától függ.(gyűrű, olajevés stb)
A szívó és a kipuff lerakodása között a különbség annyi, hogy a kipu szelepre ráég, míg a szívóra csak lerakódik.
Ez eredményezi, hogy idővel, a természetes használattal a lerakódások miatt elkezd elégtelenül zárni a szelep és már kész is a kompresszióvesztés, egyenetlen járás, belepuffogás, K-jetnél és karbisnál idióta, szabályozhatatlan működés.
Sokszor az sem garancia, ha szét volt szedve, mert nem elég a takarítás, illik be is csiszolni/adott esetben marni a szelepeket. DE ha a mérések indokolják, akkor új szelep, új vezető, új fészkek.
Akkor tökéletes egy hengerfej, amikor kint a vezértengely, az összes szelep zárva, felöntöd hígítóval és az sehol sem szivárog át a zárt szelepeknél. Ha valahol izzad, akkor az szar, nem lesz tökéletes járás.

Persze a tökéletes járás mellé társulnia kell egy olyan injektorsornak, amire nyomást adva, majd elzárva, akár 1 óra múlva sem szabad még csak izzadnia sem.
De még sorolhatnám a többi összetevőt is, de semmi értelme, ugyanis könnyen felgyulladhat az egész, ha valaki tapasztalat nélkül kezd el vizsgálódni.

Miki,ez a fészek csere engem érdekel,ki lehet ezt otthon cserélni,vagy kell hozzá gépműhely?
Lehet ehhez speckó szelepmaró(kézi) maró fejciket venni,vagy sacc/kb,és minden kocsié szabvány e,mármint a fészek szöge,vagy a BMW-hez BMW maró készlet kell?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
szöcskE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 186



« Válasz #2948 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:35:51 am »

Miki,ez a fészek csere engem érdekel,ki lehet ezt otthon cserélni,vagy kell hozzá gépműhely?
Lehet ehhez speckó szelepmaró(kézi) maró fejciket venni,vagy sacc/kb,és minden kocsié szabvány e,mármint a fészek szöge,vagy a BMW-hez BMW maró készlet kell?
Szerintem mindenképpen gépműhely!
Naplózva

e28
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2949 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:38:29 am »

Jól emléxem, hogy az ETK az ez?

http://bmwfans.info/parts/catalog/E23/Sedan/Europe/728i-M30/LHD/A/1981/october/browse/

mert ebben sincs,amit keresek:Sad(Pedig a kocsiban van,ráadásul minden e23-ban van,nem tipusfüggő...És sajnos nem csak egy alkatrészt nem találok, anélkül nehéz rendelni...legfeljebb ha nem megy, kiszedem mindet, és ha valakinek van egybe derab, elkérem a méreteit.PLd a tűzfalnál a vákuumtartályra (tojásartó) rámenő csőcsatlakozó (elosztó) műanyag csonk kellene....

http://static.bmwfans.info/images/epc/ODczNV9w.png

Tessék. 5-ös alkatrész, a cikkszáma 64 11 1 363 061 , az ára pedig 240Ft.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2950 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:46:56 am »

Miki,ez a fészek csere engem érdekel,ki lehet ezt otthon cserélni,vagy kell hozzá gépműhely?
Lehet ehhez speckó szelepmaró(kézi) maró fejciket venni,vagy sacc/kb,és minden kocsié szabvány e,mármint a fészek szöge,vagy a BMW-hez BMW maró készlet kell?

Mindenképpen egy megbízható gépműhelyt ajánlanék, ahol a szemed láttára teszik bele azt a cuccot, amit odaviszel. Otthon semmiképp se kezdj bele ilyenbe. Persze ,ha van rá lé és veszel hozzá megfelelő szerszámokat, akkor nosza Smiley Én, ha "nagy leszek", szeretnék, hogy ne legyek ilyen dolgokban (sem) más műhelyekre utalva. Persze ehhez kell gyűjtögetni még néhány nullát a bankszámlámra Cheesy

A szelepfészek marásához a szerszámok elérhetőek, ahhoz nem kell kimondottan gépműhely és nem is típusspecifikus. Az előírt dőlésszög, mélység kell, meg az ahhoz passzoló maróeszköz és ennyi. Az egy más kérdés, hogy ez a szerszám is többe kerül, mint egy jónak mondható magyar fizetés és ezért kibaszottul nem éri meg otthon csinálgatni, hanem kell egy reszelő, akinek van ilyenje és vállalja is normális minőségben.A másik az, hogy tapasztalatot és tudást nem lehet a szerszám mellé vásárolni.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2951 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:56:29 am »

Nekünk az autószerelővizsgán az volt a vizsgafeladat, hogy egy lada hfejszelepet kellett kicserélni, besziszolni (+szszárszimm.).  Cheesy Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2952 Dátum: 2010. augusztus 08. 11:58:01 am »

Nekem is szelepbecsiszolás volt a technikusvizsgám  Smiley
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2953 Dátum: 2010. augusztus 08. 12:15:48 pm »

Mindenképpen egy megbízható gépműhelyt ajánlanék, ahol a szemed láttára teszik bele azt a cuccot, amit odaviszel. Otthon semmiképp se kezdj bele ilyenbe. Persze ,ha van rá lé és veszel hozzá megfelelő szerszámokat, akkor nosza Smiley Én, ha "nagy leszek", szeretnék, hogy ne legyek ilyen dolgokban (sem) más műhelyekre utalva. Persze ehhez kell gyűjtögetni még néhány nullát a bankszámlámra Cheesy

A szelepfészek marásához a szerszámok elérhetőek, ahhoz nem kell kimondottan gépműhely és nem is típusspecifikus. Az előírt dőlésszög, mélység kell, meg az ahhoz passzoló maróeszköz és ennyi. Az egy más kérdés, hogy ez a szerszám is többe kerül, mint egy jónak mondható magyar fizetés és ezért kibaszottul nem éri meg otthon csinálgatni, hanem kell egy reszelő, akinek van ilyenje és vállalja is normális minőségben.A másik az, hogy tapasztalatot és tudást nem lehet a szerszám mellé vásárolni.

Konkrétabban,hogyan van beleillesztve a fészek,felhevítve a fejet,és lehűtve az új fészket?Hogyan kell/lehet kiszedni a régi fészket,ki kell marni,vagy van szerszám,bármi amivel kijön?
Azért kérdem,mert annó a kolhozban nem egy szergej fészkét bemartam,de ott az öntvény volt a fej és a fészek anyaga is,egyszerűen beletettem a marót,és addig martam(tekertem a szárat) amíg a szelep helye szép fényes nem lett,vagyis kimarta a beverődést,addig az esztergácsos megsimogatta a szelepeket,majd mi benzint öntöttünk a szelepekre,és ahogy mondtad,ha nem szivárgott akkor jó!
Már nem egy BMW hf-et vittem gépműhelybe,és kurvára nem voltam meggyőződve,hogy kicserélték amit felszámoltak,meg tapasztalat ide-vagy oda,az alkalmazott aki ott sz@pik 0fizuért,NEM fog úgy odafigyelni rá,mint a tulaj(én),aki még élvezi is a kalandot.Érdekelne még a szelepvezetők cseréje is,mekkora lógásnál kell cserélni őket kb.,és annak mia módja,ha nem ipari titok.Lehet mást is érdekel.
Köszke. angel afro
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2954 Dátum: 2010. augusztus 08. 13:52:47 pm »

Egyáltalán nem ipari titok, ha érdekel benneteket, akkor a közeljövőben szakítok időt az adatok kigyűjtésére, hogy melyik motornál mi a tűrés, mivel méred, hogyan, hol, oszt beírom. Valamint a szent bibliámból fotózok hozzá képeket is. Előre szólok, ne nyaggassatok vele, mikor lesz, mert nem ez életem legfőbb célja, hogy ilyeneket írogassak. Majd lesz.  Tongue

Egyébként "hevítés/hűtés" a vezetőnél és fészeknél is. HA cserélni kell.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2955 Dátum: 2010. augusztus 08. 14:59:50 pm »

http://static.bmwfans.info/images/epc/ODczNV9w.png

Tessék. 5-ös alkatrész, a cikkszáma 64 11 1 363 061 , az ára pedig 240Ft.

 408 408 408

Én miért nem találtam???:Sad(

Te tudsz ilyen apró szarokat is rendelni, vagy van limit?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2956 Dátum: 2010. augusztus 08. 15:03:29 pm »

Nekünk az autószerelővizsgán az volt a vizsgafeladat, hogy egy lada hfejszelepet kellett kicserélni, besziszolni (+szszárszimm.).  Cheesy Smiley
Nade egy szelepet becsiszolni lényegesen egyszerűbb feladat, mint egy fészket bemarni...Szelepet csiszoltam én is már be, pedig nem vagyok autószerelő,fészket bemarni asszem nem fogok tán sose..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2957 Dátum: 2010. augusztus 09. 18:13:13 pm »

Ja én is láttam valami dokumüsort a kubai veteránok szereléséröl, ott úgy ment hogy oszlopos fúróba befogva a szelep, oszt a csávó réányomta a SMIRGLIT! Tirárá, kész, szépen csillogik!
Na de kéérem, ahol samponból kell fékolajat csinálni mert NEM LEHET VENNI....  shocked
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
cavalli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Válasz #2958 Dátum: 2010. augusztus 09. 21:35:25 pm »

A motor szerkezetileg új. Mahle dugók, hengerfej felújítva, főtengelycsapágyak, hajtókarcsapágyak, stb. Mechanikailag úgy ketyeg mint az új. A kompresszió magas és egyforma. Felújítás előtt alig mentem vele, DE szerintem akkor is rángatott, de azt akkor a kopott ( széthajtott ) motornak tudtam be...

Most egy műszerész, aki ECU - ra specializálta magát, fogja megnézni a computert, hogy ok e, mert szerezni nem tudtam cserepéldányt.

Majd meglátjuk.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2959 Dátum: 2010. augusztus 10. 13:55:54 pm »

Egy kis technikai adat a sperr difik ellenőrzéséhez E28 518-M5-ig.

Egyik lefixált kihajtás és egy szabadon lévő kihajtás elforgatási nyomatéka 50-75 Nm.

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7124


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2960 Dátum: 2010. augusztus 10. 14:05:56 pm »

Miki! Ez gondolom a gyári, 25 %-osra vonatkozik. Ha ehhez a típushoz nézünk egy 50 %-os sperrt (nem tudom, hogy az Alpina, vagy "mások" tettek-e bele ilyet), akkor egyenes arányosság szerint kell nagyobb elforgatási nyomaték?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2961 Dátum: 2010. augusztus 10. 14:13:40 pm »

Igen, ez a széria 25%-ra vonatkozik. Ezt értelem szerűen lehet szorosabbá tenni.
De hogy a 40%-al egyenesen arányosan nő-e a két kihajtás közötti elforgató nyomatékkülönbség, arra nem mernék mérget venni, de előfordulhat. A logika ezt diktálná, de a gyakorlat sokszor meglepetést okoz.
Alpinához MÉG nincs ilyesféle gyári leírásom, de majd a B7-ét kipróbálom, ha majd elkezdem összerakni.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2962 Dátum: 2010. augusztus 10. 14:34:02 pm »

Miki! Ez gondolom a gyári, 25 %-osra vonatkozik. Ha ehhez a típushoz nézünk egy 50 %-os sperrt (nem tudom, hogy az Alpina, vagy "mások" tettek-e bele ilyet), akkor egyenes arányosság szerint kell nagyobb elforgatási nyomaték?

Nem mert ez az érték az előfeszítéstől függ. A 25% -arra vonatkozik, hogy a bemeneti nyomaték hány százalékát tudja maximum a jobban tapadó kerékre tenni.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2963 Dátum: 2010. augusztus 10. 14:41:34 pm »

Tehát akkor több lamella kell? Vagyis, ha gyárilag 4 lamellás 25%-os, akkor 8 lamellával kb a duplája lesz? Az előfeszítéstől az függ, hogy mikor "zár" a sperr?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2964 Dátum: 2010. augusztus 10. 18:46:39 pm »

E34 V8 fékek jók E28-ra?
Naplózva

Főmordor.
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2965 Dátum: 2010. augusztus 10. 19:34:17 pm »

Egy kis technikai adat a sperr difik ellenőrzéséhez E28 518-M5-ig.

Egyik lefixált kihajtás és egy szabadon lévő kihajtás elforgatási nyomatéka 50-75 Nm.



Jó tudni akkor holnap amit viszek Sperrt le tudjuk csekkolni Smiley
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2966 Dátum: 2010. augusztus 10. 19:41:53 pm »

Tehát akkor több lamella kell? Vagyis, ha gyárilag 4 lamellás 25%-os, akkor 8 lamellával kb a duplája lesz? Az előfeszítéstől az függ, hogy mikor "zár" a sperr?

több lamellától nem lesz nagyobb,attól 25% marad, csak a nyitása fog 75Nm fölé tolódni.

A % érték a sperrbetét bevágási szögétől függ. "Zurává" ettől fog válni.

De majd Boge kijavít/pontosít.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #2967 Dátum: 2010. augusztus 10. 21:56:05 pm »

több lamellától nem lesz nagyobb,attól 25% marad, csak a nyitása fog 75Nm fölé tolódni.

A % érték a sperrbetét bevágási szögétől függ. "Zurává" ettől fog válni.

De majd Boge kijavít/pontosít.

Több lamellától a zárási érték is magasabb lesz. Persze a bemarás is számít.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2968 Dátum: 2010. augusztus 12. 23:12:39 pm »

M50/M52-nél már nincs MAP szenzor ugye?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2969 Dátum: 2010. augusztus 13. 19:55:01 pm »

Itt az okosok azt mondják, hogy Az E30 318is kisházas sperrje passzol az E21-be. Valaki hallott már erről?

http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=9325&sid=0089b623b5646dff3d8e4f03affa509f
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 [99] 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!