CápaBMW fórum
2024. május 05. 08:07:58 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ... 209   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 2.  (Megtekintve 2715398 alkalommal)
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #2490 Dátum: 2010. május 22. 18:38:45 pm »

Akkor most átírom a topic címét. "Autóhibák sejtelmes eltitkolása"-ra, hogy mindenki otthon érezze magát.

 
Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2491 Dátum: 2010. május 22. 18:41:58 pm »

egyrészről ez egy igen kis hányad sajátossága,másrészről én inkább a "hogyan ködösítsünk,ha lila fingunk sincs" címet javasolnám...
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 22. 19:35:41 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #2492 Dátum: 2010. május 22. 19:28:00 pm »

... "hogyan ködösítsünk,ha lila fingunk sincs" címet javasolnám...
2funny 2funny 2funny Ez jó volt!
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2493 Dátum: 2010. május 22. 19:36:19 pm »

Akkor most átírom a topic címét. "Autóhibák sejtelmes eltitkolása"-ra, hogy mindenki otthon érezze magát.
akkor a 12 voltosnak nyitunk egy másik topikot, ahova ő is írhat smiley.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Steam

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 274


« Válasz #2494 Dátum: 2010. május 22. 20:00:23 pm »

 Grin Grin Grin Grin Grin
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2495 Dátum: 2010. május 22. 20:15:08 pm »

Biztos a főtengelyt kellett kicserélni egy újra! Vagy a fagydugókat.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2496 Dátum: 2010. május 22. 20:19:33 pm »

Közben lett egy ötletem...

Véletlenül nem tud falsot szívni a pillangószelep tengelyénél? Valami olyan kopás, ami az adott fordulatszámhoz tartozó nyitásnál összeadódik, egyébként meg lapul, és nem okoz gondot...
 
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2497 Dátum: 2010. május 22. 20:45:51 pm »

Igen, meg lehet nézni. Jól be kell kenni borotvahabbal, va valahol tölcsérszerüen beszívódik, ott megy be a fals levegő!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2498 Dátum: 2010. május 23. 06:24:32 am »

Igen, meg lehet nézni. Jól be kell kenni borotvahabbal, va valahol tölcsérszerüen beszívódik, ott megy be a fals levegő!

borotvahabbal???Benzinnel hallottam, hogy javasolt a fals helyét keresni...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2499 Dátum: 2010. május 23. 07:58:26 am »

Ja, igen, borotvahabbal. Kicsit felhasználóbarátabb, és az eredmény mondhatni "hosszasan" elemezhető. Ahol tölcsér keletkezett, ott a luk. Ezt egy olyan profitól tanultam, aki reggel 7-töl este 10-ig szerel hetente minimum 6 napig. Simsontól a GSX-R-ig, trabitól a Lexusig. Sajnos "problémás" eseteket Ő sem vállal el, nem ér rá... Embarrassed Néha kicsit "túl lelkiismeretes", mivel ha kicserél valamit, akkor hajlamos tovább nézelődni, és minden, az adott alkatrésszel kapcsolódó többit is javasolja kicserélni, ráadásul minőség mániás is! Grin Viszont ha szombat este 6-kor eszembe jut hogy kéne egy 30-as dugókulcs, akkor biztos ott találom kezében egy kupplungszerkezettel egy kocsi alatt matatva. Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 23. 08:06:17 am írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #2500 Dátum: 2010. május 23. 09:40:24 am »

hát a jó pap is holtig tanul.....mégis hülyén hal meg:Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 23. 16:03:06 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
I-scream

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 934



« Válasz #2501 Dátum: 2010. május 23. 12:51:16 pm »

Az m20 motronikos pillangószelepe jó az L-Jetes szívósorra?

Igen, lehet. A 20-as 57mm-es mind a le-jet, mind a motronic. A 25-ösé 63mm.
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2502 Dátum: 2010. május 23. 14:32:56 pm »

Az m20 motronikos pillangószelepe jó az L-Jetes szívósorra?

Valószínűleg rá lehet hekkelni,de szerintem össze fogja zavarni az elektronikát a plussz levegő,felborítja az egész keverék képzést,ha akarod a gyári 143le-t,maradj a gyári alkatrészeknél,nagyjából bármin változtatsz pár százalékot,sokkal többet vesztesz/veszthetsz vele,szerintem akár elöl,akár hátul nyitsz rajta picit,utána kellene menni a benzintáblával(is).Az L-jet/motronik már elég okos/buta ahhoz,hogy ne hozza a gyári értékeket a vas.
Sosem felejtem el,mikor felhívtam a PWracing guruját,az M70 vonatkozásában,és meséltem,hogy az itt kapható csip tuningok mennyi plussz lóerőt/nyomatékot ígérnek,még olyan jóízűen embert nem hallottam kacagni Grin azelőtt Wink.Pár egyszerű mondattal elmagyarázta a dolgokat,ha valóban akarsz mérhető,értékelhető többletet/szívóban/,akkor bármit módosítasz,utána kell menni-szinte-mindennel,szóval maradj a gyárinál szerintem,tanúsíthatom,hogy a gyári 143le is bőven fasza,azt érd el kezdésnek. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
cavalli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Válasz #2503 Dátum: 2010. május 25. 14:08:07 pm »

Nekem leginkább elektromos hibának tűnik, mert van még egy tünet, leáll barmikor, ha éppen úgy van kedve. Persze lehet ez 2 külön hiba is, de szerintem 1 tőről fakad!

Azt a komputert jó lenne, ha meg tudnám kapni egy próba erejéig, ez elképzelhető?

Az autó nagyon jó állapotban van, nem hiszem, hogy kopásből eredne a jelenség.

Az motor nem jár szépen, szabályozatlan időközönként bele bele bufog a kipufogóba, mintha nem lenne jó a gyújtás pár törtmásodpercig. Meg meg is remeg olyankor. A motor tök új ( dugók - Mahle + tényleg minden csere ).

Valami rohadt elektromos fos lesz. Már eléggé odavagyok. A kocsi szép, sőt gyönyörű, de egy kalap szar így...
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #2504 Dátum: 2010. május 25. 14:14:04 pm »

Szerintem akkor nyiss neki egy garázst Roll Eyes

Egyébként biztos meg lesz oldva ez a hiba is, Mikin is eddig csak Aranka fogott ki - ideiglenesen..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2505 Dátum: 2010. május 25. 14:50:28 pm »

Na ez a hiba amit Cavalli ír, pontosan ezt csinálja a Cliom! Tök rendszertelen időközönként ki-kihagy, mindentől függetlenül, hőállapot, gázállás, fordulatszám, mindegyaz neki, csak csinálja.
ööööööööö-D-ööö-D-ööööö-D-ö-D-öööööööööööö-D-öööö   idegbajt okoz!
Kedvcsinálóként: abban már volt másik ECU, úgy is szar volt.  Azn Mondjuk le nem áll, mert a kihagyás mindig rövidebb ideig tart, de néha olyat rázkódik a kasztni hogy kis gázfröccsöt kell adnom neki, ne szenvedjen.
Erre azt mondja az injektor.hu-s faszi hogy "ez mind ilyen"! Szétrobban az agyam!!! 1220
« Utoljára szerkesztve: 2010. május 25. 14:54:33 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2506 Dátum: 2010. május 25. 14:52:23 pm »

Mikin is eddig csak Aranka fogott ki - ideiglenesen..

Azt majd meglátjuk, hogy mennyire "ideiglenesen"... undecided
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2507 Dátum: 2010. május 25. 14:55:10 pm »

Valószínűleg rá lehet hekkelni,de szerintem össze fogja zavarni az elektronikát a plussz levegő,felborítja az egész keverék képzést,ha akarod a gyári 143le-t,maradj a gyári alkatrészeknél,nagyjából bármin változtatsz pár százalékot,sokkal többet vesztesz/veszthetsz vele,szerintem akár elöl,akár hátul nyitsz rajta picit,utána kellene menni a benzintáblával(is).Az L-jet/motronik már elég okos/buta ahhoz,hogy ne hozza a gyári értékeket a vas.
Sosem felejtem el,mikor felhívtam a PWracing guruját,az M70 vonatkozásában,és meséltem,hogy az itt kapható csip tuningok mennyi plussz lóerőt/nyomatékot ígérnek,még olyan jóízűen embert nem hallottam kacagni Grin azelőtt Wink.Pár egyszerű mondattal elmagyarázta a dolgokat,ha valóban akarsz mérhető,értékelhető többletet/szívóban/,akkor bármit módosítasz,utána kell menni-szinte-mindennel,szóval maradj a gyárinál szerintem,tanúsíthatom,hogy a gyári 143le is bőven fasza,azt érd el kezdésnek. Wink

Miért zavarná össze? Azért van a légmennyiségmérő. Több levegőt kap, akkor a kompjuter kiszámolja, hogy több benya kell neki és ennyi.  huh
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #2508 Dátum: 2010. május 25. 15:04:20 pm »

Miért zavarná össze? Azért van a légmennyiségmérő. Több levegőt kap, akkor a kompjuter kiszámolja, hogy több benya kell neki és ennyi.  huh

Én úgy tudom,hogy teljesen mindegy mekkora pillangót raksz fel,akkor is mindig a legkisebb keresztmetszet számít.
Itt a legkisebb keresztmetszet pedig a hengerfej csatornái.Ha jobbat akarsz mint a gyári,akkor 25i pillangó+szívósor,és hozzáportolva a hf a szívósorhoz.
Plusz ha ezt akarod,akkor  kelleni fog a gumikönyök is,mert ekkora tágulást lehet hogy tartósan nem visel el a régi gumikönyök.
Szerintem. Smiley
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #2509 Dátum: 2010. május 25. 15:35:07 pm »

nem akarom Csab garázsát szét offolni ezért itt kérdem meg csak kíváncsiság kép

mi a különbség L-jet és LE-jet között?

esetleg kép róla? Roll Eyes
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #2510 Dátum: 2010. május 25. 16:20:55 pm »

A sima L-jet egy korszerütlenebb változat, ahol a hidegindítást a K-jethez hasonlóan még egy plusz benzin befecskendező szelep segíti, ami közvetlen a szívócsö középsö nagy kocka részébe fecskendez. A helye minden ilyen szivoöntvényen megvan. Az LE-jetben már ELECTRONIC vezérlés van, a "computer" olyan okos hogy be tudja indítani a hideg motort is. Grin
L-jetből az LE jet a királyság, míg a K-jetböl a sima, és a KE-jet a halál. (ott beraktak egy potmétert a torlótárcsa karjára, ami 20 év alatt persze elszaródik, és a csere többe kerül mint a gépkocsi, amiben a KE-jetes motor van. Mercedes, Volvo, talán Audi is van ilyen)
A következő lépés a Motrinic, ahol már a komplett hidegindítást és mindenfajta alapjáratot egy alapjárati motor vezérli. Ez van a mai szarokban is, ennél már nincsen "fejlettebb" megoldás.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
cavalli

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 15


« Válasz #2511 Dátum: 2010. május 25. 17:25:45 pm »

A műszerész azt írta a héten végére jár az ügynek ( nincs ideje neki sem a pénzt hozó favágómelók mellett rákoncentrálni az én gépemre... ) majd tudósítok!

Ha nem sikerül neki, akkor megyek Imihez, nem tudom ő merre lakik?

Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2512 Dátum: 2010. május 25. 19:00:47 pm »

Én úgy tudom,hogy teljesen mindegy mekkora pillangót raksz fel,akkor is mindig a legkisebb keresztmetszet számít.
Itt a legkisebb keresztmetszet pedig a hengerfej csatornái.Ha jobbat akarsz mint a gyári,akkor 25i pillangó+szívósor,és hozzáportolva a hf a szívósorhoz.
Plusz ha ezt akarod,akkor  kelleni fog a gumikönyök is,mert ekkora tágulást lehet hogy tartósan nem visel el a régi gumikönyök.
Szerintem. Smiley

A legkisebb keresztmetszet sztem a pillangószelep. Ha összeadod a 6 szívócsatorna nagyságát úgy azért ahhoz képest elég pici a pillangó.

Nem várok a pillangócserétől sokat, max egy kicsivel jobb gázreakciót.  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2513 Dátum: 2010. május 25. 19:05:27 pm »

Miért zavarná össze? Azért van a légmennyiségmérő. Több levegőt kap, akkor a kompjuter kiszámolja, hogy több benya kell neki és ennyi.  huh


Milyen légtömegmérő?Az a csappantyús izé,adsz egy tized gázt és lekoppan a csába,hagyjad már,a komputer ki tud számolni kb +-10%,a gyári értékeken felül/alul,und ehhez mindennek jól kell(ene) működni,és nem mellesleg a többlet beszívott levegőnek el is kellene tudnia távozni a kipufogón,ami szintén nem a nagyobb pillangóhoz lett kitalálva.
Csak mondom,hogy ezek a 30éves motronikok,L/LH/LE-jetek olyan jól ki tudják számolni,hogy amint rákerült a kipufogódob a 735i-re(kb 2x80-as véggel),vagyis elment a gyári fojtás,egyből 1-1.5 literrel többet evett,0le plussz teljesítmény nélkül,akkor mit számolt ki?Lóf@szt sem,összezavarodott csába,azt sem tudta merre áll arcal,továbbra is azt mondom,hogy csak egy összetevőn változtatni inkább ront rajta,mint javít,igaz 30éves technika,de a gyári állapotában nagyon jól tud működni,amint valami változik,gyakran elég egy kis kopás,minimális falslevegő-lásd acél Arankát-megáll a tudomány,és kaka matyi bepúzott crazy2.
De ahogy érzed Wink.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2514 Dátum: 2010. május 25. 19:14:58 pm »


...egyből 1-1.5 literrel többet evett...


Mert a hanghatás miatt jobban nyomtad neki!  Evil Cheesy

Majd teszek egy próbát. Max szar lesz és akkor megy vissza a gyári pillangó. De szerintem működnie kéne.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 725



« Válasz #2515 Dátum: 2010. május 25. 19:20:06 pm »

A legkisebb keresztmetszet sztem a pillangószelep. Ha összeadod a 6 szívócsatorna nagyságát úgy azért ahhoz képest elég pici a pillangó.

Nem várok a pillangócserétől sokat, max egy kicsivel jobb gázreakciót.  Smiley

Ha a jobb reakciót vársz akkor mást javaslok:
könnyítsél.Kezdd a lendkerékkel.Jobban veszi a lapot,tapasztalatból mondom.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #2516 Dátum: 2010. május 25. 19:25:48 pm »

A legkisebb keresztmetszet sztem a pillangószelep. Ha összeadod a 6 szívócsatorna nagyságát úgy azért ahhoz képest elég pici a pillangó.

Nem várok a pillangócserétől sokat, max egy kicsivel jobb gázreakciót.  Smiley
Sosem értettem, hogy miért kell ilyenkor minden csatornát összeszámolni...
 a 6 szívócsatornán keresztül nem egyszerre megy be a levegő...  a legtöbbször 1 , illetve maximum 2  csatornában van áramlás egyszerre....

A befecskendezős rendszereknél elvileg jobb a minél nagyobb pillangószelep, de ez együtt jár azzal, hogy a méret növekedésével egyre nagyobb lesz a pillangószelep mellett elszökő levegő, így az alapjárati és a közvetlen afölötti tartomány szabályozhatatlan, ill rosszul szabályozható lesz  (kis nyitás is nagy átmérőváltozást eredményez, plusz a kopás miatti bizonytalanságok itt jelentkeznek leginkább), holott a legtöbbet ebben a tartományban használják az utcai autókat.

Gyorsításnál talán lesz előnye, viszont az más kérdés, hogy a motorod ki tudja-e használni ezt a pluszt...

Valaki írta, hogy mindig a legkisebb keresztmetszet számít. A legkisebb keresztmetszet a motoroknál mindig a szelep átömlési keresztmetszete...
én most számoltam ki szívóoldalt az m10-en a karbis hf-re ... annak elég kicsik a járatai, de a szelepek átömlési keresztmetszetei még 14%-kal kisebbek...
Nálam most van egy sor pillangószelep, próbával fogom eldönteni, hogy melyik lesz a nyerő... a sor: 42, 48, 57, 65...
Pont a közepén van egy nagyobb ugrás, de eddig nem került a kezembe olyan szelep...
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2517 Dátum: 2010. május 25. 19:28:35 pm »

Mert a hanghatás miatt jobban nyomtad neki!  Evil Cheesy

Majd teszek egy próbát. Max szar lesz és akkor megy vissza a gyári pillangó. De szerintem működnie kéne.

Dehogyis,én sosem nyomtam egyik BMW-nek sem Roll Eyes Cool(miből vannak ezek az M30-ak,nem lehet agyontaposni őket Evil).
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #2518 Dátum: 2010. május 25. 19:32:20 pm »

Ha a jobb reakciót vársz akkor mást javaslok:
könnyítsél.Kezdd a lendkerékkel.Jobban veszi a lapot,tapasztalatból mondom.

Vagy nitrogén dioxodot kell befecskendezni,attól is felélénkül. Evil
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #2519 Dátum: 2010. május 25. 20:01:04 pm »

Sosem értettem, hogy miért kell ilyenkor minden csatornát összeszámolni...
 a 6 szívócsatornán keresztül nem egyszerre megy be a levegő...  a legtöbbször 1 , illetve maximum 2  csatornában van áramlás egyszerre....

A befecskendezős rendszereknél elvileg jobb a minél nagyobb pillangószelep, de ez együtt jár azzal, hogy a méret növekedésével egyre nagyobb lesz a pillangószelep mellett elszökő levegő, így az alapjárati és a közvetlen afölötti tartomány szabályozhatatlan, ill rosszul szabályozható lesz  (kis nyitás is nagy átmérőváltozást eredményez, plusz a kopás miatti bizonytalanságok itt jelentkeznek leginkább), holott a legtöbbet ebben a tartományban használják az utcai autókat.

Gyorsításnál talán lesz előnye, viszont az más kérdés, hogy a motorod ki tudja-e használni ezt a pluszt...

Valaki írta, hogy mindig a legkisebb keresztmetszet számít. A legkisebb keresztmetszet a motoroknál mindig a szelep átömlési keresztmetszete...
én most számoltam ki szívóoldalt az m10-en a karbis hf-re ... annak elég kicsik a járatai, de a szelepek átömlési keresztmetszetei még 14%-kal kisebbek...
Nálam most van egy sor pillangószelep, próbával fogom eldönteni, hogy melyik lesz a nyerő... a sor: 42, 48, 57, 65...
Pont a közepén van egy nagyobb ugrás, de eddig nem került a kezembe olyan szelep...


Igen, tény, hogy max 2 csatornán megy be egyszerre, de ottvan ugye a "gázlengés", amit szerintem a nagyobb pillangó csökkent. Majd meglátjuk mi lesz belőle...  Wink Cheesy
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 [84] 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 ... 209   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!