CápaBMW fórum
2024. május 05. 00:59:49 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2715204 alkalommal)
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1560 Dátum: 2010. január 05. 15:33:41 pm »

Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy m30-as motort nagyon megfojt egy gyári m20-ra való végig kétcsöves rendszer?

Valamint egy használt motoron mit kell nagyon megnézni? Szelepfedél alá bekukkantani, kompresszió, olaj, tömítéseknél sehol se ereszt, ésmég? Ja, kipróbálható a motor, autóban van.

És ezzel kapcsolatosan lenne egy kérésem is, van olyan pesti kedves fórumtárs akinek van holnapra kölcsönbe egy kompressziómérő órája?
Naplózva

Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1561 Dátum: 2010. január 05. 15:45:30 pm »

Igen, nagyon megfolytja Sad

Ha engedik, vedd le a szelepfedelet is szerintem, nézz be alá... Kompresszió meg, illene tudnia egy 13-as értéket. Azzal szerintem ne törődj pl. ha 1-2 tömítés ereszt (nyílván nem a HF tömítésre gondolok...), azzal lesz a nagyobb gond, ha patika tiszta az a motor.... Mert vagy lemosták, mivel ömlik belőle a cucc, vagy tényleg nagyon jó és karban volt tartva.... Viszont ezt az előző tulaj tudja..... Próbálld ki, ha van viszonyítási alapod egy jó M30-ról akkor nem lesz nehéz megállapítani, hogy jó-e... Nézd meg, hogy mennyire füstöl, milyen színe van a füstnek, hallgasd meg a motort, csattog-e vagy nem.... Ilyenek....

Egyébként 28i?? Vagy 35i??
Naplózva

70/627-5355
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #1562 Dátum: 2010. január 05. 16:24:43 pm »

Ezér mondtam hogy GÉL... undecided Tébolyító, 25 éve ragsztok, de nem hiszi el. Akkor ne kérj tanácsot.

nem az állagával van baj a apillanatragasztónak, hanem a fizikai tulajdonságaival
http://www.youtube.com/watch?v=rL2blQ2PlU4#
de nem akartalak megbántani, ha mégis, hát bocs
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1563 Dátum: 2010. január 05. 16:25:54 pm »

Igen, nagyon megfolytja Sad

Ha engedik, vedd le a szelepfedelet is szerintem, nézz be alá... Kompresszió meg, illene tudnia egy 13-as értéket. Azzal szerintem ne törődj pl. ha 1-2 tömítés ereszt (nyílván nem a HF tömítésre gondolok...), azzal lesz a nagyobb gond, ha patika tiszta az a motor.... Mert vagy lemosták, mivel ömlik belőle a cucc, vagy tényleg nagyon jó és karban volt tartva.... Viszont ezt az előző tulaj tudja..... Próbálld ki, ha van viszonyítási alapod egy jó M30-ról akkor nem lesz nehéz megállapítani, hogy jó-e... Nézd meg, hogy mennyire füstöl, milyen színe van a füstnek, hallgasd meg a motort, csattog-e vagy nem.... Ilyenek....

Egyébként 28i?? Vagy 35i??

Vagy 30i?Vagy 32i?Vagy 33i?Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1564 Dátum: 2010. január 05. 16:29:29 pm »

28i  Wink  Tongue  smiley
Naplózva

70/627-5355
Mpower
Vendég
« Válasz #1565 Dátum: 2010. január 05. 16:30:18 pm »

Szerintem fészlift előtti E30.  A benne futó vízszintes mélyedés megtalálható a lámpákban is, amik arányaiban nézve olyan magasak, mint ez a bigyó az alsó él alatti rész nélkül Wink

És hova rakom a rendszámot??e30nak nem alul van a rendszámtáblája huh
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1566 Dátum: 2010. január 05. 16:31:02 pm »

28i  Wink  Tongue  smiley

32i:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1567 Dátum: 2010. január 05. 16:31:52 pm »

És hova rakom a rendszámot??e30nak nem alul van a rendszámtáblája huh

alpuncikon se?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1568 Dátum: 2010. január 05. 16:32:49 pm »

Arról beszélek amit akar venni  Roll Eyes  Tongue  Wink  smiley 28i Tongue
Naplózva

70/627-5355
Mpower
Vendég
« Válasz #1569 Dátum: 2010. január 05. 16:33:33 pm »

Nem


* 04.jpg (100.03 KB, 768x576 - megtekintve 412 alkalommal.)
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1570 Dátum: 2010. január 05. 16:34:39 pm »

Arról beszélek amit akar venni  Roll Eyes  Tongue  Wink  smiley 28i Tongue

Hát legalább nem csak egy opalgrün 528i lenne a fórumon igaz Dénes? Smiley
Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1571 Dátum: 2010. január 05. 16:35:25 pm »

Arról beszélek amit akar venni  Roll Eyes  Tongue  Wink  smiley 28i Tongue


jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Az igazat megvallva egy M20 után egy M30-as még relative alacsony kompresszióval is ég és föld lesz..Viszont láncos, és azon jobban hallani, ha kopott a lánc..Valamiért jobban is bízok bennük..A beindításnál nézd meg, hideg-e a motor, mert a hidegindítás sokmindent elárul..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Mpower
Vendég
« Válasz #1572 Dátum: 2010. január 05. 16:35:43 pm »

Húzod itt az agyunkat!!
Infót!!! Cheesy Cheesy Cheesy Wink
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1573 Dátum: 2010. január 05. 16:36:36 pm »

Nem

de ezen nincs is olyan bizbasz...Sztem cikkszám alapján kellene megnézni, mire való...Persze ha kisipari, akkor cseszheted a számot..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1574 Dátum: 2010. január 05. 16:37:02 pm »


jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Az igazat megvallva egy M20 után egy M30-as még relative alacsony kompresszióval is ég és föld lesz..Viszont láncos, és azon jobban hallani, ha kopott a lánc..Valamiért jobban is bízok bennük..A beindításnál nézd meg, hideg-e a motor, mert a hidegindítás sokmindent elárul..

Ja igen, az alap. Mondjuk a mostani motormnál ez nem mérvadó, mer pöccröff...
Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1575 Dátum: 2010. január 05. 16:37:30 pm »

Húzod itt az agyunkat!!
Infót!!! Cheesy Cheesy Cheesy Wink

Lehet hogy nem akarja világgá kürtölni, míg nem tuti...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1576 Dátum: 2010. január 05. 16:39:39 pm »

Lehet hogy nem akarja világgá kürtölni, míg nem tuti...

Pontosan. Amúgy holnap vagy holnapután megyek megnézni, ha jó akkor megelőlegezem és tizenötödikén megyek érte. De be majd csak lakatolás és egyéb felújítások után kerülne.
Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1577 Dátum: 2010. január 05. 16:43:52 pm »

Pontosan. Amúgy holnap vagy holnapután megyek megnézni, ha jó akkor megelőlegezem és tizenötödikén megyek érte. De be majd csak lakatolás és egyéb felújítások után kerülne.

addig nem illik titkolni ám:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Mpower
Vendég
« Válasz #1578 Dátum: 2010. január 05. 16:45:08 pm »

de ezen nincs is olyan bizbasz...Sztem cikkszám alapján kellene megnézni, mire való...Persze ha kisipari, akkor cseszheted a számot..

Hát valószínű hogy az.
Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #1579 Dátum: 2010. január 05. 16:46:51 pm »

Lehet hogy nem akarja világgá kürtölni, míg nem tuti...
Igazad van bocs Sad
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1580 Dátum: 2010. január 05. 16:48:19 pm »

Igazad van bocs Sad

Semmi vész, csak nem szeretem a vaklármát. Ha megvettem, akkor tudni fogtok róla, ha elhoztam arról is, ha bekerül arról is.
Naplózva

csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #1581 Dátum: 2010. január 05. 16:57:30 pm »

Semmi gond csak részletesen írd le hogy a KF szakembereinek ne legyen sok dolga mikor a vizsgán úgy megvágják hogy csak pislogsz és még meg is kérdezik honnan van a motor... Grin

Tudod ma már egy xenon izzó miatt a helyszinen veszik le a rendszámot, de ha "gyanusan" kékes a fényed akkor is kiszednek. Szép új világ! Evil
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1582 Dátum: 2010. január 05. 17:00:47 pm »

Kivéve ha legálisan van benne.
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 05. 17:05:05 pm írta Dénes » Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1583 Dátum: 2010. január 05. 17:35:53 pm »

Semmi gond csak részletesen írd le hogy a KF szakembereinek ne legyen sok dolga mikor a vizsgán úgy megvágják hogy csak pislogsz és még meg is kérdezik honnan van a motor... Grin

Tudod ma már egy xenon izzó miatt a helyszinen veszik le a rendszámot, de ha "gyanusan" kékes a fényed akkor is kiszednek. Szép új világ! Evil

Azért van alapja a xenonos cseszegetésnek...Egy jól beállított,automata magasságállítóssal nincs semmi baj, olyat én is bevállalnék.Mivel elég macerás beszerelni, marad a xenonnal töltött, én tudom hogy jó, Miki24V is látta pár éve, hogy miolyen szépen világít..Ja, és nem cseszegetnek érte...a hátsó ledesért se szóltak sose..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1584 Dátum: 2010. január 05. 17:36:54 pm »

Kivéve ha legálisan van benne.

Ha nem,akkor sincs semmi...Nem nézegetnek a szakemberek ilyen fórumokat, mert az annyjuk nem győzne csuklani...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1585 Dátum: 2010. január 05. 17:43:33 pm »

Ez milyen verdáé lehet? Nemhinném, hogy E21, mert ahhoz túl duci, meg mások a felfogatásai... E30?



Fent van ez még a vaterán?Kérdezd meg a csávótól a számát,és kiderül..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #1586 Dátum: 2010. január 05. 18:03:54 pm »

Hát legalább nem csak egy opalgrün 528i lenne a fórumon igaz Dénes? Smiley

Szerintem nem is egy van. (Zakikorp)
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1587 Dátum: 2010. január 05. 18:04:13 pm »

Ha nem,akkor sincs semmi...Nem nézegetnek a szakemberek ilyen fórumokat, mert az annyjuk nem győzne csuklani...

Épp most cseréljük haverral a skoda 120Lajos motorját egy skodálatos favorit elvileg ecotronic, de mindenesetre autómata szivatós jóságra, ráadásul szlovák a motor. Hivatalosan lesz, az igaz hogy ismerőssel, de mindenféle kavarc nélkül. Na jó, szárazfutó nem lesz(mert a favorit motorja volt a 135-136osban is, ami szárazfutós volt, az importőr viszont már nem ad igazolást faros skodákhoz, a vizsgáztatók meg nem értenek hozzá, de a fékeket azért mindenképpen javítjuk).

Még gyakorlatom is lesz benne.
Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1588 Dátum: 2010. január 05. 18:09:15 pm »

Bevallom, én nem szarkodnék a hivatalosítással.Próbáltam már, akkor egy valóban tipusazonos motort tettem be a kocsiuba, de az egyik forgalmiban a köbcentit elírtál, így 13(!) köbcenti került volna kb 400000 ft-ba..Na ekkor mondtam, mit csináljanak kivel hányszor és hol...
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 05. 18:25:20 pm írta Dénes » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Feco01

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 157



« Válasz #1589 Dátum: 2010. január 05. 21:47:28 pm »

Sziasztok!

Először is kissé megkésve ugyan, de boldog új évet mindenkinek.

Gondolkodóba estem. Kérlek segítsetek plusz infókkal tapasztalatokkal. (biztatással, lehurrogással)
A téma a bioetanol. http://www.e85kft.hu

Köszi:
F.  sm_68
Naplózva
Oldalak: 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!