CápaBMW fórum
2024. május 05. 06:43:29 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2715339 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1470 Dátum: 2009. december 28. 21:33:04 pm »

A Nokiámmal semmi baj nincs csak azzal hogy Symbianra még nincs IGO és a Garmin néha nincs a helyzet magaslatán Smiley

Látom nem érted...A symbian volkt a problémám, mivel jelenleg az igo a legjobb navigáció, és symbianra nincs(lehet hogy nem is lesz)...Atomtom nincs frissítve, a garmin meg megbízhatatlan..Viszont én masszívat akartam, amit lehet normálisan frissíteni(az se baj, ha ingyen), és az igo ezt tudja.A windows mobilokra jó, így lett omnia a telefonom.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1471 Dátum: 2009. december 28. 21:49:23 pm »

Ami tuti naviban az IGO a legjobb. Nokia nekem bizonyított anno még az 5110 volt az első (még most is megvan egy 6150 társaságában ott figyel a szekrényben Smiley)
Bevállaltam a sybiant másfél éve és kompromisszumokkal de még azért jo a garmin mobilXT is. Településen belül semmi bajom vele. Csak az egyik városból másikba jó ha néha ránézel mit "kínál"... egyszer Promegával mentünk Feribmwhez (Aki igazából Cápaferi,  szerk Promega)amikor csak reménykedzünk hogy még magyarországon legyünk (kis földút a jugo határnál) Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 29. 17:17:44 pm írta Promega » Naplózva

Bence
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1472 Dátum: 2009. december 28. 22:06:29 pm »

Én is Garmint használok Nokián. Hát vannak apróbb hibái. Pl. mikor azt mondja hogy 250 m múlva fordulj jobbra és van vagy 150 m a kereszteződésig  Cheesy annyira gyorsan azért nem megyek  Smiley Egyszer megzavarodott és az mondta hogy forduljak jobbra mikor balra kellett volna, gyors egymás utáni fordulóknál a pontatlanság miatt néha elveszti a fonalat. (Persze lehet csak nekem fut lassabban az N80-on.) A benzinkutakat jól ismeri az összeset, de miért csak a pesti ATM-eket ismeri? A koncepciója szerintem nem rossz, csak a kivitelezés nem tökéletes. A TomTom-ot még nem próbáltam, az jobb?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1473 Dátum: 2009. december 28. 22:40:16 pm »

Nekem még egyszer sem volt szükségem ilyesmire és mindig odataláltam mindenhová (külföldön is). Igaz nem vagyok áruszállító,mert ott majdhogynem elengedhetetlen.

Amúgy meg

 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69 sm_69
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1474 Dátum: 2009. december 29. 19:08:11 pm »

Hali!
Olyat szeretnék megtudakolni hogy:
Bárdinál és Wallothnál láttam kiírva olyat hogy lánc feszítő patron?Huh?? Benéztem Steffe garázsába és az első oldalon láttam szétszedve a motorját, ott nem láttam ilyen alkatrészt.
Az most kell nekem vagy sem? (M10B18)

Más: Valakinek nincs láncfeszítő íve? Mert minden megvan lassan csak az nincs, enyém nemtom milyen állapotban van, de sztem csereérett, Wallothtól meg nem akarok rendelni, mert majdnem többe van a leves mint a hús.

Köszi, Thommy!
Naplózva

Thommy
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1475 Dátum: 2009. december 29. 21:43:38 pm »

Hali!
Olyat szeretnék megtudakolni hogy:
Bárdinál és Wallothnál láttam kiírva olyat hogy lánc feszítő patron?Huh?? Benéztem Steffe garázsába és az első oldalon láttam szétszedve a motorját, ott nem láttam ilyen alkatrészt.
Az most kell nekem vagy sem? (M10B18)

Más: Valakinek nincs láncfeszítő íve? Mert minden megvan lassan csak az nincs, enyém nemtom milyen állapotban van, de sztem csereérett, Wallothtól meg nem akarok rendelni, mert majdnem többe van a leves mint a hús.

Köszi, Thommy!

ezen a képen a 14-es cucc az...azzal fesziti meg a rugó a láncvezetőt és ezáltal feszül meg a lánc..

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1731&mospid=47168&btnr=11_0370&hg=11&fg=25
Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1476 Dátum: 2009. december 29. 21:46:01 pm »

Rugót is érdemes cserélni.

Amúgy meg nem értem miért kell minden apró szarral a wallothoz rohanni...mire ideér időben és pénzben... brrr

A feszítősín febiben hétezer körül van, gyáriban nincs kilencezer.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1477 Dátum: 2009. december 29. 22:26:12 pm »

Semmi.
Ecetes balta.  Evil

Amúgy tényleg semmi, töltheted nyugodtan,van neki szellőzése. Persze szigorúan jól szellőző helyen, ételtől, állattól, részeg kamionsofőrtől távol tartandó Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1478 Dátum: 2009. december 29. 22:58:42 pm »

Rugót is érdemes cserélni.

Amúgy meg nem értem miért kell minden apró szarral a wallothoz rohanni...mire ideér időben és pénzben... brrr

A feszítősín febiben hétezer körül van, gyáriban nincs kilencezer.
Az rendben van, csak nem tudom hol lehet itthon ilyet találni. Unixnál és Bárdinál nincs, másokat per pillanat nem ismerek.
Naplózva

Thommy
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1479 Dátum: 2009. december 29. 23:25:44 pm »

Az rendben van, csak nem tudom hol lehet itthon ilyet találni. Unixnál és Bárdinál nincs, másokat per pillanat nem ismerek.
ott van még a LángAutó is..,Meg a Startautó is
www.langauto.hu
www.startauto.hu
www.zsu.hu (itt emailben tudsz árajánlatot kérni..megkeresik az egész országban a legolcsobbat)
www.kovacsauto.hu (ez szegedi..talán Miki24V tud róla nyilatkozni...én rendeltem tőlük,semmi gond nem volt)
Naplózva

steffe
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1480 Dátum: 2009. december 29. 23:54:35 pm »

Áhh ez hiányzott, köszi!
Naplózva

Thommy
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #1481 Dátum: 2009. december 30. 15:58:28 pm »

uraim esetleg tud valaki segiteni!
amit a wallothtol vettem stabikat az eggyik csomagban 3 gumi volt a mäsikban pedig 4db a gond hogy en ugy emlekszem hogy a regiben 4 gumi volt!
viszont mint a kepen lätszik nem fer be a 4. gumi!
 undecided Embarrassed shocked huh angry


* DSC03485.JPG (57.99 KB, 640x480 - megtekintve 595 alkalommal.)
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #1482 Dátum: 2009. december 30. 16:06:21 pm »

uraim esetleg tud valaki segiteni!
amit a wallothtol vettem stabikat az eggyik csomagban 3 gumi volt a mäsikban pedig 4db a gond hogy en ugy emlekszem hogy a regiben 4 gumi volt!
viszont mint a kepen lätszik nem fer be a 4. gumi!
 undecided Embarrassed shocked huh angry
Kox mindjárt megjelenik  Roll Eyes
Naplózva
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #1483 Dátum: 2009. december 30. 16:21:34 pm »

A mäsik hogy az alätetek hogy  älnak,mert nekem igy volt ahogy most van viszont talälkoztam forditva is vele? undecided


* 08_06 006m.jpg (243.94 KB, 1024x768 - megtekintve 530 alkalommal.)
Naplózva
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #1484 Dátum: 2009. december 30. 16:56:40 pm »

A mäsik hogy az alätetek hogy  älnak,mert nekem igy volt ahogy most van viszont talälkoztam forditva is vele? undecided
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1731&mospid=47168&btnr=33_0257&hg=33&fg=45

Pont fordítva kéne. Előbb rosszul írtam.


* 2.png (7.32 KB, 592x419 - megtekintve 523 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 30. 17:03:52 pm írta Bubo E21 » Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1485 Dátum: 2009. december 30. 21:53:44 pm »

Majdnem megjártam, szerencsére csak majdnem. Apósoméknál voltunk és, vett 17 lepedőért egy ilyen csodaketyerét, amibe ha belecseppentünk egy csepp fagyállót akkor belenézve megmondja hogy hány fokig jó. Egye fene mondtam, nézzük meg az enyémet is kíváncsiságból hogy hány fokig jó. Megmértük. -8-ig.  Shocked Shocked Shocked Cheesy Cheesy Cheesy Megfagyott bennem is vér azonnal. 4 éve cseréltem is persze szereléseknél amikor le kellett ereszteni, és ami elveszett, melléfolyt, kb. fél egy liter azt mindig csak deszt vízzel pótoltam, aztán elfelejtkeztem persze róla. Ez 20.-a körül volt amikor pont -20 fokot mondott éjszakára, és apósoméknál persze az ég alatt alszik nem meleg garázsba. Ez du. volt már akkor is volt vagy -10 azonnal autóba vágtam magam és meg sem álltam a legközelebbi benzinkútig ami MOL volt. MOL fagyállót még sohasem használtam, kétfajta volt a kicsit drágábbat "modern" alumínium motorokba is ajánlotta, ezt vettem végül, de gőzőm sincs hogy jó-e BMW-be, remélem nem kell újból cserélnem nem eszik meg semmit.


* 2009_1230Image0015.JPG (141.14 KB, 960x1280 - megtekintve 584 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #1486 Dátum: 2009. december 30. 22:10:16 pm »

Ez nagy mázli! Örüljünk neki! Smiley

Hány fokot ír viszont rá? -60 körüli koktélt ajánlok, ugyanis -30 simán elképzelhető akár felénk is, és mivel a -40-esek megszoktak dermedni sajnos (valóban!) -30 körül, ezért érdemes tutira menni - szerintem.
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 30. 22:43:40 pm írta collins » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1487 Dátum: 2009. december 30. 22:41:23 pm »

Én csak aluhoz valót használok(Prelix), mivel a hengerfej alumínium..Láttam már szétmartat belőle, nem szeretnék itthon is találkozni vele..
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 30. 22:43:14 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1488 Dátum: 2009. december 30. 22:45:18 pm »

A fagyállóra az volt írva hogy 72 fok ha jól emlékszem 1:1 be higítottam utána megmértem megint és -34 fokos volt, annak már elégnek kell lenni szerintem. Amúgy valaki azt mondta hogy ha -8-fokos a fagyálló az úgy -14-15 fok körül tud úgy megfagyni hogy kárt okozzon, gondolom előbb a hűtő fagyna szét utána a motor bár azon van fagydugó, de azért nem szeretném ezeket kipróbálni.  Cheesy
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1489 Dátum: 2009. december 31. 12:15:27 pm »

Én mindig széjjelröhögöm magam mikor olvasom a bibliát: TERNAI: A GÉPKOCSI c könyvét.
Ott kb olyanok a tanácsok hogy este az autótulajdonos leengedi a VIZET a teljes hütörendszerböl, reggel meg beinditja szárazon, (Kurblival mer az aksi az ugye nem birná) melegíti amig a konyhából kihozott melegviz beletöltve már nem fagy bele... Téboly belegondolni hogy ilyen 20-30 perces előkészületeket igényelt régen a téli üzemeltetés. Ehhez képest tényleg van némi fejlődés. Roll Eyes
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1490 Dátum: 2009. december 31. 17:48:42 pm »

Megjegyezném,hogy 1988-89 magasságában,mikor a helyi termelő szövetkezetben építettem a szocializmust,az akkor25-30 éves uaz szervíz gépjármű,-30 fokban pöccre indult,a szurkozott tetejű talinyec akkumulátorral,86-os benzinnel...... Lips Sealed Lips Sealed.


* UAZ!!!!.jpg (127.71 KB, 800x600 - megtekintve 641 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 31. 18:46:21 pm írta MR.V12 » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1491 Dátum: 2009. december 31. 18:04:21 pm »

Régi szép idők....

86os piros ólmozott benya.... Trabi hogy szerette.... afro
Naplózva

Bence
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1492 Dátum: 2009. december 31. 18:17:09 pm »

Megjegyezném,hogy 1988-89 magasságában,mikor a helyi termelő szövetkezetben építettem a szocializmust,az akkor25-30 éves uaz szervíz gépjármű,-30 fokban pöccre indult,a szurkozott tetejű talinyec akkumulátorral,86-os benzinnel...... Lips Sealed Lips Sealed.

Nekik a 86-os olyan volt, mint ma a 100-as evo..ha jól emléxem, a zil-ek is 74-es oktánra voltak tervezve...
Egyébként a régi kivezetéses ruszki akksik a legjobbak voltak, ezt állíthatom.Nekem volt a Trabiban, valami 11 éves volt, és bírta...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #1493 Dátum: 2009. december 31. 18:26:13 pm »

Nekik a 86-os olyan volt, mint ma a 100-as evo..ha jól emléxem, a zil-ek is 74-es oktánra voltak tervezve...
Egyébként a régi kivezetéses ruszki akksik a legjobbak voltak, ezt állíthatom.Nekem volt a Trabiban, valami 11 éves volt, és bírta...
es hänyszor mostad ki evente + savaztad ujra stb! Grin
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1494 Dátum: 2009. december 31. 18:28:41 pm »

es hänyszor mostad ki evente + savaztad ujra stb! Grin

Őszintén?Sose..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1495 Dátum: 2009. december 31. 18:43:50 pm »

Nekik a 86-os olyan volt, mint ma a 100-as evo..ha jól emléxem, a zil-ek is 74-es oktánra voltak tervezve...
Egyébként a régi kivezetéses ruszki akksik a legjobbak voltak, ezt állíthatom.Nekem volt a Trabiban, valami 11 éves volt, és bírta...

Amiknek a tetején,kívül voltak összekötve a cellák,szolid 1cm vastag ólom lapokkal? 358 358 408 408 408
Örök élet,meg egy nap. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1496 Dátum: 2009. december 31. 18:58:51 pm »

Amiknek a tetején,kívül voltak összekötve a cellák,szolid 1cm vastag ólom lapokkal? 358 358 408 408 408
Örök élet,meg egy nap. Wink

Azaz...Azokban még ha kellett a cellákat is lehetett cserélni..De manapság az már nem jó, mert tartós..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #1497 Dátum: 2009. december 31. 20:46:42 pm »

Azaz...Azokban még ha kellett a cellákat is lehetett cserélni..De manapság az már nem jó, mert tartós..

Ja-ja. A 81-es évjáratú Trabantunkba is olyan volt, hogy orosz vagy NDK azt nem tudom, de emlékszem a tetején az összekötésekre, illetve hogy szurkos volt a teteje és be lehetett nyomni, 8 évet bírt...
Egyébként nemrég láttam valahol a neten hogy egy kis oldtimer cég újra gyárt ilyeneket, hogy korhű akksi legyen a veteránokba. Hogy mennyire tartós azt nem tudom. Esetleg az oroszok is gyárthatnak még valahol ilyet, elvégre a kocka ladát is csak most hagyták abba.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1498 Dátum: 2009. december 31. 20:56:20 pm »

Ja-ja. A 81-es évjáratú Trabantunkba is olyan volt, hogy orosz vagy NDK azt nem tudom, de emlékszem a tetején az összekötésekre, illetve hogy szurkos volt a teteje és be lehetett nyomni, 8 évet bírt...
Egyébként nemrég láttam valahol a neten hogy egy kis oldtimer cég újra gyárt ilyeneket, hogy korhű akksi legyen a veteránokba. Hogy mennyire tartós azt nem tudom. Esetleg az oroszok is gyárthatnak még valahol ilyet, elvégre a kocka ladát is csak most hagyták abba.

Lehet hogy a kis oldtimer cég által gyártott annyiba kerül, mintha 3 évente teszel be egy márkásat...:Sad(
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1499 Dátum: 2010. január 01. 13:23:52 pm »

Az már csak külsőre EMLÉKEZTET nyilván arra a régi jó akksira, mivel szerintem ma már nincsen olyan anyag amiböl azokat meg lehetne csinálni. Szerintem ma már az ólmot is "hígitják", talán a sav molekulákat nem tudják előre programozni hogy max. 2 évig adjanak rendes áramot.
Amúgy az UAZ esetében szerintem a titok az volt hogy nem volt külön "hadseregnek való" meg "konzumer" termék, hanem egy féle volt, így kerülhettek jó akksik a kor civil jármüveibe is.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Oldalak: 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 [50] 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!