CápaBMW fórum
2024. május 04. 23:39:34 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2715166 alkalommal)
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #2340 Dátum: 2010. április 25. 16:28:16 pm »

M20B23 karterját le kell cserélni, hogy a moci passzoljon E21-be?

Nem kell cserélni,mert ua.
m20-m20.Találtál motort?
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2341 Dátum: 2010. április 25. 17:09:06 pm »

Igen! Bazs motorját veszem meg, de tudtommal az E21-nek más a karterja, mint az e30-nak...  huh



Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #2342 Dátum: 2010. április 25. 17:22:21 pm »

Ezek szerint akkor az alukarteles az m20b23?
De egyszerű a képlet,az egyik fekvő mocidról lekapod a vaskartert,aztán felcsavarozod azt.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2343 Dátum: 2010. április 25. 17:33:50 pm »

Az első stabilrúd végén levő két anyát nem kellene meghúzni egy kicsit hogy szorítsa a gumit?
Vagy nem lehet jobban?


* 2010_0425Image0006.JPG (117.63 KB, 1024x768 - megtekintve 618 alkalommal.)

* 2010_0425Image0009.JPG (103.66 KB, 1024x768 - megtekintve 618 alkalommal.)
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #2344 Dátum: 2010. április 25. 17:39:09 pm »

de,de..megkell jól huzni,hogy az alátét felfeküdjön a gumira....valszeg a szilent odalett..nem hiszem,hogy lelazult volna...elvileg van elég menet meghuzni rendesen..
Naplózva

steffe
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2345 Dátum: 2010. április 25. 18:29:59 pm »

Én úgy látom, hogy teljesen rá van húzva... az a baj, hogy a nagyszilent belső perselye túl hosszú, így a képen látható távolságnyi "lebegést" enged a lengőkarnak...
nálam 1-1 gumikarika van betéve a két nagy alátét és a lengőkar közötti hézagba, még úgy sem az igazi, de már jobb a helyzet.

Be kell csapágyazni szférikus csapággyal (g-szem), az már nem fog ennyit kotyogni  Grin
Naplózva
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #2346 Dátum: 2010. április 25. 19:31:37 pm »

de,de..megkell jól huzni,hogy az alátét felfeküdjön a gumira....valszeg a szilent odalett..nem hiszem,hogy lelazult volna...elvileg van elég menet meghuzni rendesen..
lemaradt a smile! Wink
akkor mi a szerepe? gondold vegig! huh
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #2347 Dátum: 2010. április 25. 20:46:04 pm »

Én úgy látom, hogy teljesen rá van húzva... az a baj, hogy a nagyszilent belső perselye túl hosszú, így a képen látható távolságnyi "lebegést" enged a lengőkarnak...
nálam 1-1 gumikarika van betéve a két nagy alátét és a lengőkar közötti hézagba, még úgy sem az igazi, de már jobb a helyzet.

Be kell csapágyazni szférikus csapággyal (g-szem), az már nem fog ennyit kotyogni  Grin
Valószínüleg neked van igazad, mert az alálét alatta atomszilárdnak tűnik, meg se moccan, mivel gondolom tartja a belső fém persely.
Nem is értem hogy tud ennyire összemenni a gumi. Ha lecsiszolok a perselyből az nem jó megoldás?
Amúgy földúton, olyan ropogó hangot ad néha az ettől lehet?

Be kell csapágyazni szférikus csapággyal (g-szem), az már nem fog ennyit kotyogni 

Ezt nem értem Cheesy Grin Légyszi fordítsd magyarra Smiley
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2348 Dátum: 2010. április 25. 20:50:16 pm »

Valószínüleg neked van igazad, mert az alálét alatta atomszilárdnak tűnik, meg se moccan, mivel gondolom tartja a belső fém persely.
Nem is értem hogy tud ennyire összemenni a gumi. Ha lecsiszolok a perselyből az nem jó megoldás?
Amúgy földúton, olyan ropogó hangot ad néha az ettől lehet?

Be kell csapágyazni szférikus csapággyal (g-szem), az már nem fog ennyit kotyogni 

Ezt nem értem Cheesy Grin Légyszi fordítsd magyarra Smiley

 Smiley

Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #2349 Dátum: 2010. április 25. 22:33:05 pm »

Sziasztok!
Valaki nem tudja,hogy honnét tudnék szerezni olajteknöt?Nagy szükségem lenne rá!!!!635 csi 83'
Köszi
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #2350 Dátum: 2010. április 26. 06:20:26 am »

Sziasztok!
Valaki nem tudja,hogy honnét tudnék szerezni olajteknöt?Nagy szükségem lenne rá!!!!635 csi 83'
Köszi

Tudnál be tenni róla egy képet?
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #2351 Dátum: 2010. április 26. 08:31:17 am »

Igen! Bazs motorját veszem meg, de tudtommal az E21-nek más a karterja, mint az e30-nak...  huh


Ja.
Mi a különbség a két karter között?
Az e21nek a bölcső mögött van a kormánymű, azért hosszabb elöl a púp a karteron.
Az e30nak a bölcső előtt, ezért rövidebb a karter.
E30 karter bemegy e21be, fordítva nem.
De én lecserélném a fém karterra, ha felakad, jobban bírja, mint az alu.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2352 Dátum: 2010. április 26. 08:36:39 am »

Sziasztok!
Valaki nem tudja,hogy honnét tudnék szerezni olajteknöt?Nagy szükségem lenne rá!!!!635 csi 83'
Köszi

Az összes 81-87 között gyártott cápa M30 olajteknője jó számodra, legyen az 525, vagy E23 735, bármi... Fizikailag az E34/E32 olajteknőce is jó, csak annak más a kiképzése, ezért kell olajpumpát és szervó/generátor tartó konzolt cserélned.
De az E28 / E23 / E24 a tuti. Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2353 Dátum: 2010. április 26. 08:37:23 am »

"De én lecserélném a fém karterra, ha felakad, jobban bírja, mint az alu."

Mér az alu nem fém ?  Grin Cool Evil
Naplózva

Bence
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 861



« Válasz #2354 Dátum: 2010. április 26. 09:18:06 am »

e23-as aljáról hol találok képeket szerintetek?Igazából a kipufogó feletti hőterelő lemezek érdekelnének róla, mert csinálnom kellene rá, de látnom kéne valamennyire...

Csak E28 találtam! Roll Eyes
Ha ez így segít! Wink


* M5 elsőfutómü.JPG (48.87 KB, 640x424 - megtekintve 674 alkalommal.)
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #2355 Dátum: 2010. április 26. 09:43:39 am »

E28-nál kisházról nagyházra váltásnál kell féltengelycsere is ugye? Jó a dízelé is?
Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2356 Dátum: 2010. április 26. 13:06:33 pm »

Csak E28 találtam! Roll Eyes
Ha ez így segít! Wink

Háhá! E28 M5-nek az alja Smiley Ismerős...  Roll Eyes
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #2357 Dátum: 2010. április 26. 13:10:08 pm »

Mi az a fekete "dobozka" a középdob magasságában amiből a kábel jön ki ?
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 26. 13:15:52 pm írta TraBence » Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2358 Dátum: 2010. április 26. 16:05:52 pm »

Ott lép ki a kaszniból az akksi pozitív kábele, mert az akku hátul van a csomagtartóban.
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2359 Dátum: 2010. április 26. 16:23:22 pm »

Valószínüleg neked van igazad, mert az alálét alatta atomszilárdnak tűnik, meg se moccan, mivel gondolom tartja a belső fém persely.
Nem is értem hogy tud ennyire összemenni a gumi. Ha lecsiszolok a perselyből az nem jó megoldás?
Amúgy földúton, olyan ropogó hangot ad néha az ettől lehet?

Be kell csapágyazni szférikus csapággyal (g-szem), az már nem fog ennyit kotyogni 

Ezt nem értem Cheesy Grin Légyszi fordítsd magyarra Smiley
Az a gond ezzel a lengőkarmegoldással, hogy a nagyszilentnek minden irányba kell tudnia mozogni egy kicsit, bár pont előre-hátra nem kellene, de valahol engednie kell, így muszály arra is játékának lenni.
A ropogás sokminden lehet... hallani, látni kellene...
g szemként én erre gondoltam... a 20-22-es méret lenne jó nekünk...

ha rámszakad a nemzeti bank, akkor én is megcsinálom ilyenre az enyémet... viszont ennek a megoldásnak az a gondja, hogy nehéz gondozásmentessé tenni...
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2360 Dátum: 2010. április 26. 18:16:31 pm »

Csak E28 találtam! Roll Eyes
Ha ez így segít! Wink
Köszi,sajna nem ilyen,de már tudom milyen kell,csak találnom kellene valahol..:Sad(DE köszi!
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2361 Dátum: 2010. április 26. 19:00:28 pm »

Ez a G szemes stabkar egyre jobban érdekel. Bele lehetne faragni mondjuk az eredeti szilent házába, de szerintem a legjobb lenne egy hozzá esztergált persely, amin lenne helye porvédő guminak, és akkor gondolom örök élet...
Szerintem a Stabrudat tartó két első szilent és magának a stabkarnak a kialakítása adna elég rugalmasságot a szerkezetnek...
Szerintem én kisérletezek vele, nem hinném, hogy rontanék a hatásfokon...
Hol lehet kapni ilyen G szemes okosságot?
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #2362 Dátum: 2010. április 26. 20:44:29 pm »

Tudnál be tenni róla egy képet?
a régi teknöre gondolsz?Ha igen akkor pár napot kell várni,mert nem tudok most képet késziteni rola.Az auto holnap megy szerelöhöz,megkérem majd,hogy fényképezze le.
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 26. 21:21:21 pm írta collins » Naplózva
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2363 Dátum: 2010. április 28. 13:25:10 pm »

Sziasztok !

Tolótető ügyben kérném a segítségeteket!
A schiebedach-om csak a billenő funkcióban működik, és nem tudom miért. Mikor azt szeretném, hogy becsusszon a tetőbe nem csinál semmit a gombnyomásra. Illetve csak a motor kattan egyet, de nem forog el, csak éppen hogy megmozdul. Nem régóta - 3-4 hete csinálja ezt. azelőtt tökéletesen ment mind a két funkció!
Billenő állapotából való becsukáskor meg a vezető oldal feletti részen eláll a tetőtől egy picit.

A kurblijával sem tudom csúsztatni, csak ki-és vissza billlen!

Ilyen melegben ez meg nem túl jó.

Mi lehet a hibája? semmi törésnek nincs benne nyoma, minden jónak tűnik rajta, leszámítva hogy kicsit ferdén áll!
Kérlek segítsetek!!!!
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #2364 Dátum: 2010. április 28. 15:53:23 pm »

Ha jól emlékszem a napfénytető első részén van két müanyag alkatrész, amik a sínben tartják a tető első részét. Szerintem eltört az egyik (letört róla a pecek) és mivel nem tartja lent,  beleakad a sín elejébe.
De ez csak tipp...
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 861



« Válasz #2365 Dátum: 2010. április 28. 22:15:46 pm »

Sziasztok !

Tolótető ügyben kérném a segítségeteket!
A schiebedach-om csak a billenő funkcióban működik, és nem tudom miért. Mikor azt szeretném, hogy becsusszon a tetőbe nem csinál semmit a gombnyomásra. Illetve csak a motor kattan egyet, de nem forog el, csak éppen hogy megmozdul. Nem régóta - 3-4 hete csinálja ezt. azelőtt tökéletesen ment mind a két funkció!
Billenő állapotából való becsukáskor meg a vezető oldal feletti részen eláll a tetőtől egy picit.

A kurblijával sem tudom csúsztatni, csak ki-és vissza billlen!

Ilyen melegben ez meg nem túl jó.

Mi lehet a hibája? semmi törésnek nincs benne nyoma, minden jónak tűnik rajta, leszámítva hogy kicsit ferdén áll!
Kérlek segítsetek!!!!


Egyszer Én is jártam így és a sín volt száraz küldtem rá egy kis WD40-et probélma megoldodott! Azn
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2366 Dátum: 2010. április 29. 07:57:52 am »

Nem tudja vlaki véletlenül, hogy melyik M-es hengerenkénti pillangó megy fel a legkönnyebben M20-ra?  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dawe_B

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 225


Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu


« Válasz #2367 Dátum: 2010. április 29. 09:30:01 am »

Egyszer Én is jártam így és a sín volt száraz küldtem rá egy kis WD40-et probélma megoldodott! Azn


Köszönöm !
Megpróbálom befújni WD40el, hátha...
Ha továbbra sem, akkor mi a teendő? Ki lehet nyitni valahogy manuálisan? A kurblival csak le -fel tudom billenteni, előre hátra nem megy. Feszegetni nagyon nem akarom. Van esetleg képed, vagy leírásod róla?
Naplózva

E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86
+3630/832-56-89
+43-676-501-40-60
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #2368 Dátum: 2010. április 29. 10:01:41 am »

Nem tudja vlaki véletlenül, hogy melyik M-es hengerenkénti pillangó megy fel a legkönnyebben M20-ra?  huh

Talán egyik sem? Cheesy

Én az S50/52 felé nézelődnék (M50/52 alap) ,mert ezeknek az ősanyja az M20.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2369 Dátum: 2010. április 29. 10:18:26 am »

Üdv mindenkinek!
A kérdés az lenne, hogy milyen márkájú hengerfejtömítést érdemes venni, ami nem fossa szét magát 2 hét múlva M10hez?

Előre is köszi, T!
Naplózva

Thommy
Oldalak: 1 ... 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!