CápaBMW fórum
2024. május 05. 05:55:23 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2715324 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1800 Dátum: 2010. január 30. 10:13:51 am »

A híd legyen fönt difivel együtt végleges pozicióba, utána csak rá kell tolnod azt a lemezt és stimmelnie kell. Igazából semmi trükkje nincs neki. Smiley

A szilentnél a nagy csavaron agyalok, mert nekem úgy rémlik, hogy az a lemezt is tartja..Viszont ha így van, akkor addig nincs végleges pozicióban, amíg a lemez nincs fenn..Vagy tegyem rá a élemezt is, és utánna húzzam le, és a két kasznihoz rögzítő csavar utánna kerül fel?Vagy az anya a lemez alatt van...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1801 Dátum: 2010. január 30. 11:39:12 am »

Hidat felemeled a helyére, difit megfogatod, lemezt odailleszted,anyákat rákapatod, meghúzod, 2-2 8-as csavart behajtod,emelőt/bakot kiszeded alóla és örülsz Smiley Havazásban szerelsz?  Roll Eyes
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1802 Dátum: 2010. január 30. 12:31:19 pm »

Hidat felemeled a helyére, difit megfogatod, lemezt odailleszted,anyákat rákapatod, meghúzod, 2-2 8-as csavart behajtod,emelőt/bakot kiszeded alóla és örülsz Smiley Havazásban szerelsz?  Roll Eyes

Nem, nem egészen:Smiley)Valamennyire teő alatt van, belül próbálkoztam, de macerás..Meg előbb a hidat kellene feltennem, aztán a futóművet, az abs csatiknak megcsinálni a lukat, aztán a kardánt, a kipuffot, a horgot, a tolatókamerát, a lököst,az állófűtést,és akkor asszem elég jól fogok állni az aljával...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #1803 Dátum: 2010. január 30. 13:28:37 pm »

tolatokamerät!?  Roll Eyes
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1804 Dátum: 2010. január 30. 13:36:08 pm »

tolatokamerät!?  Roll Eyes

Ja....ha már egyszer lesz benne monitor..Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 31. 08:25:31 am írta Lütyő1 » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #1805 Dátum: 2010. január 31. 21:46:36 pm »

Ja....ha már egyszer lesz benne monitor..Roll Eyes)
az ödäig ok! Wink
csak hogy ize hogy hogyis vagy hogy na jo ertem en a tied! Lips Sealed
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1806 Dátum: 2010. január 31. 22:02:31 pm »

az ödäig ok! Wink
csak hogy ize hogy hogyis vagy hogy na jo ertem en a tied! Lips Sealed

Ha jól értem azt kérded,hogy minek bele?Elvileg Eszternek épül, aki ülve jóval alacsonyabb nálam, és a kocsi hátulját nem nagyon látja..És mivel nem egy nagy tétel(5khuf körül van az infrás)) inkább teszek bele, és egyébként se árt ha a gyerekeket észreveszzük mögötte...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1807 Dátum: 2010. január 31. 22:20:01 pm »

Nem kell betolatni az iskola udvarba  Evil Wink Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1808 Dátum: 2010. január 31. 22:21:57 pm »

Nem kell betolatni az iskola udvarba  Evil Wink Cheesy

De ha szereti??Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1809 Dátum: 2010. február 01. 21:11:21 pm »

E21-nél a 316-os vagy 318-as hátsó tengelycsonkja jó a 323i-be? ha nem, akkor mi a különbség?

Az 1-es számú alkatrészről lenne szó:

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #1810 Dátum: 2010. február 01. 21:22:38 pm »

Lelkiekben már készülök a vezérmű lánc, olaj lánc, fogaskerekek cseréjére, de amíg hóban fetrengek a kocsi alatt, nem kezdem el.
Addig is pár instrukciót szeretnék!  sm42
-Minden csavar a főtengelyen, valamint a vezérműtengelyen arra nyílik amerre kell, vagy van bal menetes is esetleg, ha igen melyik?
-Olajszivattyúnak is szinkronban kell lennie valamivel,vagy az csak egy sima lánchajtás?
-Generátort muszáj levennem, vagy elférek tőle?
Saccperkb ennyi, majd még ha eszembe jut valami úgyis megkérdem.  angel
Előre is thx!
Naplózva

Thommy
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1811 Dátum: 2010. február 01. 22:19:11 pm »

E21-nél a 316-os vagy 318-as hátsó tengelycsonkja jó a 323i-be? ha nem, akkor mi a különbség?

Az 1-es számú alkatrészről lenne szó:


nem jó egyik sem..a 323ibe a 323i való!!Én próbáltam variálni,de átmérő és hosszuság problémák adódtak..
Naplózva

steffe
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #1812 Dátum: 2010. február 01. 22:26:55 pm »

Lelkiekben már készülök a vezérmű lánc, olaj lánc, fogaskerekek cseréjére, de amíg hóban fetrengek a kocsi alatt, nem kezdem el.
Addig is pár instrukciót szeretnék!  sm42
-Minden csavar a főtengelyen, valamint a vezérműtengelyen arra nyílik amerre kell, vagy van bal menetes is esetleg, ha igen melyik?
-Olajszivattyúnak is szinkronban kell lennie valamivel,vagy az csak egy sima lánchajtás?
-Generátort muszáj levennem, vagy elférek tőle?
Saccperkb ennyi, majd még ha eszembe jut valami úgyis megkérdem.  angel
Előre is thx!
minden csavar egyirányba lazul,semmi gond..
olajszivattyút majd a hézagoló lemezekkel kell beállitani,amugy bárhogy állhat mikor rakod össze..
generátort vedd le,mert csak akkor fogod tudni levenni a lánc fedelet!!
Figyelj mindenre,inkább fényképezz sokat,ha elakadsz sokat tud segiteni majd!!
Naplózva

steffe
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1813 Dátum: 2010. február 01. 22:42:01 pm »

nem jó egyik sem..a 323ibe a 323i való!!Én próbáltam variálni,de átmérő és hosszuság problémák adódtak..


Aha és első szériás és második szériás között van különbség?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Wisp

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Válasz #1814 Dátum: 2010. február 02. 00:57:00 am »

Jó éjt/szép napot mindenkinek!

Némi szaktanácsot szeretnék kérni. Van egy szép 90/9 havi E32 750-em, és elől nem ártana lecserélni a lengéscsillapítókat. Kaptam egy árban nagyon kedvező ajánlatot új Monroe MG313 patronokra. Érdemes ilyet beletenni?

Köszönöm előre is!

W.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1815 Dátum: 2010. február 02. 10:39:29 am »

A Monroe régen nagyon jó volt,de mára már a legalja Sad Csak pénzkidobás. Sad
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1816 Dátum: 2010. február 02. 11:29:57 am »

12 henger alá biztosan nem tennék Monroe-t, kivéve ha 2 havonta akarnám újra cseréltetni garanciában.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1817 Dátum: 2010. február 02. 14:19:04 pm »

12 henger alá biztosan nem tennék Monroe-t, kivéve ha 2 havonta akarnám újra cseréltetni garanciában.

Hacsak nem psten jársz, mert ott az m10 alatt is benyekkent 2 garnitúránk, és a tartósabb se bírta egy hónapnál tovább..A szerelő azt mondta, biztos tipushiba..Utánna került bele Sachs, azóta nincs baja...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Wisp

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Válasz #1818 Dátum: 2010. február 02. 15:13:48 pm »

Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Kyb lenne még kedvező áron, mi a véleményetek? ragaszkodjak a Sachs-hoz?
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1819 Dátum: 2010. február 02. 15:26:55 pm »

Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Kyb lenne még kedvező áron, mi a véleményetek? ragaszkodjak a Sachs-hoz?

Szakértőt kellene megkérdezned, kinek mi jön be, és hol, meire használja..Nekünk az ezüst E28 alatt gázos LIP-ek vannak, több mint 2 éve.Tökéletesek a mai napig, pedig javarészt pesten kapják a dózist..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1820 Dátum: 2010. február 02. 15:30:54 pm »

Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Kyb lenne még kedvező áron, mi a véleményetek? ragaszkodjak a Sachs-hoz?

Ragaszkodj!
Sachs, Boge, Billstein.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1821 Dátum: 2010. február 02. 15:32:37 pm »

Ragaszkodj!
Sachs, Boge, Billstein.

A Sachs és a Boge már egy és ugyanaz.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1822 Dátum: 2010. február 02. 15:36:48 pm »

Szakértőt kellene megkérdezned, kinek mi jön be, és hol, meire használja..Nekünk az ezüst E28 alatt gázos LIP-ek vannak, több mint 2 éve.Tökéletesek a mai napig, pedig javarészt pesten kapják a dózist..

Még mindig ne feledkezzünk meg arról, hogy ez egy 12 hengeres autó!!!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1823 Dátum: 2010. február 02. 16:01:25 pm »

Még mindig ne feledkezzünk meg arról, hogy ez egy 12 hengeres autó!!!

Ez miért zárja ki mondjuk a gázos lengéscsillapítókat?Én a saját tapasztalatot írtam le..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Wisp

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Válasz #1824 Dátum: 2010. február 02. 17:31:39 pm »

Nagyon kímélő üzemmódban, keveset használom, vegyesen - de inkább városban. A futóműben szinte minden ki lett cserélve, a fékek vadi újak, szépen megújult a vas. Hátulra szerencsésen találtam tökéletes állapotú szintezős csillapítókat, csak  az első gátlók nem tökéletesek. Nem látszanak elpukkantnak, de érezhetően gyengék. Hosszú távra szeretném megoldani a kérdést, amennyire lehet, költségtakarékosan.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1825 Dátum: 2010. február 02. 17:33:38 pm »

Nagyon kímélő üzemmódban, keveset használom, vegyesen - de inkább városban. A futóműben szinte minden ki lett cserélve, a fékek vadi újak, szépen megújult a vas. Hátulra szerencsésen találtam tökéletes állapotú szintezős csillapítókat, csak  az első gátlók nem tökéletesek. Nem látszanak elpukkantnak, de érezhetően gyengék. Hosszú távra szeretném megoldani a kérdést, amennyire lehet, költségtakarékosan.

Én azt mondom, be kellene méretned..Lehet hogy a gátlóknak semmi bajuk, előfordulhat hogy a rugók puhák..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Wisp

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 20


« Válasz #1826 Dátum: 2010. február 02. 17:53:13 pm »

Eddig fel sem merült bennem, de jogos a felvetés...

Én azt mondom, be kellene méretned..Lehet hogy a gátlóknak semmi bajuk, előfordulhat hogy a rugók puhák..
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #1827 Dátum: 2010. február 02. 19:27:46 pm »

Nekem még itt van a Schnitzer 750 alatt, a gyári futóműve, ha gondolod!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #1828 Dátum: 2010. február 02. 20:47:55 pm »

Nekem még itt van a Schnitzer 750 alatt, a gyári futóműve, ha gondolod!

Én erre mozdulnék,ha beméretted és a gátlók szarok......

Apropó,mennyi péz egy ilyen sacsh gátló,nekem majd 800€ volt2,5 éve a 2gyári icon_swoon tickedoff 847
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1829 Dátum: 2010. február 02. 22:21:26 pm »

800 juró? Jól átvertek Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 [61] 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!